TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 1 wrz 2014, o 22:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 234 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 kwi 2012, o 18:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Wiecznych filtrów cząstek stałych nie ma, w 2006 dcat sprawiał dalej sporo kłopotów, i jeżeli planujesz to auto na dluzszy okres to prędzej czy później przyjdzie się z problemem filtra zmierzyć...

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 16:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Trafienie na silnik 1cd z dpf to jak piatka w totka, malo tego na rynku jest. Co do rozruchu to rozrusznik wiadoma sprawa, ale niekiedy ciezko niektorym przemowic aby od tego zaczeli i na sile biora sie za grubsze sprawy.

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 16:45 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5749
Pochwały: 583
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
W Niemczech 1CD-FTV też nie miały DPFa, ale niektórzy Niemcy sobie ze względów podatkowych instalowali, stąd z Niemiec trafiają się od czasu do czasu T25 1CD-FTV z DPFem, a nawet D-CATem.

Zaworek SCV masz, ale o ile wiem, jeden zamiast dwóch (jak było w 1CD-FTV w T22).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 16:49 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
piokli napisał(a):
W Niemczech 1CD-FTV też nie miały DPFa, ale niektórzy Niemcy sobie ze względów podatkowych instalowali, stąd z Niemiec trafiają się od czasu do czasu T25 1CD-FTV z DPFem, a nawet D-CATem.
Niestety ale piszesz nieprawde, byly seryjne 1cd dcat. Samo dokladanie filtra to akurat nie problem, tak jak go domontowano mozna go wywalic. Sugeruje watku dpf tutaj nie kontynuować, zreszta w watku o nim jest dokladnie napisane co i jak. pozdr

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 16:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2011, o 15:08
Posty: 170
Lokalizacja: Lubin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 2.0 116 KM
Możliwe, że mam. Ale jak zacząłem mówić, że na forum czytałem o zaworkach SCV to powiedział, że u mnie nie ma.

Podobnie z DPF, też nie mam.

_________________
Pozdrawiam Darek ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 16:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2011, o 15:08
Posty: 170
Lokalizacja: Lubin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 2.0 116 KM
wrc napisał(a):
piokli napisał(a):
W Niemczech 1CD-FTV też nie miały DPFa, ale niektórzy Niemcy sobie ze względów podatkowych instalowali, stąd z Niemiec trafiają się od czasu do czasu T25 1CD-FTV z DPFem, a nawet D-CATem.
Niestety ale piszesz nieprawde, byly seryjne 1cd dcat. Samo dokladanie filtra to akurat nie problem, tak jak go domontowano mozna go wywalic.


U mnie był teraz na weekend znajomy. Ma taką samą Avkę jak moja tyle, że w sedanie i miał właśnie 116-konny D-CAT (2004 rok).

_________________
Pozdrawiam Darek ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 17:14 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5749
Pochwały: 583
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
wrc napisał(a):
Niestety ale piszesz nieprawde, byly seryjne 1cd dcat.

Człowiek ciągle się uczy, czyli Niemcy poszli dalej niż myślałem z ekologicznymi pomysłami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 17:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2011, o 15:08
Posty: 170
Lokalizacja: Lubin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 2.0 116 KM
Niemcy to już w ogóle mają schizę na temat ekologii :nuda: No, ale dobra. Nie zaśmiecajmy tematu :)

_________________
Pozdrawiam Darek ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 17:23 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie ma żadnej schizy, a seryjne i rozpowszechnione dpf-y to robota Francuzów z PSA. Sam DPF nie jest niczym zly, ale to pierwsze nie były dopracowane, obecnie z filtrami jest dużo mniej kłopotu, znam wiele osob co zrobiło duże przebiegi bez najmniejszych kłopotów.
Wracając do dpf to pierwsze serie pojawiły się w 2004 jako dcat 1cd 116, i było to tylko kilka tysięcy aut. Przez pierwsze lata dcat sprawiał bardzo dużo kłopotów, obecnie sa one już przeszłością. Duzo kłopotów spowodowało tez wymienianie oleju na niewłaściwy, ale ten błąd serwisowy popełniany jest już także dużo rzadziej.
pozdr

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2012, o 17:17 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:03
Posty: 30
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D 126 KM
Witam,
Jestem posiadaczem Avki 2.0 D4D, 2007r, z filtrem cząstek stałych.
Czytając jakie problemy mają właściciele aut z tym filtrem także się zaniepokoiłem. Zacząłem obserwować chwilowe spalanie i co 100-150km spalanie się zwiększa. Żadnych innych objawów czyli spadku mocy, dymienia itp. Jedynie spaliny jakby bardziej gorące.
Na przeglądzie komputer nie pokazał żadnych błędów a ciśnienia i temperatury filtra w normie.
W firmie która zajmuje się wycinaniem dpf doradzili mi abym jeździł tak do pierwszego trybu awaryjnego a auto co jakiś czas przeganiał (i tak robię 90% w trasie).
Może to nie dpf? Ma ktoś ma jakieś sugestie.
Filtry wszystkie wymienione, paliwo tylko z BP.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2012, o 18:10 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 957
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Jak chwilowe spalanie się zwiększa to objaw, ze wypala się właśnie filtr cząstek stałych.
Tylko coś dziwnie często jak piszesz, że co 100-150km.
W tym czasie to jazda tylko po mieście czy w trasie to obserwujesz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2012, o 19:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Niezbyt rozumiem gdzie widzisz kłopot?

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, o 09:51 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:03
Posty: 30
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D 126 KM
Jak już pisałem robię 90% w trasie (nie są to autostrady tylko nasze krajówki), więc wypalanie obserwuję głównie w trasie.
wrc napisał(a):
Niezbyt rozumiem gdzie widzisz kłopot?

Jeżeli wypalanie inicjowane jest co 100-150km to chyba nie jest to normalne.
Czy ktoś także obserwuje tak częste wypalanie dpf i czym to może skutkować (na razie tylko większe spalanie czyli niewielkie straty finansowe)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, o 10:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie wiesz tylko czy to faktycznie komputer zarządził wypalanie, czy coś innego to spowodowało. Znam taki przypadek, wtedy piaty zawór ciekł. W kompie powinno być wypalanie zapisane, odczytaj to dane.

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, o 10:11 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3373
Pochwały: 128
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
Nie jest to normalne. Zauwazylem, ze czestotliwosc wypalania to nie tylko sposob jazdy( trasa, miasto) ale tez jakosc paliwa. Wypalanie inicjowane jest na podstawie wyniku pomiaru cisnienia przed i za filtrem. Jezeli roznica jest duza. oznacza to wypelnienie filtra. Nie wiem czy w 1CD FTV jest piaty wtrysk czy nie i jak dokladnie wypalanie sie odbywa.
W kazdym razie byly problemy z zatykaniem rurek przed i za filtrem, ktore wlasnie sluza do pomiaru roznicy cisnien. Nastepnie dalbym sprawdzic w ASO poziom zapelnienia filtra. Nie powinni skasowac za to zbyt wiele. Mi zrobili za free przy okazji przegladu. Jezeli tu okaze sie wszystko ok mozesz dodac cos do obnizenia temp. wypalania sadzy Liqui Moly Diesel Ruß-Stop. Ponadto sprobuj pasywnego wypalania filtra. Jazda gdzies w trasie na podwyzszonych obrotach do powiedzmy 3 tys. przy tym w miare stala predkosc i w miare stale obciazenie. Sadza wypala sie wtedy bez uruchomienie procedury i dodatkowych dawek paliwa( pod warunkiem ze akurat filtr jest pusty :) ). Ostatecznie wyciac gada i wstawic emulator.

Edit: pasywne wypalanie tak 30 do 40 km. Robiac tak kiedys trase 1000 km ani razu procedura sie nie zainicjowala. W innych przypadkach zawsze sie w takiej trasie uruchamia.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2012, o 10:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
W 1cd jest piaty wtrysk, kolega pisze jednak o 1ad, gdzie także piaty wtrysk występuje.

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2012, o 07:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2008, o 13:03
Posty: 30
Lokalizacja: POLSKA
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D 126 KM
Pasywne wypalanie nic nie dało. Trasa 30 km przy około 3 tys. obrotów, stała prędkość i ... po 120 km wypalanie znów zostało zainicjowane. Trochę dziwne, że ani troszeczkę nie pomogło. Znajdę czas to podjadę do ASO :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sie 2012, o 17:22 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3373
Pochwały: 128
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
Daj zmierzyc zapelnienie filtra. Moze sensownym okazac sie jego serwisowe wypalenie. A jezeli i to nie pomoze, to pozostaje wymiana albo emulator. Pamietaj generalnie o stosowaniu niskopopiolowych olejow C2. I nie tankuj tez przypadkiem jakiejs ruskiej zasiarczonej ropy.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 wrz 2012, o 00:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 maja 2011, o 01:06
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Marka: Ford
Model: Focus 3 ST
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0t EB 250/300KM
...przy dopalaniu co 120-150km sprawdzałbym częściej poziom oleju, co by sie nie okazało ż w silniku jest więcej ropy niż oleju
...niema już na naszych stacjach ruskiej ropy, cały asortyment na stacjach jest polski...z Orlen, Lotos, nawet Lukoil ma polskie paliwo :tak:

_________________
Chip..hipp..hurra!!
http://gcstuning.pl
skype hekogrzegorz
GG 11781398


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 wrz 2012, o 20:52 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2009, o 23:26
Posty: 3373
Pochwały: 128
Marka: Toyota
Model: Corolla E15 EJ(A)
Rocznik: 2013
Silnik: 1 ZR-FAE
heko napisał(a):
...przy dopalaniu co 120-150km sprawdzałbym częściej poziom oleju, co by sie nie okazało ż w silniku jest więcej ropy niż oleju
...niema już na naszych stacjach ruskiej ropy, cały asortyment na stacjach jest polski...z Orlen, Lotos, nawet Lukoil ma polskie paliwo :tak:

Poziom oleju nie wzrasta w Toyotach ze wzgledu na prace piatego wtrysku. Zmiana kata wtrysku nastepuje tylko w poczatkowej fazie wypalania filtra w celu nagrzania wydechu. wiec jezeli wystepuje rozrzedzenie oleju to bardzo nieznaczne. A co sie tyczy ruskiej ropy... zdziwilbys sie kolego jak handel kwitnie w przygranicznych rejonach.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Biala Corolla 1.6 Valvematic


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 paź 2012, o 22:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2012, o 21:44
Posty: 3
Lokalizacja: Elbląg-Gdańsk
Marka: LexusToyoTa
Model: 220d i Soarer
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2d i 1JZ-GTE
Witam Wszystkich
i mnie dopadł nieszczęsny DPF , czytając ten wątek widzę że mój przypadek jest extremalny :-(
potężne kopcenie białym dymem zaczęło się jakieś 10 dni temu , każdego dnia rano po przejechaniu 3-4KM zaczyna się kopcenie na ostro trwa to zazwyczaj 20-30sec i przestaje i wraca ponownie dopiero jak się pobujam znowu kilka kilometrów po mieście i tak w kółko , dziwne jest to że nie zapala się check i najważniejsze jak wyskakuje na trasę to tematu wogóle nie ma potrafię przejechać 100-200KM i zero kopcenia

Visitor1230 napisał(a):
Jezdzisz duzo po miescie, aplikuj Liqui Moly Diesel Ruß-Stop. Lub inny srodek, ktory zmniejsza ilosc sadzy w spalinach
Edit: U mnie regeneracja trwa powiedzmy do pieciu minut
widzę że kolega też z Elbląga :-)

podpowiedzcie co z tym zrobić siara nie ziemska z tym stawianiem zasłon dymnych


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2012, o 01:46 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 15:05
Posty: 1076
Pochwały: 108
Marka: TOYOTA
Model: LC HDJ 105
Rocznik: 2002
Silnik: 2UZ-FE
Wyjścia są 2

wyjście pierwsze : kupić na allegro nalepkę KAMA3 i kierować się w stronę najbliższej budowy :hahaha:

wyjście drugie : odpalać racę dymną w pionie podczas każdego dymienia (numer z odwróceniem uwagi ) :wow:

a tak na poważnie po przedstawieniu objawów proponuję wymianę katalizatora

niestety wszelkie próby reanimacji skazane są na porażkę

pzdr.

_________________
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

http://toyota.jp/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 12:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 paź 2012, o 20:52
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D-4D
Witam serdecznie
Jestem tu nowy zamierzam kupic Avensis z 2008r. z silnikiem D-4D o mocy 126KM Mam na oku cztery egzemplarze i nie mam pojecia jak sprawdzic czy maja one DPF i czy nie sa to wersje D-CAT Mozecie mi pomoc Oto Viny tych aut: sb1ed56L20e067229, sb1ed56L30e058166, sb1ed56L20e053475 i sb1ed56L60e071378
Z gory wielkie dzieki za wszelaka pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 13:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
udaj się do aso, lub skontaktuj z właścicielem, sam watek jest o usuwaniu filtra :czytaj:

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 21:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:23
Posty: 15
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 D-4D
Witajcie,

Czy w moim D-4D (110KM) w budzie T22 też zainstalowano słynne urządzenie do usuwania cząstek stałych? Czy jest to tylko bolączka kolejnych wersji Avensisa?

Sorki, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Mam się już bać czy nie?... :) Czytając ten post nie za bardzo natchnąłem się optymizmem...

Mój silnik ma 210kkm przebiegu (oryginalny przebieg na 100%) i nigdy wcześniej nie zastanawiałem się nad opisywanym problemem.

Pozdrawiam,
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 21:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5749
Pochwały: 583
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
D4D 1CD-FTV w T22 nie miał żadnego filtra cząstek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 21:23 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
Nie no kolego na 1000% nie masz zainstalowalego "takiego" urzadzenia!
Nie masz sie co martwic na zapas.
Inna sprawa to dpf w ave nie jest taki zly jak w innych autach...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 21:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17127
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 186
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
marcinekmm napisał(a):
Czy w moim D-4D (110KM) w budzie T22 też zainstalowano słynne urządzenie do usuwania cząstek stałych? Czy jest to tylko bolączka kolejnych wersji Avensisa?

Sorki, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie. Mam się już bać czy nie?... :) Czytając ten post nie za bardzo natchnąłem się optymizmem...
Są t22 i t25 ktore maja taki filtr zamontowany. Jest to filtr pasywny, i gdyby sie zapchał można go wyrzucić bez jakichkolwiek dalszych działań typu emulator, nowe oprogramowanie itd. Prawdopodobieństwo trafienia na takie auto jest małe. pozdr

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2012, o 21:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:23
Posty: 15
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 D-4D
No to super - pocieszyliście mnie :)

Dzięki za szybką odpowiedź w temacie!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lis 2012, o 11:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 paź 2012, o 21:26
Posty: 29
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 177KM
witam
Od niedawna użytkuje autko i prxeraziło mnie wysokie spalanie tj ok 13-14 litrów na 100 km co jest lekką przesadą. wydaja mi się że mam problemy z filtrem dpf bo juz dwa razy w miesiącu zapalił mi sę check engine i kontrola trakcji. CZy takie wysokie spalenie związane jest z zapchanym filtrem dpf i gdzie w Lublinie lub okolicy mozna go usunąć i zastosowac emulator?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 234 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], kamil719, TheRektor


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal