TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 gru 2017, o 06:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 71  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 mar 2017, o 22:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Wykres gdzieś mam ale to było hamowanie przed wszelkimi naprawami gdy Ave miała 108 koni a wykresu obecnego nie posiadam niestety muszę zahamować ale to w odległym czasie na pewno


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2017, o 22:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Wykres gdzieś mam ale to było hamowanie przed wszelkimi naprawami gdy Ave miała 108 koni a wykresu obecnego nie posiadam niestety muszę zahamować ale to w odległym czasie na pewno


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 09:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Panowie stało się! Powtórka z rozrywki. Przy 170 km/h na załączonym tempomacie wywaliło mi słynne trzy kontrolki zczytanie błędów było nie możliwe więc pomógł szybki reset poprzez odłączenie na 5 minut klemy plusowej. Napiszę tak auto na pierwszych 3 biegach super się zbiera na moc i się nie dławi od 4 biegu czuć że powyżej 3000 tys jest lekka drgawka ale tak do 3200 później wkręca się moim zdaniem ok.Powiem tak EGR wywalony kat drugi wywalony turbina wyczyszczona vrv wyczyszczony SCV nowy przepływomierz nowy. Ma ktoś jakieś pomysły ? Co to za cholerstwo? Może filtr paliwa ? Wymieniałem na filtrona jakieś 10 tys temu . Piszę na pierwszych trzech biegach idzie super później zaczyna się od 3000 tys gorzej zbierać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 09:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 419
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Filtron nie spełnia wymagań co do filtrowania w D4D -wywal to . Polecam Boscha . Tak wyglądał mój download/file.php?id=10619 zresztą poczytaj o filtrach viewtopic.php?f=5&t=1785&start=150#p385093 Szkoda że błąd nie odczytany .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 09:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 kwi 2016, o 15:30
Posty: 19
Marka: Toyota
Model: Avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 d4d
Sprawdź zawór ciśnienia turbiny, najłatwiej podeptnij samochód pod tech stream i zobacz czy turbina nie przeladowuje ciśnienie MAP, u mnie przy wyprzedzania powyżej 120km/h wyrzucało 3 kontrolki i samochód tracił moc.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 10:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Dziękuję za szybkie odpowiedzi chyba zatrzymuje i kupię ten zawór turbiny nowy lub używany i oczywiście wywalenie filtr paliwa na inny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 10:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Może ktoś z Was ma taki zawór ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 10:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 kwi 2016, o 15:30
Posty: 19
Marka: Toyota
Model: Avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 d4d
Taniej bd podjechać przeczytać gdzieś błąd, niż w ciemno wymieniane części :)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 10:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Błąd został skasowany poprzez rozłączenie klem. Miałem 300 km do domu i nie dało się inaczej jechać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 15:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
zawór zakupiony nowy czekam na przesyłke i bede testował :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 10:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Czy po montażu nowego vrv zrobić reset kompa ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 11:18 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:56
Posty: 541
Pochwały: 15
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Zakładasz zawór, kasujesz błąd i w drogę :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 11:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Oby zaprzestał mieć już drgawek bo ją Spale :) dzięki pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 21:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2017, o 00:58
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Witam, myślałem że długo ustrzegę się tego tematu, jednak dopadło mnie kilka dni temu. Po ponad 3 tysiącach, kompletny brak mocy. Podczas drogi zaczął coraz słabiej ciągnąć, początkowo myślałem że to wina gorszego paliwa. Avką tak naprawdę można jechać tylko do 2 biegu, na każdym kolejnym samochód słabnie, przestaje reagować na gaz.
Objawy:
-Ciężko wchodzi na obroty
-Spadki obrotów przy stałym położeniu pedału przyspieszenia, również zdarzy sie ze falują.
-Powyżej 3200 obr, nie czuć mocy
-Maksymalna prędkość 120 przy 3000 obr, na biegu V
-Wyższe spalanie

Czytając temat zabrałem się od czyszczenia smoka w zbiorniku i wymiany filtra paliwa. Żadnego efektu. Wykręciłem zawór z pompy paliwa, wyczyściłem go zgodnie z radami w temacie. Cel nie osiągnięty, sprawdzałem również czujnik ciśnienia paliwa, przewody intercoolera (przewód staje się twardszy na wyższych obrotach).
Żaden błąd się nie wyświetla, auto zapala pięknie. Gdzie powinienem szukać problemu?

edit: Nie wiem czy to ma jakiś wpływ, ale rozładował się akumulator i odpalony został od innego auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2017, o 08:32 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1084
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
A ladowanie w sprawdzales?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2017, o 10:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 700
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
zerknąć do EGR oraz sprawdzić przewody przy elektrozaworze turbosprezarki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2017, o 14:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Witam ponownie. Jestem po montażu nowego czujnika vrv niestety bez poprawy auto dalej kuleje i buja powyżej 3000 tys obr. Ręce opadają brak pomysłów na tą chwilę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2017, o 14:17 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 700
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
Spalony6 napisał(a):
Witam ponownie. Jestem po montażu nowego czujnika vrv niestety bez poprawy auto dalej kuleje i buja powyżej 3000 tys obr. Ręce opadają brak pomysłów na tą chwilę.

dlaczego po prostu nie odczytasz jakie błedy wywala zamiast wymieniać vrv ?
założe się ze bedize P0093 i vrv nie ma się tutaj jak piernik do wiatraka..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2017, o 14:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
P0093 o czym mówi ? Nie odczytam ponieważ są skasowane a nowego blegu nie wywaliło jak narazie .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2017, o 21:35 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2017, o 00:58
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Egr, już czyściłem, sam zawór działa płynnie. Dziękiuje za jakieś wskazówki, zabiorę się do tego jutro.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2017, o 07:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Mam pytanie.Moze ktoś napisać przy jakich obrotach 1AD ma najlepszego kopa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2017, o 08:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 18:58
Posty: 273
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D - DPF
jak dla mnie to na 3 biegu circa 1800-2000 obr/min.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2017, o 13:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 700
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
1800 hehe tiaa
największy moment jest między 3000-4000 obr/min i utrzymując na każdym biegu ciągnie jak Rudy-102 kuchnie polową ..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2017, o 14:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
U mnie między 3000 a 4000 tyś to tylko jedzie dobrze na 1 trzech biegach od 4 biegu już nie jest tak cacy cacy widocznie tak już ma :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2017, o 16:09 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1084
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Rozzi napisał(a):
1800 hehe tiaa
największy moment jest między 3000-4000 obr/min i utrzymując na każdym biegu ciągnie jak Rudy-102 kuchnie polową ..


wg danych 300 Nm osiągane jest w przedziale 2-2,8 tyś obrotów. Kręcenie do 4tyś to już tylko przyzwyczajenie z benzyny albo "dla zasady" :-)

p.s. Chodzi Ci o KP- 340?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2017, o 16:13 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 700
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
wystarczy zerknąć na wykresy momentu w wątku o chiptuningu ...
możemy tez się umówić na testy .. będziesz zmieniał biegu w zakresie 2000-2800 a ja 3000-4000 ... zobaczymy czy nie będzie różnicy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2017, o 15:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2017, o 00:58
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Zupens napisał(a):
A ladowanie w sprawdzales?

Sprawdzałem, wszystko wydaje się ok.
Rozzi napisał(a):
zerknąć do EGR oraz sprawdzić przewody przy elektrozaworze turbosprezarki

Zawór czysty, działa bez większego oporu, nie zacina się, żadnej sadzy. Przewody ciśnienia przy turbinie na swoim miejscu. Dopadł mnie deszcz i nie zdążyłem ściągnąć i zaślepić wężyka od siłownika turbiny.

Zauważyłem że im wyższa temperatura, tym mocy jest delikatnie mniej. Ogólnie jazda do 2000 obr sprawia wrażenie normalnej, inaczej sprawa się ma z podjazdem pod strome górki, kiedyś potrafił wkręcić się pięknie do 3 tyś na III, teraz pod tą samą górę na II biegu ma problem na wejście w wyższe obroty.

Doczytałem się jeszcze wątku o filtrze paliwa, po kupnie wymieniłem na Filtrona, sprawował się dobrze. Po wystąpieniu problemu również założyłem kolejny filtr filtrona i bez zmian.

edit: Zdjąłem wężyk od siłownika turbiny, silnik się nie zbiera. Zaczyna go blokować w granicach 2100-2200 i delikatnie wzrasta. Jutro sprawdzę luzy na wirniku.
Czy możliwe żeby wtryski były problemem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2017, o 07:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 00:09
Posty: 393
Lokalizacja: Rzym
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis verso
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
maniek32 napisał(a):
Tej uszczelki oddzielnie nie kupisz (chyba, że używkę) występuje razem z rurą dolotową, będziesz miał szczęście jak fragmenty tej uszczelki nie dostały się do turbiny.



Kupisz tą uszczelkę w ASO ale do toyoty cariny TD i będzie pasowac


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 15:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lut 2017, o 00:58
Posty: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Niestety po kilku próbach, nie udało mi się dojść do źródła problemu. Muszę oddać auto do jakiegoś mechanika, możecie kogoś polecić w Krakowie?
Dzięki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 09:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 118
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Witam ponownie wczoraj zabrałem się za czyszczenie wtrysków metoda na krótko środkiem LM 2666 efekt lepszy dół może troszkę ciszej auto chodzi ale dalej ma czkawkę nawet na 2 biegu przed 3000 tys obrotów szarpnięcie i jedzie dalej to samo na waszym wyższym biegu na 4 zamula po 3000 tys . Filtr paliwa oczywiście dalem nowy. Chyba się teraz wezmę za czyszczenie baku bo już nie mam pomysłów co dalej robić. może macie jakieś pomysły może jeszcze raz zastosować LM 2666 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda