TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 paź 2017, o 10:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1951 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 wrz 2014, o 22:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 wrz 2014, o 22:20
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 diesel
Witam mam problem z rozruchem i kilkukrotnym kręceniem ciepłego silnika to problem z wtryskiwaczem???Rano na zimnym silniku z odpaleniem nie mam najmniejszego problemu 2sek i chodzi troszkę się rozgrzeje wyłączę i min. dłużej muszę kręcić. Czasami gdy nie dodam więcej gazu potrafi zamulić i zgaśnie czy to wtryskiwacz słabo podaje paliwo do układu! ?
Toyotka D4D 116km 2004r.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2014, o 12:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 400
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Kolego jeśli przeczytałeś temat , powinieneś wiedzieć że przyczyn może być wiele. Najbardziej prawdopodobną przyczyną może być rozrusznik, czyli za wolno kręci za małe ciśnienie na listwie . Jeśli byś nagrał odpalanie na zimnym i na ciepłym i je udostępnił , można by powróżyć dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 paź 2014, o 21:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
i czarł prysł, pale rano auto czy po dłuższym postoju załapie i gaśnie od razu chyba, że dodam na sekunde gazu delikatnie i wchodzi na obroty. Mam zamiar nagrać filmik to wrzucę.

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2014, o 23:24 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Niestety diagnoza na 90% wtryski ;-(

Ogólnie jak zaczyna się ten problem to ile jeszcze pojeżdżę bez większych kłopotów?

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2014, o 06:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Kamil_T25 napisał(a):
Niestety diagnoza na 90% wtryski ;-(

Ogólnie jak zaczyna się ten problem to ile jeszcze pojeżdżę bez większych kłopotów?


Nie ma jakiejs zaleznosci czy tabelki ktora na to odpowie, moim zdaniem juz masz wieksze klopoty. Rozumiem ze scv i soft sprawdzone? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2014, o 08:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
z tych objawów które mam scv odpada, w sumie mógłbym już sprawdzić który wtrysk pada i czy jeden czy więcej ale na razie się wstrzymam do nastepnego urlopu

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2014, o 09:04 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2012, o 21:32
Posty: 97
Lokalizacja: Koszalin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1ADFTV
Z tych objawów co piszesz to właśnie może być scv, u mnie też tak było jak go przeczyściłem od razu było lepiej, do tego trzeba byłoby zmienić soft na nowszy. A co do wtrysków, to masz jakieś dane z diagnozy, korekcje wtrysków itp. czy tylko czyjeś domniemania?

Pzdr,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 07:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Narazie żadnej korekcji nie robiłem, gość pracował 20lat w Toyocie i zna te tematy. Korekcje itp będę robił jak wywali mi kontrolke na desce. Z tego co czytałem scv pokazałby jakiś błąd i objawy są trochę inne

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 08:39 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9428
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 497
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Nie mam diesla i te problemy sa mi obce ale jak tak czytam ten wątek o problemach i rady co zrobić to sam w ciemno zajarzalbym do tych zaworkow. Najprostsze. Czysczenie nic nie kosztuje, nie zaazkodzi a moze tylko pomóc.
Wymiana wtryskow bez sprawdzania korekcji to trochę burzuazja dla mnie

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 10:14 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 696
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
pafcio napisał(a):
Nie mam diesla i te problemy sa mi obce ale jak tak czytam ten wątek o problemach i rady co zrobić to sam w ciemno zajarzalbym do tych zaworkow. Najprostsze. Czysczenie nic nie kosztuje, nie zaazkodzi a moze tylko pomóc.
Wymiana wtryskow bez sprawdzania korekcji to trochę burzuazja dla mnie


tutaj w 2.2 jest tylko 1 zaworek SCV..i raczej w tym silniku nie sprawia problemów...u siebie sprawdzałem pierwszy raz po 130kkm (sprawdzenie) i był czysty jak pupa niemowlaka :-D
filtr paliwa był sprawdzany/wymieniany??
i jak koledzy wpisali..korekcje wtryskiwaczy...jak powyżej +/- 2 to czyścic..czyscić...a jak nie pomaga to wymiana..tu do 2AD-FHV (piezo) nie ma póki co regeneracji :nie:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 10:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie chodzi o sprawdzenie zaworka czy jest czysty, tylko ten zaworek sprawial klopoty w tym modelu i byl masowo wymianiany. Do tego zmieniane bylo oprogramowanie. Na obie sprawy jest biuletyn. Stad pytania czy zostalo to sprawdzone. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 11:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 696
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
wrc napisał(a):
Nie chodzi o sprawdzenie zaworka czy jest czysty, tylko ten zaworek sprawial klopoty w tym modelu i byl masowo wymianiany. Do tego zmieniane bylo oprogramowanie. Na obie sprawy jest biuletyn. Stad pytania czy zostalo to sprawdzone. pozdr


poważnie??
nie słyszałem o tym odnośnie silnika 2AD...ma ktoś numer albo namiary na biuletyn ? - nic takiego powiązanego z SCV nie widziałem nigdy :niewiem:

a odnosnie silnika takiego jak mam kolega...2AD-FHV:
EG-0144T-1210-EN
"Some customers may complaint that during cold starting (after overnight or a few hours parking) the engine
must be cranked for a long time. After the engine has started it will idle unstable or rough for some time.
This phenomenon only occurs on the 2AD-FHV engine version."

Do wymiany:
- świece (stare:19850-26020,19850-26021,19850-0R020 nowe: 19850-26022,19850-0R022)
- Screw, injector hollow (stary:23679-26010 nowy:23679-26020)
- update softu ECU na cal ID min : 305B3000

EDIT:
faktycznie SCV w silnikach AD również sprawia(ł) problemy..niestety brak numeru TSB ale:
Info :
"Customer may complain about engine that is difficult (delayed) to start in cold condition but cranking speed is
normal."

Naprawa:
"Improved design of the Suction Control Valve (SCV) to improve sliding performance and newly developed
software to increase target fuel pressure in cold condition.
Carry out diagnostics as described in the TSB and replace SCV valve with modified part & re programme ECU as required."

Stara zawór SCV: 04226-0L030
Nowy nr SCV: 04226-26020
Sprawdzenie czy SCV wymaga wymiany polega na sprawdzeniu ciśnienia CR -> aktualne vs referencyjne.
Po ewentualnej wymianie SCV przeprowadzić Supply Pump Initialization Procedure - see Denso Repair Manual, Repair Section/2.Diagnostic Overview/2-113 to 2-115

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 11:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Dokladnie jak napisales problem z rozruchem na zimno: sprawdzenie cisnienia paliwa na zimno, wymiana badz nie scv i do tego nowy soft. Zawor ma zmieniona konstrukcje. Pewnie mam gdzies w szufladzie akcje na to. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 12:06 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Filtr paliwa zmieniany w lutym, 15tys km temu.
Ok zaworki można sprawdzić tylko za wiele pod machą nie siedzę i nie wiem czy sam sobie z tym poradzę... Trzeba dużo rzeczy wywalić, żeby się do tego dostać w tym silniku? ogarnę sobie temat scv i zabiorę się za robotę :)

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 13:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Przecyztaj oba posty powyzej. Nikt nie napisal zeby cokolwiek wywalac czy sprawdzac, tylko jakie byly wyniki testow. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 19:56 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Chodzi mi o dostęp do scv w 2.2 dcat, czy gdzies głęboko siedzi

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2014, o 20:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ale nikt nie pisze abys go wyciagal... pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2014, o 14:20 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2012, o 21:32
Posty: 97
Lokalizacja: Koszalin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1ADFTV
Możesz zrobić tak jak tu, viewtopic.php?f=5&t=17889, bez wyciągania, a co do korekcji wtrysków, to chodzi o wartości (opisujące stan wtrysku) a nie robienie jakiejś czynności z nimi.

Pzdr,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2014, o 09:54 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Wiem, jakie koszty się wiążą ze sprawdzeniem korekcji i czy robic to tylko w aso czy w normalnym warsztacie?

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2014, o 19:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:43
Posty: 27
Lokalizacja: Suwałki
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 D4D
Diagnoza kompa w tym wtryski w aso - w moim przypadku wyceniali na ok 140 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lis 2014, o 09:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Od postawienia diagnozy leje najlepszego diesla i problem z odpalaniem zniknął, kupiłem specyfik na wtryski który wleje przy najbliższym tankowaniu i obserwuje dalej
:

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lis 2014, o 09:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
A co to byla za diagnoza? Moze sie auto wystraszylo...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2014, o 12:55 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 532
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Pisałem wcześniej, niby początek problemów z wtryskami

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 10:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 lis 2013, o 14:27
Posty: 6
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 diesel


Mam taki problem z t25 2.2 d4d zawsze rano. potem pali na dotyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 11:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lis 2014, o 11:42
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 1CD-FTV
Obrazek

Witam,
Mam problem z moją Corollą E12 2.0 D4D 90hp z 2003r. Dla informacji przebieg 590 000km
Podczas jazdy (5km po tankowaniu) zapalił się check engine, auto straciło całkowicie moc, po zatrzymaniu na biegu jałowym obroty max 1100 i nic więcej.
Zgasiłem i uruchomiłem ponownie, świeci się kontrolka auto odpaliło od razu. Dojechałem do domu przy czym w podczas przyspieszania powiedzmy obciążenie 50% słychać mocne stuki z silnika, przy depnięciu do dechy przestaje stukać i kupa dymu za mną.(auto ma normalną moc)
Po powrocie do domu odczytałem kod błędu P0093(duża nieszczelność w układzie paliwowym), auto nierówno pracuje na biegu jałowym (wręcz przerywa).
Postanowiłem wyczyścić wtryskiwacze popularnym środkiem, paliwo+stp do butelki i podłączyłem bezpośrednio wężyki pompa-powrót. Silnik popracował kilkadziesiąt minut na różnych obrotach (super odpala, przestało stukać). Po podłączeniu z powrotem paliwa silnik przestał odpalać (trzeba kręcić z 10 sekund)
Pomyślałem, że zatankowałem jakieś trefne paliwo więc wyciągnąłem całe paliwo ze zbiornika i nalałem 20 litrów vervy z innej stacji.
Silnik dalej ciężko odpala (szczególnie na ciepło) na zimno odpala tak po ok 3 sekundach. Można nawet się przejechać, ale jak dam mało gazu przy ruszaniu to zapali się check engine(oczywiście P0093)i trzeba restartować silnik(ciężko odpala) pod obciążeniem jest ok).
Następnie zdemontowałem zaworki SCV, moczyłem w nafcie, po podpięciu zasilania cykają). Czyszczenie zaworów nie pomogło.
Kupiłem kabel Mini Vci. Załączam SS z programu oraz pliki z odpalania. (wydaje mi się że mam małą częstotliwość odświeżania danych w techstream.
Obroty podczas rozruchu ok 268 obr/min , ciśnienie na listwie po 5 sekundach 0,18Mpa, po kilku następnych sekundach wzrośnie do o 19 i auto odpala.
Warto też zwrócić uwagę na korektę wtrysku na pierwszym wtryskiwaczu. Czy przez przelew może tak spadać ciśnienie?
Proszę o opinię i wypowiedzi.
link do pliku https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 13:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 696
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
strzelałbym w stronę wtryskiwacza #1.
Podpiąć tester toyoty i :
- uruchomić silnik
- w IT2 : Powertrain / Pick Up / Engine / Active Test / Control the Cylinder #1, #2, #3 and #4 Fuel Cut.
czyli po kolei sprawdzamy każdy cylinder....jeśli pierwszy wtryskiwacz jest padnięty to nie będzie żadnej zmiany w pracy silnika po odcięciu #1.
odcinając/testujac sprawne : silnik powinien zmienić swoją pracę na bardziej 'toporną'/niestabilną

a jaka jest wartość "Target Pump Current" jak silnik chodzi na wolnych obrotach ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 13:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
aturz napisał(a):


Mam taki problem z t25 2.2 d4d zawsze rano. potem pali na dotyk.

W tym aucie (2ad) o z automatu sprawdzic scv i soft. Od razu mowie ze filmu nie ogladalem. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 14:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 lis 2013, o 14:27
Posty: 6
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 diesel
Komputer mi nie pokazuje żadnych błędów. Tyle że był sprawdzany na rozgrzanym silniku. Może spróbować na zimnym kiedy występuje problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 18:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Wszystko opisane na kilku poprzednich stronach, nie napisalem ze komputer wykaze jakiekolwiek bledy. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2014, o 21:11 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 696
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
aturz napisał(a):
....
Mam taki problem z t25 2.2 d4d zawsze rano. potem pali na dotyk.


a sprawdzany był SCV ?? ..bo tutaj może byćpies pogrzebany..
za Toyota ..wydaje się odpowiadać temu przypadkowi:
"Customer may complain about engine that is difficult (delayed) to start in cold condition but cranking speed is
normal."

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1951 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 66  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda