TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 gru 2018, o 12:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Testy PRIUSA
PostNapisane: 30 lip 2012, o 00:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Nie wiem gdzie pisać, więc pisze w tym wątku.
Testowałem prze weekend priusa (4 generacje) - jeszcze nie tego plug-in.
Trasa ok 500km. Bielsko - Wrocław przez A4.
Samochód w wersji SOL więc brakowało paru przydatnych rzeczy, np. światła trzeba ręcznie włączać i wyłączać, to samo wycieraczki - nic z automatu :nie:
To teraz test spalania:
prędkości do 100km - trasa ok 100km spalanie 4.1.
Potem tempomat na 130km - spanie 4.7. Ogólnie 220km przejechane.
Potem trochę miasta, trochę pedału w podłodze.
Ogólnie prawie 500km przejechane, średnia 5.2. Wydaje mi się całkiem dobrym wynikiem.
Klima 100% trasy to było gorąco.
Z wad to niestety w porównaniu do mojej ave to sporo mniejsza moc.
Fajny automat :tak:
Zawieszenie bardzo przyjemnie, komfortowe (samochód był na 17'nastkach). Gorzej z prowadzeniem na zakrętach.
Trzeba w porównaniu do mojej ave spokojniej wchodzić w zakręty.

Jeszcze z wad, że na samym prądzie można przejechać tylko ok 2km. Ale jak ktoś jest na bakier z eco-drivingiem to
prius pomyśli za niego ;-)

To chyba tyle :-D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 08:23 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
też miałem okazje pojeździć "priusiakiem" tym najnowszym, niewiem która to generacja, i bardzo mi się podobał.
autko idealne w miasto i w korki, można cały czas na prądzie jechać (mówie o korkach, przy każdym dohamowaniu ładujemy baterię na nastepny podjazd :cfaniak: )

co prawda że silnik troche słaby, ale i tak wystarczający żeby sprawnie jeździć, zbierać się potrafi :-D

i te różnego rodzaju znaczki, lampeczki na desce....gadżet :ok:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 09:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20568
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kolega z pracy ma, mial poprzednia generacje, od roku ma obecna (ale przed fl), mega bajerka, a ze on glownie sie wokol komina kreci to z auta super zadowolony :-D
szkoda tylko ze finansowo sie prius nie oplaca, ave z d4d wychodzi taniej, i w trasie sie lepiej sprawdza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 11:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Właśnie go oddałem. Brakuje mi tej ciszy w samochodzie ;-(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 11:43 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
natterr napisał(a):
Właśnie go oddałem. Brakuje mi tej ciszy w samochodzie ;-(


ten szum wiatru podczas jazdy na baterii :-D
autko bardzo fajne, ale zbyt drogie w kupnie....zanim by sie zwróciły koszta to już dwa inne możnaby było kupić :jezyk:

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 13:04 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9605
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Gdyby było jakieś wsparcie to można byłoby myśleć o takich autach...
Mi też się bardzo przyjemnie jeździło. Mam porównanie PRIUSA, Yarisa i CT200h.
Fajne auta ale co najmniej jako 2 w rodzinie do jazdy po mieście.
Jedyne hybrydowe kombu jak na razie (
Po ilu km baterie nadają się do wymiany? Jak z ich żywotnością?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 13:21 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Teraz to jeszcze lepiej wygląda ta wersja PLUG-IN bo tam na baterii można przejechać do 25km z prędkością do 100km/h. Ten obecny ma max 2km i do prędkości 50km/h. Tylko, że tam cena jest jeszcze bardziej z kosmosu bo startuje od 150tys :smutas:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 18:50 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1814
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
Ponoc TMP nie zna przypadku wymiany aku, takie info dostalem podczas testów yariska.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2012, o 19:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20568
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
TMP wielu rzeczy podczas jazdy próbnej nie zna, potem następuje powrót na ziemie, choć czytałem w de testy, i priusy z taksówek po 300 tys. km robiły i baterie nie były wymieniane, koszt baterii jest bardzo wysoki, jej utylizacja problematyczna, ekologiczność trochę pod znakiem zapytania, choć i tak mi się całość podoba


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2012, o 12:22 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2012, o 17:40
Posty: 90
Marka: Toyota
Model: Avensis t22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0
Osobiscie jestem zwolennikiem elektryki pod maska mam nadzieje ze w przyszlosci bedziemy juz jezdzic pelnymi elektrycznymi autami.
Co do priusa najnowszego to bez watpienia jest dopracowany pod kazdym wzgledem.
Ja rozgladalem sie za priusem z rocznika 2003-2004 co do zestawu baterii wymiana na nowe w aso to koszt 11tys, ale jeszcze nie bylo takich wypadkow. Jak ktos juz pisal nawet przy przebiegu 350tys km te baterie sa sprawne nadal.
Z ciekawostek w polsce jest jeden prius ktory ma zalozona instalacje gazowa co powoduje ze koszt przejechania 100km to tylko 15zl, oczywiscie wszystko dziala idealnie.

_________________
- nowa zabawka na pokladzie DVD i 7" monitor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2012, o 14:59 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
No prius z LPG ktos mial fantazje:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2012, o 16:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20568
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ja się dziwie czemu toyota tematem sie nie zajmie, to byłby przebój :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sie 2012, o 23:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
:hahaha: to będzie oszczędzać paliwo i LPG :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sie 2012, o 13:48 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2012, o 17:40
Posty: 90
Marka: Toyota
Model: Avensis t22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0
Najbardziej jednak podoba mi sie kiedy otwiera sie maske a tu zonk dwa silniki :-)

_________________
- nowa zabawka na pokladzie DVD i 7" monitor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2012, o 20:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 gru 2008, o 21:07
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław
no ja właśnie szukam następcy dla mojej avensis. No i w poszukiwaniu oszczędności wzrok skierował się na PRIUSa, ale nie wiem czy to dobry kierunek.

Jeżdżę ca 5tys km miesięcznie, ok 15% miasto - reszta na trasach od 100 do 400km - jak na razie raczej nie po autostradach :diabel:

No i nie wiem czy przy takiej jeździe pójście w hybrydę ma sens czy raczej szukać avensis diesla?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Testy PRIUSA
PostNapisane: 10 sie 2012, o 22:10 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 15:16
Posty: 77
Lokalizacja: Dolnośląskie
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
Tylko gaz a nie diesel ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2012, o 22:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 gru 2008, o 21:07
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław
a występuje avensis z gazem?

no i z gazem jest jeden problem - odpada parkowanie w garażach podziemnych... to niestety już za rok będzie dla mnie jakiś problem bo taki mam pod blokiem;-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2012, o 22:25 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 9
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
ourson napisał(a):
no ja właśnie szukam następcy dla mojej avensis. No i w poszukiwaniu oszczędności wzrok skierował się na PRIUSa, ale nie wiem czy to dobry kierunek.

Jeżdżę ca 5tys km miesięcznie, ok 15% miasto - reszta na trasach od 100 do 400km - jak na razie raczej nie po autostradach :diabel:

No i nie wiem czy przy takiej jeździe pójście w hybrydę ma sens czy raczej szukać avensis diesla?

hybryda jest fajna na plakatach i dla celebrytow ktorzy sa cool i eko, jak po kilku latach trzeba bedzie wymienic aku albo cos zrobic w aso to moze sie okazac ze taniej bylo taxi zamawiac prze pare lat. moje dizle uzywam od swieta do roboty zakupilem mitsu 2.0 lpi ( jakis wtrysk gazu cieklego) i za 105pln robie 400km.... no i ave to ave przesiadka do piriusa to krok wstecz jak nie dwa
gadalem w aso o gaz do ave i ma byc niebawem, niestety benzynowy normalny motor w ave to byl 2.0 128ps w t22, te nowsze to padliny....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Testy PRIUSA
PostNapisane: 11 sie 2012, o 09:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 15:16
Posty: 77
Lokalizacja: Dolnośląskie
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1AZ-FSE
nie ma żadnego przepisu o tym iż parkowanie w garażu podziemnym jest niemożiwe przy lpg, ja ciągle wjeżdzam do podziemnych i niech mi tylko ktoś wyskoczy z jakimś ale, od razu w morde leje ;) poszukaj sobie na necie ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2012, o 10:17 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
a jak się przypieprzy że na gazie wjeżdzasz to robisz "pstryk" na benzynke i po kłopocie...

jak tak dużo po trasach samych jeździsz to tylko auto w gazie, hybrydy tylko na miasto a i tak się nie zwróci zbyt szybko, diesel podobnie...

prius to taki troche gadżet, jako drugie auto może być

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2012, o 13:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 gru 2008, o 21:07
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław
reVron napisał(a):
a jak się przypieprzy że na gazie wjeżdzasz to robisz "pstryk" na benzynke i po kłopocie...


nie bardzo rozumiem po jakim kłopocie - zakaz ruchu zazwyczaj dotyczy samochodów z instalacją LPG - więc to czym akurat zasilany jest samochód nie ma większego znaczenia.

Zdania nt legalności zakazu ruchu pojazdów z instalacją LPG są podzielone - wynikają bardziej z przepisów prawa budowlanego niż przepisów ruchu drogowego. Myślę że przepisy w Polsce nie zostaną stworzone do pierwszego przypadku jakiejś większej awarii...

Po przeanalizowaniu całego zagadnienia raz jeszcze jednak przechylam się na stronę Avensis z dieslem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2012, o 14:50 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2010, o 20:19
Posty: 1265
Lokalizacja: Łorsoł
Pochwały: 9
Marka: SUBARU
Model: LEGACY MY'05
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0R EJ20 N/A 165KM
ourson napisał(a):
reVron napisał(a):
a jak się przypieprzy że na gazie wjeżdzasz to robisz "pstryk" na benzynke i po kłopocie...


nie bardzo rozumiem po jakim kłopocie - zakaz ruchu zazwyczaj dotyczy samochodów z instalacją LPG - więc to czym akurat zasilany jest samochód nie ma większego znaczenia.

Zdania nt legalności zakazu ruchu pojazdów z instalacją LPG są podzielone - wynikają bardziej z przepisów prawa budowlanego niż przepisów ruchu drogowego. Myślę że przepisy w Polsce nie zostaną stworzone do pierwszego przypadku jakiejś większej awarii...

Po przeanalizowaniu całego zagadnienia raz jeszcze jednak przechylam się na stronę Avensis z dieslem...


dla mnie te przepisy są z d...y wziete...tak naprawdę, to benzyna jest bardziej, a raczej opary z niej, są bardziej niebezpieczne niż z lpg...
kiedyś gdzieś w telewizji był program na ten temat, że kretyn to wymyśla

_________________
Było E10 Jest T22
Było T22 jest MK3
Było MK3 jest MY'05 EJ20 N/A
[b]"Ma być ogień na każdym biegu bo będziesz jeździć dieslem"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2012, o 15:14 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9605
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 514
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
W dniu dzisiejszym to inwestor przy wyborze rodzaju wentylacji w garażu dopuszcza bądź nie wjazd samochodów z LPG.

Standardowo w projekcie znajduje się zapis:
"Wentylacja bytowa w warunkach normalnej eksploatacji garażu zabezpiecza przestrzeń garażu podziemnego przed przekroczeniem stężenia CO (i LPG)
Wymaganą minimalna ilość powietrza wywiewanego z garażu określono według Instal 10/99"

Jeżeli inwestor dopuszcza parkowanie pojazdów z lep to dodatkowo wentylację wyposaża się w czujki LPG.

Dodam że wyciąg powietrza z garażu projektuje się w stosunku 60% góra 40% dół - w sustemie kanałowym.

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2012, o 20:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20568
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
to nie watek o LPG, a sam prius na trasę to kiepski pomysł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2012, o 20:27 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1814
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
Jak i kazda inna hybryda, nie ma gdzie odzyskiwac energi to i nie bedzie "oszczędna"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2012, o 20:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20568
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
PrYmEK napisał(a):
Jak i kazda inna hybryda, nie ma gdzie odzyskiwac energi to i nie bedzie "oszczędna"

dokladnie tak, stad odradzam w trasy, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sie 2012, o 02:16 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
W trasie energii nie odzyska.
Jak testowałem to przy tempomacie na 120km/h pokazywał 4.2 litra.
Ogólnie z całości trasy ok 600km spalanie 5.1 litra. Więc nie najgorzej :tak:
Ogólnie to autko jest tak pomyślane, że nawet jadąc autostradą przez zmniejszony opór powietrza spali mniej niż coś podobnego.
Bynajmniej nie jestem wyznawcą kultu priusa, ale...
jak ktoś nie ma pojęcia o jeździe eco, to będzie to właśnie autko dla niego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 17:42 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2012, o 17:40
Posty: 90
Marka: Toyota
Model: Avensis t22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0
Ok macie racje ale jesli do Priusa zalozymy LPG to wtedy mamy dwa w jednym elektryka i plg.
Swoja droga wiecie ze LPG w Wielkiej Brytani jest dotowane jako paliwo ekologiczne, a oczywiscie samochody elektryczne rowniez dzieki temu tam mozna zyskac razy dwa.
Co do samego Priusa technicznie bym sie nie obawial zakupu i jazdy jako autem numer jeden w domu aleeee lubie szybka jazde a tutaj nie o to chodzi jak wiemy stad twierdze ze musze troszke sie zestarzec jeszcze :-)

_________________
- nowa zabawka na pokladzie DVD i 7" monitor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 17:55 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 969
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Do szybkiej to się nie nadaje. Jak się tam silnik rozkręci to przypomina jakąś kosiarkę i ciężko z tym wytrzymać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 sie 2012, o 20:06 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lip 2012, o 17:40
Posty: 90
Marka: Toyota
Model: Avensis t22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0
Swiete slowa ale to wina skrzyni a nie samego silnika.

_________________
- nowa zabawka na pokladzie DVD i 7" monitor.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda