TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 2 paź 2014, o 06:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 878 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 mar 2012, o 13:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 17:11
Posty: 864
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 32
Marka: Skoda
Model: Octavia III Combi
Rocznik: 2013
Silnik: 1.4 TSI 140KM
Podobno w tym silniku była nawet akcja w Toyocie. Serwis wymieniał blok i głowicę. Ale to wszystko podobno.
Przeciekająca uszczelka powoduje powstanie wżerów w bloku i głowicy a gdy już widać pocenie z reguły może być za późno.

_________________
Pozdrowienia spod Poznania
T25 Sol+
OIII


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2012, o 15:01 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 17:11
Posty: 864
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 32
Marka: Skoda
Model: Octavia III Combi
Rocznik: 2013
Silnik: 1.4 TSI 140KM
Dzięki za przeklejenie tematu :piwo:

mech z toyoty napisał(a):
wystarczy obejrzeć silnik,spoiny (klej na pokrywie rozrzadu,misce olejowej i połbloku) i wszystko jasne,szara spoina silnik nie ruszany ,czarna robiony pozdr


U mnie szare, więc nieruszany.

Pytanie jeszcze, czy jak się takie ślady na silniku pojawią, to od razu robić, czy na razie olać temat i obserwować?

_________________
Pozdrowienia spod Poznania
T25 Sol+
OIII


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2012, o 23:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 535
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
takie slady to nie swiadczą o uszczelce pod głowicą,wymieniałem nie jedną uszczelkę i nie było wycieków oleju z pod głowicy ,tylko spaliny w układzie chłodzenia,wycieki oleju najczęściej z pokrywy rozrzadu (bardzo często)w sobote robie ravke d-cat leje się strasznie ,moze cykne jakąś fotkę wszystko bedzie na wierzchu pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2012, o 23:30 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
dwa czy trzy lata temu jak kupilem swoja pierwsza 1ad po sprowadzeniu wjechalem na kanal zeby zrobic oleje patrze masssakra caly motor poskladany na czarny silikon i jakby caly lekko w oleju.... no trudno mysle wyciagnie kopyta lada dzien bo zrobiony na sztuke kupie drugi(motor), zrobilem nim ponad 200tys i nic sie nie dzieje oleju nie ubywa chociaz caly jest lekko mokry ( w porownaniu do 1cd co nawet jak ma 600tys i stoi na placu w hamburgu jest zawsze suchy).... czyli jak auto nie znaczy terenu oleju nie ubywa to warto to tak zostawic mozna nawet pojsc dalej i napisac TTTM?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2012, o 00:08 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 17:11
Posty: 864
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 32
Marka: Skoda
Model: Octavia III Combi
Rocznik: 2013
Silnik: 1.4 TSI 140KM
mech z toyoty A wg Ciebie te ślady na bloku z czego się biorą, bo wyglądają jak olej silnikowy.Wygląda jak wyciek między głowicą a blokiem.
Czekam na Twoje fotki ew. opis.

No i pytanie: robić czy olać....

_________________
Pozdrowienia spod Poznania
T25 Sol+
OIII


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, o 13:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lut 2012, o 00:23
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
Marka: toyota
Model: avensis t25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 d4d
A ja ma pytanie z innej beczki.

Moja ave również pobiera olej, i to około 1l/1000 km. Podejrzewam opisywany tu problem, jednakże nie wiem czy moge liczyć na naprawę (wymianę silnika) w ramach good will, a na naprawę z własnej kieszeni mnie teraz nie stać.

Co mi może grozić jeżeli jedynym moim działaniem będzie dolewanie oleju i standardowe czynności obsługowe???

:help:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, o 17:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17348
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 190
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
pobór oleju wynika z innej usterki (nie z problemów z głowicą), i jest nieuleczalny, stać się już wiele nie może...
jeżeli masz auto z pl sieci to zgłoś problem aso

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, o 18:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lut 2012, o 00:23
Posty: 10
Lokalizacja: warszawa
Marka: toyota
Model: avensis t25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 d4d
Ja miałem na myśli własnie te wadliwe tuleje, o których jest na początku wątku. Aso zgłosiłem, będą myśleć....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, o 20:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 535
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
problem z olejem jest jak najbardziej uleczalny,jezeli pobiera zbyt dużo wymieniamy ,tłoki i pierscienie,a w tej chwili cały silnik,2008 rok powinien załapać się na akcję,jedź do asso i walcz,1 litr na 1 tys to o wiele za duzo pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, o 20:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17348
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 190
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ok. uleczalny naprawa główną, miałem na myśli ze nieuleczalny innymi (tanimi czy prostymi) sposobami ;-)

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2012, o 20:42 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 15:05
Posty: 1076
Pochwały: 108
Marka: TOYOTA
Model: LC HDJ 105
Rocznik: 2002
Silnik: 2UZ-FE
tani i prosty motodoktor :jezyk:

http://auto-kosmetyki.kupsobie.pl/dodat ... 433ml.html

14,50 i po problemie

a nie tam odrazu głowice tłoki pierścienie :-D

_________________
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

http://toyota.jp/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2012, o 18:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 18:06
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0D4D
Dziś rozmawiałem z facetem co pracuje w Toyota Marki i faktycznie istnieje coś takiego jak "dobra wola" przy takiej naprawię. Zauważyłem, że w mojej Toyotce ubywa płyn od chłodnicy, to też trochę popytałem co i jak, być może po świętach będę wiedział więcej to dam znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2012, o 20:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 17:11
Posty: 864
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 32
Marka: Skoda
Model: Octavia III Combi
Rocznik: 2013
Silnik: 1.4 TSI 140KM
U mnie na razie nic się nie dzieje, i nie bardzo nawet wiem gdzie łeb wsadzić by u siebie ew. wycieki zlokalizować. Po tych fotkach na poprzedniej stronie mogę się domyślać, że trzeba niezłego wygibasa zrobić, by te wycieki zobaczyć w tylnej części silnika.
Ale na razie oleju nie bierze, płynu też, więc chyba nie ma co dziury w całym szukać.
Ale mimo to, czekam na info od kolegi....

_________________
Pozdrowienia spod Poznania
T25 Sol+
OIII


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2012, o 14:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 2 paź 2010, o 20:06
Posty: 398
Lokalizacja: Podkarpacie
Marka: Ave
Model: t25
Rocznik: 2007
Silnik: sprzedana
Dzis przegladnalem spoiny. Pod pokrywa rozrzadu czarna spoina (silikon) nizej raczej tez czarna spoina-w kazdym razie cos ciemnego "uszczelka lub silikon" (tam malo widac, ale patrzylem z latarka i z boku po prawej widac kawalek)

Jakos sie wyluzowalem teraz hehe (bo jak pisal kolega mech z toyoty, czarna znaczy cos robione, a auto ma juz 180tys km i wszystko gra, wiec moze juz po akcji serwisowej.
Ja zakupilem z przelotem 162tys rocznik 2007 -auto z wloch, ale bardzo zadbane)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2012, o 19:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 17:11
Posty: 864
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 32
Marka: Skoda
Model: Octavia III Combi
Rocznik: 2013
Silnik: 1.4 TSI 140KM
lendio u mnie wszędzie szaro, więc nic nie robione więc loteryjka (a nuż widelec się uda). W przyszłym tygodniu robię przegląd to poproszę o sprawdzenie jak to u mnie wygląda.
A tak wogóle, to od kiedy wychodziło fabrycznie poprawione 2ad? Czy były montowane w T25 czy dopiero w T27?

_________________
Pozdrowienia spod Poznania
T25 Sol+
OIII


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2012, o 19:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 2 paź 2010, o 20:06
Posty: 398
Lokalizacja: Podkarpacie
Marka: Ave
Model: t25
Rocznik: 2007
Silnik: sprzedana
Z tego co wiem w T25 niebyla ta usterka wogole poprawiona.

Ja tez pewnosci niemam, ale licze ze bylo zrobione-mam taka nadzieje (pod rozrzadem widac czarny slikon dokladnie, ale z boku silnika az takiej pewnosci niemam bo tam malo widac choc wyglada na cos czarnego )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 22:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2009, o 16:54
Posty: 32
Lokalizacja: Rumia
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV
Tak sobie czytam wypowiedzi w poprzednich postach, do tego opinie na innych forach oraz artykuł z jakiegoś poradnika Auto Świata. Trochę już mam mętlik w głowie.

Jedni twierdzą że każdy silnik 2.2 (2AD-...) polegnie w związku z głowicą, inni że to tylko zdarzają się przypadki.
Może koledzy, którzy mieli dostęp do większej ilości egzemplarzy niech się wypowiedzą.
Padają wszystkie jak leci tylko kwestia czasu czy może jednak to kwestia szczęścia albo pędzlowania ciągle na maksa?
Pomoże coś lanie lepszego płynu chłodzącego, który miałby niby zmiejszyć korozję kanałów na krawędzi cylindrów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 22:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17348
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 190
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Kolego pytaniem na pytanie: czy gdyby to były pojedyncze przypadki to by toyota wydłużała gwarancje, i tak od reki to naprawiała (i biuletyn SB pisała).
Autoszmaty nie traktuj jako wiarygodnego źródła, oni twierdza ze zawodny 1cd zastąpiono nowoczesnym 1ad :hahaha: :hahaha: :hahaha:

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 22:16 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3437
Pochwały: 130
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
piotrek_p napisał(a):
Tak sobie czytam wypowiedzi w poprzednich postach, do tego opinie na innych forach oraz artykuł z jakiegoś poradnika Auto Świata. Trochę już mam mętlik w głowie.

Jedni twierdzą że każdy silnik 2.2 (2AD-...) polegnie w związku z głowicą, inni że to tylko zdarzają się przypadki.
Może koledzy, którzy mieli dostęp do większej ilości egzemplarzy niech się wypowiedzą.
Padają wszystkie jak leci tylko kwestia czasu czy może jednak to kwestia szczęścia albo pędzlowania ciągle na maksa?
Pomoże coś lanie lepszego płynu chłodzącego, który miałby niby zmiejszyć korozję kanałów na krawędzi cylindrów?


W 2,2 to niby wada konstrukcyjna. Uszczelka siada przez przemieszczajace sie tuleje. Juz ktos na forum to opisal i Toyota robi to za free pod warunkiem ze byly przeglady a auto ma ponizej 200 K przebiegu i do siedmiu lat... jezeli oczywiscie dobrze pamietam. Uszczelka zawsze padnie u wszelkiej masci przedstawicieli i im podobnych. Co znam z opowiadan mojego szwagra z branzy. Silnik w T 27 jest pozbawiony w/w wady.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 22:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2009, o 16:54
Posty: 32
Lokalizacja: Rumia
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV
wrc napisał(a):
Kolego pytaniem na pytanie: czy gdyby to były pojedyncze przypadki to by toyota wydłużała gwarancje, i tak od reki to naprawiała (i biuletyn SB pisała).
Autoszmaty nie traktuj jako wiarygodnego źródła, oni twierdza ze zawodny 1cd zastąpiono nowoczesnym 1ad :hahaha: :hahaha: :hahaha:



Czyli co, kupić szklaną kulę i sobie wywróżyć czy silnik wytrzyma? ;)
W planach jest potrzymać auto trochę dłużej ale byłaby mała wtopa gdyby Toyota pożyła mi krócej niż Daewoo, które teraz ujeżdża żona :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 22:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17348
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 190
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Odpowiedź szklanej kuli będzie tak samo miarodajna jak moja, i jak każdej innej osoby...
Niestety problem występuje, i masz auto z 2006 gdzie definitywnie wystąpić może.

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 23:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 418
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2AD-FTV (+VTECH box)
wrc napisał(a):
Kolego pytaniem na pytanie: czy gdyby to były pojedyncze przypadki to by toyota wydłużała gwarancje, i tak od reki to naprawiała (i biuletyn SB pisała).Autoszmaty nie traktuj jako wiarygodnego źródła, oni twierdza ze zawodny 1cd zastąpiono nowoczesnym 1ad :hahaha: :hahaha: :hahaha:

biuletyn wydany bo problem jest szerszy i nie dotyczy jedynie Ave...to samo jest w Auris, Rav4 czy nawet Lexusie....głowice aluminiowe Toyoty nie do końca chodzą jak powinny :nonono:
Ale nie ma co trząść portkami :brewki: , na forach przeważnie ujawniają się osoby mające problem ...a aut 2.2 jeździ po drogach EU tysiące..
Biuletynów jest pełno na różnej maści problemów .. ile tak naprawdę razy komuś z forumowiczów jakaś usterka z biuletynem spasowała ? :-)

przy walnięciu (do wymiany głowica/blok) --> poniżej zdjęcia 2.2 ze zjechaną głowicą
(która po padzie uszczelki przemieszcza się po bloku robiąc efektowne 'żłoby' :-D )
pokiereszowana głowica :
Obrazek

i zjechany blok :
Obrazek

Z info jakie ja posiadam walnięć uszczelki mogą być 2 przyczyny :
- w starszych modelach czynnikiem wywołującym jest płyn chłodzący (super long-life), który nie spełnia swojej roli po pewnym czasie...
- we wszystkich modelach i głównym czynnikiem usterki jest gromadząca się na tłokach warstwa sadzy....a gromadzi się z niepełnego spalania mieszanki...no i po czasie pozamiatane :
Obrazek

a z dodaniem T27 do biuletynu to czas pokaże :niewiem:..bo zdarzyły się i takie przypadki, że w T25 padło ponownie mimo wymiany głowicy i bloku ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 23:56 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 23 mar 2008, o 00:46
Posty: 40
Lokalizacja: southampton
Marka: TOYOTA
Model: Avensis, Auris
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 d4d oba
Problem dotyczy tylko silników 2.2 czy także silników 2.0 1ad


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 06:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17348
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 190
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Obu, to bliźniacze jednostki.
Rozzi napisał(a):
Ale nie ma co trząść portkami :brewki: , na forach przeważnie ujawniają się osoby mające problem ...a aut 2.2 jeździ po drogach EU tysiące..
Biuletynów jest pełno na różnej maści problemów .. ile tak naprawdę razy komuś z forumowiczów jakaś usterka z biuletynem spasowała ? :-)
Trudno ocenic, moim zdaniem czesto, mechanicy z aso twierdza ze motory 1ad i 2ad znaja na pamiec, i robilo sie tego duzo.

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 17:29 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 17:11
Posty: 864
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 32
Marka: Skoda
Model: Octavia III Combi
Rocznik: 2013
Silnik: 1.4 TSI 140KM
Czy są jakieś oznaki, że to już się zaczyna dziać? Czy objawia się to ubytkiem oleju, płynu chłodniczego....?

_________________
Pozdrowienia spod Poznania
T25 Sol+
OIII


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 17:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 418
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2AD-FTV (+VTECH box)
mitmar napisał(a):
Czy są jakieś oznaki, że to już się zaczyna dziać? Czy objawia się to ubytkiem oleju, płynu chłodniczego....?


ubytek płynu chłod poniżej minimum (ale równie dobrze może być przeciek np. w pompie wody)...no a 100% potwierdzenie mamy gdy wraz z ubytkiem płynu w zbiorniku wyrównawczym widzimy czarne zabarwienie+bąble powietrza..no i gdy płyn jest wypluwany wężykiem nadmiarowym -->na obudowie silnika/wygłuszeniu maski mamy białe zaschnięte plamy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 20:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 2 paź 2010, o 20:06
Posty: 398
Lokalizacja: Podkarpacie
Marka: Ave
Model: t25
Rocznik: 2007
Silnik: sprzedana
Taka tykajaca bomba hehe, sam sie tym glowie, ale lepiej niemyslec chyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 21:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3437
Pochwały: 130
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
Jezeli jednym z problemow jest sadza na tlokach, to wystarczy niedopuscic zeby tam sie pojawila. I po problemie.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 21:34 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17348
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 190
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Dos przełomowa myśl, tylko jak tego w praktyce dokonać? Niestety jak się głownie w trasie nie pomyka to raczej nie ma na to recepty...

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 21:41 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 17:11
Posty: 864
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 32
Marka: Skoda
Model: Octavia III Combi
Rocznik: 2013
Silnik: 1.4 TSI 140KM
rozzi no a co z tymi pocącymi się uszczelkami pod głowicą? Możliwe by silnik się tam pocił nie mając wspomnianych przez Ciebie objawów?

wrc może częściowo załatwiają to lepsze paliwo i ew. dodatki do nich?

Ja robię dziennie ok. 100 - 150km a jeżdżę dość dynamicznie, więc nagar powinien się wypalić...
Mam nadzieję, że mnie ominie przygoda z silnikiem.....

_________________
Pozdrowienia spod Poznania
T25 Sol+
OIII


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 878 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal