TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 27 lis 2014, o 20:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 sty 2012, o 19:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 15:34
Posty: 433
Lokalizacja: Zamość
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 D4D POWERBOX
Co sądzicie o stosowaniu generatorów wodoru w samochodach. Można taki kupić na allegro http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1390624 Podobno podnosi moc i o wiele zmniejsza spalanie. Wydaje mi się to podejżaną sprawą ale zastanawiam się czy nie spróbować. Jeden z moich znajomych chce to założyc do Diesla więc chyba poczekam jak mu to wyjdzie. Rozesłałem zapytania do osób które już to kupiły od tego sprzedawcy. Ciekawe czy są zadowoleni :-)

_________________
Obrazek Zegary mojego autorstwa:-) viewtopic.php?f=5&t=9502
Oświetlenie otoczenia samochodu viewtopic.php?f=5&t=10309 ____________________________________________________________________________________________Pomogłem? kliknij PLUSA :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, o 19:05 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1397
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 4
Jak znajomy załozy do diesla, to niech się z tobą podzieli wrażeniami, a potem ty podzielisz sie z nami i może nawet ktoś ci pochwałę przyzna.

_________________
Piszę poprawnie po polsku, a przynajmniej się staram.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, o 19:05 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17728
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
zawsze jeszcze można generator siarkowodoru do silnika podłączyć :kawa:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, o 20:01 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2008, o 07:34
Posty: 771
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: ZNR11L- Wersacze
Rocznik: 2007
Silnik: 1ZZFE-benzyna
Mój osobisty szwagier swojemu znajomemu coś takiego w corsie zakładał- kupował to w USA . Przyśpieszenia i przeciążeń rzędu kilku G rodem NASA nie odnotowano. Spalanie też jakoś znacząco nie spadło.Może dlatego, że silnik już cudowny w tym łoplu nie był i montowali to raczej z czystej ciekawości ???

_________________
Włóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, o 21:10 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 paź 2011, o 07:34
Posty: 744
Lokalizacja: Puławy
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE
Jak dle mnie to ściema. Popatrzecie na opis "generator wodorotlenowy" co to jest generator wody za 500 PLN czy co?? A jeśli to ma wytwarzać wodór z wody to rzeby raczej spali więcej niż mniej. Elektroliza wody to proces bardzo endoenergetyczny, czyli wymagający nakładów energii. Trzeba jej sporo dostarczyć, żeby rozłożyć cząsteczki wody na tlen i wodór.

_________________
Moja Czerwona Strzała
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, o 21:15 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17728
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
50 zł w aso Carter kosztuje nakrętka do akumulatora, a tutaj za 500 zl cały generator wodoru ktoś oferuje :swirek: ? jedno jest pewne, na OE nakrętkach to na bank nie jest zbudowane :kawa:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, o 22:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 15:34
Posty: 433
Lokalizacja: Zamość
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL
Rocznik: 2000
Silnik: 2.0 D4D POWERBOX
yaris14 napisał(a):
Mój osobisty szwagier swojemu znajomemu coś takiego w corsie zakładał- kupował to w USA . Przyśpieszenia i przeciążeń rzędu kilku G rodem NASA nie odnotowano. Spalanie też jakoś znacząco nie spadło.Może dlatego, że silnik już cudowny w tym łoplu nie był i montowali to raczej z czystej ciekawości ???


tak mi się właśnie wydaje że ta instalacja to "pic na wodę" :hahaha:

_________________
Obrazek Zegary mojego autorstwa:-) viewtopic.php?f=5&t=9502
Oświetlenie otoczenia samochodu viewtopic.php?f=5&t=10309 ____________________________________________________________________________________________Pomogłem? kliknij PLUSA :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, o 22:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2010, o 22:02
Posty: 348
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Marka: Volkswagen
Model: Passat B6 Variant
Rocznik: 2006
Silnik: 2TDI 103KW
Jestem tego samego zdania co poprzednik.

_________________
"Od dawna to przecież wiadomo
jaki sapiens - taki homo
. "- Andrzej Suryn


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lut 2012, o 19:29 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
W USA juz jakoś 4 czy 5 lat temu stworzono instalację wodorową na takiej samej zasadzie jak dzisiejsze LPG (tzn chodzi mi o stopień komplikacji instalacji). Podobno jeździło to bezproblemowo, ackzolwiek produkcji zakazano z wiadomych powodów...
To widać ma być jakieś rozwiązanie pośrednie, aczkolwiek to co widać średnio mnie przekonuje...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2012, o 14:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 23 maja 2009, o 11:58
Posty: 120
Lokalizacja: Bialy
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 + LPG
szukają jeleni - kolejny cudowny wynalazek typu magnetyzer czy inny bulbulizator. Na pewno jest to opłacalne, ale dla producenta i sprzedawców...

_________________
1ZZFE


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lut 2012, o 12:44 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 21:58
Posty: 764
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota_Mazda
Model: T22_BA
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE_Z5
Magnetyzer działa, ale tylko w zasięgu pola magnetycznego, dalej cząsteczki ponownie ulegają rozproszeniu i w takim stanie trafiają do komory spalania :fajka: Nie wiem czemu nie robią silników benzynowych HCCI, mają dużo wyższą sprawność, porównywalną do diesli i mogą być zasilane E85, przy spalaniu ~30% niższym od tradycyjnych benzyniaków :niewiem:
edit: tzn. wiem... kasa :diabel:

_________________
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 mar 2012, o 21:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2009, o 21:31
Posty: 116
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1CDFTV
Podam wam link do tematu na forum na którym duzo siedzę. Imho to działa.
http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewt ... 36&t=39282


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2012, o 20:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2008, o 22:33
Posty: 131
Lokalizacja: POLICE/R-sko
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 4A-FE
Nie wiem gdzie jest temat o magnetyzerach, więc umieściłem tutaj:

http://moto.onet.pl/1672643,1,magnetyze ... ml?node=13


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 11:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 343
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Kolega zamontował taki wodorowy patent do diesla narazie szału nie ma ale 1-2 litry mniej pali ,napewno zapłacił dużo więcej ponad 2,5 tys silnik fiatowski 1.9 JTD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 12:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2008, o 07:34
Posty: 771
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: ZNR11L- Wersacze
Rocznik: 2007
Silnik: 1ZZFE-benzyna
rng17 napisał(a):
Kolega zamontował taki wodorowy patent do diesla narazie szału nie ma ale 1-2 litry mniej pali ,napewno zapłacił dużo więcej ponad 2,5 tys silnik fiatowski 1.9 JTD

Ja się tam nie znam , ale jeżeli to prawda, to 2 litry przy średnim spalaniu powiedzmy 6-7 litrów to chyba nieźle ???

_________________
Włóczęga: człowiek, który nazwałby się turystą, gdyby miał pieniądze..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 13:09 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5972
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Licząc, że bardzo mało jeździ i robi rocznie tylko 10tys km to rocznie ma około 1000zł zysku.
A jeżeli jeździ dużo, to ma rocznie dużo tysięcy złotych oszczędności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 13:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 963
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Poczytałem ten wątek na forum ibizy i generalnie to się nikomu nie sprawdziło.
Żadnych konkretnych testów z hamowni.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 13:23 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17728
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
oj gdyby 2 litry mozna bylo oszczedzic to by juz kazdy to mial :auto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 13:27 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5972
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Na dziś to jest jeszcze duża niewiadoma. Za mało testerów, zwłaszcza testerów mierzących na bieżąco różne parametry pracy silnika. Nie znany jest wpływ na trwałość silnika. Może przyszłość przyniesie więcej sprawdzonych informacji, może prostsze i tańsze sposoby dostarczania wodoru i kto wie, może wykluje się z tego nowy trend w motoryzacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 13:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 963
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
piokli napisał(a):
Na dziś to jest jeszcze duża niewiadoma. Za mało testerów, zwłaszcza testerów mierzących na bieżąco różne parametry pracy silnika. Nie znany jest wpływ na trwałość silnika. Może przyszłość przyniesie więcej sprawdzonych informacji, może prostsze i tańsze sposoby dostarczania wodoru i kto wie, może wykluje się z tego nowy trend w motoryzacji.

Na tym forum (ibizy) ktoś pisał, że żywotność silnika to poprawi nieznacznie (nie wiem na jakiej zasadzie to określił) i że pozbył się nagarów z silnika (też nie wiadomo jak to odkrył).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 13:34 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5972
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Póki co temat się rozkręca i wbrew pozorom ma kolejnych zainteresowanych. Sprzedaż urządzeń trwa: http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... view=gtext
Więc kwestia czasu i coraz więcej będzie się o tym mówić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 17:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2011, o 22:41
Posty: 163
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Aensis
Rocznik: 1998
Silnik: 1.6 B+G
Ani mechanikiem ani chemikiem ani elektronikiem nie jestem.
Obejrzałem ten film:
http://www.youtube.com/watch?v=WTSmzT1iopQ
Coś mi nie pasuje i proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości:
1)w zbiorniku jest woda, nie ma szans w zimę.
2)rurka jest podpięta do wlotu powietrza, więc leci w 2 strony.
3)jakby zmniejszało spalanie ot bym było w każdym aucie bo każdy producent walczy o jak najmniejszą emisję spalin.

Warto zajrzeć na ostatnią stronę na forum podanym w tym wątku:D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 17:37 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5972
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
pawelk napisał(a):
1)w zbiorniku jest woda, nie ma szans w zimę.

Racja, zimą jest problem. Nie wiem jak stosowany w roztworze wody KOH wypływa na odporność wody na mróz.

pawelk napisał(a):
2)rurka jest podpięta do wlotu powietrza, więc leci w 2 strony.

Leci tylko w jedną stronę, bo silnik zasysa powietrze.

pawelk napisał(a):
3)jakby zmniejszało spalanie ot bym było w każdym aucie

LPG zmniejsza wydatki i nie jest w każdym aucie.
Wtrysk pary wodnej zmniejsza spalanie, ale seryjnie nie jest w żadnym osobowym aucie.
Są już silniki "na wodę".
Można zwiększyć moc silnika 30-50% zmieniając budowę wału korbowego dla odzysku energii, a żaden samochód nie ma tego seryjnie.
więcej o takich innowacjach tutaj viewtopic.php?f=34&t=14671&p=253058

pawelk napisał(a):
bo każdy producent walczy o jak najmniejszą emisję spalin.

Producenci walczą tylko i wyłącznie o zyski.
Jeżeli mówią, że walczą o mniejszą emisję, to tylko dlatego, że przy aktualnej ekomodzie zwiększa to ich zyski.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2012, o 17:42 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17728
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
pawelk napisał(a):
Ani mechanikiem ani chemikiem ani elektronikiem nie jestem.
Obejrzałem ten film:
http://www.youtube.com/watch?v=WTSmzT1iopQ
Coś mi nie pasuje i proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości:
1)w zbiorniku jest woda, nie ma szans w zimę.
2)rurka jest podpięta do wlotu powietrza, więc leci w 2 strony.
3)jakby zmniejszało spalanie ot bym było w każdym aucie bo każdy producent walczy o jak najmniejszą emisję spalin.

Warto zajrzeć na ostatnią stronę na forum podanym w tym wątku:D

Z ta woda sprawa jest do przeskoczenia, ale ułatwienie to na bank nie jest. Ciekawsza jest kwestia numer 3: brak zainteresowania producentów aut, wiadomo ze kto by te technologie pierwszy miałby szanse na olbrzymia kasę. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2012, o 00:46 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 cze 2009, o 14:07
Posty: 963
Lokalizacja: Slaskie
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 + BOX
Więc to wszystko co powyżej napisane dowodzi, że to lipa jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 12:09 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 21:58
Posty: 764
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Toyota_Mazda
Model: T22_BA
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE_Z5
wrc napisał(a):
Ciekawsza jest kwestia numer 3: brak zainteresowania producentów aut, wiadomo ze kto by te technologie pierwszy miałby szanse na olbrzymia kasę. pozdr

Przecież są silniki, które spalają efektywniej samo paliwo i jego bardziej ekologiczne odmiany, a nie napędzają póki co aut. Po co silnik, który daje mniejszą emisje gazów i większą sprawność, jak można do zwykłego silnika dorzucić katalizator, który się popsuje i będzie kasa za jego wymianę. Komuś też musi zależeć na tym, żeby ropa ciągle była obrotnym surowcem. Są silniki turbinowe, HCCI, nawet ostatnio starszy Polak, gdzieś z Tatr opatentował silnik, zasadą działania zbliżony do wankla. Z tym, że ten tworzy cztery komory spalania, jedna po drugiej, w jednym miejscu. Czyli jedna świeca, jeden wtryskiwacz. I jakieś tam zainteresowanie jest ze strony GM, ale patent jest tylko u nas w kraju :diabel:

_________________
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2012, o 21:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 23:16
Posty: 185
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Marka: toyota
Model: avensis T27 wagon
Rocznik: 2010
Silnik: 2,2 d-4d 2AD-FHV
Całkiem lipa to może i nie jest.Tylko nie jest to tez ...perpetum mobile. W zwykłym aucie nie widze zastosowania,natomiast można zbudowac wehikuł cos na wzór napędu hybrydowego.
W razie hamowania po puszczeniu gazu wałczy sie alternator o znacznej mocy.Mysle,że dla auta osobowego minimum 15-30 KW.Obciżeniem tego alternatora przez perzekaznik PWM będzie wytwornica
wodoru o znacznej wydajności.Wodór ten byłby magazynowany w zbiorniku i przy obciażaniu silnika doprowadzany do cylindra. W pewnym sensie wodór spełniałby role ta jaka ma w hybrydzie
akumulator.pytanie ,czy skórka sie za wyprawke wróci? Obsługa wytwornicy ,dolewanie wody itp. I jakie korzyści?W ruchu miejskim może by coś to dawało.natomiast zużywac energie elektryczna ,wyprodukowana przez silnik ,aby wytworzyc wodor. Rozbicie elektroliza czasteczki h2o to troche więcej energii niz egzotermiczna reakcja lspalania wodoru.
Jakos producenci nie sa zbyt zachwyceni takim wynalazkiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2013, o 00:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 00:38
Posty: 1
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Marka: Opel
Model: Astra III
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 diesel
Witam serdecznie,

Tak się składa, że już od pewnego czasu prowadzę bloga: generator hho, poświęconego tematyce generatorów wodoru, ecoboxów i aspektów pokrewnych, powiązanych z generatorami. Jeżeli nadal zastanawiasz się nad instalacją takiego urządzenia, możesz zapoznać się z moją krótką analizą, którą opracowałem na podanej wyżej stronie. Mam nadzieję, że będzie przydatna.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lut 2013, o 22:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 paź 2012, o 17:48
Posty: 135
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna
trochę mało info na tym blogu nie jest poruszony temat elektroniki sterującej itd itp po przeczytaniu info zamieszczonych na stronie dalej nie mam zdania na ten temat


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2014, o 22:57 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2012, o 16:58
Posty: 4996
Lokalizacja: Caly Swiat
Pochwały: 33
Marka: TOYOTA
Model: STARLET
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1997
Silnik: 1.3,95 oktan
ktos to ma juz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal