TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 lip 2018, o 00:11

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2199 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 sty 2018, o 15:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
przyznaję...chciałem pójść na łatwiznę. Choć ja jako laik pewnie coś przegapię. Dużo mi to forum pomogło w wielu problemach więc zapytałem.:) Wiem, że to zabawa jak z niemowlakiem ale konkretna odpowiedź zapewne pomogłaby wielu innym osobom. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2018, o 18:00 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
no doładowanie, ciśnienie w kolektorze czy też dolocie. Nie pamietam w jakich jednostkach jest podawane w toyocie. W barach, MPa czy psi.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2018, o 15:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
dzieki. O to mi chodziło czyli parametr MAP.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2018, o 22:09 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 705
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Po pierwsze chłopie popraw opis na forum z niego wynika że masz dwulitrową benzynę z t25 wsadzona w budę od t27 :wazup:

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2018, o 22:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
Wyniki MAP na rozgrzanym silniku:
na biegu jałowym: 79 - 84 kPa
2500 rpm (na postoju): 124 - 126 kPa
czyli w tym zakresie chyba wszystko ok?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2018, o 00:05 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
nie, nikogo nie interesuje ten parametr na postoju. Trzeba się przejechać i zobaczyć w czasie obciążenia, porównać sobie ze wskazaniami MAF.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2018, o 07:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
wzorowałem się na wątku data list.
Jakieś wskazówki podczas jazdy? np. trzymanie stałej prędkości przez określony czas? przyspieszanie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
dorzucam screen z techstreama z gorącą prośbą o interpretację wykresów

[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180110/b9602f697ca0d4ac1794804beb86717d.jpg[/img]

jeżeli mam dodać inne parametry to prośba o znak, sygnał:)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2018, o 23:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2018, o 10:21
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1CDFTV
Witam,

W mojej T22 D4D z 2000 roku, z kolei kompletnie brakuje mocy i to od samego rozruchu. Auto przyspiesza w około minuty do 100km/h (z lekkiej górki) i rozpędzi się do maksymalnie 120. Check engine pojawia się czasem kilka sekund po starcie, a czasem dopiero po kilku kilometrach. Wygląda to jakby nie dostawał paliwa, a po podpięciu do kompa wyszedł bład położenia wałka.
Wczoraj wymieniłem filtr paliwa i auto jak nowe. W trakcie jazdy wszystkie parametry silnika OK, jedynie co mnie zastanowiło to INTAKE AIR TEMPERATURE, która wynosiła na postoju (ciepły silnik) 24C, przy temperaturze zewnetrznej 0C.
Niestety tylko do wieczora, kiedy to objawy znowu wróciły.
EGR sprawny, zawory SCV wymieniane były 3 lata temu.
Tankuje tylko na Orlenie i tylko Verve.

Ktoś z czymś takim się spotkał?

Z góry dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2018, o 00:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 gru 2017, o 09:59
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Sprawdzałeś turbosprężarkę?
Być może w niej coś się zacina przy dużych obrotach i potem nie działa jak należy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2018, o 19:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 22:58
Posty: 9
Lokalizacja: Legionowo /k.W-wy
Marka: toyota
Model: avensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 diesel D4D 110KM
Mam to samo od tygodnia .Wymieniłem filtr paliwa i powietrza , tankuje v-powera na shellu , dolałem do baku stm ? do czyszczenia wtrysków i jak się rozgrzeje to niby tak się nie dusi ale to nie to! Ale problem powstał po ostatnim tankowaniu,więc mam podejrzenia do jakości paliwa! Bo po wymianie filtra paliwa przez dzień było jak ręką odjął :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2018, o 11:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 22:58
Posty: 9
Lokalizacja: Legionowo /k.W-wy
Marka: toyota
Model: avensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 diesel D4D 110KM
tomek1975legionowo napisał(a):
Mam to samo od tygodnia .Wymieniłem filtr paliwa i powietrza , tankuje v-powera na shellu , dolałem do baku stp ? do czyszczenia wtrysków i jak się rozgrzeje to niby tak się nie dusi ale to nie to! Ale problem powstał po ostatnim tankowaniu,więc mam podejrzenia do jakości paliwa! Bo po wymianie filtra paliwa przez dzień było jak ręką odjął :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2018, o 18:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
cos mi sie wydaje, ze ktos nie lubi tego portalu i zaspamowal go. Jak nie korzystal z tora to namierzać go i zglaszac sprawe na policje


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2018, o 18:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 22:58
Posty: 9
Lokalizacja: Legionowo /k.W-wy
Marka: toyota
Model: avensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 diesel D4D 110KM
Po wizycie u elektromechanika i podłączeniu pod komputer . błąd nr. 1 -P1226 -zasilanie paliwem błąd . błąd nr.2 P1228-zespół dawkujący paliwo odchyłka regulacji . Stwierdził że do wymiany są zawory SCV przy pompie paliwa . Przy okazji sprawdził i przeczyścił przepływomierz był O.K Koszt !110zł. Koszt naprawy to 250zł. za robociznę , koszt zaworów to około 700zł. Ale ciągle nie daje mi spokoju ostatnie tankowanie,więc jeszcze się wstrzymam do następnego tankowania,bo jak wiadomo Ave jest czuła na byle jaka ropę !!!!! z połączeniem tej wilgoci i mrozu z mojego doświadczenia dzieją się nie raz dziwne rzeczy :wow: z samochodem elektryka itp. :czat:Aby do Lata .Pozdrawiam całe Forum :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2018, o 22:19 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7159
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 872
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Zawroki SCV kupisz w internecie za 700zł, a zmienisz je sam gratis (tylko potrzebny dobry klucz imbusowy).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2018, o 22:49 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 11:40
Posty: 32
Marka: Toyota
Model: Previa
Nadwozie: inne
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0
Moja Previa D4-D od jakiegoś czasu na rozgrzanym silniku podczas ruszania na 1 biegu gaśnie, pojawia się „check”, który po przejechaniu kilkunastu km sam gaśnie. Zawory SVC wymienione 3 mce temu. Auto przyspiesza, silnik nie szarpie. Ciekawy jestem na co powinienem zerócić uwagę.
Pojawiał się błąd nieprawidłowego ciśnienia paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2018, o 12:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 138
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1ADFTV
uciekł mój wątek. Wrzuciłem grafy z jazdy. Może ktoś się odnieść to mojego problemu?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sty 2018, o 18:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2018, o 12:07
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Marka: avensis
Model: t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 diesel
Witam all,.:)

moze poradzicie cos na brak mocy na rozgrzanym silniku do 3tys. obrotów, powyzej moc jest, autko i silnik jak w opisie
auto nie gasnie , pali ok
brak zapalających się kontrolek
na zimnym silniku wchodzi na obroty bez najmniejszego problemu
silnik pracuje rowno

pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2018, o 18:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 22:58
Posty: 9
Lokalizacja: Legionowo /k.W-wy
Marka: toyota
Model: avensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 diesel D4D 110KM
Witam Ponownie. Zawory zakupione co prawda używki ale 380zł. to nie 700 z wymianą razem wyjdzie 500 zł. W poniedziałek dam znać czy pomogło.A tak na przyszłość dla zainteresowanych,podobno w rocznikach 2000 i 2000 + toyoty zamontowały trefne zawory,podobno było o tym w miarę głośno i wymieniali gratis . Ps. Tylko jak mnie uświadomił kolega z Forum,z używkami bywa różnie :nonono: i można potem tak sobie wymieniać dalej następne podzespoły aż do turbiny itp. W moim przypadku sprzedający jest chyba mechanikiem.Bo zaproponował wymianę zaworów,i jak diagnoza będzie trafiona,to dopiero płacę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2018, o 20:21 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2008, o 19:47
Posty: 1159
Lokalizacja: ESI
Pochwały: 78
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: Kierownica z lewej
Szkoda, że nie dałeś ogłoszenia w dziale kupię. Sprzedałbym używane zaworki z mojej toyoty za 2 stówy :-D z przesyłką.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Forever Young


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2018, o 20:00 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7159
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 872
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
tomek1975legionowo napisał(a):
Witam Ponownie. Zawory zakupione co prawda używki ale 380zł. to nie 700 z wymianą razem wyjdzie 500 zł. W poniedziałek dam znać czy pomogło.A tak na przyszłość dla zainteresowanych,podobno w rocznikach 2000 i 2000 + toyoty zamontowały trefne zawory,podobno było o tym w miarę głośno i wymieniali gratis . Ps. Tylko jak mnie uświadomił kolega z Forum,z używkami bywa różnie :nonono: i można potem tak sobie wymieniać dalej następne podzespoły aż do turbiny itp. W moim przypadku sprzedający jest chyba mechanikiem.Bo zaproponował wymianę zaworów,i jak diagnoza będzie trafiona,to dopiero płacę.


Przed 2000 nie było wcale zaworów SCV, pojawiły się w Toyotach po raz pierwszy w 1999 roku gdy Toyota zaczęła produkcje diesli common rail.
Zawory SCV nie były trefne, po prostu po około 150-250tys km zużywały się mechanicznie, zaczynały przycinać i wymagały wymiany.

Używane zaworki mają nieznany stopień mechanicznego zużycia, obyś nie musiał wymieniać ich kilka razy bo wyjdą drożej od nowych.
Zainwestuj 10-20zł w dobry imbus i wymieniaj SCV sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2018, o 19:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 22:58
Posty: 9
Lokalizacja: Legionowo /k.W-wy
Marka: toyota
Model: avensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 diesel D4D 110KM
tomek1975legionowo napisał(a):
Witam Ponownie. Zawory zakupione co prawda używki ale 380zł. to nie 700 z wymianą razem wyjdzie 500 zł. W poniedziałek dam znać czy pomogło.A tak na przyszłość dla zainteresowanych,podobno w rocznikach 2000 i 2000 + toyoty zamontowały trefne zawory,podobno było o tym w miarę głośno i wymieniali gratis . Ps. Tylko jak mnie uświadomił kolega z Forum,z używkami bywa różnie :nonono: i można potem tak sobie wymieniać dalej następne podzespoły aż do turbiny itp. W moim przypadku sprzedający jest chyba mechanikiem.Bo zaproponował wymianę zaworów,i jak diagnoza będzie trafiona,to dopiero płacę.

Zaworki wymienione .Diagnoza trawiona :-) [color=#0000FF]A I LEPIEJ NIE ROBIĆ TEGO SAMEMU :glupek: JAK SIĘ NIE MA DRYGU MECHANIKA SAMOCHODOWEGO. :fajka:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2018, o 04:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 lip 2014, o 22:20
Posty: 145
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 d4d 116KM
Wystarczy dryg mechanika amatora :)
Zaworki i efekt pterodaktyla zrobiłem sam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2018, o 14:58 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1202
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Jak pozbyles sie pterodaktyla?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lut 2018, o 19:22 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7159
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 872
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
W T22 był to konkretny "zaworek" do wymiany viewtopic.php?f=71&t=5380#p111738


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2018, o 22:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 22:58
Posty: 9
Lokalizacja: Legionowo /k.W-wy
Marka: toyota
Model: avensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 diesel D4D 110KM
:help: Witam ponownie . Brak mocy powraca :wleb: Zgłupiałem :swirek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2018, o 09:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 467
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
piokli Ci przepowiedział .

Używane zaworki mają nieznany stopień mechanicznego zużycia, obyś nie musiał wymieniać ich kilka razy bo wyjdą drożej od nowych.


Trudno ocenić czy zaworki są dobre ,a może : pompa , turbina , wtryski , zapowietrzanie , EGR czyszczony - zaślepiony ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2018, o 20:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 22:58
Posty: 9
Lokalizacja: Legionowo /k.W-wy
Marka: toyota
Model: avensisT22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 diesel D4D 110KM
Cześć. Wracając do tematu-Zawory wymienione na nowe :-) Koszt diagnozy ,zakupu zaworów i wymiany 1000 pln. ;-( Mam nadzieję że temat zakończony!!!!!!!Pozdrawiam :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 mar 2018, o 12:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 mar 2018, o 12:17
Posty: 5
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS VERSO
Nadwozie: inne
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D4D
Witam wszystkich,moja Toyota 2.0 d4d 116 KM podczas ruszania dosyć mocno kopci na czarno nie lepiej jest w wyższych partiach obrotów jest słaba doładowanie czuć przy około 3 tys ale bez szału.Spalanie przy spokojniej jeździe 7l na 100 km.
Sprawdziłem:
-EGR wyczyszczony (poprzednik zaślepił go )
-dźwignia w turbo sprawna
- podłączyłem do kompa brak jakichkolwiek błędów wtryski dawkują równo
Co jeszcze może być, dodam ze jestem w stanie przytrzymać ściśnięty przewód od turbo przy wciśnięciu gazy .
Może macie jakiegoś mechanika na Podkarpaciu co w ciemno nie wymienia czujników czy wtrysków .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 mar 2018, o 17:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 mar 2018, o 17:12
Posty: 9
Marka: toyota
Model: avensis
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
witam prosze o pomoc kupiłem avensis 2.0 d4d 2001 r 110km i mam problem z moca a własciwie wcale jej nie ma wg. forum czyściłem egr i vrv i podczas tych czynności znalazłem leżący na belce węzyk podciśnienia. zawory sa podłączone dobrze i mam pytanie gdzie jeszcze moze się znajdować podłączenie podciśnienia wezyk od kolektora do intercolera tez jest ok
prosze o pomoc lub schemat


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2199 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda