TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 sty 2017, o 21:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1909 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 sty 2017, o 00:18 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 549
Pochwały: 69
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
kondrax napisał(a):

Jak by wtrysk przelewał, to czasem by nie kopcił mocno, i niezależnie od temperatury były by problemy z rozruchem?


Nie będzie kopcił koledze chodziło o nieszczelność w przelewie, (czyli wtryskiwacz nie trzyma paliwa tylko wszystko przez niego przelatuje i wraca do zbiornika) a nie lanie paliwa do cylindra przez końcówkę wtryskiwacza. Podobna nieszczelność może nastąpić na listwie paliwowej a dokładnie na zaworze upustowym to też warto by zweryfikować.
Oczywiście płukanie zaworu SCV wielokrotnie opisywane na forum warto by wykonać przed pchaniem się w koszty.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2017, o 20:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2016, o 21:28
Posty: 103
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
U mnie wtryski przelewają i to trzy, a wymieniłem zawór i działa. Z tym że u mnie inne objawy były, ale związane z rozruchem również. Przypuszczam że awaria zaworu może różnie skutkować. Może masz możliwość podmienić na chwilę z innego auta, bo kupować w nieznane, trochę drogo wychodzi. Mnie zamiast (zawór używka) 200pln usuwanie usterki kosztowało jakieś 1000pln masę czasu i w uj nerwów. Gdzie szukałem sam po omacku bo u mecha i to u kilku co byłem, też po omacku bo żaden komp nic w sprawie nie widział, ale koszta o wiele większe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2017, o 22:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 258
Pochwały: 7
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d 1CD
kondrax a skąd ty wogóle jestes???? moze znajdzie sie ktos kto pozyczy Ci ten zawór... ogolnie myslalem ze zawór juz tez przerobiłeś a faktycznie tez mogloby byc hmmm.....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2017, o 11:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 16
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Jestem z Wrocławia.

Wczoraj wyjąłem zawór, wsadziłem w kileliszku, i z 4 razy po 2 min męczyłem go 12V 2A pykając przewodami.

Zaworek ruszał się, płyn nie zmienił koloru, nie wyleciały żadne syfki.

Dziś rano odpaliła tak samo. Bez zmian. Jak zimny to się męczy, jak ciepło na dworze to pali. Po 1 opaleniu pali nawet po 8 godzinach i nic, tylko z nocy problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sty 2017, o 14:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2016, o 21:28
Posty: 103
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
No to jak jesteś z Wrocławia to możemy się ustawić, zdaje sie że mamy to samo pod maską, albo może choć sam zawór. Nie znam jeszcze na tyle japonków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 10:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 258
Pochwały: 7
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d 1CD
Tak macie pod maską to samo:) czyli jeden zawór taki dłuzszy:)
jak sie bedziecie umawiac na ewentualna zamiane to polecam odrazu aby kondrax zakupil pare oringów do zaworka:)
moze akurat sie uda wymiana szybka bez problemowa tylko delikatnie z wtyczkami sie obchodzcie....
zaworek jak jest przytarty to nie musi zaden syf wyleciec z niego podczas plukania z pradem....
ja sie ostatnio zamienialem z forumowiczem Pawel1983 rozrusznikami bo nie wierzył ze jego po regeneracji muli pod oporem i sie zdziwił:)
Rozrusznik 3 miesieczny.....tylko wiecej krecenia z przekładką...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 12:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 maja 2015, o 23:05
Posty: 107
Pochwały: 14
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
Przez ostanie mrozy mam małe problemy z odpalaniem porannym, niby nic wielkiego ale wkurz mnie troche, otóż chodzi oto iż opala ale jakby nie na wszystkie cylindy, slychac chwilowo nie rowna prace i dopiero po jakiejs chwili sie normuje, dzisiaj podpialem kabel i zalaczylem techstrema, podczas odpalenie wlaczylem live date parametrow, odrazu moj wzrok powedrowal do korekcji wtryskow, na jednym pokazalo wartosc -4.0. na innych wszystko blisko 0. Po tym jak ten -4 wszkoczyl na okolice 0 silnik zaczal rowno pracowac, przejechalem okolo 10 km. i wszystkie bylu prawie na tym samym poziomie, czy oznacza ze ten -4.0 jest felernym wtryskiem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 13:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 258
Pochwały: 7
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d 1CD
To oznacza ze masz czesciową odpowiedz dlaczego tak jest z odpalaniem:)
Najprawdopodobniej daje ci na przelew jak jest zimny ale to jeszcze nie tragedia
spróbuj czyszczenia np liqu molly diesel spullung i zaobserwuj jak beda wygladaly korekcje.
jak masz dostep do testera to tym bardziej bedzie ci latwo obserwowac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 16:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 maja 2015, o 23:05
Posty: 107
Pochwały: 14
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
a co lepsze... wtryski wymieniane na nowe w serwisie na nowe a tu taka sytuacja... podobno gwarancja jest 2 lata ale jak montuje na serwisie to rok chore... ale pojade do nich nagram i zrobie wydruk


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2017, o 17:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 maja 2015, o 23:05
Posty: 107
Pochwały: 14
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
jjaarryy napisał(a):
a co lepsze... wtryski wymieniane na nowe w serwisie na nowe a tu taka sytuacja... podobno gwarancja jest 2 lata ale jak montuje na serwisie to rok chore... ale pojade do nich nagram i zrobie wydruk


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


nie dopisalem ze rok temu wymienialem



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 21:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
Witam wszystkich.
silnik 2.2 136 d4d

Mam problem jak inni :-) po dłuższym postoju coś ala :
auto na początku niby łapie i nie zapala, zapali czasem po jednym dłuższym kreceni,u czasem po trzech.
w aucie podmieniłem zawory scv, nieznacznie się poprawiło ale dalej ciężko zapala,czasami po dwóch dniach stania przy -13 zapala od strzała,
sprawdzone zasilanie paliwem paliwo nie schodzi,
obecnie załozony zawor scv zmodernizowany
diagnozowany techstremem
przy rozruchu obroty silnika ok 230, jak łapie to dochodzą do 300-350
jak na początku zaczyna łapać spada cisnienie paliwa na pompie, spada też ciśnienie zadane
obroty podczas kręcenia ok 220 , napięcie ok 10v,
2 i kolejne kręcenia pali od strzała.
akumulator bosch 100 AH.
https://zapodaj.net/8836eca76ee34.jpg.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:03 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 578
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Blackurant napisał(a):
Witam wszystkich.
silnik 2.2 136 d4d

Mam problem jak inni :-) po dłuższym postoju coś ala :
auto na początku niby łapie i nie zapala, zapali czasem po jednym dłuższym kreceni,u czasem po trzech.
w aucie podmieniłem zawory scv, nieznacznie się poprawiło ale dalej ciężko zapala,czasami po dwóch dniach stania przy -13 zapala od strzała,
sprawdzone zasilanie paliwem paliwo nie schodzi,
obecnie załozony zawor scv zmodernizowany
diagnozowany techstremem
przy rozruchu obroty silnika ok 230, jak łapie to dochodzą do 300-350
jak na początku zaczyna łapać spada cisnienie paliwa na pompie, spada też ciśnienie zadane
obroty podczas kręcenia ok 220 , napięcie ok 10v,
2 i kolejne kręcenia pali od strzała.
akumulator bosch 100 AH.
https://zapodaj.net/8836eca76ee34.jpg.html


wymień pompę.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
carsik napisał(a):
wymień pompę.

aha Pompę podmieniałem i nie było różnicy

mam dwie jedna z takimi samym numerami.....0r010i ta podmieniałem i drugą numerem 0r011


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:08 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 578
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Blackurant napisał(a):
carsik napisał(a):
wymień pompę.

aha Pompe podmieniałem i nie było róznicy


na sprawdzoną?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
carsik napisał(a):

na sprawdzoną?

nie była sprawdzana, wydało mi się mało prawdopodobne aby dwie były zajechane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:23 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 578
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Blackurant napisał(a):
carsik napisał(a):

na sprawdzoną?

nie była sprawdzana, wydało mi się mało prawdopodobne aby dwie były zajechane


no to niestety test nie był wiarygodny. Wszystko co napisałeś wskazuje na pompę, oczywiście nie widzę tego a opieram się na Twoich wynikach.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
da radę sprawdzić pompę nie wyciągając z auta testerem ? np odłączyć wtryski, kręcić rozrusznikiem i mierzyć ciśnienie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2017, o 22:34 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 578
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
nie, tylko na stół

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2017, o 13:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2017, o 20:42
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Rav4 2.2d4d
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 d4d
A zawór scv? ,wprawdzie był podmieniany ale nie na nowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1909 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: marcin5


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda