TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 sie 2017, o 15:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 12:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6914
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Pilexus napisał(a):
Witam,
Pytanie drugie : Żeby dostać się do głowicy mechanik musiał sporo rozebrać, przy tej okazji zażyczyłem sobie wymianę rozrządu, wymianę wszystkich filtrów, olejów oraz płynów.

Rozrządu nie trzeba dotykać.
Ten silnik trzeba wyjąć dołem żeby to dobrze zrobić, rozbieranie nie wystarczy żeby dobrze osadzić głowicę po naprawie.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 12:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Pilexus napisał(a):
Pytanie brzmi czy po takowej naprawie uszczelki pod głowicą (oczywiście komplet z planowaniem, uszczelnianiem itp.) a naczytałem się sporo, że w tych modelach często się to zdarzało cena mojej AVE rośnie czy maleje ?
Pozostaje na swoim niskim poziomie, nikt nie wie kiedy drugi raz wywali uszczelke, badz kiedy nie da sie juz tego naprawiac. pozdr


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 13:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 13:50
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Diesel D4D
Ari napisał(a):
Pilexus napisał(a):
Witam,

Od 7 miesięcy jestem w posiadaniu Ave t27 2.0 D4D 126km. Kupiłem auto od znajomego który zrobił nią po autostradach 180 tysięcy kilometrów auto z polskiej dystrybucji serwisowane na bieżąco z 2009 roku natomiast pierwsza rejestracja w 2010 roku. Za auto zapłaciłem 37 tysięcy.

Przy przebiegu 215 tysięcy czyli jakiś tydzień temu zauważyłem spaliny w zbiorniczku wyrównawczym, okazało się że to uszczelka pod głowicą. Bez wahania złapałem za telefon i zacząłem szukać serwisu który przeprowadzi naprawę, takowy znalazłem i Ave jest w trakcie odrodzenia. Przeszła mnie przez chwile myśl sprzedać, ale jak zacząłem szukać co mógłbym kupić w tym przedziale cenowym szybko się zniechęciłem i postanowiłem ją zatrzymać a sobie zaoszczędzić nerwów związanych z oględzinami aut u "Mirków" którzy zapewniają zawsze stan idealny.

DO SEDNA !!!

Pytanie brzmi czy po takowej naprawie uszczelki pod głowicą (oczywiście komplet z planowaniem, uszczelnianiem itp.) a naczytałem się sporo, że w tych modelach często się to zdarzało cena mojej AVE rośnie czy maleje ? Tak jak jej atrakcyjność na rynku wtórnym ? Nie potrafię odpowiedzieć sobie na to pytanie a dręczy mnie już od jakiegoś czasu.

Pytanie drugie : Żeby dostać się do głowicy mechanik musiał sporo rozebrać, przy tej okazji zażyczyłem sobie wymianę rozrządu, wymianę wszystkich filtrów, olejów oraz płynów.
Może macie jakieś sugestię co jeszcze można zrobić po drodze?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi !!!
Miłego dnia.


Że łańcuch wymieniasz znaczy się?


Dokładnie łańcuch :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 13:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 lis 2016, o 13:50
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 Diesel D4D
Czyli lepiej nie informować potencjalnego zainteresowanego o takiej naprawie ? :) Jeśli sam z siebie powie że "Panie w tych modelach często pękały uszczelki" Wtedy ja wyjmuję fakturę i mówię zrobione. Ale jeśli nic się nie zająknie milczeć lepiej jak grób :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 14:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Pilexus napisał(a):
Czyli lepiej nie informować potencjalnego zainteresowanego o takiej naprawie ? :) Jeśli sam z siebie powie że "Panie w tych modelach często pękały uszczelki" Wtedy ja wyjmuję fakturę i mówię zrobione. Ale jeśli nic się nie zająknie milczeć lepiej jak grób :)
Dokladnie bym tak postapil pewnie, ale sa tez auta w ktorych juz w ogloszeniu jest to podane. Tyle ze najczesciej sa to auta ktore dostaly wymiane silnika od TMP a nie auta naprawiane w inny sposob. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2017, o 17:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 cze 2010, o 15:50
Posty: 7
Lokalizacja: Suwałki
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1AD
witam,

chyba dopada mnie upg w mojej avenis 2006 rok, 280 tys przebieg. Problem, jest taki, że znika mi płyn chłodniczy, (ostatnio ok 1l na 200km) oraz twardnieją przewody. Po odkręceniu korka słychać upust ciśnienia. Tylko nurtuje mnie sprawa, gdzie ten płyn spierdziela. Stan oleju w normie, nie jest rzadki, konsystencja ok. Auto nie dymi..., myslalem na poczatku ze wywala mi przez wężyk, ale zamontowałem butelkę na 1 litr ubytego płynu w butelce było może 20 ml, głownie z tego powodu jak często otwiera się korek to wtedy coś tam pryska czasami. Sprawdzałem, testerem co2 i niby zmienił kolor. Mechanik mi mówił, żeby jeszcze sprawdzić chłodniczkę... Jak długo jeszcze pojeżdże? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2017, o 09:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2017, o 14:10
Posty: 2
Marka: BMW
Model: E46
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0d
Dokładnie własnie mi sie zdarzyło to samo. Mam T25 z 2007 r. 2.0 D4D 126KM. Płyn wylatuje przez korek zbiornika wyrównawczego. Początkowo myślałem, że to termostat, bo rura od dużego obiegu była chłodna. Wymieniłem termostat ale ciągle jest to samo. W zależności od jazdy potrqfi wypluć 50-200ml/50km.

Potrafi ktoś z Was określić jakie są koszty naprawy tego?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2017, o 14:21 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6914
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
ok. 3 tys pln


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2017, o 18:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 maja 2017, o 17:59
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.6
Cześć,
Mam okazje (nie cenowa tylko bardziej zadbana) kupić Ave 2.2 150 KM. Jest ona po wymianie gwarancyjnej silnika 20kkm temu w Aso. Nie moge się doczytać na forum czy jednostki napędowe które były wymieniane w ASO na nowe są wolne od wady fabrycznej? Mozecie pomoc? Nie chcę wtopić pieniedzy w remonty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2017, o 19:04 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 968
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 61
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
nie są wolne od wady

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2017, o 19:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie ma 1ad i 2ad wolnych od wady, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2017, o 19:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 29 maja 2017, o 17:59
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1.6
Czyli to że silnik był wymieniony to nic nie znaczy? Kwestią czasu jest kiedy pojawią się pierwsze oznaki tej przypadłości?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 maja 2017, o 21:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Sa auta w ktorych problem nigdy nie wystapil, zwykla loteria i trudno jakiekolwiek prawdopodobienstwo okreslic. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2017, o 15:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 15:25
Posty: 120
Lokalizacja: DK, ZS
Marka: Toyota
Model: Avensis t25 fl
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250L-AWFEYW
witam.
OBJAWY
- ucieka plyn chlodniczy glownie przez wezyk w zbiorniczku, czasem wywala przez korek.
- Weze od chlodnicy cieple i twarde
- brak dymienia przy starcie
- nie podnosi sie poziom oleju w silniku
- nie ma oleju w plynie chladzacym.

Pytanko czy jest sens wymiany pompy w nadzieji ze to nie UPG ??.
Jezeli spaliny dostaja sie do ukladu chlodzenia to jaki powinienem czuc *zapach* tych spalin ?

Jaki rozmiar ma termostat w ave 2007 d4d kombi ?? obecnie mam 56mm z uszczelka 60 mm natomiast w sklepie wciskaja mi 54 mm bez uszczelki. - ma to jakies istotne znaczenie ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2017, o 16:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:56
Posty: 484
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Pompę naturalnie warto sprawdzić, ale nie ma co się łudzić, UPG do roboty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2017, o 18:05 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 23 paź 2016, o 20:47
Posty: 42
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD–FTV, 2.0 D(DPF)
witiaw napisał(a):
- ucieka plyn chlodniczy glownie przez wezyk w zbiorniczku, czasem wywala przez korek.
- Weze od chlodnicy cieple i twarde
- nie podnosi sie poziom oleju w silniku
- nie ma oleju w plynie chladzacym.
Jezeli spaliny dostaja sie do ukladu chlodzenia to jaki powinienem czuc *zapach* tych spalin ?


Tak kolego to może być uszczelka pod głowicą.
Weź jakąś małą butelkę po napoju i podepnij ją pod wężyk ze zbiorniczka. Jeśli będzie wyganiać i na dodatek pokażą się pęcherzyki powietrza to masz problem.
Węże twarde też świadczą o uszkodzeniu uszczelki.
Poziom oleju nie musi ci się podnosić, bo jest jeszcze mały przedmuch.
Odkręć korek od zbiorniczka i zobacz czy nie czuć spalin i czy zbiorniczek jest przezroczysty.
Podobne usterki były u córki , okazała się uszczelka pod głowica. ASO też potwierdziło uszkodzenie uszczelki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2017, o 18:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 15:25
Posty: 120
Lokalizacja: DK, ZS
Marka: Toyota
Model: Avensis t25 fl
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250L-AWFEYW
Cytuj:
Odkręć korek od zbiorniczka i zobacz czy nie czuć spalin i czy zbiorniczek jest przezroczysty.

Generalnie wacham wyziewy ze zbiorniczka juz od baaardzo dlugiego czasu, w zasadzie od kiedy kupilem avke tj jakies 80 tys km temu.
Niestety niewiem jak powinny smierdziec spaliny wydobywajace sie ze zbiorniczka wyrownawczego.
od kiedy zaczolem to wechem sprawdzac caly czas smierdzi tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2017, o 19:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
witiaw napisał(a):
Cytuj:
Odkręć korek od zbiorniczka i zobacz czy nie czuć spalin i czy zbiorniczek jest przezroczysty.

Generalnie wacham wyziewy ze zbiorniczka juz od baaardzo dlugiego czasu, w zasadzie od kiedy kupilem avke tj jakies 80 tys km temu.
Niestety niewiem jak powinny smierdziec spaliny wydobywajace sie ze zbiorniczka wyrownawczego.
od kiedy zaczolem to wechem sprawdzac caly czas smierdzi tak samo.


może się nie znam ale zbiorniczek wyrównawczy nie ma prawa śmierdzieć spalinami.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2017, o 19:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 15:25
Posty: 120
Lokalizacja: DK, ZS
Marka: Toyota
Model: Avensis t25 fl
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250L-AWFEYW
Cytuj:
może się nie znam ale zbiorniczek wyrównawczy nie ma prawa śmierdzieć spalinami.

REALLY ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 cze 2017, o 19:16 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2015, o 05:53
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2AD - FHV
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem właścicielem kolejnego 'pacjenta' z UPG. Ave T27 kombi, produkcja koniec 2010, silnik 2AD - FHV. Wywaliło już przy 130k km.

Auto spełnia warunki Toyoty by załapać się na 'dobrą wolę' (mniej niż 180k km i 7 lat, przeglądy robione od początku do teraz w ASO). Podobno dla T27 Toyota nie wymienia z automatu dla tych modeli całego silnika (biuletyn, jaki znalazłem na tym forum faktycznie instruuje, aby sprawdzać czy do wymiany jest głowica czy blok, i naprawiać zgodnie ze stopniem uszkodzenia), ale po przeczytaniu 42 stron wątku (pełen szacun dla wszystkich współtworzących te forum i biorących udział w dyskusji) znalazłem kilka przypadków, gdzie w t27 wymieniany był cały silnik.

Chciałbym prosić o kontakt osoby z T27, które miały wymieniony cały silnik w ramach dobrej woli Toyoty, bo u mnie sytuacja może (ale musi) się skomplikować. W serwisie powiedziano mi, że jest wstępna zgoda, ale uwaga - TMP wyda ostateczną zgodę po tym jak w serwisie zostanie rozkręcony silnik, i dowie się co dokładnie trzeba wymienić. Podejrzewam, że jak będzie uszczelka z głowicą to OK, wezmą to na siebie. No ale jak się okaże, że cały blok jest zwichrowany, to TMP będzie chciała abym brał udział w kosztach.

Także bardzo, bardzo proszę osoby, które miały wymieniany cały silnik w T27 w ramach dobrej woli Toyoty aby dały znać i podzieliły się ze mną info o swojej sytuacji i jak to zostało załatwione. Pomogłoby mi to się przygotować na wypadek gdyby TMP powiedziała, że pokryją tylko jakąś część kosztów.

Bardzo dobrze jeździ mi się tym autem, super wyposażone, no i silnik ma moc - jest przyjemność z jazdy jak nic. Z serwisu też zawsze byłem zadowolony. Wiadomo, że 1.8 benzyna o wiele bardziej bezproblemowy, no ale jak nie ma frajdy to nie ma jazdy moim zdaniem. Chcę naprawić silnik i zobaczyć na ile wystarczy (będę tu dawał znać), więc także proszę innych użytkowników z silnikami 1ad, 2ad aby pisali jak to dalej wyglądało z ich Avkami po naprawie/wymianie silnika.

A na koniec taka refleksja - kilka stron wcześniej była dyskusja o tym jak częsta jest to przypadłość. Jeden z forumowiczów pisał, że rozmawiał z ponad 10-cioma właścicielami Ave z 1ad i 2ad, i nikt nie miał problemów z UPG. Ja mogę dodać, że wśród swoich znajomych mam 3 innych właścicieli Ave (2-wóch z 1ad, T25 i T27, jeden z 2ad ftv w T25) i oni nie mają żadnych problemów (ten z 1ad w T25 ma przelatane ponad 200k km, drugi z 2Ad w T25 240k km, no ale ma auto dopiero od 190k km więc też nie wie, czy coś było wcześniej robione). W serwsie w kolei powiedziano mi, że wysyp UPG był ok 2010 w T25, gdzie robili kilka razy w tygodniu, ale że od tego czasu ilość aut z problemem sukcesywnie maleje, i byli bardzo zdziwieni, że mi się to przytrafiło, bo dawno nikogo nie mieli.

Także jakbym ja miał szacować jaki odsetek aut ma problem to typowałbym pomiędzy 10% a 25%. To takie info dla potencjalnych kupujących - auto jest obarczone ryzykiem, ja o tym ryzyku wiedziałem decydując się na swoją Ave, ale silnik (jak nie ma UPG :)), jak i całe auto daje naprawdę dużo radochy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 09:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Dlaczego przypuszczasz ze mozesz byc obciazony czescia kosztow? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2017, o 10:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lip 2015, o 05:53
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2AD - FHV
Ponieważ w serwisie powiedziano mi, że przed podjęciem ostatecznej decyzji TMP poprosiła ASO o rozebranie silnika i określenie jakie części muszą być wymienione. Także wstępna zgoda jest, ale ostateczna będzie wyrażona dopiero po rozkręceniu przez ASO silnika i określeniu co trzeba wymienić.
Nikt na forum nie pisał wcześniej, że miał taką sytuację, więc stąd moje przypuszczenia. W innym wypadku od razu powiedziano by mi w serwisie, że jest pełna zgoda i można działać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2017, o 09:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2014, o 12:08
Posty: 23
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 D4D, 150KM
W moim przypadku TMP również wydało wstępną zgodę na udział w kosztach ale dopiero po rozebraniu silnika.
Tak więc z góry musisz założyć, że wydasz kilkanaście tysięcy w ASO. Ich sposób rozliczenia jest niejasny i nie chcą się wykazać ile wydali...

Mnie remont kosztował niemal 15tyś, ile TMP tylko oni wiedzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2017, o 10:27 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6914
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Podejrzewam, ze TMP nic nie wydala na ten remont, tylko na papierze ksiegowo wykazala jakis wirtualny duzy wydatek.

Majac Twoje 15 tys naprawili silnik za ok. 5tys,
dali 5 tys dla ASO prowizji za posrednictwo
i 5tys wynagrodzenia TMP zostawilo sobie za "dobry gest" dla wlasciciela Toyoty.

Wiadomo ze ceny napraw w ASO sa duzo wieksze od rzeczywistych kosztow, bo na tym polega ich biznes.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2017, o 13:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 15:25
Posty: 120
Lokalizacja: DK, ZS
Marka: Toyota
Model: Avensis t25 fl
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250L-AWFEYW
Poszukuje zaufanego, znajacego sie na d4d mechanika z Opolskiego do wymiany upg


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2017, o 02:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2014, o 11:45
Posty: 216
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4-D (1AD-FTV)
A pro po 1AD w T27 to w białostockim ASO jak dotąd nie była robiona UPG także widocznie coś tam poprawili względem T25. Niestety 2AD nadal cierpi nawet w T27. Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2017, o 14:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 15:25
Posty: 120
Lokalizacja: DK, ZS
Marka: Toyota
Model: Avensis t25 fl
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250L-AWFEYW
Panowie czy przy wymianie UPG w avensis t25 d4d 2007 r jest potrzeba demontazu i wymiany rozrzadu ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2017, o 14:35 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6914
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 815
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Demontaż tak,
wymiana nie jeżeli jest ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2017, o 14:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lip 2012, o 15:25
Posty: 120
Lokalizacja: DK, ZS
Marka: Toyota
Model: Avensis t25 fl
Rocznik: 2007
Silnik: ADT250L-AWFEYW
Cytuj:
wymiana nie jeżeli jest ok

No wlasnie, a wszyscy nieautoryzowani mechanicy strasza mnie ze nie da sie poprawnie zalozyc raz zdjetego lancucha. Bo moze byc rozciagniety i nie da sie odpowiednio ustawic napinacza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2017, o 16:13 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 663
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
to że może być rozciągnięty to jedno. Ale nie przeszkadza to w jego właściwym założeniu na odpowiednie ogniwa. Faktem jest, że znaków idealnie się nie zgra. Najwyżej łańcuch będzie dzwonił o obudowę jak będzie rozciągnięty. :)

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1288 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda