TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 sie 2018, o 22:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lut 2017, o 22:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2012, o 09:30
Posty: 25
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D 1CD
I jestem po wymianie. Zestaw pasuje do wtryskiwaczy (0G010) ;-) przez przypadek odkryłem fajny sposób na wyciągnięcie starej podkładki z gniazda. Próbowałem drucikiem....nawet nie drgnęła. Szpilka, którą się dokręca łapę wtryskiwacza, idealnie się wkręca w otwór podkładki. Wystarczy tylko podważyć do góry za łeb szpilki, a podkładka elegancko wychodzi nakręcona na szpilkę ;-)


Pochwały przyznane za post: 3

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 08:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 18 gru 2015, o 14:08
Posty: 34
Marka: Tyota
Model: Avensis T25 1CD-FTV
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 116KM
Witam Panowie
W mojej Ave pojawiły się w miejscach zaznaczonych na zdjęciu plamy jakby się pocił w tym miejscu. Byłem przejazdem u mechanika, stwierdził, że to tylko uszczelki do przewodów paliwowych, 20 minut roboty 50 zł za robocizne.
Czy jest szansa, że mi ktoś coś podpowie, jak te uszczelki fachowo się nazywają, czy kupować oryginalne, czy są pewne zamienniki, co jeszcze ewentualnie sprawdzić przy robocie tego ?
Dodam, że silnik nie ma żadnych innych objawów, pali, przyspiesza, ewentualnie spalanie - ale jest zimno, rzadko tankuje do pełna, więc pomijam ten fakt.
Silnik taki, jak w moim profilu, ten poniżej wziąłem z google, żeby pokazać, o co mi chodzi.

Dzięki z góry

P.S. odpowiedź dla niewyrozumiałych - sorry jeśli taki temat gdzieś był, ale wczoraj przeglądałem wątki i nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytania, bo szczerze nie wiem dokładnie, o jakie uszczelki chodzi :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 00:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 paź 2017, o 11:51
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D
Witam,
Czy możliwe jest to, że po zrobieniu głowicy i przejechaniu 2 tys km wtrysk się zapiekł tak, że trzeba użyć dużej siły i czasu aby go wyciągnąć ?efekt wiadomy - wtrysk złom ale zastanawia mnie czy jest to możliwe jak miesiąc temu auto odebrałem po zrobieniu głowicy i uszczelki a teraz się okazało że 1 wtrysk leje a drugi nie chciał wyjść bo był zapieczony bo się ,,podkładka nie dopasowała i się zrobił nagar''. Proszę o poradę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2017, o 08:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 582
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: volvo
Model: xc90
Nadwozie: inne
Rocznik: 2008
Silnik: 3,2 awd
po montażu wtrysków jak należy ,i przejechaniu 2 tys niema takiej opcji pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2018, o 10:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 sty 2018, o 09:41
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1CD
Witajcie, to i ja dodam kilka groszy od siebie. Jestem elektromechanikiem i pracuję w niezależnym serwisie więc wszystkie prace wykonałem sam po godzinach w dwa dni. Fakt praca przyjemna i do wykonania w warunkach garażowych lecz przydatny jest kompresor do wydmuchania (sprężone powietrze). Moja Toyota ma przebieg 273000 i w tym roku zaczęło się przykapcanie, najpierw delikatne aż od miesiąca tak mocno waliła, że w nocy jak ktoś jechał za mną i mnie swoimi światłami raził to wciskałem gaz do dechy hihi ulga niesamowita bo się ciemno robiło hahaha. Do rzeczy, zdemontowałem kolektor, przepustnicę i egr dałem te rzeczy do czyszczenia w zarąbistej myjce przemysłowej i wróciły do mnie w stanie idealnej czystości, kolektor jak nowy. Nie wymieniałem uszczelki pod kolektorem, przepustnicą i egr. Robiłem to sam sobie więc jak coś winę zwale na siebie... Co do wtryskiwaczy, pierwszy był szczelny i wyszedł bez problemu, drugi miał spore przedmuchy i wyszedł z oporem, trzeci miał bardzo duże przedmuchy i wyszedł z oporem (stopiony oring gumowy i bardzo mocno wypalona podkładka miedziana), czwarty też bardzo mocne przedmuchy ale wyszedł bez problemu (stopiony oring gumowy i bardzo mocno wypalona podkładka miedziana). Oczywiście wszystko idealnie wyczyszczone do montażu. Z nowych rzeczy dałem podkładki pod wtryski, oringi gumowe na wtryski i uszczelkę pokrywy zaworów, reszta uszczelek stara ale zaznaczam raz jeszcze: robiłem to sam sobie i uznałem, że nie ma takiej potrzeby, do nikogo pretensji miał nie będę. I teraz najważniejsze, przez 30 kilometrów po naprawie kopcił (pozbywał się zgromadzonego syfu) i po 30 kilometrach czysto!!! spaliny to prawie sama para wodna hip hip hura hura, z odmy ledwo co dmucha, dolot do turbiny oczyścił się, polecam wykonać tę czynność jeśli komuś tojka kopci!!! Zastanawiam się czy wyjmować turbinę i dać do sprawdzenia, obok mojej firmy jest firma co robi turbiny, tylko czy jest sens??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2018, o 21:07 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 705
Pochwały: 89
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
Durz było drobinek spalonego oleju przy wtryskiwaczach? Jeśli tak to prędzej bym miskę zerwał i smok wyczyścił.

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2018, o 21:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 sty 2018, o 09:41
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1CD
Hej temp123, tak też zrobię. Dam znać co tam zastałem. Co trzeba wymienić przy okazji demontażu miski??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2018, o 22:53 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 15 cze 2013, o 15:37
Posty: 98
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 3
Marka: toyota
Model: t22 avensis
Rocznik: 2000
Silnik: d4d 110km
Kup dobry silikon i nie pokrzyw miski . Uszczelki nie ma .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2018, o 10:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 sty 2018, o 09:41
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1CD
Hej, micha zdjęta wyczyszczona i wszystko poskładane, silikon victor reinz czy jakoś tak. Ogólnie wszystko było czyste. Byłem w sobotę swoją avką na akcji serwisowej w ASO Toyota Dobrygowski, wymieniali mi napełniacz poduszki pasażera przód. Podobno były wadliwe i moja toyka była ciągle objęta akcją serwisową no i się udało:) przy okazji sprawdzili parametry życiowe avki i jest ok:) wtryski 0.4, 0.3, 1.1, 1.2 czyli też ok:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2018, o 17:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 cze 2018, o 13:05
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Rav4 II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: d4d
Witam, koledzy mam przedmuch z odmy siwym dymem i troche ubywa oleju , mysle pewnie uszczelka po wtryskiem , zdjełem pokrywe zaworow i na czwartym cylindrze widze problem , podczas krecenia rozrusznikiem jest przedmuch tylko nie z uszczelniacza wtryskow tylko widze ze dmucha z uszczelniacza trzonka zaworu 1-szy z prawej od kolektora ssacego .Miał ktos taki problem ,czy jednak uszczelka wtryskow tylko dmucha od tej strony?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 cze 2018, o 19:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 469
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Wtrysk ma pierścień teflonowy który uszczelnia od góry , więc spaliny uchodzą kanałem obok zaworów . Wymień podkładki .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 cze 2018, o 13:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 cze 2018, o 13:05
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Rav4 II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: d4d
Dokładnie jak pisałes kolego , jest kanał ktorym spaliny wychodza koło zaworu , podkładka wymieniona i wszystko jest ok.Dzieki .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lip 2018, o 20:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 sie 2017, o 13:20
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: avensis T22
Rocznik: 1999
Silnik: 1CD-FTV 110km diesel
Chciałbym porady. Mianowicie mam wyciek oleju między głowicą i pokrywą zaworową na całej długości z tyłu, jak również na wejściu na wtryskiwacze z przodu i na pojednej kostce od góry.

Przebieg 305000 tys. Nie były ruszane na pewno wtryski(podkładki) bo auto znam od przebiegu 70tys.
Z korka oleju nie leci dym, rano odpala bez chmury, podczas dodawania 3 bieg ostro gazu dymi mocniej przez dwa butowania później niezauważalnie. Czyszczone było: EGR (aktualnie odłączone podciśnienie żeby był OFF), przepustnica, IC, węże łączące, kolektor dolotowy i gniazda wlotowe w bloku były w tragicznym stanie zarośnięte.

Spalanie ON 7.5l. Olej wymieniany co 15k, dolewka od 0.5l do 1l między wymianami
jak odepnę odmę przy wężu który idzie do turbo widać że jest mokry w środku od oleju, przy dodaniu gazu ciśnienie wzrasta w nim i pojawia się bardzo mała chmurka wręcz nie zauważalna ale ciśnienie zauważalnie wzrasta w tym wężu.

Auto miało wysokie korekty był LM na krótko zastosowany i terapia 2T zrobiło to dużą poprawę mianowicie
aktualnie korekty wtrysków na ciepłym 1,297/-0,310/-0466/-0,622

I teraz pytanie ciśnienie w odmie ma tak bardzo wzrastać? Czy to pierwsze symptom? Nie ruszał bym tego ale olej leci na kolektor wydechowy i alternator wiec trzeba to naprawić.

Czy ruszać podkładki przy naprawie takiej usterki wycieku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda