TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 lip 2018, o 22:55

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 74  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lut 2017, o 15:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1198
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Moj nowy zawór wyglądał identycznie jak oryginalny tylko posiadal inne numery. Te dluzsze kojarze z silnika 1cd ale może cos sie zmienilo. Po wymianie zaworu brak problemow od okolo 3 lat. Co tankowanie dodaje 2t. Jak zawory na olx nowe to pewnie jakas gwarancja jest.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2017, o 09:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
SCV zamówiony przepływka też. Dam znać jak będzie po przeszczepie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2017, o 16:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Zupens napisał(a):
Moj nowy zawór wyglądał identycznie jak oryginalny tylko posiadal inne numery. Te dluzsze kojarze z silnika 1cd ale może cos sie zmienilo. Po wymianie zaworu brak problemow od okolo 3 lat. Co tankowanie dodaje 2t. Jak zawory na olx nowe to pewnie jakas gwarancja jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2017, o 16:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Co to jest 2t? Mixol ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2017, o 17:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 15:06
Posty: 130
Lokalizacja: Marki/WY
Pochwały: 13
Marka: Toyota
Model: T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1AD-FTV
Spalony6 napisał(a):
Co to jest 2t? Mixol ?


:czytaj:
viewtopic.php?f=69&t=11501

polecam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2017, o 18:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1198
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
miłego czytania :-)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2017, o 11:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Dzięki ;) po lekturze ( nie całej) nie mogę się zdecydować który olej 2t kupić. Moze doradzisz co lejesz do baku bo w sumie mamy te same silniki .Wolę coś sprawdzonego bo jeszcze nie mam z tym doświadczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2017, o 21:09 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1198
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
zaczynałem od LM ale drogo wychodził, następnie był ravenol i na nim jeżdżę najdłużej, Został mi jeszcze litr zapasu i zacznę aplikować mannol tak dla odmiany. Dość OT wracamy do wątku, jak masz jakieś pytania to pisz prywatnie.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2017, o 08:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Mam pytanie. Czy po wymianie przepływomierza trzeba zrobić adaptacje? Czy wystarczy odpiąć kleme minusową na 10 min ? Jak to wygląda. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2017, o 09:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:56
Posty: 582
Pochwały: 17
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Wymieniasz, kasujesz błędy jeśli były i jedziesz, nic nie trzeba adoptować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2017, o 09:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Poprzez odłączenie klem ? Nie mam kompa pod ręką.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2017, o 11:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Witam. Jestem po wymianie SCV z powodu ciężkiego porannego startu plus wymiany przepływomierza z powodu braku mocy powyżej 3 tys.Zdecydowanie widzę poprawę :) zrobiłem test na starej przepływce i jednak to ona była winowajcą.scv kupiłem oryginał Denzo a przepływomierz to jakiś zamiennik.Pozdrawiam.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2017, o 19:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Witam ponownie.Mam takie pytanie do Was.Coś zamula moją AVE.Sprawa wygląda tak ze na pierwszym biegu wydaje mi się że idzie do 4 tys normalnie drugi bieg także ale na trzecim i czwartym biegu powyżej magicznych 3000 obrotów lekko przymula AVKE.Przypominam że SCV wymieniona przepływka także filtr powietrza nowy.Filtr paliwa wymienię na nowy bo 10 tys temu wymieniłem chyba na filtrona ale doczytałem po fakcie że to kicha nie filtr. Jakieś pomysły z Waszej strony co może być przyczyną lekkiego dławienie powyżej 3 tys? Myślałem o zapchanym katalizatorze ale sam już nie wiem ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 19:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 sty 2017, o 17:25
Posty: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
U mnie wruciło to samo. Przy 2500 obr. jest szarpniecie takie przydławienie nie zawsze ale toważyszy temu check engine wywalilo mi blad p0110 myslalem ze to przeplywka odłączyłem przepływke auto jezdzi ale szarpnięcie jest dalej. Ostatnio w trasie jadac na 4 biegu pod górę ok.2000 obr dodając gazu było szarpnięcie i wywaliło błąd p01250 Panowie jakieś propozycje co z tym fantem zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2017, o 09:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Było dobrze a jest jak jest ;) wczoraj przy 190km/h znowu wywaliło słynne trzy kontrolki ;) auto muł nie obyło się rozłączanie klem ;) jadę w sobotę odstawić auto do mechanika. Na pierwszy ogień katalizator drugi do sprawdzenia EGR do zaślepienie lub czyszczenia turbina do ew. Czyszczenia vrv do czyszczenia czy się nie wiesza SCV i przepływka nowa to odpada. Macie jeszcze jakieś pomysły co jeszcze było by do ew sprawdzenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2017, o 09:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1198
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Daj znac co bylo. Ostatnio zastanawialem sie nad wyrzuceniem kata, problemów zadnych nie mam ale tak profilaktycznie.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2017, o 09:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Nie ma problemu ;) dam znać. Moja AVE ma ponad 300 tys i przebieg rośnie ;) więc przegląd kąta będzie wskazany :) AVE szykuje pod chipa więc musi mieć pełną moc. Byłem pierwszy raz na hamowni to wyszło 106 koni i wyjechałem ze smutną miną plus choinka błędów na desce hehe :) mam gdzieś ten wykres hamowania jak ktoś będzie zainteresowany to mogę wrzucić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2017, o 12:38 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1198
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Wrzucaj, moja ma 260 tys.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2017, o 12:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
A powiedz mi czy EGR porządnie oczyścić czy lepiej zaślepic ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2017, o 12:49 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1198
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Najlepiej wyczyscic i zaslepic :-)


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2017, o 09:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Panowie mam jeszcze jedno pytanie. Jak zakładamy rurę dolotową do turbinki jest w tej rurze taka gumowa uszczelka u mnie jest ona uszkodzona tzn niewiele z niej zostało może to też być związane ze spadkiem mocy . Chciałbym zapytać jak ona się fachowo nazywa żeby zamówić taka część. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2017, o 09:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:56
Posty: 582
Pochwały: 17
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Tej uszczelki oddzielnie nie kupisz (chyba, że używkę) występuje razem z rurą dolotową, będziesz miał szczęście jak fragmenty tej uszczelki nie dostały się do turbiny.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2017, o 10:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Wiem :( dziękuję za szybką odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2017, o 11:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Witam ponownie. Po wstępnych oględzinach mojego.braku mocy mechanik stwierdził że problem występuje w postaci niedomagajacej turbiny. Na moje życzenie Ave ma też się pozbyć katalizatora jednego lub dwóch nie wiem jeszcze. Tyle w temacie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2017, o 17:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Mam szybkie pytanie. Czy mogę bezproblemowo przy moim silniku usunąć katalizatory czy to głupi pomysł ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2017, o 19:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Witam ponownie. Auto odzyskało pełną moc :) problem okazał się w geometrii turbiny.Poprzedni właściciel za bardzo auto oszczędzał i stało się ;) EGR zaślepiony oraz wyłączony programem tak żeby był spokój;) Usunięty został również drugi kat.Na koniec zawirusowalem Avke i teraz czerpie przyjemność z jazdy :) pozdrawiam.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2017, o 19:37 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7158
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 871
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Kto robił Ci program? Jakie wrażenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2017, o 19:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Znajomy z Rybnika. Ciężko jest mi powiedzieć jak jeździ standardowe 126 1AD ale teraz po chipie jestem bardzo zadowolony . Wcześniej miałem Mondeo MK4 2.0TDCI 143 km więc wydaje mi się że Ave lepiej się zbiera przynajmniej powyżej 3 tys obr tam już ciężko było z mocą .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2017, o 19:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 135
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Od zakupu moja AVE miała problem z mocą jak ją zhamowałem pierwszy raz wypluła zaledwie 108 konia :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2017, o 20:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 488
Pochwały: 49
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Wrzuć wykres przed i po ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 74  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda