TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 paź 2017, o 13:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 09:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 18:36
Posty: 1099
Lokalizacja: Ostrołęka
Pochwały: 34
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
smolard203 napisał(a):
Czy komuś z tego forum po wymianie UPG awaria po pewnym czasie się powtórzyła?? Jeśli tak to po jakim przebiegu?

Pytam ponieważ mam możliwość kupna auta po przygodzie z UPG.


Ponawiam pytanie.

_________________
Jak tak dalej będzie, to politycy, niczym szkoccy górale, założą spódniczki, aby owieczek nie płoszyć za granicę dźwiękiem rozpinanego rozporka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 11:29 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6974
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
W silniku 1AD w T27 (czyli teoretycznie poprawionym) powtórzyło się po około 100 tys km.
Styl jazdy w tym czasie raczej dynamiczny i szybki, ale bez katowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 19:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Piotrekk_85 napisał(a):
smolard203 napisał(a):
Czy komuś z tego forum po wymianie UPG awaria po pewnym czasie się powtórzyła?? Jeśli tak to po jakim przebiegu?

Pytam ponieważ mam możliwość kupna auta po przygodzie z UPG.


Ponawiam pytanie.
Byly na forum takie przypadki, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2016, o 12:56 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 paź 2016, o 23:56
Posty: 72
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0
Witam, przejrzałem ponad 30 stron wątku i zapytam, bo nadal mam kilka wątpliwości.

Jaki % silników diesli 2.0 i 2.2 stanowią te silnik 1AD i 2AD? Rozumiem, że jak nie ma innej opcji warto brać 2.0 bo łatwiej/taniej go naprawić odrobinę? Czy silnik można rozpoznać tylko po nr VIN, bo jak pytam sprzedających "to nigdy nie wiedzą" :)
Czy takie same problemy z UPG występowały w Auris FL 2012+ w dieslu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2016, o 13:02 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6974
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
100℅
Wszystkie 2.0 to 1AD
Wszystkie 2.2 to 2AD
Wszystkie maja taki sam koszt naprawy UPG
Avensis, Auris, Rav4 - wszedzie sa te same silniki z problemem UPG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 11:48 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 23:06
Posty: 33
Lokalizacja: Górny Śląsk
Marka: AVE_WAGON_TERRA
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1ZZFE
Witam serdecznie,
dzisiaj nieautoryzowany serwis postawił mojej TOYCE diagnozę - UPG

T25 (2007) drugi silnik przejechane 90.000 km
Objawy "wypluwanie" płynu chłodzącego + delikatny dymek ze zbiorniczka wyrównawczego (nawet na zimnym silniku).
Powiedzieli mi, że 90 % silników o mocy 126 km ma tę przypadłość i że z przyczyn technologicznych (wystające zawory) nie ma możliwości planowania głowicy.
Damy najgrubszą uszczelkę, poskładamy i będzie jeździć jak inne.
Zastanawiam się...
Kolega pracujący w serwisie innej marki powiedział mi, że są firmy które mimo trudności technologicznych planują takie głowice, frezują (pogłębiają) gniazda zaworowe o wartość planowania tak żeby wszystko można było dobrze poskładać. Ale jeżeli mechanik mówi, że nie ma możliwości planowania to obawiam się że jak mu to zaproponuję to nie da mi na naprawę gwarancji.

_________________
Pozdrawiam serdecznie
adapio


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 12:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 gru 2013, o 23:40
Posty: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D
I tak Ci nie da gwarancji...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 14:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2013, o 18:42
Posty: 1931
Lokalizacja: Węgrów/Warszawa
Pochwały: 86
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: Mk4 polift 163KM
po co kupować samochód z tym silnikiem ? bezsensu..

_________________
Piotrek ;)
Moja Ave: viewtopic.php?f=63&t=17560


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 15:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 311
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Toyka w dieselku to pomylka, dziekuje zrobilem dwa takie bledy, autko fajne ale chyba w benzynie najlepszy wybor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 15:28 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1020
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 63
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
czy 90% to nie dałbym sobie ręki uciąć. Silnik generalnie jest ok. Każdy ma jakieś wady:)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 16:39 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 17:32
Posty: 1064
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 70
Marka: Toyota
Model: T25 Luna Business
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Zupens napisał(a):
czy 90% to nie dałbym sobie ręki uciąć. Silnik generalnie jest ok. Każdy ma jakieś wady:)

J.w. ja robię przeglądy u mecha z ASO i owszem padają, ale nie każda a na pewno nie 90% ale co ja tam wiem, 280 tys na fabrycznym.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

_________________
BLACK MAMBA by ARI <------ kliknij tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 17:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 311
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Powiem moze tak, nie palowac tych silnikow, wtedy moze wytrzymia wiecej km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 21:04 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 17:32
Posty: 1064
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 70
Marka: Toyota
Model: T25 Luna Business
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
adas13 napisał(a):
Powiem moze tak, nie palowac tych silnikow, wtedy moze wytrzymia wiecej km.

+regularny serwis z porządną oliwą. W końcu jest teoria, że od nagaru wywala. Olej który zapewni czystość jednostki napędowej zapewne też ma wpływ + co jakiś czas płukanka.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

_________________
BLACK MAMBA by ARI <------ kliknij tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2016, o 15:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 311
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
@Ari

mam serwisowane dwa auta w ASO i nadal to samo, chyba nie chcesz mi powiedziec ze w ASO nie wiedza co leja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2016, o 19:39 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1020
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 63
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
leją to na czym mają większą marżę, nawet 15w40 do aut flotowych. Był już na forum niejeden przypadek, w którym aso lało olej niezgodny z instrukcją producenta ale co prawda to prawda niepałowany silnik powinien dłużej pojeździć i dotyczy to wszystkich marek nie tylko toyoty.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2016, o 21:51 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 17:32
Posty: 1064
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 70
Marka: Toyota
Model: T25 Luna Business
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
adas13 napisał(a):
@Ari

mam serwisowane dwa auta w ASO i nadal to samo, chyba nie chcesz mi powiedziec ze w ASO nie wiedza co leja.

Ja o oleju na tym forum się nie wypowiadam. Do Avki Valvematic się dziwili czemu chcę 0w20 :-)

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

_________________
BLACK MAMBA by ARI <------ kliknij tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2016, o 23:10 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2008, o 23:06
Posty: 33
Lokalizacja: Górny Śląsk
Marka: AVE_WAGON_TERRA
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1ZZFE
Witam serdecznie,
Klemens - w to nie wątpię, ciekaw jestem czy jak dadzą uszczelkę "trójkę" i przyjadę za 2000 km z reklamacją co powiedzą i czy uwzględnią gwarancję na swoją robotę.
Piotrek 77 - dzięki za odpowiedź - nie będę komentował treści, ale bez sensu pisze się rozdzielnie !
Ari - masz rację... o tych które nie mają problemów raczej z zasady się na forum nie pisze.
Adaś13 - moja piąta dekada jestestwa za chwileczkę minie, nie pałuję silnika Mc Laren nie jestem, mam normalną rodzinę, obowiązki itd. Czasem trzeba silnik "przewietrzyć", ale bez przesady.
Olej zawsze lałem dobry i zgadzam się z "Zupens" portfel jest zawsze najważniejszy.
Niemniej wracając do tematu... zasięgnąłem języka i panowie od szlifu w uznanej firmie powiedzieli mi, że takie głowice w Polsce normalnie się regeneruje tzn. szlifuje, obniża gniazda zaworowe, ustala się odpowiedni kąt gniazda, wymienia się prowadnice, dociera zawory etc. Pomyślałem że może przy okazji jak głowica będzie "na górze" warto zrobić konserwację.
Pojadę z tym pytaniem zasięgnąć języka do "moich" serwisantów i zobaczę co mi na to odpowiedzą.

_________________
Pozdrawiam serdecznie
adapio


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 12:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2012, o 12:44
Posty: 311
Pochwały: 2
Marka: Mazda
Model: Mazda 6 Pb i ON
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2017
Silnik: 2.2D i 2.0
Z tego co wiem to sa micro pekniecia/szczeliny ktore to powoduja, ale czy sama glowica temu winna.....nie sadze, bo dlatego toyka calego silnika by nie wymieniala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lis 2016, o 21:25 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lis 2016, o 21:23
Posty: 31
Lokalizacja: FMI
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD
Witam.
Czy ktoś z Was regenerował silnik w woj. lubuskiem.
Znacie lub polecacie jakieś warsztaty które się tego podejmą?

Jaki jest koszt +/- wymiany UPG z ewentualnym planowaniem i wymianą pompy wody?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lis 2016, o 21:16 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Brak w tej okolicy warsztatu ktory by sie w tym temacie jakos szczegolnie problemem zajmowal, przynajmniej brak takich informacji na forum. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 21:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Przypadkow znalezione, rachunek za wymiane silnika 2ad, razem z nowym sprzeglem, jedna swieca zarowa, plynami i robocizna prawie ze okragle 6 tys. euro...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 20:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 sty 2017, o 20:15
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD 2.0 disel
Witam...A czy ktoś ma jakieś dane odnośnie tego jaki procent silników 1AD,2AD mają problemy z uszczelką pod glowicą?Moze jest to margines,,,moze 1 procent wszystkich silników? czy ktoś pracujacy w serwisie ma jakies dane?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 20:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Przy wiekszym przebiegu to pewnie z połowa:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 20:52 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6974
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Przy wiekszym to 3/4


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 09:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 maja 2012, o 11:13
Posty: 156
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2007
Silnik: 2 AD D-4D 2,2 136 KM
Co oznacza "większy"?
Skąd te dane "3/4"?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 11:46 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6974
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Zające ćwierkają ze tamat pojawia sie w wiekszosci AD,
Jedne silniki dopadnie przy niecalych 100tys km a inne dopiero przy 400tys km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 11:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Statystyki jest brak, pewnie nawet TMP nie wie bo wiele aut juz tam na naprawe nie trafia. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 13:35 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 696
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
piokli napisał(a):
Przy wiekszym to 3/4

to jest sianie paniki..za takie coś powinni banować :jezyk: :cfaniak:
a ja powiem "pal go sześć" i daje 6%

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 13:50 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6974
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Nikt tego nie jest w stanie policzyc wiec kazda ilosc jest prawdziwa i nieprawdziwa zarazem :-D
Ale zające ćwierkają .....

A ja już miałem UPG. Kiedy następny raz mnie dopadnie? Kto zgadnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 14:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Tego nawet gorale nie wiedza, ale nie bylbys pierwszym ktory ponowna naprawe robic musi... pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda