TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 28 lut 2017, o 02:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1028 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lis 2016, o 18:10 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 35
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Pablooo1 napisał(a):
Jest kilka namiarów na forum na speców od tych naszych nie szczesnych kaszlaków...
i tylko dobry spec z dobrym sprzetem diagnostycznym rozwiaze ten problem bez topienia tysiecy złotych....
co do metalicznego odgłosu to te typy tak mają ze w tych przedziale obrotów tak se klepia...troche oleju do dwusówów troszke łagodzi te obiawy...
i tak jak pisał Andrzej wyżej regeneracja nie fabryczna tych wtryskiwaczy konczy sie tylko na ich czyszczeniu i odeslaniu jako dobre:) wiec sam bym tez nie robił takowej...

No wlasnie mam speca od Toyoty ktorego wszyscy polecaja. Ma oryginalny tester do toyoty i to on dal mi namiar na goscia ktory regeneruje wtryski i robi to ponoc solidnie i dobrze i gdy cos jest z nimi nie tak po regeneracji to naprawia je w ramach gwarancji bez slowa. Musze mu po prostu zostawic samochod na jakis czas niech sprawdzi po calej nocy co powoduje dymienie oraz szarpanie. Jedyne co zauwazylem po naprawie wtryskow to ze dymi mniej juz tylko na taki bialo niebieski kolor i ewidentnie smierdzi niespalona ropa. Z korka wlewu nie dmucha spalinami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2017, o 12:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 698
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
Wszystko da się zregenerować ważne aby robić to na porządnych częściach i odpowiedniej maszynie.

Najważniejsze to nadanie nowego kodu kalibracyjnego, który później wpisuje się w pamięć ECU. Ja płaciłem 500 zl za sztukę i jestem zadowolony.

Co do diagnostyki wystarczy chiński mini vci plus tech stream i wiedza aby czytać dane i umieć je zweryfikować.

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 00:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 349
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Dasz namiary na firmę ???

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 11:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 262
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Jak dla mnie tylko fabryczna regeneracja to nie utopienie pieniedzy 700zł chyba kosztuje jesli sie nie myle...
Juz kilka roznych toyotek widzialem z regenerowanymi i najczesciej parametry oki a klekot nie z tej ziemi....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2017, o 13:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 349
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Myślę podobnie ale doliczyć trzeba co nieco , te ceny to netto , plus montaż w serwisie bo nie ma gwarancji . Jak ktoś kupił to niech poda realny koszt wtryskiwacza z Denso Polska .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 10:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 sty 2017, o 21:50
Posty: 1
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2,2 D-CAT
witam jak innych uzytkownikow dopadla mnie ta usterka padl 1 wtrysk pokazuje 5+ czyli szrot dzwonilem do deso polska z pytaniem o regeneracje pow mi ze tego wg nie da sie zregenerowac cena nowego 2150zl chetnie kupil bym jakas sprawdzona uzywke kod to 23670-0R040


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 11:07 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 698
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
500 zl brutto za sztukę

Firma auto gatzka z kamienia Pomorskiego jak dobrze pamiętam.

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2017, o 23:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 349
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Gacek napisał(a):
Wszystko da się zregenerować ważne aby robić to na porządnych częściach i odpowiedniej maszynie.

Najważniejsze to nadanie nowego kodu kalibracyjnego, który później wpisuje się w pamięć ECU. Ja płaciłem 500 zl za sztukę i jestem zadowolony.

Co do diagnostyki wystarczy chiński mini vci plus tech stream i wiedza aby czytać dane i umieć je zweryfikować.

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk


To jest ta firma ?

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2017, o 00:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 698
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
Tak odesłałem wtryski rozbebeszyli wymienili co trzeba wyczyscili. Wsadzili w maszynę skalibrowali nadali nowy kod kalibracyjny. Do wtryskow dodali wydruk z maszyny ile wtrysk podaje paliwa i takie tam plus nowa podkładka pod wtryskiwacz.

Wsadziłem wtryski do auta nowe uszczelki przelewów podkładki wtryskow, wpisałem w ECU nowe kody kalibracyjne i tak śmigam już przeszło 2 lata. Nie chce tutaj słodzic, ale jestem zadowolony.

Po podłączeniu mini vci korekcja wtryskow w granicach -0.5/0.5 a wcześniej od - 1.9/2.2

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sty 2017, o 10:00 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 17:32
Posty: 996
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 62
Marka: Toyota
Model: T25 Luna Business
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
ANDRZEJ104 napisał(a):
Myślę podobnie ale doliczyć trzeba co nieco , te ceny to netto , plus montaż w serwisie bo nie ma gwarancji . Jak ktoś kupił to niech poda realny koszt wtryskiwacza z Denso Polska .

Gdy byłem w ASO w grudniu to koszt do 1ADftv ok.1100 zł z części optifit. Przesyłane są nówki sztuki z wybitym numerem a nie naklejka. Wniosek jest jeden, są to ori wtryski denso.

Wysłane z Honor 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
BLACK MAMBA by ARI <------ kliknij tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2017, o 22:46 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 698
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
Foto z mojej faktury [img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170115/56cf6343aa602f4208461da42efc26d5.jpg[/img]

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 08:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2016, o 21:28
Posty: 113
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0 D4D
No to po kilku km przebytych i laniu na początku verva, zdecydowałem podlewać eco, a jak będę potrzebował ulepszonego, to po prostu sam dokupię. Z tego co tu właśnie wyczytałem, to sadza jest niemile widziana a najmniej wiemy co nafciarze dolewają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 09:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 sty 2017, o 07:20
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 diesel
Gacek napisał(a):
Foto z mojej faktury [img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170115/56cf6343aa602f4208461da42efc26d5.jpg[/img]

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk

Dołożył bym 200 zł i miałbym 4 zregenerowane
Kontrola 50 zł a od wtrysku 350 do 500 zł regeneracja Bosch service


Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 09:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 698
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
Ja robiłem akcje 2 lata temu. Takie były wtedy ceny. Mam zrobione nie narzekam ;-)

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 09:30 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwi 2009, o 14:28
Posty: 698
Lokalizacja: Głogów
Pochwały: 41
Marka: Toyota
Model: Whajt Bijacz
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: D4D+TTE Box
500 zl za sztukę płaciłem z gwarancją. Co do bosch service to bym polemizował nazwa nie zrobi roboty tylko mechanik. Wielu prywaciarzy no name są bardziej ogarnięci.

Wysłane z mojego SM-G930 przy użyciu Tapatalk

_________________
;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lut 2017, o 15:32 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2008, o 15:06
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
Mnie dopadły tez wtryski przy 266kkm z robocizną i regeneracją 3tys ( filtr paliwa , komputer-parametry , podkładki , robocizna 1200zł i różne tam , 1800zł regenarcja) ale nadal nie trzymaja parametrów w środę jadę na diagnostykę do firmy która mi regenerowała wtryski i potrzebują na to 3 dni więc w piątek dam znać co stwierdzili. Regenerację i wymianę robiłem w 2 różnych warsztatach.
Przed regeneracja
silnik zimny ciepły silnik
1. -5,0 1. -5,0
2. 5,0 2. 5,0
3. -3,6 3. -2,2
4. 3,1 4. 2,5
Po regeneracji
silnik zimny ciepły silnik
1. 1.1 1. 1.1
2. -0,3 2. -0,2
3. 1,9 3. 1,6
4. -2,8 4. -2,7
Dodam tylko że autko pali za dotknięciem , jest ciszej i sporo więcej ma mocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2017, o 10:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 349
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Gdzie robiłeś wtryski ? W Lulinie ?

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lut 2017, o 12:21 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 2 lut 2008, o 15:06
Posty: 56
Lokalizacja: Lublin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: D4D
Montaż Sabat regeneracja Diesel-Partner Markuszów tak jak pisałem zobaczymy na dniach co powiedzą w Diesel-Partner na nie trzymanie parametrów i czy będą chcieli kasę czy zrobią to w ramach gwarancji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2017, o 13:37 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Witajcie. Co prawda nie mam Avki ale rav4 z silnikeim 1CD-FTV 116hp.
Wczoraj wymieniłem wtryski na używane(po przebiegu 100tys mil - 160tys km - z kraju brexitowego). Dlaczego wymiana? Ostatnimi czasy cieżko silnik odpalał w sensie że rozrusznikiem trzeba było kręcić długo(jeden wtryskiwacz miał korektę -2,5(lejący) a inne to różnie. Na tamtych starych raz odcięło mi moc i silnik przełączyć się w tryb awaryjny z info Large Fuel Leaking. Reset kompa i potem jeździło aż kiedyś znów check engine już bez odcięcia mocy za to z błędem 32(1) Injection Pump System Malfunction. Stwierdziłem że to wina wtrysków bo w głównej mierze tak.
Wymieniłem wtryski jak wspomniałem na początku, uruchomienie trwało dłużej i korekty były dramatyczne, ale się unormowały i mam 0,2 0,15 -0,9 0,3 (wiem trzeci ma minus ale generalnie silnik chodzi równo). Patrze w błędy DTC i zonk 32(1) Injection Pump System Malfunction i potem w PENDING to samo. O co chodzi? w TIS-e jest opis tego błędu ale jako Injector Correction Resistance Malfunction(IT 2 podaje wersję z Injection Pump System Malfunction.) No ok, ważny jest numer i głównie chodzi o układ wtryskowy. Wg serwisówki wychodzi na to aby sprawdzić rezystancje wtrysków oraz okablowanie które może być problemem. Teraz pytania do Was:
1) Czy ktoś miał już taki bład?
2) W opisie piszą aby sprawdzić okablowanie - do wtrysków przychodzi wiązka która idzie do? no właśnie do ECU(czyli za schowkiem) czy do drivera pod maską? Po kablach patrząc wychodzi na to że do ECU. Czy to się zgadza?
3) Jak jest u Was rezystancja na wtryskiwaczach? (Ci który mają ten silnik) Na starym sprawnym miałem wartości 159 Ohm. Wartości mają być od 30 do 9530.
4) Czy wszystkie 4 piny od wtryskiwacza idą do ECU?
Tak więc czeka mnie znów rozbieranie osłony i intercoolera.

Podeślę Wam zdjęcia jak wyglądają wtryskiwacze po 340tys km (nigdy nie zmieniane) i podkładki miedziane(masakra co za dziadostwo jak to trudno wyciągnąć)
Czekam na jakieś sugestie czy coś jeszcze dodatkowo sprawdzić i iak.

Nie jestem mechanikiem ale multimetr umiem obsługiwać :)
Dzięki za pomoc bo ta żółta lampka wkurza.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2017, o 13:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 349
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Komputer steruje wtryskami pośrednio przez sterownik wtrysków https://9.allegroimg.com/original/01790 ... 567f3ba859 tu coś masz https://images83.fotosik.pl/122/2a890a2566dea4c4gen.png
https://images83.fotosik.pl/122/d2e4b1eed486396bgen.png


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2017, o 14:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2008, o 01:18
Posty: 574
Pochwały: 74
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Rocznik: 1992
Silnik: 3.5 Diesel
montie napisał(a):
Witajcie. Co prawda nie mam Avki ale rav4 z silnikeim 1CD-FTV 116hp.
Wczoraj wymieniłem wtryski na używane(po przebiegu 100tys mil - 160tys km - z kraju brexitowego). Dlaczego wymiana? Ostatnimi czasy cieżko silnik odpalał w sensie że rozrusznikiem trzeba było kręcić długo(jeden wtryskiwacz miał korektę -2,5(lejący) a inne to różnie. Na tamtych starych raz odcięło mi moc i silnik przełączyć się w tryb awaryjny z info Large Fuel Leaking. Reset kompa i potem jeździło aż kiedyś znów check engine już bez odcięcia mocy za to z błędem 32(1) Injection Pump System Malfunction. Stwierdziłem że to wina wtrysków bo w głównej mierze tak.
Wymieniłem wtryski jak wspomniałem na początku, uruchomienie trwało dłużej i korekty były dramatyczne, ale się unormowały i mam 0,2 0,15 -0,9 0,3 (wiem trzeci ma minus ale generalnie silnik chodzi równo). Patrze w błędy DTC i zonk 32(1) Injection Pump System Malfunction i potem w PENDING to samo. O co chodzi? w TIS-e jest opis tego błędu ale jako Injector Correction Resistance Malfunction(IT 2 podaje wersję z Injection Pump System Malfunction.) No ok, ważny jest numer i głównie chodzi o układ wtryskowy. Wg serwisówki wychodzi na to aby sprawdzić rezystancje wtrysków oraz okablowanie które może być problemem. Teraz pytania do Was:
1) Czy ktoś miał już taki bład?
2) W opisie piszą aby sprawdzić okablowanie - do wtrysków przychodzi wiązka która idzie do? no właśnie do ECU(czyli za schowkiem) czy do drivera pod maską? Po kablach patrząc wychodzi na to że do ECU. Czy to się zgadza?
3) Jak jest u Was rezystancja na wtryskiwaczach? (Ci który mają ten silnik) Na starym sprawnym miałem wartości 159 Ohm. Wartości mają być od 30 do 9530.
4) Czy wszystkie 4 piny od wtryskiwacza idą do ECU?
Tak więc czeka mnie znów rozbieranie osłony i intercoolera.

Podeślę Wam zdjęcia jak wyglądają wtryskiwacze po 340tys km (nigdy nie zmieniane) i podkładki miedziane(masakra co za dziadostwo jak to trudno wyciągnąć)
Czekam na jakieś sugestie czy coś jeszcze dodatkowo sprawdzić i iak.

Nie jestem mechanikiem ale multimetr umiem obsługiwać :)
Dzięki za pomoc bo ta żółta lampka wkurza.


Dolne piny idą do EDU, ale one są sprawne, bo silnik pracuje, czyli to nie problem
Górne piny to rezystor wtryskiwacza od 30 do 9530ohm to jest kompensacja wtryskiwaczy taka sama, jaką teraz się wpisuje do ECM testerem ciągiem wielu cyfr i liter i te dwa kable idą do komputera silnika.
Na wypiętych kostkach wtryskiwaczy na włączonym zapłonie na jednym z górnych pionów powinno się powtarzać 5v, bo mają wspólne zasilanie z komputera dzielone między innymi z przepływomierzem powrót każdy osobno.
Na 99% uszkodzona wiązka.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Toyota Europe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2017, o 15:48 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Czyli to bedzie problem w wiazce. Ciekawe w ktorej czesci zakladam ze przy wtryskach.. utlenione kable.
Pisali tez w tej solucji o masie. Masa w wtrysku jest na pinie czy na obudowie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2017, o 21:21 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Panowie ściągnąłem intercooler i osłonę, wypiąłem wtyczki od kabli i multimetr w ręcę.
Rezystancje na wtryskach(od lewej)
0,667kOhm
0,852KOhm
0,667kOhm
0,665kOhm

No właśnie, na drugim wartości wyższe, niby w tolerancji ale czy to nie właśnie ten problem?
Jak się numeruje wtryski? Patrząc od rozrządu od lewej strony silnika to jest pierwszy? a potem 2 3 4 czy na odwrót?

Piny na wtyczkach są 4, sprawdzałem rezystancje na nich łącząc z jednego pinu nr 1 i sprawdzałem rezystancje z reszta pinów czyli 1-2 1-3 1-4, wychodziły mi te same wartości na każdej wtyczce. Więc zakładam że komunikacja z elektroniką jest poprawna.

Błąd 32 to błąd Injector Correction Resistance Malfunction.

Co prawda nie sprawdziłem tak jak pisali żeby sprawdzić ciągłość pomiędzy terminalem INJ1 INJ2 INJ3 INJ4 of ECU a masą. Czyli wyciągnąć złącze z kompa koło schowka i sprawdzić pin z masą - tak mam to rozumieć?

Jeżeli jest ok do wymiany komputer, jeżeli nie sprawdzić jak powyżej zrobiłem na górnych pinach wtrysków ale jednak jest różnica w wartości w tej samej temperaturze.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 12:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 sty 2017, o 07:20
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 diesel
ANDRZEJ104 napisał(a):

Ja pierdasze w życiu nie widziałem tak zapieprzonych wtrychów co ty człowieku tankujesz a nie mówiąc o oleju.


Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 12:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Wtryski były od nowości, nastukane miały 341 tysi, olej to castrol edge 5w-30,wymiana oleju co 15tysi - zawsze, filtry obowiązkowo, tankowanie różne BP, Shell, Statoil,Lukoil, żadnych stacji badziewnych - serio dbam o auto. Co 4-5 tysi LiquiMoly Spulung do wtrysków.
Podkładki miedziane jeszcze były bo od nowości - masakra to wyjąć
Co jeszcze w temacie? Sami możecie sobie odpowiedzieć jakie paliwo u nas jest. Auto nie jeździ po mieście, średnio dziennie z 70km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 15:35 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6744
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 780
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Nagar powyzej koncowki wtryskiwacza jest raczej z przedmuchow spalin przy miedzianej podkladce
a nie z jakosci paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 15:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 714
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 37
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Lm 2666 to chyba mozna nie czesciej niz 15 tys stosowac.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 16:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Hmmmm, a lm ma właściwości wypłukujące uszczelniacze? Ma ktoś doświadczenia takie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 21:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 349
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
montie napisał(a):
Panowie ściągnąłem intercooler i osłonę, wypiąłem wtyczki od kabli i multimetr w ręcę.
Rezystancje na wtryskach(od lewej)
0,667kOhm
0,852KOhm
0,667kOhm
0,665kOhm

No właśnie, na drugim wartości wyższe, niby w tolerancji ale czy to nie właśnie ten problem?
Jak się numeruje wtryski? Patrząc od rozrządu od lewej strony silnika to jest pierwszy? a potem 2 3 4 czy na odwrót?

Piny na wtyczkach są 4, sprawdzałem rezystancje na nich łącząc z jednego pinu nr 1 i sprawdzałem rezystancje z reszta pinów czyli 1-2 1-3 1-4, wychodziły mi te same wartości na każdej wtyczce. Więc zakładam że komunikacja z elektroniką jest poprawna.

Błąd 32 to błąd Injector Correction Resistance Malfunction.

Co prawda nie sprawdziłem tak jak pisali żeby sprawdzić ciągłość pomiędzy terminalem INJ1 INJ2 INJ3 INJ4 of ECU a masą. Czyli wyciągnąć złącze z kompa koło schowka i sprawdzić pin z masą - tak mam to rozumieć?

Jeżeli jest ok do wymiany komputer, jeżeli nie sprawdzić jak powyżej zrobiłem na górnych pinach wtrysków ale jednak jest różnica w wartości w tej samej

temperaturze.



Jeśli dobrze zrozumiałem to mierzyłeś na wtyczce wtryskiwacza - wartości nie muszą się zgadzać to jest kompensacja wtryskiwacza . Jeśli chcesz dobrze sprawdzić to sprawdzaj na wtyczce kompa . Jak już namierzysz na którym wtrysku jest ZŁA kompensacja to kopiesz wiązkę i szukasz przerwy w przewodzie . Najczęściej na przelotkach i łączeniach ruchomych silnik - buda .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 21:48 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 01:39
Posty: 71
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: RAV4
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Pomiary pierwsze wykonałem bezpośrednio na wtryskach pomiędzy pinem 1 a 2 i były wartości takie jak napisałem wyżej.

Rozpiąłem dziś akumulator i ECU oraz EDU.

Wartości na pinach od strony okablowania ECU do pinów 1 i 2 są takie same jak wyżej czyli jeden ma o 200 Ohm więcej.

Testowałem przewodność pomiędzy pinem od wtyczek ECU(pin 26, pin 25, pin 24, pin 23)[złącze kostka E3] do złączek wtryskiwaczy(1 pin) i ciągłość jest stala ruszając kabelki(więc to jest wykluczone).

Przewodność pomiędzy pinem 2(wtyczka od wtrysków) jest wspólna i biegnie do złącza E4(od strony ECU) pin nr 22(kolor brązowy). Ciągłość była cały czas.

Przewodność z pinu 3 od wtryskiwaczy do EDU Connector INJ4 INJ3 INJ2 INJ1 jak najbardziej jest niezaburzona. Ruszałem kabelkami - wszystko jest ok.
Przewodność z pinu 4 od wtryskiwaczy do EDU pin COM - poprawna i wspólna.

Kable wydają się być ok. Czyżby ECU jest walnięty?
Czy ktoś może zmierzyć z Was jakie rezystancje są pomiędzy 1 i 2(od strony ECU). Może u Was rzeczywiście są na wszystkich 4 w podobnych wartościach a u mnie lipa z jednym. Mam stary wtrysk - najwyżej go wymienię na swój - pytanie czy to pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1028 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda