TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 sie 2017, o 06:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 cze 2017, o 08:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
VSV, do tego actuator na turbo i geometria w turbo. Warto luknąć czy jest dobre podciśnienie w układzie sterowania. W razie czego można zmienić program :). Ale tu jeszcze jeden myk. Masz DPF?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 08:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Wygląda na to że turbo nie daje mocy a niby było sprawdzane w zakładzie który się specjalizuje w turbinach i jest cacy ledwo do 200 idzie powyżej 300 muli i szarpie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 08:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
DPF nie mam drugi katalizator wypruty :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 08:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Spalony6 napisał(a):
Wygląda na to że turbo nie daje mocy a niby było sprawdzane w zakładzie który się specjalizuje w turbinach i jest cacy ledwo do 200 idzie powyżej 300 muli i szarpie


Czegoś tu nie rozumiem. Przeładowuje i nie ma mocy, to jakieś sprzeczne historie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 08:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Tak od 3000 obr szarpie brak mocy szczególnie 3 bieg i wyżej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 08:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Więc nie doladowuje w takim razie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 08:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Sorry ale chcę już ten problem rozgrysc i cieszyć się jazdą a nie po parkingach klemy rozłaczać i kasować błędy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 09:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
ale przepraszam jak chcesz go rozwiązać jak piszesz o przeładowaniu a później, że ma braki mocy. A nikt nie robi diagnostyki tylko strzelacie wymieniając różne elementy.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 09:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Więc mam prośbę do wszystkich podajcie mi namiar do kogoś konkretnego na Śląsku co takie pomiary jak kolega wyżej napisał uczyni w mojej Avce


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 10:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Bigelektron on zdaje się z Katowic jest.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2017, o 12:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Poproszę nr tel do BigElektrona na priv z góry dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2017, o 08:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
Nikt nie ma telefonu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 cze 2017, o 15:12 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6920
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
http://www.motonews.pl/user.php?op=user ... igelektron


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2017, o 09:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 18:49
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Nadwozie: inne
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 diesel
Witam,

mam problem z Toyotą Verso 2002, 2.0 Diesel D4D.
Samochód do ok. 3-3,5 tys. obrotów jakby w ogóle nie reaguje na gaz. Bardzo wolno się rozpędza, ma ogromne chwilowe spalanie (ponad 20l).
Był u mechanika. Sprawdzone zawory SCV, EGR (ostał odcięty), przepływomierz. Komputer nie pokazuje błędów. Został puszczony Liqui Moly w obiegu zamkniętym... i nic. Na ciepłym silniku 1 i 3 wtrysk mają odchyły + i - 1.
Jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 cze 2017, o 11:04 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
ja poszukałbym dziury w dolocie i sprawdził ciśnienie doładowania


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2017, o 17:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2017, o 17:22
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1ADFTV
Witam, Panowie chcialem sie podpiac pod temat braku mocy. Mój mechanik stwierdził, iż problemem jest zawór scv na listwie wtryskiwaczy. I tu zaczyna się problem, bo wg ASO taka cześć nie istnieje i trzeba ja kupić razem z listwa cena 2300.. trochę mi się w to wierzyć nie chce bo twierdzą ze czujnika tez samego nie dostanę, a na Allegro jest ich masa..
Prośba o info czy wiecie jaki jest nr tej cześć/jak się nazywa/etc
D4d, 2.0, 2010, 1ADFTV. Zdjęcie o co mi chodzi w linku
https://zapodaj.net/ba6f8399a00cf.jpg.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2017, o 18:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 375
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 22
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Jeśli zawór SCV to jest na pompie wysokiego ciśnienia . Jeśli czujnik ciśnienia to jest na listwie wysokiego ciśnienia - wymienia się całą listwę < tak twierdzą fachowcy >

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2017, o 18:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2017, o 17:22
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1ADFTV
Czyli na listwie są dwa czujniki. Jeden który można wymienić, a drugi ( który zaznaczyłem) nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2017, o 19:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 131
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
pasterzem napisał(a):
Czyli na listwie są dwa czujniki. Jeden który można wymienić, a drugi ( który zaznaczyłem) nie?



To nie jest czujnik tylko zawór bezpieczeństwa. Pod pierwszym gwintem kryje się elektromagnes tego zaworu a drugi gwint to już sam zawór. Czujnik to ten drugi. Elektrozawór bezpieczeństwa jest skalibrowany z listwą i nie można go wykręcać! Od T27 wszystkie listwy mają to samo ciśnienie(1AD, 2AD-FTV, 2AD-FHV) tj. 2000bar. W T25 jest różnica i listwy różnią się maksymalnym ciśnieniem.
W T27 listwa ma nr 23810-0R040 a po lifcie 23810-0R041. Ale po tych nr nie znajdziesz używanej listwy. Sprzedawcy podają nr czujnika ciśnienia i tak, ten od 2009 ma nr 89458-20050 a po lifcie w 2011r. nr 89458-20051. Kup tą z nowszym nr. Co ciekawsze Toyota podaje że listwy się zamieniają po numerach ale same czujniki już nie, pewnie po to żebyś kupił całą listwę.

Jak sprawdzić czy brak mocy spowodowany jest nieszczelnym zaworkiem bezpieczeństwa ma listwie CR?
Odepnij gumowy wężyk powrotu paliwa na listwie i wsadź go do butelki. Zaślep króciec do którego on wchodzi po drugiej stronie( przy pompie). Zrób jazdę testową. Po jeździe praktycznie nie powinno być paliwa w butelce. Dlaczego "praktycznie"? Ponieważ Toyota w 2009r dodała do zaworka elektromagnes i funkcję regulacji ciśnienia paliwa na listwie. Np. przy mocnym gazowaniu na postoju zaworek upuszcza trochę paliwa.
Wymieniałem listwę tydzień temu bo ten zaworek przepuszczał. Teraz kopa ma jak przy narodzeniu w 2009.
Listwę kup używaną, za 150-200zł i wymień sam w 15minut.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2017, o 20:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2017, o 17:22
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1ADFTV
I o taka odpowiedz mi wlasnie chodzilo!! Dzieki!
Szkoda ze w ASO nie mieli pojecia co do czego sluzy..
Jesli chodzi o listwy to szukam w Poznaniu, zeby samemu po nia podjechac.
Znalazlem 2 sztuki. Mysle ze beda ok.
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6818966340
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5231259682


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2017, o 20:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 131
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
pasterzem napisał(a):
I o taka odpowiedz mi wlasnie chodzilo!! Dzieki!
Szkoda ze w ASO nie mieli pojecia co do czego sluzy..
Jesli chodzi o listwy to szukam w Poznaniu, zeby samemu po nia podjechac.
Znalazlem 2 sztuki. Mysle ze beda ok.
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6818966340
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5231259682



Polecam Ci użytkownika TOYOTAPOZNAN z alle bo u niego kilka gratów już kupiłem. Podaj mu tylko nr tego nowszego czujnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2017, o 09:12 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 96
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
Witam. Prosba o podpowiedz co moze byc przyczyna takiego zachowania auta.
Gdy auto jest zimne przyspiesza normalnie. Jade na trasie i po okolo 20-30 min. auto nie ma mocy (redukcja na nizszy bieg tez nic nie daje). Gdy auto jest zagrzane i stane chociaz na 5 min., wylaczajac samochow, ponownie jadac to wszystko wraca do normy na te 20-30 min. Po tym czasie znowy nie ma mocy.
Od czego proponujecie zaczac?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2017, o 11:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 cze 2017, o 17:22
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 1ADFTV
enesen napisał(a):
pasterzem napisał(a):
Czyli na listwie są dwa czujniki. Jeden który można wymienić, a drugi ( który zaznaczyłem) nie?



To nie jest czujnik tylko zawór bezpieczeństwa. Pod pierwszym gwintem kryje się elektromagnes tego zaworu a drugi gwint to już sam zawór. Czujnik to ten drugi. Elektrozawór bezpieczeństwa jest skalibrowany z listwą i nie można go wykręcać! Od T27 wszystkie listwy mają to samo ciśnienie(1AD, 2AD-FTV, 2AD-FHV) tj. 2000bar. W T25 jest różnica i listwy różnią się maksymalnym ciśnieniem.
W T27 listwa ma nr 23810-0R040 a po lifcie 23810-0R041. Ale po tych nr nie znajdziesz używanej listwy. Sprzedawcy podają nr czujnika ciśnienia i tak, ten od 2009 ma nr 89458-20050 a po lifcie w 2011r. nr 89458-20051. Kup tą z nowszym nr. Co ciekawsze Toyota podaje że listwy się zamieniają po numerach ale same czujniki już nie, pewnie po to żebyś kupił całą listwę.

Jak sprawdzić czy brak mocy spowodowany jest nieszczelnym zaworkiem bezpieczeństwa ma listwie CR?
Odepnij gumowy wężyk powrotu paliwa na listwie i wsadź go do butelki. Zaślep króciec do którego on wchodzi po drugiej stronie( przy pompie). Zrób jazdę testową. Po jeździe praktycznie nie powinno być paliwa w butelce. Dlaczego "praktycznie"? Ponieważ Toyota w 2009r dodała do zaworka elektromagnes i funkcję regulacji ciśnienia paliwa na listwie. Np. przy mocnym gazowaniu na postoju zaworek upuszcza trochę paliwa.
Wymieniałem listwę tydzień temu bo ten zaworek przepuszczał. Teraz kopa ma jak przy narodzeniu w 2009.

Listwę kup używaną, za 150-200zł i wymień sam w 15minut.


Kupiłem używaną, przełożyłem, stan ten sam... Kod błędu P1271. Widze dwie możliwości, albo ta listwa którą kupiłem też była walnięta, albo coś innego - jakieś pomysły macie Panowie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2017, o 18:17 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 96
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
cy3ul napisał(a):
Witam. Prosba o podpowiedz co moze byc przyczyna takiego zachowania auta.
Gdy auto jest zimne przyspiesza normalnie. Jade na trasie i po okolo 20-30 min. auto nie ma mocy (redukcja na nizszy bieg tez nic nie daje). Gdy auto jest zagrzane i stane chociaz na 5 min., wylaczajac samochow, ponownie jadac to wszystko wraca do normy na te 20-30 min. Po tym czasie znowy nie ma mocy.
Od czego proponujecie zaczac?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Moze ktos z cos poradzic w moim temacie?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2017, o 11:37 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 690
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
pasterzem napisał(a):
Kupiłem używaną, przełożyłem, stan ten sam... Kod błędu P1271. Widze dwie możliwości, albo ta listwa którą kupiłem też była walnięta, albo coś innego - jakieś pomysły macie Panowie?


sprawdź połączenie masy na nadwozie ..
bardzo wątpliwe, że obie listwy sa padniete (no ale niemozliwe) ... P1271 pojawia sie jak brak jest sygnału potwierdzajacego otwarcia zaworu z EDU do ECM ..
Sprawdź połączenia kabli przy listwie...czy nie mają przerwy, zwarcia itp..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2017, o 21:35 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 96
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170615/072f2e48a46a24140243b4c56e39c8de.jpg[/img]

dzisiaj zauważyłem niewielkie ilości oleju w wężu od filtra powietrza. Olej znajdował się tylko do odejścia do mniejszego węża. Podpowiedzcie czy to normalne, czy jednak powinienem się martwić i zająć się naprawą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2017, o 07:57 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6920
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Normalne
Mniejszy waz to odma, ktorą tłuste opary oleju z silnika podawane są do dolotu powietrza.
Jak bedzie tam tłusto, ale olej nie bedzie kapał to jest OK.
I ten mniejszy waz musi byc drożny, ale to problem niektórych VW i Renówek, a nie Toyoty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2017, o 08:31 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 96
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
piokli napisał(a):
Normalne
Mniejszy waz to odma, ktorą tłuste opary oleju z silnika podawane są do dolotu powietrza.
Jak bedzie tam tłusto, ale olej nie bedzie kapał to jest OK.
I ten mniejszy waz musi byc drożny, ale to problem niektórych VW i Renówek, a nie Toyoty.


dzieki bardzo za odpowiedź. Uspokoiłeś bo olej nie kapał. Może podpowiesz w temacie, który opisałem kilka wpisów wcześnie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2017, o 10:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2017, o 19:54
Posty: 110
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: AvensidT25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D 1AD
U mnie w końcu problem braku mocy rozwiązany . Mechanik kopał trzy dni sprawdził całą wiązkę instalacje i znalazł kolejne uszkodzone kable. Teraz auto przyspiesza normalnie choć wcześniej miało większego kopa ale przerywało to teraz idzie bardzo ładnie ale tak mocno nie wyrywa . Czyżby chip piorun strzelił nie wiem ;) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2017, o 20:36 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 96
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
Pomocy bo ręce opadają. Prosba o podpowiedz co moze byc przyczyna takiego zachowania auta.
Gdy auto jest zimne przyspiesza w miare normalnie. Jade na trasie i po okolo 20-30 min. auto nie ma mocy (redukcja na nizszy bieg tez nic nie daje). Gdy auto jest zagrzane i stane chociaz na 5 min.(wylaczajac samochod), ponownie jadac to wszystko wraca do normy na te 20-30 min. Po tym czasie znowy nie ma mocy.
Od czego proponujecie zaczac?
Uszkodzony przepływomierz może być przyczyną?
Mogę sprawdzić jakieś parametry na techstreamie zeby sprobowac postawic giagnoze?


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2081 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda