TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 28 lip 2017, o 18:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2009, o 21:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2008, o 18:54
Posty: 241
Lokalizacja: Świebodzice
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4-D
Wodzu.tg napisał(a):
...Gdy wyraziłem wątpliwość, czy cylindry moga być przytarte przy 160000km, kierownik powiedział że mniej więcej w połowie silników 1,8 vvti które rozbierali tak własnie było.
[...]
- nie chce mi się wierzyć by opisywana płukanka była w stanie rozruszać zapieczone pierścienie zgarniające. Gdyby była taka szansa, chętnie ją wypróbuję. Co o tym sądzicie?


- 160.000km? - Słabiutko...
W ubiegłym miesiącu, pracownik zerwał pasek rozrządu w naszej starej Nubirze (430.000km) - po zdjęciu głowicy okazało się, że tuleje są w super stanie (widoczne ślady honowania), sam byłem zdziwiony.

Co się tyczy preparatu, nie gwarantuję że odblokuje zapieczone (chociaż tego nie wykluczam) pierścienie, ale z pewnością porządnie oczyści układ smarowania z substancji najłatwiej się zapiekających. Przed stosowaniem płukania - wlewałem po wymianie ~5.5 litra, po płukaniu wlewam 6~6.2 litra oleju. Wyraźnie widać, że ok. 0.5~0.7 litra starych, gęstych frakcji (10% stanu) może "uszlachetnić" z marszu nasz nowy olej.
Stosuję i polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 14:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 lut 2009, o 15:33
Posty: 29
Lokalizacja: Tarnobrzeg
A czy ta płukanka jest bezpieczna dla silnika? Niektórzy mechanicy twierdzą, żeby trzymać się od takich środków z daleka.
Jaki preparat tego typu oprócz Liqui Moly można wypróbować (Liqui Moly musiałbym zamawiać przez net, bo w żadnym sklepie nie znalazłem)?
Czy marka Xeramic jest godna polecenia, czy też zamówić sobie wysyłkowo LM?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 15:13 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 22 lut 2009, o 16:25
Posty: 41
Lokalizacja: Wrocław
Wodzu.tg napisał(a):
A czy ta płukanka jest bezpieczna dla silnika? Niektórzy mechanicy twierdzą, żeby trzymać się od takich środków z daleka.
Jaki preparat tego typu oprócz Liqui Moly można wypróbować (Liqui Moly musiałbym zamawiać przez net, bo w żadnym sklepie nie znalazłem)?
Czy marka Xeramic jest godna polecenia, czy też zamówić sobie wysyłkowo LM?


Na dwoje babka wróżyła: jednym pomogło, większości zaszkodziło. Taka płukanka = dokładne wyczyszczenie poprzez rozpuszczenie (umycie). Jak szczelność silnika wynika z osadów i brudów - to na pewno zaszkodzi. :czytaj:
Moim zdaniem takie płukanki mają sens tylko jak je stosuje się od samego początku i konsekwentnie :chytry:
Ja stosuję inną metodę: nie jeżdżę na tym samym oleju 2 x pod rząd: raz Castrol, potem Mobil potem Elf, raz Orlen potem Opel itd. Płukanie i mycie mam zagwarantowane :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2009, o 20:14 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
płukałem i jestem bardzo, zadowolony mam przebieg już od wymiany 1000km a olej nadal złocisty. po przepłukaniu weszło więcej niż zwykle oleju, bo szlam zszedł. Wcale nic się nie stanie silnikowi, bo preparat ten jest w 100% bezpieczny - wypłukuje jedynie osady smoliste a nie narusza nagarów, które w przypadku uwolnienia są niebezpieczne. ponadto odblokowuje pierścienie tłokowe. mowa o czywiście o LM, ma bardzo pozytywne recenzje i w śró mechaników i w prasie. xeramics- a nie polecam, różne jego specyfiki raczej nie zabardzo działają . kolega sandr płukał już ze 4 razy i silnik mu przestał olej brać (obecnie ok 0.2l/12tys przy przebiegu ~200tys) ja mam 154tys. ogólnie polecani są dwaj producenci płukanek LM i chyba Valvoline. wszelkie info www.liquimoly.de


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2009, o 16:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 22:22
Posty: 109
Lokalizacja: Grodzisk Maz
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2,0 D4D
szczerze to nie pamietam gdyz mechanik ktoremu oddalem auto po prostu stara nalepke zdarl i nalal z beczki czegos co mialo byc zdaje sie shellem,nie mam 100% pewnosci czy to bylo 5w30 czy cokolwiek innego,szczerze obawiam sie ze mnie troche przerobil na calej okresowej wymianie stad zastanawiam sie co powinienem zrobic w przypadku kiedy w ogole nie wiadomo jest co bylo lane,co najbezpieczniej byloby zrobic?co do oleju mocno zastanawiam sie nad valvoline tylko ktory i jak to zrobic zeby nie skopac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2009, o 16:46 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
nic się nie stanie! naczytałeś się bzdur. ludzie często piszą o rozszczelnieniu silnika - stek bzdur, silnik nie uszczelnia się olejem. ewentualny syf nagromadzony w silniku nalezy wypłukać, lub zrobić kolejną wymianę w krótkim czasie po zalaniu syntetykiem. kwestia brania oleju przez d4d to już inna sprawa ;-) często bierze się właśnie ze stosowania nie tego oleju co zalecany (zapiekanie się pierścieni itp.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2009, o 19:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 kwi 2008, o 22:22
Posty: 109
Lokalizacja: Grodzisk Maz
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2,0 D4D
w takim wypadku najlepszym rozwiazaniem bedzie zalanie go jakim typem oleju?(nie chodzi o marke,chyba ze bylaby ona nierozlaczna)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 cze 2009, o 20:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, o 21:46
Posty: 483
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 25
Marka: Subaru
Model: Outback
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.5i boxer, CVT
saint napisał(a):
w takim wypadku najlepszym rozwiazaniem bedzie zalanie go jakim typem oleju?


Takim, co do którego będziesz miał pewność, że to ten, co myślisz. Generalnie to naprawdę wszystko jedno czy to będzie 0W40 czy 5W30 czy coś innego, byleby to był olej syntetyczny, markowy i z pewnego źródła. No i oczywiście z gamy olejów zalecanych przez producenta do silnika w Twoim samochodzie.

Jeśli chcesz zadbać o silnik, to zób tak, jak Ci piszą koledzy: użyj dobrej płukanki, a potem wlej pochodzący z pewnego źródła olej. No i oczywiście filtr oleju trzeba wymienić bezwzględnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2009, o 11:52 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 15:12
Posty: 131
Lokalizacja: Częstochowa
Witam.
Rzeczywiście dziwna jest sprawa z olejem w d4d. Niedawno wymieniłem olej w mojej ave -zrobiłem przed wymianą płukankę preparatem STP i wlałem 5.5l oleju 5w50. Okazało się ze na bagnecie jest ze dwa milimetry ponad górną kreskę. Jak to się ma do instrukcji, w której jest napisane że powinno wejść 6.4l po mimo zrobienia płukanki. Czy to możliwe, że zostało jeszcze prawie litr syfu w silniku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sie 2009, o 12:36 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
wchodzi max 5,9l przy wymianie filtra. 6.4 to wchodzi do fabrycznie suchego silnika :jezyk: 5,5 to jest standard. mi po płukance LM weszło 5,75, wcześniej zawsze 5,5. na marginesie to są tylko 2 skuteczne płukanki: firm LM i Valvoline (sprawdzone i polecane przez specjalistów, bezpieczne dla silnika)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2010, o 22:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 12:02
Posty: 439
Lokalizacja: Tychy
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
Czytam i czytam.
Myślę nad zmianą z półsyntetyka (160tys przebiegu) na syntetyka.
Pacjent to avensis t25 2.0 1cd-ftv z 2004r.
Rozumiem że ma to być olej 5w30 A5 B5. Szperałem po allegro i znalazlem LiquyMolly top tec 4300, Castrol Magnatc 5w30 o takich parametrach. Polecacie coś jeszcze?
I jaka płukanke najlepiej zastosowac ?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2010, o 23:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 mar 2009, o 09:44
Posty: 610
Lokalizacja: Wieliczka
Pochwały: 2
Marka: Tozota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 4A+FE
jonw napisał(a):
Pacjent to avensis t25 2.0 1cd-ftv z 2004r


Ja polecam do tego silnika 5W-40 z Amsoila.
Wiem że w D4-D sie spisuje wyśmienicie, a dokładnie ten:
http://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2245.pdf
Nie znam lepszego oleju do nowszego D4-D.


Płukanka to dobra sprawa ale dobrych producentów, Motul, LM, Amsoil.

_________________
http://www.zmienolej.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2010, o 06:48 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
ja przeszedłem 3 lata temu z mineralnego 10w40 LM diesel na toptec4300 i jest ok. zawsze płuczę przy wymianie płukanką LM.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2011, o 12:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 21:31
Posty: 9
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1.6 VVT
Witam
różne opinie w necie, dlatego wolę zapytać właścicieli danego silnika, czy po stosowaniu tego preparatu auto pobiera większe ilości oleju? Pytam, ponieważ znalazłem dużą ilość wątków dotyczących zatarcia tego właśnie silnika...
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2011, o 13:04 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Callisto napisał(a):
czy po stosowaniu tego preparatu auto pobiera większe ilości oleju?

Zalewałem to w każdym, swoim aucie (benzyna i diesel) co 3 -4 wymianę oleju i jakoś nic się nie stało.
Oczywiście zawsze silniki były w idealnym stanie.
Zakładam, że jak to wlejesz do sztrucla, który był wcześniej uszczelniany Moto-Doktorem bo brał olej litrami to papa silniczku :-D
Wtedy zgodzę się, że będzie brał olej. Przecież ta płukanka jest po to, żeby usunąć z silnika wszystkie syfy, nagar itd., które jak by nie patrzeć uszczelniają nieco silnik.

Callisto napisał(a):
znalazłem dużą ilość wątków dotyczących zatarcia tego właśnie silnika...

Ciekawe jak... ?
Dolewasz to do oleju przed wymianą, silnik chodzi 10 minut, zlewasz wszystko i wlewasz nowy olej.
Niby jak może się zatrzeć silnik ?
Trzeba tylko pamiętać żeby przed wlaniem nie był maksymalny stan oleju w silniku :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2011, o 13:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2008, o 00:06
Posty: 452
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 liftback
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D-4Diesel
Moim zdaniem i zdananiem mojego mechanika nie ma sensu stosować płukanek, no chyba że ma się smołę zamiast oleju w silniku. :) Wystarczy lać markowy olej, stosować dobry filtr oleju i w drogę...

_________________
If today was perfect, there would be no need for tomorrow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2011, o 15:04 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
płuczę za każdym razem z wymianą i jest ok. olej czarny mam dopiero po słusznym przebiegu ok 5tys :jezyk:, a nie odrazu po odpaleniu silnika :ok: . zużycie jest na takim samym poziomie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2011, o 09:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:16
Posty: 274
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D4D
Jestem po remoncie głowicy i też zastanawiam się nad tą płukanką. O ile głowica i kolektory zostały wyczyszczone z tego czarnego syfu to dół silnika jest jeszcze pewnie mocno zawalony. Boje się jednak że coś się rozszczelni - tak wiem że to śmieszne ale jakbyście zobaczyli syf jaki miałem w silniku to byście się za głowę złapali - kolektor ssący prawie zapchany, dziura pomiędzy kolektorem a egr zatkana kompletnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2011, o 23:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 15:22
Posty: 17
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Luzik, jak tylko silnik w miarę zdrowy to płukanka pomoże a na pewno nie zaszkodzi. Robię ją co 3-4 wymiany tak jak MaŁy_RaDeK. Jak najbardziej warto to robić o ile używasz dobrego oleju - choćby Liqui Moly właśnie. Jak używasz byle jakiego to nie ma sensu nic płukać bo i tak zaraz się zrobi syf.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2011, o 19:18 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
Paweł_G napisał(a):
Jestem po remoncie głowicy i też zastanawiam się nad tą płukanką. O ile głowica i kolektory zostały wyczyszczone z tego czarnego syfu to dół silnika jest jeszcze pewnie mocno zawalony. Boje się jednak że coś się rozszczelni - tak wiem że to śmieszne ale jakbyście zobaczyli syf jaki miałem w silniku to byście się za głowę złapali - kolektor ssący prawie zapchany, dziura pomiędzy kolektorem a egr zatkana kompletnie.



pomyśl, co może się rozszczelnić? :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2011, o 21:21 
Ostatnio zastosowalismy plukanke w hondzie civic ktora jezdzi w naszym gospodarstwie domowym :-D . Krotko mowiac przebieg auta 190K syfy zlane. dobry olej i sie jakos nie zatarla. Efekt taki ze silnik jakby troche przycichl.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 cze 2011, o 17:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 15:22
Posty: 17
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Bo zazwyczaj tak to właśnie działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2011, o 17:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 15:22
Posty: 17
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
:D
Spoko, Croom wielokrotnie pozytywnie wypowiadał się o LM choć jak wszyscy wiedzą ma swoje typy wśród olejów. Trudno mu zarzucić, że opiera się jedynie na własnym przekonaniu bo raz, że chwali naprawdę świetne oleje a dwa, że rzeczywiście ma wiedzę jak mało kto.Być może nawet spośród wszystkich, które zachwala rzeczywiście AMS jest najlepszy.
LM ma jednak najlepsze ceny w relacji do jakości dlatego trudno będzie nie wspominać tej marki podczas dyskusji o olejach i płukankach.

Croom, dajesz radę? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2011, o 18:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20361
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
to ja zacytuje jaką odpowiedz na temat płukanek dostałem ;-) :
Croom napisał(a):
wrc napisał(a):
ja mialem ostatnio plukanke LM na ktorej ma sie 200km przejechac, ciekawi mnie czym sie rozna, jedna ma dzialac 10 min. druga 200km...


Podziwiam takie osoby jak ty, ja bym się bał wlewać cokolwiek do oleju do zdrowego silnika.
Moje doświadczenia z dolewkami czegokolwiek do oleju raczej konczyły się źle.
Pytanie co to za preparat.
Już 5% zawartość paliwa w oleju dyskwalifikuje olej do dalszej eksploatacji a tutaj sobie LM pisze że można wlewać cos do silnika.
Płukanka jeśli jest płukanka MUSI pracować na nie obciążonym silniku, chyba że LM idzie po bandzie i ładuje do płukanki moly, grafit (to było szare jak wlewałeś ?) i wierzy że duża zawartość moly uchroni silnik od zużycia.

Owszem znałem przypadki uzdrowicielskich mocy różnych moto doctorów, nawet tych uważanych za super dodatki prosto od NASA ale po 50 - 100 000km raczej nie spotkałem opinii aby taki silnik dalej pracował , zazwyczaj musiał już trafiać na stół operacyjny, a auta jeżdzone na bardzo dobrych mineralach, czy HC jeździły dalej i dalej i się śmiały :-)

viewtopic.php?f=21&t=210&start=2050 strona 83


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2011, o 17:06 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 15:22
Posty: 17
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
:tak: :ok:
Byłem na tym wątku.
Croom lata op setce forów na raz więc pewnie rzucił okiem i nie doczytał, że chodzi o płukankę wiec odpisał nie w temacie. Czeski błąd. Mam nadzieję, że to tylko w wirtualu i jak przyjedzie do niego klient w realu to nie pomyli sobie tych rzeczy :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lip 2011, o 17:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20361
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
może jest jak piszesz, ja oficjalnego sprostowania nie widziałem, stad wychodzę z założenia ze właśnie tak uważa ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2011, o 13:17 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Dopiszę i ja coś od siebie.
Zastosowałem właśnie wczoraj płukankę LM i aż nie chce mi się wierzyć jak silnik ładnie pracuje :tak:
Wcześniej na wyższych obrotach słyszalne było spore brrrrr :brewki: , a teraz silnik równiutko i łagodnie wkręca się na obroty.
Dodawać nie muszę, że olej wyglądał jak smoła. :swirek:
Nie powiem (bo za wcześnie na to) czy mogę polecić płukankę, ale ja spróbowałem i jak na razie cieszę się z efektu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2011, o 20:19 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
płuczę LM już 5 rok przy każdej wymianie oleju (średnio 2 wymiany w roku), silnik ma 200tys i ma się bardzo dobrze :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2012, o 13:11 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1912
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Pora obalić kolejny mit:
Płukanka nie rozszczelnia silnika, zapomnijcie o tym, lata 90-te już dawno minęły a wy powielacie stare mity od mechanków z garażu kórzy nadal moówią że VW to najleprzy samochód , chyba dla rolnika :wleb: spod Biłegostoku.
To samo z : Jeżdżę na 10W40 czy moge lać syntetyk :hahaha: ?
Pewnie że można tylko czy masz na to kasę.
Nigdy na tym się nie oszukałem a wręcz przeciwnie, po 2-3 wyminach silnik był czysty i nigdy nic nie ciekło na podłogę w garażu.

Jak bierze olej to sprawdzać uszczelniacze i wycieki lub zmienić olej , nieraz tylko pomaga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2012, o 16:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 lip 2008, o 12:59
Posty: 222
Lokalizacja: Glowno
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2
jaką płukankę stosujecie ? (nazwa)

_________________
luki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 129 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda