TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 lip 2018, o 00:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 10:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 lis 2012, o 00:47
Posty: 204
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D-4D
carsik napisał(a):
piszesz o kopceniu, skoro masz olej w dolocie to czego się spodziewasz?

dzięki, to tutaj mam już jasność

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 11:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
olej spalany w cylindrze powoduje również dość charakterystyczne stukotanie.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 14:52 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
w d4d olej w dolocie to rzecz normalna (niewielkie ilości!)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 16:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
to ciekawe co piszesz. Możesz to rozwinąć? na czym polega ta normalność?

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 21:34 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
opary oleju z silnika (tzw. odma) idą bezpośrednio na ssanie turbiny przez intercooler do przepustnicy. co tu wyjaśniać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 21:42 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
dziwne, u mnie sucho po 170kkm. Jak cieknie olej na łączeniach rur, to nic tu do rzeczy nie mają opary oleju. Przy sprawnym silniku znikome zresztą. Olej leje się z uszczelnień turbo.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 21:55 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
sucho może i masz na zewnątrz, w środku będzie tłusto i w intercoolerze zawsze będzie trochę oleju.
jak cieknie już na zewnątrz to pewnie turbo rzyga olejem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 22:03 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 753
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 31
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
widzisz, ponieważ robię dość często jednak diesle to raczej się z Tobą nie zgodzę, a ze dwa miesiące temu czyściłem kolektor w moim aucie to też miałem okazję obejrzeć sobie dolot. Owszem w którymś momencie pojawia się tłusty nalot wewnątrz rur dolotu, ale stojący w środku olej czy wiszące na zewnątrz krople zwiastują już niestety nieco więcej. Dotyczy to generalnie turbodiesli od mniej więcej 150kkm.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 wrz 2015, o 22:05 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
zgadza się to co mówisz. ale w dolocie klekotów nigdy nie jest pięknie i sucho


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2016, o 16:22 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1202
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Jest jakas roznica miedzy aluminiowymi a miedzianymi podkladkami pod wtryskiwacze? Te pierwsze kosztuja 30 zl sztuka drugie natomiast 4 zl.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2016, o 19:28 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 17:09
Posty: 31
Lokalizacja: Chojnice
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D4D 1CDFTV
Robił ktoś ostatnio uszczelnienie wtryskiwaczy w T22 D4D ?
Rozeznawałem w miejscowy sklepie (do ASO około 100km) ceny gratów:
11176-27010 SEAT, INJECTION NOZZLE;podkładki pod wtryskiwacze - 23zł x 4 =92zł
96721-19017 STD PART; oringi wtryskiwaczy - 13,2zł x4 =52,8zł
23256-27010 RING, FUEL INJECTOR BACK-UP, NO.1; tulejki teflonowe wtryskiwaczy - 29 zł x4 =116zł
90904-30008=23760A; podkładki na przelewy - 27,5 x5 = 137,5zł
uszczelka pokrywy zaworowej - 87,5zł
23681-17010 uszczelniacze w pokrywie zaworowej - 38,6zł x4 = 154,4zł
Chcę to zrobić kompleksowo, całość, za jednym zamachem, wyszło: 640,2 zł same części. Sporo w porównaniu do wartości auta. Zastanawiam się czy w ASO będzie coś taniej ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2016, o 22:16 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1202
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Pytalem wczesniej czy jest jakas roznica pomiedzy podkladkami alu a miedzianymi ktore np. Na stronie z linku ponizej mozna kupic za ulamek ceny ori. I nie reklamuje zadnej z ponizszych firm, znalazlem cakiem przypadkiem:
http://www.autodieselparts.com.pl/podkl ... 171,3.html

Lub

http://www.dieselcars.pl/513,p14187-oe- ... ssage_send

Moim zdaniem uszczelka ma uszczelniac z dlaczego ori sa takie drogie pojecia nie mam. Ale niech wypowiedza sie bardziej doswiadczeni.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 00:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 467
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Kolego zamiennik to zamiennik wytoczony z pręta mosiądzu a oryginał to nie aluminium tylko miedz powleczona aluminium . Nowy typ podkładek aluminiowanych jest pasowniejszy w gnieździe .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 11:08 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1202
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Czyli zamiennikow nie brac pod uwage, bo nie sa nic warte tak?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 12:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 467
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Wszystko zależy jak są wykonane i z jakiego materiału . Ja kupowałem w sklepie stacjonarnym , wziąłem do ręki oceniłem jakość obróbki twardość i WYMIARY !!!! Jeśli robisz dla SIEBIE i chcesz pojeździć to kup oryginał . Ja kupowałem po 6,90 szt , jak na razie OK . http://www.autodieselparts.com.pl/podkl ... y,171.html . Pamiętaj o odpowiedniej grubości - jest kilka to BARDZO WAŻNE !!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2016, o 15:42 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1202
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 83
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Ile km zrobiles juz na tych zamienikach za 6,90?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2016, o 08:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 00:09
Posty: 393
Lokalizacja: Rzym
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis verso
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
Orginalne podkładki są tak dopasowane że jak wymieniłem podkładki i włożyłem stare wtryski,a po pół roku wymieniłem też i wtryskiwacze,to musiałem zostawić wcześniej założone podkładki bo żeby ich wydrzeć to musiałbym ściągać głowice,w każdym razie mineło dwa lata i trzymają do dzisiaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2016, o 12:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 18 gru 2015, o 14:08
Posty: 34
Marka: Tyota
Model: Avensis T25 1CD-FTV
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 116KM
To ja mam pytanie, bo już przejechane 266 tyś, czy wymienia się podkładki pod wtryskami profilaktycznie, czy raczej czeka się do pierwszych objawów? Przedmuchów nie ma, oleju nie bierze ani kropli, spalanie wydaje się w normie, przy ostatnim pełnym tankowaniu 7l/100 przy 90% jazdy miejskiej niestety.

Dzięki i Pozdrawiam zaawansowanych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2016, o 14:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 00:09
Posty: 393
Lokalizacja: Rzym
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis verso
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
Nic nie ruszaj!!
Dopiero jak po odkreceniu korka wlewu oleju,(na pracującym silniku)będziesz widział spaliny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2016, o 15:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 18 gru 2015, o 14:08
Posty: 34
Marka: Tyota
Model: Avensis T25 1CD-FTV
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 116KM
Dzieki uprzejmie. Pozdrawiam i szerokości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2016, o 17:29 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 17:09
Posty: 31
Lokalizacja: Chojnice
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D4D 1CDFTV
arkapolo napisał(a):
Robił ktoś ostatnio uszczelnienie wtryskiwaczy w T22 D4D ?
Rozeznawałem w miejscowy sklepie (do ASO około 100km) ceny gratów:
11176-27010 SEAT, INJECTION NOZZLE;podkładki pod wtryskiwacze - 23zł x 4 =92zł
96721-19017 STD PART; oringi wtryskiwaczy - 13,2zł x4 =52,8zł
23256-27010 RING, FUEL INJECTOR BACK-UP, NO.1; tulejki teflonowe wtryskiwaczy - 29 zł x4 =116zł
90904-30008=23760A; podkładki na przelewy - 27,5 x5 = 137,5zł
uszczelka pokrywy zaworowej - 87,5zł
23681-17010 uszczelniacze w pokrywie zaworowej - 38,6zł x4 = 154,4zł
Chcę to zrobić kompleksowo, całość, za jednym zamachem, wyszło: 640,2 zł same części. Sporo w porównaniu do wartości auta. Zastanawiam się czy w ASO będzie coś taniej ?

Sam sobie odpowiem :-D , może jeszcze się komuś przyda. Dzwoniłem do ASO, jest do kupienia "zestaw uszczelek na górę" w tym wszystkie graty potrzebne do kompleksowego uszczelnienia wtryskiwaczy (podkładki pod wtryskiwacze, oringi wtryskiwaczy, tulejki teflonowe, podkładki pod przelewy, uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelniacze w pokrywie zaworowej). Całość kosztuje 308zł a obecnie jest promocja, im starszy samochód tym taniej, dla rocznika 2002 wyszło 15%, więc jak dla mnie cena będzie 262zł. Zestaw zamówiony, bo niestety nie ma tego na miejscu. :dance:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2016, o 20:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 00:09
Posty: 393
Lokalizacja: Rzym
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis verso
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
Pamiętaj żeby gwint śróbki co dociska wtryskiwacz,przed wkręcaniem namoczyć w oleju silnikowym i przekręcić z28/30 nm tak podaje instruktaż serwisu toyoty


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2016, o 01:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 467
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Zupens napisał(a):
Ile km zrobiles juz na tych zamienikach za 6,90?


Około 20 kkm zrobiłem i nic się nie dzieje , wcześniej też ale uszczelniałem pokrywę zaworów i zrobiłem przy okazji . Pamiętaj o grubości podkładki w 1CD 3.5 mm w 1AD ????.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2016, o 14:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 17:09
Posty: 31
Lokalizacja: Chojnice
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D4D 1CDFTV
iba75 napisał(a):
Pamiętaj żeby gwint śróbki co dociska wtryskiwacz,przed wkręcaniem namoczyć w oleju silnikowym i przekręcić z28/30 nm tak podaje instruktaż serwisu toyoty
Dzięki Iba75. :piwo:
Są jeszcze jakieś "przykazania" na okoliczność wymiany podkładek pod wtryskami i uszczelniania "góry", ktoś coś podpowie ?
Ja znalazłem takie coś: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=277923&orderby=asc&start=0
Bigelektron napisał(a):
Normalnie jak wymienisz podkladki czyli caly zestaw koszt 300 zl podkladki ogniowe ,przelewowe, oringi gumowe i plastykowe tulejki plus pokrywa zaworowa do brudpura na noc celem odczyszczenia odoleiwiacza w pokrywie skutkuje tym ze przestaje kopcic z odmy i zuzywa mniej oleju.
Wiem, że wtryskiwacze po wymontowaniu trzymać w ON. Wprawdzie wszystko to będzie to robić mechanik ale nie zaszkodzi zachować czujność. Mechanicy mają różne doświadczenie... Byłem kiedyś u jednego, starszy, doświadczony ale jak Avensis podnosił obroty biegu jałowego gdy był zimny a nawiew ustawiony był na ciepło, twierdził że coś jest nie tak. :twarz:
Chcę jeszcze przeczyścić kolektor ssący i przepustnicę. Nie wiem czy do smoka olejowego wypadałoby zajrzeć ?
Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2016, o 17:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sty 2011, o 00:09
Posty: 393
Lokalizacja: Rzym
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis verso
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d
Podkładki nowe należy przed zamontowaniem delikatnie posmarować smarem,ja u siebie tego nie zrobiłem i się tak zapiekły że jak mi padnie jakiś wtrysk to będę musiał ściągać głowice
Na wcześniejszych stronach masz też opisane jak wyciągnąć stare podkładki
Wtryskiwacze po wyciągnięciu lepiej będzie pomoczyc w nafcie niż ropie
I bardzo ważne w czasie pracy zachować czystość,bo lepiej żeby żaden paproch się nie dostał do układu paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2016, o 23:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 467
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Kolego POTRZEBA jest matką wynalazków , mam dorobiony ściągacz do bardzo opornych podkładek powleczonych aluminium , wyciągałem kilka i daje radę . Jeśli są zainteresowani zrobię zdjęcie . Nie widzę potrzeby demontażu głowicy .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2016, o 23:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:52
Posty: 7
Lokalizacja: Zgorzelec
Marka: Toyota
Model: Avensos T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1CDFTV
arkapolo napisał(a):
arkapolo napisał(a):
Robił ktoś ostatnio uszczelnienie wtryskiwaczy w T22 D4D ?
Rozeznawałem w miejscowy sklepie (do ASO około 100km) ceny gratów:
11176-27010 SEAT, INJECTION NOZZLE;podkładki pod wtryskiwacze - 23zł x 4 =92zł
96721-19017 STD PART; oringi wtryskiwaczy - 13,2zł x4 =52,8zł
23256-27010 RING, FUEL INJECTOR BACK-UP, NO.1; tulejki teflonowe wtryskiwaczy - 29 zł x4 =116zł
90904-30008=23760A; podkładki na przelewy - 27,5 x5 = 137,5zł
uszczelka pokrywy zaworowej - 87,5zł
23681-17010 uszczelniacze w pokrywie zaworowej - 38,6zł x4 = 154,4zł
Chcę to zrobić kompleksowo, całość, za jednym zamachem, wyszło: 640,2 zł same części. Sporo w porównaniu do wartości auta. Zastanawiam się czy w ASO będzie coś taniej ?

Sam sobie odpowiem :-D , może jeszcze się komuś przyda. Dzwoniłem do ASO, jest do kupienia "zestaw uszczelek na górę" w tym wszystkie graty potrzebne do kompleksowego uszczelnienia wtryskiwaczy (podkładki pod wtryskiwacze, oringi wtryskiwaczy, tulejki teflonowe, podkładki pod przelewy, uszczelka pokrywy zaworowej, uszczelniacze w pokrywie zaworowej). Całość kosztuje 308zł a obecnie jest promocja, im starszy samochód tym taniej, dla rocznika 2002 wyszło 15%, więc jak dla mnie cena będzie 262zł. Zestaw zamówiony, bo niestety nie ma tego na miejscu. :dance:


Mam pytanie do kolegów czy do tych wszystkich wyliczonych wyżej podkładek należy również wymienić ten element Gasket Nozzle 23681 - 27030


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2016, o 23:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:52
Posty: 7
Lokalizacja: Zgorzelec
Marka: Toyota
Model: Avensos T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1CDFTV
Mam pytanie do kolegów czy do tych wszystkich wyliczonych wyżej podkładek należy również wymienić ten element Gasket Nozzle 23681 - 27030


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2016, o 00:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 gru 2009, o 19:52
Posty: 7
Lokalizacja: Zgorzelec
Marka: Toyota
Model: Avensos T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1CDFTV
ANDRZEJ104 napisał(a):
Kolego POTRZEBA jest matką wynalazków , mam dorobiony ściągacz do bardzo opornych podkładek powleczonych aluminium , wyciągałem kilka i daje radę . Jeśli są zainteresowani zrobię zdjęcie . Nie widzę potrzeby demontażu głowicy .


Nieuchronnie zbliża się czas na wymianę podkładek, zbieram wiedzę i kompletuję narzędzia :-) Kolego ANDRZEJ104 wrzuć zdjęcie tego ściągacza i powiedz jak go zrobiłeś :niewiem:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 mar 2016, o 00:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 467
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 26
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Kolego jeśli masz oryginalne " pierwsze " podkładki nie ma problemu z wyjęciem , wychodzą z z wtryskiem .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda