TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 cze 2017, o 17:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1947 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 gru 2016, o 13:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Cześć

Chciałem poradzić się w sprawie mojej Corolli E12.
Mianowicie jest problem z odpalaniem jak jest minusowa temperatura (nawet lekko poniżej 0) ale tylko rano, jak jest zostawiony przez noc. Jak zostawię go na 8 godzin w pracy nawet jak jest zimno to odpala. Jak się uda już odpalić, to za drugim i kolejnym razem pali bez problemu.

https://www.youtube.com/watch?v=XkB6mzqWRDg

*tak wiem, nie kręci się tak długo, niezależnie czy na 1 grzanie czy 2, czy bez czekania, z czekaniem, czy kręcenie przez chwilę i potem znowu tak samo jest.

Dane auta:
Corolla e12 – 2003 rok przedlift
Silnik: d4d 2L 116KM

Co zostało zrobione:
Przed zimą wymieniony filtr paliw – Bosh
Dwa tygodnie temu świece żarowe BERU
Paliwo Oreln Verva – niby zimowe zapewniał sprzedawca + dodatek SKYDD (bez niego też słabo pali)
3 lata temu robiony rozrusznik i alternator.

Była w warsztacie, sprawdzono, że przy rozruchu prąd spada do 5V na moim akumulatorze, na akumulatorze z warsztatu nowym do 8V.

Stwierdzono, że ciśnienie na listwie paliwa jest prawidłowe i, że zaworek SCV niby działa prawidłowo.

Pompowanie pompką ręczną nie pomaga.


Dzwoniłem po kilku warsztatach, mówiono, o kolejnej regeneracji rozrusznika, o zmianie oprogramowania na nowsze.

Proszę o pomoc, jestem bezradny. Z góry dziękuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2016, o 15:56 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 75
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Kondrax. Znajdź sobie filmiki jak kręci dobry rozrusznik w d4d w większe mrozy niż -2. Twój nie wytworzy ciśnienia do odpalenia bo ledwo kręci. Może masz rozrusznik 1.4 kw? Wymień na sprawny mocniejszy. Zobacz ile daje obrotów na minutę rozrusznik. 230 z tego co pamiętam to ok. Poniżej 220 nie zapala. Jedź do kogoś kto się zna na tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2016, o 21:41 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2008, o 19:47
Posty: 1138
Lokalizacja: ESI
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: Kierownica z lewej
Jak oświetlenie tablicy gaśnie to jest lipa. Akumulator jest lichy i w połączeniu z niesprawnym rozrusznikiem ma ciężko rozbujać motor.Jaki przebieg ma dyliżans? Przed wymianą świec było podobnie czy gorzej?Korekcja wtrysków sprawdzona komputerowo? Nie kopci na niebiesko przy rozruchu?

_________________
Forever Young


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2016, o 23:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 491
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Koledzy chciałem zapytać czy ktoś z Was miał podobny problem.
Dotyczy on Avki mojego taty T27 2010r. 2.0 D4D a mianowicie ciężko mu pali w chłodne dni a jak już załapie to mocno dymi na biało. Aku i rozrusznik kręcą ładnie tylko załapać nie może.
Ktoś coś?

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2016, o 13:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
MANIEK70 napisał(a):
Jak oświetlenie tablicy gaśnie to jest lipa. Akumulator jest lichy i w połączeniu z niesprawnym rozrusznikiem ma ciężko rozbujać motor.Jaki przebieg ma dyliżans? Przed wymianą świec było podobnie czy gorzej?Korekcja wtrysków sprawdzona komputerowo? Nie kopci na niebiesko przy rozruchu?


240 tyś - ale ile naprawdę to wiesz jak to jest
Z świecami nowymi może deczko lepiej. Po odpaleniu dyma puszcza jednego, bardziej siwo-biały.

W linkach zrzut ekranu zaraz po zapaleniu i już po dobrym zagrzaniu

Zimny = https://www.dropbox.com/s/2evj8dy4m2ht2 ... y.png?dl=0

Ciepły = https://www.dropbox.com/s/f7umauj727ou5 ... y.png?dl=0

Te wartości korekcji w czasie zagrzewania zmieniały się ale nie przekraczały 1,6 chwilowo potem spadały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2016, o 12:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Wymieniłem akumulator, dziś regenerują rozrusznik. Zobaczymy co to da.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2016, o 09:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Wtryski wydaja sie byc okey wiec mysle ze duzo pomoze z mojego doswiadczenia powiem ze rozrusznik jest najczestszym powodem zlego palenia tego silnika...
coby sie nie działo cisnienie na listwie musi byc...to nie tdi z pompką paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2016, o 13:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 491
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Kamil_T25 napisał(a):
Koledzy chciałem zapytać czy ktoś z Was miał podobny problem.
Dotyczy on Avki mojego taty T27 2010r. 2.0 D4D a mianowicie ciężko mu pali w chłodne dni a jak już załapie to mocno dymi na biało. Aku i rozrusznik kręcą ładnie tylko załapać nie może.
Ktoś coś?

Nikt nie wie z czym może być problem? Płynu chłodniczego nie ubywa i dymi tylko na zimnym przez chwile

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2016, o 13:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20341
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Dymienie zima zaraz po rozruchu to nie problem. Silniki 1ad i 2ad mialy problem z rozrchem i byly na to biuletyny (zmiana oprogramowania i problem z scv) ale wydaje mi sie ze problem te nie wystepowaly juz w 2010 roku. Najlepiej by bylo odpalic na zimno w jakims serwisie i posprawdzac wszystko patrzac takze na te biuletyny, bo diagnozy online nie postawi nikt. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2016, o 15:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2014, o 19:58
Posty: 491
Lokalizacja: Francja
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Rozumiem ale jesteśmy we Francji i nie da rady zostawić auta w serwisie żeby posprawdzac tym bardziej tutaj bo zaraz pół auta by wymienili. A najbliższa wizyta w pl w czerwcu, wtedy problemu nie będzie bo ciężko pali przy temperaturze poniżej 15stopni.
Czy scv z mojego 2.2 d-cat podejdzie i jest taki sam jak w 2.0 d4d?

_________________
Moja Avka:
viewtopic.php?f=63&t=19959


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2016, o 15:41 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1902
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Kamil jaki przebieg?
Kiedy był wymieniany filtr paliwa - to na pewno nie jest przyczyna problemu ale trzeba do niego zerknąć.
Potem sprawdzić grzanie świec, może któraś poleciała.
Potem sprawdzić pompę i ciśnienie.
No i na koniec wtryski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2016, o 17:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20341
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Kamil_T25 napisał(a):
Rozumiem ale jesteśmy we Francji i nie da rady zostawić auta w serwisie żeby posprawdzac tym bardziej tutaj bo zaraz pół auta by wymienili. A najbliższa wizyta w pl w czerwcu, wtedy problemu nie będzie bo ciężko pali przy temperaturze poniżej 15stopni.
Czy scv z mojego 2.2 d-cat podejdzie i jest taki sam jak w 2.0 d4d?
Wiem ze we Francji nic sie nie da, nie znam tego kraju z innej strony. Nie zmienia to jedna faktu ze jakis warsztat powinien przeprowadzic probe rozruchu po nocy i popatrzec w parametry. Porownac to z serwiskowka i juz cos bedzie wiadomo. Inaczej to bladzenie. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2016, o 12:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Wymienione świece, akumulator, zregenerowany rozrusznik, ciśnienie na listwie niby jest.

Po regelacji rozrusznika dużo mocniej kreci, jest spora różnica.

Odpalenie z nocy dziś niby komp w aucie pokazuje 0 stopni ale na internecie piszą, że -3 stopnie jest, wszystko pokryte jest szronem.
https://goo.gl/photos/ikZXfjDsdN4DN5cX7

Odpalanie o 22 wczoraj (-4stopnie), ale w dzień było ciepło,
https://goo.gl/photos/TwSbst1LFBTFp4rj6

Dla mnie to tak wygląda, jak by paliwo przymarzało, cofało się i nie może naciągnąć a niby mechanicy sprawdzali, że ciśnienie jest.

Może to te podkładki pod wtryskami, bo olej mi bierze. Je mam zamiar też zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2016, o 12:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Filter paliwa jeszcze zostaje i dobre paliwo(zimowe) lepiej pare groszy dolozyc na litrze!!!!!!!!!!!!!!!!!! cisnienie jest a jak z korekcja na wtryskiwaczach??? to za jednym zamachem powinni sprawdzic...
Spróbuj jutro rano podgrzac swiece az do momentu uslyszenia cykniecia bedzie slyszalne jak przekaznik wylaczy grzanie.Pozniej drugi raz z 5/6 sekund i delikatnie podtrzymaj pedal gazu.Wieczorem grzales swiece dluzej mimo ze w dzien auto chodzilo a po nocnym postoju krócej....temp moze z rana zero a w nocy pewnie zimniej....
Kontrolka swiec w ave zdecydowanie za szybko gasnie:)
i jescze mala sugestia nie zwiazana z tematem wylacz wycieraczki z trybu auto jak szyba marznie szkoda ich.....
U mnie czym zimniej tym lepiej zapala:) ciekawe...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2016, o 13:32 
Online
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 368
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 22
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Sprawdź korekcje po zimnym rozruchu . Jak będziesz robił podkładki daj wtryski do sprawdzenia .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2016, o 16:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Cześć
Dzięki za odpowiedzi, ale tak jak pisałem wcześniej, kilka postów wyżej:
- niezależnie czy na 1 grzanie czy 2, czy bez czekania, z czekaniem, czy kręcenie przez chwilę i potem znowu tak samo jest.

Zrobione:
- Przed zimą wymieniony filtr paliw – Bosh
- Paliwo Oreln Verva – niby zimowe zapewniał sprzedawca + dodatek SKYDD (bez niego też słabo pali) jak wyjeździłem to do prawie rezerwy to za 150zł dolane było STATOIL milesPLUS diesel arktyczny

Korekcje:
Zimny = https://www.dropbox.com/s/2evj8dy4m2ht2 ... y.png?dl=0
Ciepły = https://www.dropbox.com/s/f7umauj727ou5 ... y.png?dl=0

Te wartości korekcji w czasie zagrzewania zmieniały się ale nie przekraczały 1,6 chwilowo potem spadały.

A z tymi wycieraczkami, zapomniałem po jeździe wyłączyć. I nie mogłem ich ogarnąć w pierwszej chwili to się parę razy naszurały :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2016, o 22:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 602
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
kondrax napisał(a):


Jak dla ciebie zimny silnik to temperatura 22stopnie to dla mnie ten silnik pali na dotyk.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2016, o 23:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
temp123 napisał(a):
kondrax napisał(a):


Jak dla ciebie zimny silnik to temperatura 22stopnie to dla mnie ten silnik pali na dotyk.


Zmierzone jest chwilę po odpaleniu, już zdążył 22 stopnie osiągnąć, zanim mojej kobiety super latop się ogarnął z wyliczeniem.

Zrobię jeszcze raz pomiar.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2016, o 12:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 gru 2016, o 12:17
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1cd
Panowie pomocy mam problem ze swoim dieselkiem otóz gdy jest temperatura miedzy powiedzmy 10 stopni a 0 odpala mi po dlugim kreceniu a gdy temp spadnie na minus powiedzmy dzis -8 wczoraj -10 rano zapala od strzała prawie co to moze byc akumulator nowy rozrusznik regenerowany filtry zmienione paliwo verva zimowe po takim dluzszym kreceniu jest sporo dymu z tylu i czuc mocno won spalin jakby za bogata mieszanke dostawal czy jak??? juz nie wiem najczesciej problemy z paleniem sa na mrozie u mnie inaczej gdzie szukac czujniki???
prosze o kazda pomoc i sugestie dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2016, o 13:00 
Online
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 368
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 22
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
kondrax napisał(a):
Cześć
Dzięki za odpowiedzi, ale tak jak pisałem wcześniej, kilka postów wyżej:
- niezależnie czy na 1 grzanie czy 2, czy bez czekania, z czekaniem, czy kręcenie przez chwilę i potem znowu tak samo jest.

Zrobione:
- Przed zimą wymieniony filtr paliw – Bosh
- Paliwo Oreln Verva – niby zimowe zapewniał sprzedawca + dodatek SKYDD (bez niego też słabo pali) jak wyjeździłem to do prawie rezerwy to za 150zł dolane było STATOIL milesPLUS diesel arktyczny

Korekcje:
Zimny = https://www.dropbox.com/s/2evj8dy4m2ht2 ... y.png?dl=0
Ciepły = https://www.dropbox.com/s/f7umauj727ou5 ... y.png?dl=0

Te wartości korekcji w czasie zagrzewania zmieniały się ale nie przekraczały 1,6 chwilowo potem spadał

A z tymi wycieraczkami, zapomniałem po jeździe wyłączyć. I nie mogłem ich ogarnąć w pierwszej chwili to się parę razy naszurały :D


Włączasz zapłon, podłączasz kompa , widzisz parametry rzeczywiste , cofasz kluczyk na ułamek sekundy aby świece się załączyły i w tedy uruchamiasz motor włączając nagrywanie w kompie . A najlepiej wybrać tylko korekcje i ciśnienie paliwa . Pomiary najlepiej po nocy i na mrozie . Zwróć uwagę czy temperatury z czujników na silniku mają podobne wartości .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2016, o 18:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Cytuj:
Panowie pomocy mam problem ze swoim dieselkiem otóz gdy jest temperatura miedzy powiedzmy 10 stopni a 0 odpala mi po dlugim kreceniu a gdy temp spadnie na minus powiedzmy dzis -8 wczoraj -10 rano zapala od strzała prawie co to moze byc akumulator nowy rozrusznik regenerowany filtry zmienione paliwo verva zimowe po takim dluzszym kreceniu jest sporo dymu z tylu i czuc mocno won spalin jakby za bogata mieszanke dostawal czy jak??? juz nie wiem najczesciej problemy z paleniem sa na mrozie u mnie inaczej gdzie szukac czujniki???
prosze o kazda pomoc i sugestie dzieki.



czyzby wilgoc jakas??? swoja droga u mnie tez ładniej pali na mrozie niz przy 0...z tym ze bez jakiejs tragedi z ta roznica... moze tez pompa wysokiego cisnienia na mrozie troche szczelniejsza lubi byc....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2016, o 17:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2010, o 05:46
Posty: 239
Lokalizacja: Manchester
Pochwały: 13
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 V-Matic CVT
U siebie dzisiaj po porannych problemach z odpalaniem przetestowałem świece żarowe. Sprawdziłem je miernikiem i na "iskrzenie". W obu testach okazało się. że tylko jedna świeca jest "w miarę" sprawna, ale też chyba powoli zbliża się jej koniec.
Zatem wymiana świec, tylko na jakie?
Polecacie jakieś konkretne firmy? Czy brać pierwsze z brzegu?
Silnik to 2.2 d4d, samochód z 2006 po fl.

Dobra, zamówione NGK, będą na jutro. Mam nadzieję, że wymiana pójdzie sprawnie i bez komplikacji.

_________________
"Panie władzo ma pan rację. Niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość.
Zdaję sobie sprawę z tego,że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo...ale jechałem szybko,gdyż.... lubię zapierdalać..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 13:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 kwi 2014, o 12:14
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Panowie pomóżcie. D4D 2.0 1CD. Świece sprawdzone, wszystkie grzeją, korekcja wtrysków ok, paliwo zimowe, filtr paliwa wymieniany, kilkukrotne grzanie świec i samochód nie odpala(-16'C). Dziś doprowadziłem do rozładowania akumulatora przy próbie odpalenia :jacipokaze: Jak tak dalej pójdzie to sprzedam to auto, bo co roku sytuacja się powtarza i już mam pomału dosyć tej nierównej walki. Może jakieś inne pomysły? Czy zmiana oprogramowania komputera na nowsze mogłaby pomóc i ile taka usługa kosztuje? Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 14:21 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2009, o 15:59
Posty: 3916
Lokalizacja: Dworce Chaosu
Pochwały: 132
Marka: Toyota
Model: T25 D4D
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
Rozrusznik, akumulator. posprawdzaj to. Rozrusznik ma kręcić jak wariat.

_________________
Amor Patriae Nostra Lex


szary liftback


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2017, o 21:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 kwi 2014, o 12:14
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Sprawdzę rozrusznik, bo mój kręci raczej jak emeryt, mimo mocnego aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2017, o 16:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Walki ciąg dalszy.

Dziś było -7 stopni, podpiąłem komputer Techstream, zagrzały się świece, komp się załadował jakieś 5-7 min aplikacja itp. nie zagrzewałem drugi raz, bo się aplikacja odłącza a bateria w lapku słaba więc przekręciłem do rozruchu. Było tak
Jakieś 15 sec - 0 MPa
Potem wskoczyło na 4 sec - 38Mpa
i po jakiś chwili zapalił i miał 42Mpa przez chwilę i potem spadło do 35 Mpa.

Co to będzie, zepsuta pompa, nieszczelność. Czy zaworek SCV (mam pojedynczy), od czego zacząć i jak to diagnozować?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2017, o 20:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
jak dla mnie wtryski do wyjecia i do sprawdzenia....byc moze ze którys jeden moze wiecej przelewa i tracisz cisnienie na listwie korekcja niby oki a zycie swoje te wtryski lubia sie przycinac na przelew ja u siebie tez ostatnio miezyłem cisnienie na listwie zaslepiając po jednym i mimo super korekcji na jednym cisnienie az walneło do góry....po podmiance na inny cisnienie na listwie duzo lepsze....
a swoja droga te parametry cisnienia sa dobrze mierzone??? po wcale nie małe...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2017, o 22:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20341
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kondrax napisał(a):
Walki ciąg dalszy.

Dziś było -7 stopni, podpiąłem komputer Techstream, zagrzały się świece, komp się załadował jakieś 5-7 min aplikacja itp. nie zagrzewałem drugi raz, bo się aplikacja odłącza a bateria w lapku słaba więc przekręciłem do rozruchu. Było tak
Jakieś 15 sec - 0 MPa
Potem wskoczyło na 4 sec - 38Mpa
i po jakiś chwili zapalił i miał 42Mpa przez chwilę i potem spadło do 35 Mpa.

Co to będzie, zepsuta pompa, nieszczelność. Czy zaworek SCV (mam pojedynczy), od czego zacząć i jak to diagnozować?
15 sekund bez cisnienia? Podpompuj paliwo przed odpalaniem, zaladajac ze masz zdrowy akumulator i rozrusznik nie ma prawa byc takiej sytuacji. Pomijam ze 15 sekundowe odpalanie to zajezdzanie wszystkiego... Paliwo arktyczne zalales? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2017, o 22:56 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 sty 2016, o 13:52
Posty: 17
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2003
Silnik: d4d 2.0 116km
Tak paliwo arktyczne z Statoil.

A pompką już wcześniej próbowałem, nie pomagało. Można byłą ja wcisnąć maksymalnie 1 raz i pół.

Tak jak pisałem wcześniej w postach, nowy akumulator, rozrusznik świeżo po regeneracji + nowe 4 świece.

Tak jak pisałem wcześniej, drugi odpalenie już jest normalnie, nawet 8 godzin później zapali na bzyknięcie na raz. Odpala długo, tylko z nocy jak jest poniżej 0.

Jak by wtrysk przelewał, to czasem by nie kopcił mocno, i niezależnie od temperatury były by problemy z rozruchem?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2017, o 23:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20341
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Co jest tanie juz zrobiles, ale dziwne zeby az 15 sekund trwalo budowanie cisnienia, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1947 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda