TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 sie 2017, o 07:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 maja 2013, o 13:26 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2013, o 12:13
Posty: 1495
Lokalizacja: Warsaw
Pochwały: 93
Marka: Toyota
Model: T25 PRESTIGE CHROME
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-4D 175KM :)
nie no zgadza sie już czytałem i tyle ile negatywów tyle i pozytywów... napisałem też że to oczywiście tylko kierowca i w sumie nie musi wszystkiego wiedzieć ale zapytałem z czystej ciekawości :)

_________________
私の車 Avensis PRESTIGE CHROME EDITION - looknij!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2013, o 13:38 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6908
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 811
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
W tym wątku jest rzeczywiście tyle ile negatywów tyle i pozytywów,
a w tym viewtopic.php?f=69&t=15452 pisaliśmy bardziej szczegółowo o różnicach między paliwami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 maja 2013, o 14:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Tyle ze mamy wyniki wlasnych badan i wlasne doswiadczenia, bo duzo osob pisze ze slyszalo badz ktos opowiadal, ale nic wiecej w temacie nie robili... O ile latem to moze i bez wiekszego znaczenia, to zima roznica jest bardzo duza ;-) . Sam tez mrozilem probki, sa tez ciekawe badania kolegi piokli. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sie 2013, o 09:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5707
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 54
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
Niezależna sieć stacji Moya wprowadziła do obrotu "uszlachetniony" olej napędowy. nie byłoby w tym nic dziwnego, tyle że nie ujawnia, kto i jak go uszlachetnia - pisze "Puls Biznesu".

Sieć Moya reklamuje paliwo w następujący sposób: "unikalny produkt wytwarzany specjalnie dla sieci stacji Moya. Wyjątkowa formuła uszlachetniająca olej napędowy opracowana została przez wiodący polski instytut naukowo-badawczy branży petrochemicznej. Właściwości uszlachetniające On Moya Power pozwalają poprawić moc silnika, a jednocześnie w sposób odczuwalny zmniejszyć wysokość zużycia paliwa".

Materiały promocyjne ani strona internetowa milczą natomiast, kto i w jaki sposób opracował tajemniczą formułę. Paweł Grzywaczewski z zarządu spółki Anwim, odpowiadającej za rozwój sieci Moya informuje, że receptura i sposób wytwarzania paliwa są tajemnicą handlową. Produkt ma powstawać na bazie komponentów najwyższej jakości przy współpracy z największymi firmami polskiej branży paliwowej i logistycznej.

Firma informuje, że przygotowania do jego wprowadzenia rozpoczęto, gdy liczba sieci stacji przekroczyła 50 stacji. Realizacja projektu trwała ponoć około 18 miesięcy.

Zastrzegający anonimowość ekspert branży paliwowej uważa, że wprawdzie trudno podważać informacje o nowym paliwie, ale tak naprawdę nic o nim nie wiadomo. W sytuacji, gdy taki produkt wprowadzają koncerny naftowe, pewne jest, że przechodzi wcześniej wielostronną i wielostopniową procedurę weryfikacji. Tu kierowcy muszą ufać sieci i jej marketingowi na słowo.

Przedstawiciel UOKiK uważa, że każdy konsument, wybierając produkty reklamowane jako wyjątkowe, powinien pamiętać, że deklaracja producenta czy też sprzedawcy, że produkt został stworzony przez znany instytut badawczy, bez względu jakiej dziedziny życia dotyczy - to w wielu przypadkach jedno z wielu działań marketingowych. Jeżeli w reklamowanym produkcie jest coś wyjątkowego - dobrze wiedzieć, co to jest.

http://finanse.wp.pl/kat,1033689,title, ... omosc.html

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2013, o 01:18 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 18 lut 2009, o 16:39
Posty: 36
Lokalizacja: WLKP
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2000
Silnik: 2,0 D4D
Hmmm to może i ja dodam coś od siebie - w domu mamy praktycznie same toyoty, ale o carinie nie będę pisać bo ten diesel jeździ na "wszystkim" natomiast jeśli chodzi o moją T22 110km diesel lub ojca T25 116km diesel różnica w kilku paliwach, jest naprawdę znaczna. Dla wielu entuzjastów "Shella" pewnie ta opinia będzie i tak niewiarygodna, ale prawda jest taka, że nigdy więcej na stacjach shella nie stanie ani moja Ave ani ojca - dlaczego? Po 1. Po zalaniu Shell V Power czy jak to się nazywa - ave mojego ojca(wyjazd w góry) po prostu przestała jechać, jako że pomyślałem - może przypadek, może akurat taka stacja zatankowałem i jego i swoją ave na innym shellu i co? Ani moja ani ojca ave nie jedzie!!! W przenośni oczywiście:> U mnie w mieście jest kilka stacji, ale jedyna jaką odwiedzam to "Bliska". Żeby nikt nie powiedział, że to co pisze to może moje psyhologiczne wymyślanie to zrobiłem sobie test na różnych paliwkach ile auto jedzie max, a także starałem się jeździć na jednym paliwie możliwie jak najdłużej - nie potrafię podać dokładnych wyników, ale porównując paliwo ze stacji shell, bliska, i bp mogę powiedzieć, że przynajmiej w ave mojej i ojca filtr paliwa po zalewaniu bp lub shella "zatyka" się dużo szybciej - odczuwalne braki mocy na wyższych obrotach "dławienie" do tego ten cały V Power, który ponoć "podnosi" moc, u mnie i U ojca chyba tego nie robi : Bliska - moja ave 200km/h, ojca również, shell - moja ave prawie 190, ojca ok 195. Może waszym zdaniem to niewiele, ale sprawdzałem to kilka razy na tej samej trasie by wyeliminować wiatr i inne czynniki. O Bp nie powiem bo V max nie sprawdzałem. Może ktoś powie, że piszę bzdury, ale w moim przypadku naprawdę czuć różnicę. Swoją drogą polecam dolewanie oleju 2T do dwusuwów ok 1/3 litra na pełen bak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2013, o 16:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 paź 2013, o 14:15
Posty: 25
Pochwały: 2
Marka: M_6
Model: M_6
Rocznik: 2003
Silnik: MZR-CD
Ja od 3-4 lat wstecz zalewałem paliwa premium (lato: verva i zima: staoil gold).
Teraz powiedziałem dość i będę lał tylko zwykły ON (Statoil lub Lotos) + coś do 2T.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2014, o 16:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 36
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Witam.
Panowie oto raport z dostawy paliwa DieselGold który udało mi się wyrwać na jednej ze stacji Statoil w moim mieście. Z tego co widzę, szału niema jeśli chodzi o LC, w dodatku są chyba dodatki bio choć podobno GOLD miał ich niemieć no i że stosowany jest dodatek smarujący choć nie wiem w jakiej ilości, bo te jednostki nie wiele mi mówią. Na reszcie się nie znam, postaram się dorwać jeszcze taki sam papier z Diesel VPOWER Nitro+ w celu porównania. Narazie odczucie mam takie, że zawsze na Goldzie jakby ciszej klekotał. Mógłby ktoś ocenić czy to warte jest tankowania ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2014, o 20:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Gold to paliwo na zime, obecnie juz jest po niej. Btw. dalej -14 blokowanie filtra ;-). pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2014, o 08:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2013, o 11:42
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 22
Marka: Toyota
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4 VVTi
Paliwa wszystkie są Orlenowskie tylko dodatki uszlachetniające się różnią i dodawane są podczas tankowania cysterny i nikt mi bajeru nie wciśnie, że jest inaczej bo wiem co widziałem

_________________
Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu...


Obrazek
>>>> MOJA AVA <<<<
Avensis 2.0 D4 VVTi/liftback/Prestige/2004


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2014, o 09:05 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
To troszke slabo patrzales po paliwo Statoil Gold nie pochodzi z orlenu. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 kwi 2014, o 09:13 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2011, o 13:23
Posty: 570
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 19
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2007
Silnik: 2,2 D-4D
Większość jest Orlenu lub Lotosu ale nie wszystkie tej samej jakości

_________________
Ave D-4D 2,2 150KM +
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 10:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2013, o 11:42
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 22
Marka: Toyota
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4 VVTi
wrc napisał(a):
To troszke slabo patrzales po paliwo Statoil Gold nie pochodzi z orlenu. pozdr

Zależy jeszcze która firma zaopatruje dany region, np. Warszawę zaopatruje Orlen, cysterny Statoilu, BP, Shell, itp. stoją na parkingu przed bramą wjazdową i czekają na dystrybucję. Poza nielicznymi przypadkami paliw "premium" pozostałe paliwa "zwykłe" są z Orlenu, a "premium" uszlachetniane są podczas dystrybucji, każdy koncern ma własny tank z dodatkiem i określonymi parametrami dozowania.

_________________
Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu...


Obrazek
>>>> MOJA AVA <<<<
Avensis 2.0 D4 VVTi/liftback/Prestige/2004


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 12:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Trzymajmy sie paliwa Statoil Gold, i to paliwo nie pochodzi z Orlenu. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 19:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2013, o 11:42
Posty: 372
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 22
Marka: Toyota
Model: AVENSIS T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4 VVTi
Ja tam zalewam zwykłą 95, Imprezy WRC z avy dzięki paliwu nie zrobię :P

_________________
Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu...


Obrazek
>>>> MOJA AVA <<<<
Avensis 2.0 D4 VVTi/liftback/Prestige/2004


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 21:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nikt też tego nie sugerował pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 21:27 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1927
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Sporo cystern rożnych Marek stoi pod hurtownią paliw w Emilianowie pod Radzyminem i biorą z jednej wielkiej beki. :hahaha:
A ten Statoil Golg do -32 to jak kiedyś w sylwka mi sie zsiadł to mój diesel całą noc chodził i pykał a do domu wracałem 45-50km godz. Więcej nie szło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 kwi 2014, o 22:15 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Pocxytaj jaka ma temp metnienia i juz bedziesz wiedział o co chodzi. Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2014, o 21:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2012, o 22:37
Posty: 138
Marka: Peugeot
Model: 307
Rocznik: 2004
Silnik: HDI
Zwykłą ropa vs "uszlachetniona".
Poniżej screen z excela moich statystyk:
http://fotoo.pl/show.php?img=783808_tankowanie.jpg.html

Wnioski pozostawiam każdemu do własnej interpretacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2014, o 21:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ale jakie wnioski bys z tego chcial wyciagnac? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2014, o 22:16 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Jeden wniosek się nasuwa - zimą pali odrobinę więcej ;-)

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2115
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
SACZI
Co to za towar był tankowany w U. Celnym, czyżby "solarka" od kolegów ze wschodu? :chytry:
Przy okazji statystycznie największa średnia wyszła. ???

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 12:01 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5707
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 54
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
Po latach znów zatankowałem cały zbiornik BP Ultimate Diesel i znów się naciąłem.
1 raz tankowałem jak miałem jeszcze avensis-a i miało to miejsce w Warszawie jak się wlatuje z Marek na trasę toruńską.
Teraz X-trailem na ulicy Modlińskiej i moje subiektywne wrażenia są takie, że auto chodzi gorzej niż na zwykłym oleju z Orlenu. Dobrze, że właśnie kończy się zbiornik i BP będę omijał już szerokim łukiem, tak samo jak i Lukoila na którym jeszcze nie tankowałem.
Statoil , Orlen, Shell. Jednak tam tylko będę tankował.

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 12:09 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
Omijanie jednej sieci i tankowanie w innych nie daje pewności.
Większość stacji to franczyza wiec co właściciel to inne obyczaje i nie jest ważne czy bp czy orlen czy cokolwiek innego.
Ja z kolei tankuje tylko na bp i problemów nie mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 12:18 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5707
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 54
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
Ja mam swoje stacje Statoila i Orlenu w obrębie domu i gdy tam tankuje jest OK, a tu zonk.

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 12:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ok +/-5% (w niektorych regionach wiecej) paliw nie ma wlasciwej jakosci, wiec statystycznie tankujac na 20 roznych stacjach jedno z tankowan bedzie zakupem paliwa o niewlasciwej jakosci. Paliwa premium pewnie maja podobna relacje. Do tego moga byc "nieswieze" bo sprzedaja sie czesto oporne. Podstawowy olej napedowy wyprodukowany wg. normy EN590 w zupelnosci wystarcza do avensis d4d kazdej generacji, zarowno zawartosc siarki, jak I liczba cetanowa przewyzszaja oczekiwania producenta. Zima to juz troszke inna historia, ale o tym jest juz watek, wiec nie bede powtarzal tych wpisow tutaj. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2014, o 11:50 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5707
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 54
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
Kolejne subiektywne odczucia. Auto o wiele lepiej jeździ i jest elastyczniejsze na zwykłym ON z Lotosu niż na poprzednim paliwie.
Właśnie zapomniałem o Lotosie. Tankowałem tez raz Lotos ON Dynamic i autko też fajnie na nim jeździło.

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2014, o 12:37 
A ja tylko raz zatankowalem dynamika na lotosie. Jednoczesnie u siebie i u Frau. Spalanie wzroslo od razu w obydwu furach. To byl pierwszy ostatni eksperyment z tym paliwem.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 kwi 2014, o 12:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ja czego nie naleje to zuzycie sie nie zmienia i po klopocie. :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2014, o 22:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 28 sty 2012, o 22:37
Posty: 138
Marka: Peugeot
Model: 307
Rocznik: 2004
Silnik: HDI
wrc napisał(a):
Ale jakie wnioski bys z tego chcial wyciagnac? pozdr

Dla mnie wniosek jest jeden" "PREMIUM to ściema".
Różnic nie widać żadnych. Dolanie 1L do baku po odbiciu pistoletu nie stanowi większego, problemu, a średnie już skacze o 0,2L/100km. To co mi wyszło, trzeba zaokrąglić do 0,5L i mamy wynik.

PS
W Urzędzie Celnym jest najtańsze paliwo w Krośnie.
Przeważnie o 20gr tańsze jak na W4 (BP, Statoil, Shell i Orlen).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 kwi 2014, o 22:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20369
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie wiem czy na podstawie takiej tabelki tak daleko idace wnioski mozna wyciagnac. Zreszta kto powiedzial ze zuzycie paliwa spadnie, wielu producentow tego wcale nie obiecuje, wiec czemu tego oczekujesz? :-). pozdr
ps. np. Statoil:
Arktyczny DieselGold już dostępny na Statoil
Rozpoczęła się sprzedaż specjalnie przygotowanego na zimę arktycznego oleju napędowego DieselGold, z Temperaturą Zablokowania Zimnego Filtra (CFPP) do –32°C1. Paliwo to oferowane jest na specjalnie oznaczonych stacjach Statoil w całej Polsce2. Przed nadejściem zimy warto też przypomnieć o przygotowaniu pojazdu na nadchodzące niskie temperatury.
Standardowe zimowe oleje napędowe, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami jakościowymi mają określoną jedynie graniczną temperaturę, poniżej której następuje zatrzymanie pracy silnika. Temperatura ta jest zwana Temperaturą Zablokowania Zimnego Filtra. Maksymalna jej wartość dla paliw bazowych (w tym dla standardowego zimowego oleju napędowego) jest równa -20°C.

Arktyczny DieselGold, w odróżnieniu od standardowych zimowych olejów napędowych, charakteryzuje się obniżoną Temperaturą Zablokowania Zimnego Filtra (CFPP), której wartość jest równa -32°C, a w zależności od warunków może sięgać nawet -45°C. Ponadto w odróżnieniu od paliwa standardowego, Arktyczny DieselGold ma również gwarantowaną Temperaturę Mętnienia (CP) na poziomie -22°C. Temperatura ta określa moment, w którym w oleju napędowym pojawiają się już pierwsze kryształki parafin, mające zdolność do łączenia się w większe cząsteczki, mogące ograniczać swobodny przepływ paliwa przez filtr.

Dzięki obniżonej temperaturze mętnienia, Arktyczny DieselGold, jako jedyne paliwo na rynku w Polsce gwarantuje nie tylko bezproblemowy rozruch zimnego silnika w temperaturze do -32°C, ale również jego płynną pracę w dalszej fazie działania. Dodatkowo Arktyczny DieselGold nie zawiera biokomponentów, które często bywają przyczyną powstania osadów w układzie wtryskowym oraz wpływają negatywnie na zimowe właściwości oleju napędowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 343 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda