TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 21 lis 2018, o 16:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1995 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 67  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lut 2016, o 10:38 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2009, o 15:59
Posty: 3943
Lokalizacja: Dworce Chaosu
Pochwały: 132
Marka: Toyota
Model: T25 D4D
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
U mnie wymiana na mocniejszy w bardzo dobrym stanie pomogła. Więc są 2 drogi do poprawy rozruchu.

_________________
Amor Patriae Nostra Lex


szary liftback


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 00:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Witam dołączę do tematu moja toyotka też ciężko odpala naprawiłem rozrusznik świece sprawne po podpięciu pod interfejs texa obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem powyżej 400 zanim zaskoczy ciśnienie paliwa 350mpa silnik zapala po chwili kręcenia nie mierzyłem ciśnienia sprężania ale nie podejrzewam żeby to była kompresja korekty wtrysków poniżej 0.8 czytałem o czyszczeniu zaworu scv ale jeszcze tego nie robiłem ciśnienie na listwie przed próbą rozruchu 0 wydaje mi się że coś tam powinno być ale po przekręceniu kluczyka buduję się bardzo szybko może jakieś podpowiedzi co jeszcze mogę sprawdzić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 07:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2015, o 12:22
Posty: 114
Lokalizacja: NOS
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
Sprawdzić możesz jeszcze czujnik położenia wału... ale raczej ciężko odpalał by na ciepłym silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 07:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Ciepły pali dobrze nie dymi wiec nie wiem. Jak sprawdzić taki czujnik błędów niema


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 08:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2015, o 12:22
Posty: 114
Lokalizacja: NOS
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FHV
geniek25 napisał(a):
Ciepły pali dobrze nie dymi wiec nie wiem. Jak sprawdzić taki czujnik błędów niema

Najlepiej kompem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 08:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Na kompie błędów niema ,obroty silnika pokazuje kręcąc rozrusznikiem i potem jak zapali więc nie wiem co można tam jeszcze zobaczyć


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 21:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Moja toyota pali tak jak na filmiku Dawid na 60-tej stronie przeczytałem wszystkie 61 stron tego postu i widzę że niema złotego środka na palenie Toyoty teraz niema mrozów to jakoś zapala ,ale trzeba dłużej trzymać rozrusznik bo gdy wydaje się że już chodzi obroty na kompie ponad 400 puszcze kluczyk to zgaśnie ,na paliwo składać nie można bo niema mrozów , dał bym wtryski do sprawdzenia ale przerażają mnie koszty znajomemu w Rav4 2.2 d4d serwis Toyoty uznał że wtryski kosztowało ponad 5000tyś i nie pomogło gwarancja na rok mrozy minęły problem częściowo ustąpił ,dobrze że zima łagodna boję się przyszłego roku . Jeśli ktoś ma jeszcze jakięś pomysły zapraszam do dyskusji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 22:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
zalej liqu molly Diesel Spullung 500ml najlepiej tak na 1/3 baku paliwa i zobaczysz poprawe palenia:) oczywiscie na rezerwie nie jezdzij:P Przeczyscisz uklad paliwowy i odswierzysz wtryskiwacze mozesz tez podpiac na krótko sa instrukcje na forum lub podczas wymiany filtra poprosic aby zalali go tym preparatem (to bez zabawy z wezykami da podobny efekt),u mnie zdecydowanie poprawiło jakosc palenia...koszt ok 50zl...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 22:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Zalewałem miesiąc temu teraz powtórzyłem właśnie na 1/3 zbiornika nie zauważyłem poprawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2016, o 23:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 490
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Jeśli się nie boisz to odkręć trzy śrubki ampul 5 pompa wstępna na pompie wysokiego ciśnienia i sprawdź jak wyglądają zębatki pompy , jeśli opiłkuje to domyśl się co jest w wtryskach !!!!!!!!


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 08:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Jak znajdę chwilkę to zajrzę ,zastanawia mnie tylko dlaczego na wszystkich filmikach które przeglądałem toyoty które ciężko zapalają rozruch odbywa się podobnie najpierw podczas kręcenia słychać że łapie dopiero później tak jakby dostała większą dawkę paliwa . Widziałem wiele filtrów paliwa w których były opiłki a auta paliły na strzała. Tak jak pisałem wcześniej znajomy w Raw4 założył wtryski regenerowane w Belgi ponad 1000 za sztukę a odpala nadal ciężko, Miał jechać z reklamacją ,ale mrozy ustąpiły i jakoś tam zapala


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 12:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 490
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Załącznik:
20160214_110225.jpg

Załącznik:
20160214_110435.jpg

Załącznik:
20160214_110148.jpg
Zatarte "tryby " wyglądają tak .
Opiłki zatykają kanał odpowietrzający
Sekcje tłoczące też cierpią
Jeśli nie czujesz się na siłach to nie rozbieraj , jest dużo elementów które można zgubić w czeluściach komory silnika i silnik unieruchomiony , pompa do wymiany.
Nie gwarantuje że to jest przyczyną , każdy przypadek jest inny. Toyota nie stosuje pompy zasilającej w zbiorniku więc ta pompka musi wytworzyć ciśnienie aby wtłoczyć paliwo do sekcji przez zawór SCV . Zrób dobrą diagnostykę silnika , jeśli czujniki w normie , rozrusznik szybko kręci to pompa , wtryski , sprężanie do sprawdzenia lub poczekać na ocieplenie . Pozdrawiam.


Pochwały przyznane za post: 3

Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 13:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Podczas diagnozy Texa po sekundzie kręcenia ciśnienie paliwa na szynie 350bar obroty 460 rozrusznik naprawiany akumulator na gwarancji do pompy zajrzę jak zrobi się cieplej puki co z małym trudem ale pali dziękuję za zdjęcia dużo użytkowników pisało że te pompy nie padają jednak chyba jest inaczej pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 14:03 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 765
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
masz ciśnienie w listwie to co chcesz od pompy. Jakie masz napięcie na sterowniku w momencie kręcenia?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 15:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Napięci podczas kręcenia nie sprawdzałem miałem naprawiany rozrusznik według elektryka pobierał dużo prądu (zakład specjalizujący się w naprawie alternatory i rozruszniki)akumulator na gwarancji po kontrolkach nie widać aby mocno siadały z resztą kręci bardzo szybko. Jakie maksymalne ciśnienie może uzyskać pompa podczas kręcenia ? Jakie minimalne ciśnienie musi uzyskać aby sterownik pozwolił na start? W innych autach wystarczy 150 bar pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 15:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
dlaczego przy dajmy 5 stopniach rano zapala po kilku sekundach krecenia a gdy spadnie na minus jeden tylko palenie od strzala prawie??? co obstawiacie???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 14:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 cze 2013, o 17:53
Posty: 23
Lokalizacja: w-wa
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV
Pablooo1 napisał(a):
dlaczego przy dajmy 5 stopniach rano zapala po kilku sekundach krecenia a gdy spadnie na minus jeden tylko palenie od strzala prawie??? co obstawiacie???


Rozrusznik już robiłeś?
Jak u Ciebie pali na ciepłym?

Ja niestety 2 tygodnie temu musiałem zregenerować swój. Posypał się bendiks.
Na mrozie odpalanie szło ładnie. Nawet przy mi -15. Odpalanie na ciepłym to był dramat.
Pogorszyło się gdy podniosła się temperatura otoczenia powyżej 0.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 16:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Rozrusznik robiony w tamtym roku,wtryski sprawdzone cisnienie oki na cieplym silniku odpala od strzała akumulator wiadomo oki
gorsze ze problem jest sporadyczny i pojawia sie nie zawsze wiec ciezko to zdiagnozowac narazie obserwuje wszystko i spróbuje to jakos rozwikłać swoja drogą regeneracja rozrusznika duzo dała ogolnie kreci zawsze jak oszalały.Spróbuje namierzyć czy z cisnieniem na listwie czasem sie cos nie bedzie zmieniało jak uda mi sie akurat uchwycic ten moment. Zastanawiam sie czy zawór na pompie czasem nie pierdzieli roboty...Po czyszczeniu LM Diesel spullung na jakis czas jakby spokój z problemem i teraz znowu...
Ja jeszcze troche kombinowałem z EGR mam teraz zaslepke z otworem przelotowym 10mm po zaslepieniu tez jakby pomoglo i to na dosc dlugo, o elastycznosci nie wspomne bo niebo...jedzie od dołu az miło...
Problem ten ogolnie wystepuje raz na powiedzmy dwa tygodnie pozatym kreci zawsze gora 3 sek i odpala
moze mam troche ,,obsesje,, z tym paleniem a powod stoi obok Toyoty szmelcwagen TDI tam to nawet nie wiem jak rozrusznik kreci bo zawsze od strzala mi zapala...toyota ma czasem takiego strzala ale musi byc troche na minusie...i stad konkretnie moje pytanie o ten lekki minus:P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 21:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Niestety musimy uznać wyższość szmelcwagena nad naszymi toyotami przy rozruchu jednak gdy już toyota zapali to pracuje o wiele ciszej mi gdyby zapalał beż problemu przy -15 to nic bym nie szukał po nocy przy -8 w garażu na zewnątrz -19 odpalenie to była męka ,dobrze że zima łagodna


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 10:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:08
Posty: 7
Marka: Toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
Witam, Panowie przeorałem cale 61 stron i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Problem wygląda następująco - ranek temperatura ok. 0-5 pali od strzału po ogrzaniu świec i zastosowaniu porad zeby odczekać chwilę po zgaśnięciu spirali.
Ciepły silnik no mogę kręcić do zajechania, akku już prawie zionie ducha i silnik załapuje. Filtr nowy, świeczki zmienione na nowe Denso. Dziś miałem przypadek jak moja żona ruszała nie fortunnie z dwójki i jej zdechł. Zaczęła kręcić i dupa, aż do padnięcia akku. Złapałem jakiegoś czleczka i na kable o strzał zapalił, wczesniej go podpompowałem pompką na filtrze. Jakieś wnioski,sugestie?? Czujnik położenia wału, pompa CR??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 10:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 765
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
no wręcz sobie sam odpowiedziałeś. podpiąłeś drugie aku.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 10:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:08
Posty: 7
Marka: Toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
No niestety nie, bo takowego nie posiadam. Zapomniałem dodać iż akku jest nowe i jest to varta Blue dynamic. Sprawdzę jeszcze dzis stopień naładowania oraz pobory mocy. Ale wątpię aby to było akku. Obstawiałbym bardziej rozrusznik, Avka ma najechane 280 tysięcy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 11:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 cze 2013, o 17:53
Posty: 23
Lokalizacja: w-wa
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV
kubańczyk napisał(a):
No niestety nie, bo takowego nie posiadam. Zapomniałem dodać iż akku jest nowe i jest to varta Blue dynamic. Sprawdzę jeszcze dzis stopień naładowania oraz pobory mocy. Ale wątpię aby to było akku. Obstawiałbym bardziej rozrusznik, Avka ma najechane 280 tysięcy.


Jeśli na kable pali od strzała to odpowiedź już znasz. Najwyraźniej nowa Varta wymaga reklamacji.

Jeśli jednak przy kablach dalej byłby problem to szukaj go w rozruszniku.
Tak jak pisałem w poście gdzieś wyżej: na zimnym odpalał u mnie dobrze, na ciepłym padaka.
Z tym, że u mnie na ciepłym rozrusznik jakby rozłączało. Startował i cichł. Po 5-6 próbie dopiero silnik ruszał.
Ty piszesz, że kręci do zajechania. Pytanie tylko czy obroty odpowiednie (i tu znowu pojawia się aku).

Poza tym możesz sprawdzić czy wszystkie połączenia masy masz OK. To tak dla zasady.

Pablooo1,
Temat odpalania zaczął się u mnie niedługo po zakupie avki (2013 rok) gdy obniżyły się temperatury.
Najpierw była wymiana świeczek, ale bez efektu. W międzyczasie nawalił wtryskiwacz i rzekomo mechanik regenerował (wtedy nie siedziałem jeszcze w temacie więc obstawiam, że wsadził używkę). Kolejna zima to już była przygoda. Odpalanie w najlepszym wypadku za 2gim podejściem i to po dłuższym kręceniu. Próby odpalenia na kablach tak samo.
W zeszłym roku zaniepokoiły mnie wycieki przy wtryskiwaczach w pokrywie zaworów. Poszła wymiana wszystkich uszczelek przy wtryskach i niespodzianka - przy -15 samochód odpalał przy pierwszym podejściu po 2-3 sekundach kręcenia. Co ciekawe, przy teście w techstream'ie nie było widać spadków ciśnienia więc teoretycznie wszystko było szczelne.
Teraz przy wyższych temperaturach chwilę zakręci i pali. Póki co efekt satysfakcjonujący, chociaż zawsze mogłoby być lepiej.
Rozmawiając ze znajomym mechanikiem przyczyn jest wiele. Niektóre prozaiczne jak obluzowana masa czy podchodząca gdzieś wilgoć. Trzeba mieć anielską cierpliwość do tego tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 12:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:08
Posty: 7
Marka: Toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
Na obroty nie zwróciłem uwagi, ale jak odpalam to ucho słychać tak jakby rozrusznik miał za slabe obroty. Masz jakiś patent na sprawdzenie rozrusznika bez wyjmowania go?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 12:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 cze 2013, o 17:53
Posty: 23
Lokalizacja: w-wa
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV
Tutaj chyba tylko podpięcie pod tester wchodzi w grę.
Próbowałem sam zaobserwować coś przez techstream'a, ale przy tak powolnym odświeżaniu nie było mowy, żeby podejrzeć obroty silnika.

Może ktoś inny ma na to jakiś patent.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 18:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 490
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Wybierz na teście tylko obroty i CR .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lut 2016, o 21:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2016, o 09:40
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d
Ja tak zrobiłem podczas kręcenia rozrusznik jak się rozkręci podczas załapywania silnika obroty 460 a ciśnienie 350bar przy tych temperaturach trzeba go kręcić około trzech sekund jak zimniej to gorzej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2016, o 09:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 10:08
Posty: 7
Marka: Toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
Dobra, wczoraj wyeliminowałem jedn przyczynę - poluzowana masa od akku przy błotniku. Podczas kręcenia rozruchem na obrotomierzu +/- 300. To jest tylko moja obserwacja na obrotomierzu, w weekend będę miał dostęp do kopma Toyoty i zrobię pełną diagnostykę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2016, o 10:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 765
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
należy przeczyścić wszystkie masy na błysk, to jest pierwszy krok.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lut 2016, o 21:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 490
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Jeśli ktoś chce pójść dalej to można do testów dać dodatkową masę na silnik od klemy - i dodatkowe połączenie prądowe do rozrusznika + . Jeśli nie ma różnicy ??? zdemontować .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1995 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: matrix


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda