TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 wrz 2018, o 07:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 mar 2012, o 21:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 475
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Z uwagi na to, iż Almera lepszej polowy ma już 13 lat, zacząłem rozglądać się za nowym samochodem.
Po przeanalizowaniu za i przeciw, zdecydowaliśmy ( ;-) ) się na zakup fabrycznie nowego, lub prawie nowego samochodu.

W grę wchodzą:

Toyota Aygo ew. Yaris
Kia Rio
Hyundai i10
Mazda 2

Byc może, dzięki Waszym poradom, zdecyduje się na inny model?

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 21:55 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1812
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
http://www.chevrolet.pl/samochody/spark/ ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 21:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 21:58
Posty: 771
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota_Mazda
Model: T22_BA
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE_Z5
poczekaj do listopada na wyprzedaże :ok:

_________________
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 21:59 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
Z doświadczenia wiem że najlepiej weź żonę pojedź do każdego salonu / komisu marek które wymieniłeś, zorganizuj jazdę próbną każdym z tych aut, potem kup wino wróć do domu, otwórz wypijcie a żona po drugiej lampce powie ci co jej się podoba. (bo kobieta kupuje inaczej)
I teraz masz 2 warianty:
kochasz spokój i żonę kup to co wybrała (pomimo że jest brzydsze, mniejsze więcej pali i ma inne wady dla ciebie oczywiste)
żona coś podpadła a ty widzisz wyraźne zalety auta najmniej pasującego żonie to je wybierz kosztem późniejszych tematów pod tytułem a w tamtym to było fajniejsze to miał bardziej okrągłą kierownicę itd..
bo kobiety kupują inaczej.....

ja tak zrobiłem, padło na HRV w aftomacie CVT i auto jest wyśmienite, fajne, przyjemne i spokój jest i cisza :szatanek: choć ja bym tego dla siebie w życiu nie zakupił, za tę kasę dla mnie porażka ;-) a pod domem stał by IS300 co by chociaż pożyczyć od żony warto :-D

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 22:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2009, o 15:59
Posty: 3942
Lokalizacja: Dworce Chaosu
Pochwały: 132
Marka: Toyota
Model: T25 D4D
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
matt28 napisał(a):
Toyota Aygo ew. Yaris

Wydaje mi się że już częściowo sobie odpowiedziałeś :brewki:
Nie wiem jak yaris bo jeździłem tylko dwoma i to sporadycznie za to aygo bardzo często od 3 lat i muszę powiedzieć że jeśli chodzi o miasto to dobre rozwiązanie. Oczywiście dla 1-2 osób plus dzieciak z tyłu. Mały żwawy miejski zbój.
Często korzystam z takiego karakana i muszę przyznać że to jeden z lepszych gówniarzy do miasta. Zaparkujesz wszędzie, średnie zakupy zapakujesz, wszędzie się wciśniesz, mało pali i o dziwo z przodu jest bardzo dużo miejsca. Mam 189 cm wzrostu i bez problemu mieszczę się za kierownicą. W sumie jak dla mnie same plusy.

_________________
Amor Patriae Nostra Lex


szary liftback


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 22:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 08:07
Posty: 210
Lokalizacja: śląsk
Marka: toyota
Model: avensis kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 3s-fe
a venga??
wg mnie bardzo ciekawa opcja

_________________
Obrazek
Moje T22 na glebie!!
SPRZEDAM BIAŁE FELGI RONAL R38, SUPER OPONY, NISKA CENA-RARE IMPORT PARTS!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 22:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20552
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kup zonie to chce, w jakim chce kolorze i wtedy będziesz mógł więcej w tym wątku czasu spędzić: viewtopic.php?f=84&t=13003&hilit=seks
kupisz to co ci koledzy z forum podpowiedzą, bo dobre, bezawaryjne, rozsądne, nie traci na wartości to częściej będziesz tutaj zaglądał: viewtopic.php?f=31&t=236&hilit=w+kobietach+wkurza+mnie

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 22:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2011, o 09:47
Posty: 763
Lokalizacja: Płock
Pochwały: 30
Marka: LEXUS
Model: RX330_IS300 SC
Nadwozie: inne
Rocznik: 2004
Silnik: LowPriceGasoline
wrc napisał(a):
kup zonie to chce, w jakim chce kolorze i wtedy będziesz mógł więcej w tym wątku czasu spędzić: viewtopic.php?f=84&t=13003&hilit=seks
kupisz to co ci koledzy z forum podpowiedzą, bo dobre, bezawaryjne, rozsądne, nie traci na wartości to częściej będziesz tutaj zaglądał: viewtopic.php?f=31&t=236&hilit=w+kobietach+wkurza+mnie

pozdr


Dobrze gada, wódki mu dać :diabel:

_________________
... śmieją się ze mnie, że jestem inny. A Ja..
Śmieje się z nich, że są tacy sami...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2012, o 22:55 
Mazda ma ascetyczne wnetrze.
Kia zla opinie o serwisach.
Hundai mi sie nie podoba, no ale to nie mi ma sie podobac :-)
Aygo, no zbyt duze nie jest
Yaris jak dla mnie bylby najlepszym wyborem. Minus to kosiarkowaty odglos trzycylindrowca. Szkoda ze zregzygnowano z poprzedniego silnika.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 mar 2012, o 00:03 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
matt28 napisał(a):
Z uwagi na to, iż Almera lepszej polowy ma już 13 lat, zacząłem rozglądać się za nowym samochodem.
Po przeanalizowaniu za i przeciw, zdecydowaliśmy ( ;-) ) się na zakup fabrycznie nowego, lub prawie nowego samochodu.

W grę wchodzą:

Toyota Aygo ew. Yaris
Kia Rio
Hyundai i10
Mazda 2

Byc może, dzięki Waszym poradom, zdecyduje się na inny model?

Nowa Panda.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2012, o 00:09 
a Honda Jazz?


Góra
  
 
PostNapisane: 16 mar 2012, o 06:49 
Może skoda. Za nieduże pieniądze można mieć bardzo dobrze wyposażone auto z kurą. I nowe.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 mar 2012, o 10:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 171
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Verso Sol Plus
Nadwozie: inne
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147KM 2ZR-FAE
moje typu to:
- honda jazz - za wnętrze, funkcjonalność i bagażnik 337-366l
- toyota yaris - bo Toyota :)
- nissan note - za rozstaw osi 2600cm

_________________
Toyota Verso '09 1.8 147KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Corolla Verso '05, Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2012, o 11:54 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lip 2011, o 09:30
Posty: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 kombi
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 TD
Ja polecam samochód Kia Picanto :) moja mama ma od sierpnia ten nowy model i nie mozna mu nic zarzucić. Bardzo dobre auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 21:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 18:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 WG
Rocznik: 2011
Silnik: 2,0 D-4D
Witam

Odgrzeje troche kotleta, bo stanalem przed kolejnym dylematem podobnym do poruszonych w tym watku. Czas na zmiane auta dla zony.

Otoz czas na zmiane auta zony, a jako ze wydawac wiele kasy na to nie chce a ona tak naprawde potrzebuje auta dla niej plus fotelik to wymyslilem Aygo. Zaleta tego auta to ze flota domowa bedzie zgodna.
W cenie wypas Aygo kosztuje 40 tys - czyli akceptowalnie ale nie wiem nic o tym aucie. Psuje sie ?, jak jezdzi, generalnie czy warto ?
Yaris hmm, podczas ostatniego przegladu wzialem to auto na zastepczaka. Fatalnie mi sie jechalo, zupelnie mi nie lezy jazda tym autem no ale w sumie nie ja bede jezdzil.
Z maluchow to wieloma nie jezdzilem, czasem sluzbowym Notem, ale mam strasznie nie wygodne siedzenia, choc bardzo dynamiczny silnik.
Fiat 500 - mi sie podoba ale kosztuje 50 tys
Hyundai i10 - kosztuje tyle samo co Aygo - wada - nie Toyota. Koreanczyk w cenie japonczyka hmm sam nie wiem co o tym myslec.
Citroen C1 - odpada mialem kiedys w wypozyczalni, popsul sie z przebiegiem 8 tys dostalem nastepnego 50 tys i juz klekot straszny, wiem ze z wypozyczalni to przebieg nie jest miarodajny do stanu ale mimo wszystko niesmak pozostal.
Na Renaulta jest obrazony, choc powinienem byc im wdzieczny ze mnie zlali bo dzieki temu kupilem Avensisa
Niemieckie maluchy odpadaja po za Smartem ale to pol szwajcar, osobiscie mam alergie na niemieckie auta.
Smart - obecnie nim jezdzi zona i sam uwielbiam nim jezdzic - ale cena 60 tys
Mocno sie zastanawialem nad iQ - wszak Toyota ale podobnie cena 60 tys do tego wiem o tym aucie jeszcze mniej.
Skoda - to tanszy niemiec i tez Fabia jezdzilem i jakos nie moge sie przekonac do tego auta.

Generalnie chce odnowic flote bo obecny Smart mimo ze naprawde niezly to niedlugo skonczy 12 lat, choc niezawodny jak Toyota, do tego ma jedna wade 2 osobowy wiec jak jedziemy gdzies na impreze z młodą to potem slucham zalow ze musiala wracac moja ave a on za wielki, szeroki i dlugi haha a do Smarta w 3ke sie nie miescimy i czas na update do rozmiaru minimum 2+1. Generalnie niezbyt czesto zmieniam auta powiedzmy co 6-10 lat wiec wybor musi byc dlugowieczny. Poprzednia Toyka jezdzilem 11 lat, a Smart jest w rodzinie juz 9 lat :) i to w sumie tez element ktory musze brac pod uwage, tralosc i niezawodnosc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 21:49 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20552
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Artix napisał(a):
W cenie wypas Aygo kosztuje 40 tys - czyli akceptowalnie ale nie wiem nic o tym aucie. Psuje sie ?, jak jezdzi, generalnie czy warto ?
auto sporo gorsze od yarisa, mam porownanie yaris 2002 vs aygo 2006, oba 1.0 ale aygo am 3 cylindry, aygo się oczywiście nie psuje, ma tanie czesci i ubezpieczenie, ale bym swoich 40 tys. za ten wehikuł nie dal, pomijam ze to auto bez modyfikacji produkują już od 2005 roku, za chwile jest 2013...

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 21:58 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2008, o 07:34
Posty: 901
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: T-etka 27
Rocznik: 2011
Silnik: benzyna
A czemu nikt nie bierze pod uwagę mini one czy jak to tam zwą ??? Brzydkie to nie jest (wiadomo rzecz gustu) kolor czerwony jest ładny więć dla pań jak znalazł.

_________________
Piernik to też ciacho!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 21:58 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20552
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
cene widzial? od 67 600 w gore...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 21:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2010, o 22:24
Posty: 384
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: T25 i E11
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 116KM i 90KM
Nie jeździłem aygo, za to miałem okazję kilkukrotnie jeździć innym trojaczkiem - peugeotem 107. Moje wrażenia bardzo pozytywne. Jakość wnętrza jak w takim "karablu", bez fajerwerków, ale miejsca naprawdę dużo. Kłopotem może być brak zamykanego schowka (nie wiem jak to wyglada w toyocie). Z tyłu miejsca też w brew pozorom sporo jak na takie gabaryty. Auto zakręca prawię w miejscu co jest idealne do miasta (koła praktycznie w narożnikach bryły). Ja podróżowałem autkiem z dizlem 1.4 pod maską więc nie będę się wypowiadał na temat osiągów innych silników ale ten to poprostu rakieta :)

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 21:59 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1812
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
W Chevim maja dosc korzystne oferty z wyprzedaży rocznika. Można wsiąść Sparka z klimą za 8300zł (4x25%) i potem 3raty po 8800zł. Mamy aveo 4rok i póki co poza olejem i filtrami wymieniono tylko łaczniki stabilizatora za 70zł. Kolega planuje zrobic taka niespodzianke żonie, myśle, że zawiedziona nie bedzie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 22:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20552
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
talrep napisał(a):
Nie jeździłem aygo, za to miałem okazję kilkukrotnie jeździć innym trojaczkiem - peugeotem 107. Moje wrażenia bardzo pozytywne. Jakość wnętrza jak w takim "karablu", bez fajerwerków, ale miejsca naprawdę dużo. Kłopotem może być brak zamykanego schowka (nie wiem jak to wyglada w toyocie). Z tyłu miejsca też w brew pozorom sporo jak na takie gabaryty. Auto zakręca prawię w miejscu co jest idealne do miasta (koła praktycznie w narożnikach bryły). Ja podróżowałem autkiem z dizlem 1.4 pod maską więc nie będę się wypowiadał na temat osiągów innych silników ale ten to poprostu rakieta :)
Jeździłem tym dieslem, zęby mozna sobie wybic tak grzechocze, bo nie dali rady silnika wyizolować, jak sie wlacza klimatyzacja auto dodatkowo drzy, fakt ze jakos ciagnie, pali malo, moc ma zredukowana, bo skrzynia nie wytrzymuje standardowego momentu (silnik z PSA z c3)
btw. w aygo schowek tez nie jest zamykany
lubie to auto ale nie lubie nim jezdzic :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 22:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 18:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 WG
Rocznik: 2011
Silnik: 2,0 D-4D
WRC - Troche mnie przeraziles, co prawda Yaris ktorym jechalem to byl model 2012 ale w zyciu bym go nie kupil a skoro Aygo jest gorsze hmmm. Moze w takim razie warto poczekac na update Aygo, choc jestem fanem wyprzedazy rocznikowych bo za rozsadna cene mozna kupic auto ktore przeciez i tak ma gwarancje od chwili zakupu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 22:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20552
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Przejedz sie sam, zobacz czego szukasz, dla mnie aygo jest troszke za slabe, pali za duzo jak butuje, czy to robie czy nie auto nie jedzie, i jest z 2005 roku. Sam ocen, bo kobiety auta inaczej oceniają ;-) W komforcie i hałasie yaris z 2002 go pokonuje ;-) Psuc sie nie bedzie :ok: :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 22:21 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 18:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 WG
Rocznik: 2011
Silnik: 2,0 D-4D
W kwestii twardosci to Smarta ciezko przebic, to gokart, z przodu ma centralny amortyzator, tyl zestrojony jest tak ze nie ma prawa sie ugiac w zakretach ale dzieki temu pokonuje jest jak rasowy gokart, wiec twardosc nie jest przeszkoda.
Po pytaniu "jakie auto by cie zadowolilo kochanie" - odpowiedz - male i nie musi byc w automacie :) uffff choc ja sam kocham automaty ale w silnikach zaczynajacych sie od 5 litrow pojemnosci. Nogi ciezkiej nie ma wiec spalanie pewnie bedzie takie jak producent przewidzial. Przyklad Smarta mi po miescie palil 4,5 litra jej 3,5 litra i nie wiem jak ona to robi.
Co do Sparka - to auto nie powoduje u mnie nawet najmniejszych emocji. Jest nijakie i przypomina mi jakoscia wykonania auta rodem z Tata Motors czy chinskie podroby. Gdybym chcial sie jej pozbyc kupilbym jej City Spirit czyli podrobke Smarta w cenie z clem i transportem okolo 12 tys za nowke sztuke. To tansze niz rozwod :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 22:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20552
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
smart jak na sliskim wpadnie w poslizg konczy go na tylnej klapie, wiec auto niezbyt na zime dobre :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 22:36 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 18:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 WG
Rocznik: 2011
Silnik: 2,0 D-4D
Smart jest twardy jak psia mac wiec pewnie odpadna tylko plastiki, choc jesli kierowca przezyje przeciazenie zwiazane z brakiem stref zgniotu to czynnosc konczaca zywot zapewnie 8 poduszek ktore zapewne na takiej przestrzeni zgniota kierowce :) jest na youtubie crash test jak smarcior czolowo wali w beton przy 120 km/h i drzwi sie otwieraja :) w identycznym tescie corsa ulega biodegradacji :)
Tam jest tyle systemow wspomagajacych ze szok, choc jak sie czlowiek zakopie w zaspie to d**a blada bo systemy przeciwposlizgowe robia wszystko zeby z niej nie wyjechac :) wiec zima jak kazdym tylnonapedowcem jest ciezko jezdzic. Choc ja lubilem sie bawic na sliskim omega z V6 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 22:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20552
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
akurat testy uderzeniowe smart zdaje dobrze, stad tez wysoka cena pojazdu, jego nadwozie to pod katem wytrzymałości zderzeniowej bardzo ciekawa konstrukcja, i przełom w konstrukcji małych aut, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 23:17 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2010, o 16:11
Posty: 1731
Lokalizacja: Kielce/Tomaszów Maz
Pochwały: 79
Marka: Toyota_Hyundai
Model: corolla / I30
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4/1.4
Witam

Odgrzeje troche kotleta, bo stanalem przed kolejnym dylematem podobnym do poruszonych w tym watku. Czas na zmiane auta dla zony.


Hyundai i10 - kosztuje tyle samo co Aygo - wada - nie Toyota. Koreanczyk w cenie japonczyka hmm sam nie wiem co o tym myslec.


Nowego i10 kupisz za 29900 z klimą. Niestety jest to ostatni model hyundaia który nie nie doczekał się następcy poza tym jeździk ma 5 lat gwarancji bez limitu km i raczej jest bezusterkowy może warto wsiąść go pod uwagę

_________________
126px2(74-81)>ccx1(96new)>uno(97)>ford taurus(96new)>mercedes sec560(92)>peugeot406(02)>toyota land 100(01new)>vw polo n6(01)>alfa 147(03)>audi a4(03new)>lexus is250(06)>toyota corolla(07) trzymana jak chłop konia do dzisiaj>toyota avensis(10new) krzywe "H" i30(14) >na dziś Avensis 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2012, o 23:50 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 gru 2011, o 18:59
Posty: 53
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 WG
Rocznik: 2011
Silnik: 2,0 D-4D
j_24 napisał(a):
Nowego i10 kupisz za 29900 z klimą. Niestety jest to ostatni model hyundaia który nie nie doczekał się następcy poza tym jeździk ma 5 lat gwarancji bez limitu km i raczej jest bezusterkowy może warto wsiąść go pod uwagę


sek w tym ze po wybraniu rzeczy ktore fajnie jak auto ma po za karoseria i kolami to cena końcowa wynosi: 41.936 zł - mowa o wersji premium. W wersji Style to 37.690 zł. Sek w tym ze u wszystkich producentow za kazdy dodatek uznawane sa rzeczy ktore znajduja sie w serii aut z wyzszej polki.

Czyli bardzo podobnie do Aygo

No ale jak w specyfikacji podaje sie jako extras to porownam je do mojego pierwszego auta ktore kupilem 20 lat temu a byl to ni mniej ni wiecej Trabant w wieku 17 lat :) wybieram oczywiscie dodatki ktore wtedy tez byly dostepne w Trabancie w wersji lux :)

Regulowana wysokość zagłówków z przodu i z tyłu - byly z przodu z tylu khmm wtedy to byla fanaberia
Tylna wycieraczka ze spryskiwaczem - no ba mialem
Zegar cyfrowy - mialem analogowy dzis uwazamy za jeszcze wiekszy szpan
Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej - ba pewnie ze bylo
Oświetlenie przestrzeni bagażowej - no oczywiscie
Obrotomierz - zalozylem dodatkowy kupiony na gieldzie
Przednie lampy przeciwmgielne - no pewnie zolte ale byly
Ochronne listwy boczne w kolorze nadwozia - jasne ze byly
Osłony przeciwbłotne przy przednich i tylnych kołach - inaczej auto wtedy by nie przeszlo badan technicznych musialy byc
Przyciemniane szyby - dalo rade wykleic folia
Osłony przeciwsłoneczne - pasażera z lusterkiem - no to mnie zadziwia bo nie znam auta bez tego
Zderzaki w kolorze nadwozia - w wersji lux standard
Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia - podobnie jak wyzej
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia - podobnie jak wyzej, co trabant to trabant
Chromowany grill przedni - nie tylko grill wiele rzeczy bylo chromowanych a nie udajacych chrom :)
Skórzana kierownica i gałka zmiany biegów - galka tak po wymianie choc galka ciezko nazwac lewarek kolo kierownicy bo biegi byly jak w wersjach amerykanskich, kierownica no coz imitacjia kosci sloniowej tez pieknie
Tylny spoiler ze światłem "stop" - spojlera nie mialem ale swiatlo tak na przyssawki na tylniej szybie
Wykończenie deski imitujące metal - nic nie bylo imitacja, wykonczenie deski bylo z metalu
Elementy stylizacyjne reflektorów przednich - oczywiscie ze tak, chromy te sprawy dzis za straszna doplata
Koło dojazdowe - phi mialem pelne
Felgi stalowe 14" z oponami 165/60 R14 - felgi stalowe tez mialem
Radio CD + MP3 + AUX +RDS - radio bylo 6 woltowe co prawda nie obslugiwalo mp3 bo nie bylo mp3

i co lux to lux nawet w wydaniu trabanta :) choc dzis producent trabanta dopisal by "stylowa miarka poziomu paliwa dostepna po otwarciu maski"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2012, o 01:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 475
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Ja odpuściłem temat.
Po konsultacjach z żona, doszliśmy do wniosku, iż lepiej się czuje w odrobinę większym samochodzie (prowadziła min. Freelandera i Discovery).
Ostatecznie kupiłem:

http://avensis.info/viewtopic.php?f=66&t=14972.

I jak na razie wszyscy są zadowoleni.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda