TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 16 gru 2018, o 00:28

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lut 2014, o 17:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:57
Posty: 219
Lokalizacja: Mazowieckie
Pochwały: 17
Marka: Toyoty
Model: Camry Ave
Nadwozie: inne
Rocznik: 1999
Silnik: 2.2 2.0
Po prostu można sprawdzić czy wtryski są w porządku czy należy je wymienić. Wczoraj pewna forumowiczka na forum TK poinformowała, że w Łodzi w ASO i zrobili jej "Kampanie Diesel". Także się pyta co to, no i jej pracownik odpowiedział że jest to kampania dla wszystkich toyot z silnikiem diesla. Sam się zdziwiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2014, o 22:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 13 lut 2014, o 20:39
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
witam .mam takie pytanie ,Jak odpale avke niema zadnego dymka ,a pojawia sie jezeli zaczynam rozpedzac avke przy 3-4 tys obrotów czy to moze sa koncówki wtrysków czy tez cos innego ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2014, o 12:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 sie 2014, o 12:20
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis t25 d4d
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 d4d
Witam jestem nowy posiadam toyote avensis t25 2.0 d4d 126km mam taki problem gdy rano odpalam na zimnym silniku to zaczyna strasznie tłuc jak w starym golfie zawory, obroty przez chwile skaczą i z tylu auta wydobywa się niebieski? dym , po około 5 sekundach ustaje i wszystko jest dobrze zaznaczę ze pomka paliwa w komorze silnika jest miękka spokojnie mogę pod pompowac kilka razy , a i chciałem dodać ze jak ruszam to strasznie słychać zawory taki dziwny stukot ale to tak przed 2000 obrot? . MOC ma zbiera się jak należy , dodam ze był spec z serwisu toyoty i sprawdzał kondycje wtrysków i powiedział ze jeszcze w miarę jest ok . Nie wiem co zrobić jakiś zaworek zwrotny założyć na filtrze paliwa do pompy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sie 2014, o 08:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 sie 2014, o 08:01
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D
Hej i znalazł ktoś przyczyne białego dymka przy rozruchu ? U mnie też jakiś czas temu zaczął się problem. Co któreś odpalenie rano tak mam . Silnik 126 habet. Jak pojawi sie dymek na moment obroty spadna dosłownie na ułamek sekundy. Po zniknięciu chmury silnik nie zakopci ani na moment. Przy pedale w glebie nie ma nawet odrobiny dymka. Tak sobie mysle czy nie jest przyczyna jakis katalizator albo pozostałości pary wodnej np w wydechu . ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2014, o 14:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 paź 2014, o 14:29
Posty: 2
Marka: toyota
Model: avensis t 25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: d4d 2.0 126
kolego autozieba czy znalazłeś juz ustrka twojej toyoty bo mam identyczne problemy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2018, o 13:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 maja 2017, o 20:29
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D-4D
Witam,

Jestem tutaj nowy i mam pewien problemu. Szukałem rozwiązania na forum ale nie widziałem dokładnie odpowiedzi na moją przypadłość.
Panowie pacjent avensis 2008 rok d4d 126km podczas przyśpieszania gdy auto juz sie nagrzeje z biegu 1 na 2 i 2 drugiego na3 chmurka białego dymu za mna ( wygląda na białą nie jest to raczej niebieska).
Zaznacze nie jest to zawsze.
Komputer „zwyklego mechanika” nie pokazuje nic. Wtryski robilem na paczatku marca a pod koniec marca czyszczony DPF . Teraz komp tez pokazuje ze DPF ok. Auto ma moc turbina? Nic nie świszczy i nie wskazuje na turbine?!
Uszczelka pod glowica? Plyn chlodniczy jest nie ubywa nie wylewa?

Czy ktos sie spotkal z takim czyms? Bo nie wiem co mam robić?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 wrz 2018, o 07:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 kwi 2018, o 15:17
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0D4D 126KM
@mikus_ss
Czy wiesz może co było przyczyną? U mnie płynu chłodniczego ubywa i przymierzam się do wymiany uszczelki, ale już raz była wymieniana i nie przypominam sobie, żeby wtedy kopcił na biało. Zastanawiałem się też na temat DPFu, turbiny, katalizatora. Olej u mnie nie ubywa, a dymi w podanych wyżej sytuacjach, przyspieszanie na 2 biegu (najbardziej, najczęściej, na innych mniej lub wcale).
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2018, o 21:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 19:17
Posty: 282
Lokalizacja: GD
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD
Panowie uporał sie ktoś z problemem białego bąka przy odpalaniu na zimnym?
U nie tak sie dzieje od jakiegos roku, może dłużej.. Ostatnio jakby częściej. I sam dym jakby większy..
Tylko na zimnym (po nocy), niezależnie czy zima czy lato, nie jest to para. I tylko przy odpaleniu, później nie ma żadnych problemów, nic nie dymi, nie ubywa płyn chłodzący, nie ubywa oleju. Auto normalnie przyspiesza i ma moc. Nie ma problemu z odpalaniem, niezależnie od temperatury powietrza.
Przy odpaleniu (jeszcze raz, tylko po nocy) obroty delikatnie spadają, dosłownie na sekundę, może nawet nie. I wtedy właśnie wydobywa się w/w biały dym.
Nie ma znaczenia czy stary czy nowy filtr paliwa, zarówno przed jak i po wymianie przy odpalaniu po nocy lubi zakopcić.
Dodam że wtryskiwacze regularnie czyszczę na krótko co ok. 20-30 tys. km za pomocą LM 2666, regularnie stosuje też olej 2T, do każdego tankowania.
Tankowany zwykły ON, tylko na Orlenie, czasem Shell czy inny Statoil.

Help!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2018, o 09:44 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 kwi 2018, o 15:17
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0D4D 126KM
Może coś z intercoolerem? Kolega ma podobny problem w Passacie B6.
Jeżeli chodzi o mnie, dla potomnych napiszę, że u mnie ubywał płyn od chłodnicy, ale pomógł uszczelniacz do chłodnic Prestona, co spowodowało zaosczędzenie kilkunastu stówek na nową uszczelkę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2018, o 11:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 725
Pochwały: 48
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
kulio7 napisał(a):
Panowie uporał sie ktoś z problemem białego bąka przy odpalaniu na zimnym?
U nie tak sie dzieje od jakiegos roku, może dłużej.. Ostatnio jakby częściej. I sam dym jakby większy..
Tylko na zimnym (po nocy), niezależnie czy zima czy lato, nie jest to para. I tylko przy odpaleniu, później nie ma żadnych problemów, nic nie dymi, nie ubywa płyn chłodzący, nie ubywa oleju.

jest w aucie DPF?
jesli tak to polecam wgrac najnowsza wersje oprogramowania ECU

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2018, o 12:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 19:17
Posty: 282
Lokalizacja: GD
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD
Rozzi napisał(a):
kulio7 napisał(a):
Panowie uporał sie ktoś z problemem białego bąka przy odpalaniu na zimnym?
U nie tak sie dzieje od jakiegos roku, może dłużej.. Ostatnio jakby częściej. I sam dym jakby większy..
Tylko na zimnym (po nocy), niezależnie czy zima czy lato, nie jest to para. I tylko przy odpaleniu, później nie ma żadnych problemów, nic nie dymi, nie ubywa płyn chłodzący, nie ubywa oleju.

jest w aucie DPF?
jesli tak to polecam wgrac najnowsza wersje oprogramowania ECU

Był, już nie ma. To samo z EGR, elektronicznie usunięty.
Nie sądze żeby zmiana softa coś zmieniła. Problemu dawniej nie było i wziął się jakby z nikąd.
krzychur92 napisał(a):
Może coś z intercoolerem? Kolega ma podobny problem w Passacie B6.
Jeżeli chodzi o mnie, dla potomnych napiszę, że u mnie ubywał płyn od chłodnicy, ale pomógł uszczelniacz do chłodnic Prestona, co spowodowało zaosczędzenie kilkunastu stówek na nową uszczelkę :)

Intercooler? Hmm popatrze, chociaż nie wiem co mógłbym sprawdzić w intercoolerze poza szczelnością..

Ktoś jeszcze ma może jakiś pomysł ?

EDIT:
Zapomniałem jeszcze dodać, że robiłem próbę na szczelność uszczelki pod głowicą i nie wykryła spalin w systemie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda