TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 1 maja 2017, o 02:31

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 lip 2012, o 19:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 mar 2011, o 22:59
Posty: 413
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D-4D / 116 KM
do jednego auta stosowałem dodatek zimowy LM do -31 i niestety były problemy...

do drugiego stosowałem Kleen Flo do paliw z niską zawartością siarki...jeździło jak w lecie...

_________________
sprzedam dodatki do ON: czyszczący Liqui-Moly (pro line, kod:5156) oraz depresator zimowy Kleen-Flo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2012, o 19:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20306
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 283
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
przy tych temperaturach często nie pomoże już nic, bo często sprzedawane na stacjach paliwo to ON ulepszony depresatorem, i tam czego nie dolejesz dalszej poprawy jakości paliwa już nie będzie...
zresztą spójrz na pierwszy post na tej stronie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2012, o 21:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20306
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 283
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
W czasie urlopu miałem czas na zabawę to wykonałem ostatnio dwa testy mrożenia paliwa.
Test plan: Badanie słoiku paliwa spuszczonego przy wymianie filtra paliwa w domowej zamrażarce o nieznanej temperaturze chłodzenia.
Obiekt badan: Paliwo pobrane po zatankowaniu prawie pustych zbiorników za 200 zl, wiec o malej ilości domieszek z innych stacji.
Źródło: Tesco Świebodzin (deklaracja na paliwie do -23 stopni :szatanek: , wymagania normy to -10 stopni Celsjusza) i stacja 123 na przejściu granicznym w Gubinku (parametry nieznane).
Raport z testu ;-)
- paliwo z 123: totalna kasza w słoiku po całej nocy z zamrażalniku
- paliwo z Tesco: mętne bez kaszy :ok:
Jestem mile zaskoczony właściwościami zimowymi paliwa na stacji Tesco :cfaniak: :cfaniak: :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2012, o 21:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1803
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
Ja dziś zacząłem sezon na Kleen Flo, narazie Conditioner, ale przedstawiciel KL chwali strasznie to http://www.kleenflo.pl/%C5%9Brodek-prze ... 4%99dowego
chyba nowość, ale możne ktoś już z tego korzystał i powie czy to warte ponad 60zł ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2012, o 22:17 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6823
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 799
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Nie nowość, był w ofercie rok temu i dwa lata temu. Osobiście nie testowałem.

Z wiedzy teoretycznej na temat paliw wiemy, że wszystkie depresatory temperatury mętnienia nie zmieniają (ta wynika z procesu produkcji ON). Depresatory obniżają (tylko/aż) "temperaturę blokowania zimnego filtra" czyli temperaturę, w której malutkie cząstki parafiny (pojawiające się w ON w temperaturze mętnienia) zaczynają się sklejać w duże grudy i zatykają układ paliwowy.

Depresatory są w stanie obniżyć temperaturę blokowania filtra o kilka do kilkunastu stopni Celsjusza. Jeżeli stacja paliwa dodała depresator do ON, to dodatkowa porcja depresatora dodana przez nas obniży temperaturę blokowania filtra bardzo mało lub wcale. Odporność ON na mróz leży więc przede wszystkim w rękach producenta (Orlen/Lotos) i zależy też od uczciwości stacji paliw. Producent musi wydestylować z ropy naftowej Olej Napędowy o odpowiednim składzie, aby był on odporny na mróz. Jeżeli producent wyprodukuje ON nieodporny na duży mróz, albo jak stacja paliw oszukuje sprzedając zimą paliwa przejściowe, to takiemu paliwu już żadne depresatory nie pomogą.

Przydało by się zrobić testy w zamrażarce ON zimowego czystego i z dodatkiem kilku % benzyny, aby sprawdzić czy benzyna poprawi (i o ile) odporność ON na mróz. Ciekawe też, czy ON z benzyną będzie tak samo odporny na mróz po dodaniu 2T, wtedy nie trzeba by się bać spadku smarności ON przez dodaną benzynę.

Na pewno sam ON nie zmienia zauważalnie swoich właściwości na mrozie po dodaniu 2T (moje testy mrożenia rok temu).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lis 2012, o 22:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20306
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 283
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Najlepsza jest ponoc nafta, i taki test bym sugerowal. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 08:18 
Mam pytanie. Czy ktos uzywa depresatora K2
http://www.motochemia.pl/k2-dfa39-depre ... p-181.html
Co ciekawe dawkowanie to 1l/1200L paliwa. Jest to mozliwe? Dawke mozna zwiekszyc dwukrotnie tj. na 600L paliwa. I tak wlasnie jest napisane na butelce, ktora mam w domu. Gdzies indziej spotkalem sie z dawkowaniem jak ponizej
http://www.autochemia24.pl/product-pol- ... 500ml.html
I tak sie zastanawiam o co kaman.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 08:58 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 mar 2009, o 09:44
Posty: 610
Lokalizacja: Wieliczka
Pochwały: 2
Marka: Tozota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 4A+FE
Ja oczywiscie bym polecił depresator Millersa Zero Flow robili testy do -35st.C na 100% zapobiega wytrącaniu się lub mętnieniu ON.

Z droższych to DFC + z BG na 1000L ale to uniwersalna formuła smaruje , czysci i nieweluje powstawainiu kryształków parafiny

_________________
http://www.zmienolej.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 10:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 mar 2012, o 21:25
Posty: 126
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 liftback
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV
Ja używam Skyd Black Arrow. Wlewam ten specyfik od sierpnia. Latem 30ml, teraz zwiększyłem dawkę do 50ml na zbiornik. Różnica jest taka, że wczoraj przy -15st człowiek parkujący niedaleko z trudem uruchomił nowe Mondeo i za samochodem czuć było wyraźnie zapach palącej się świeczki, czyli po prostu parafinę. U mnie tego zapachu nie było wcale. Mówił mi, że nic nie dolewa, tylko tankuje do pełna jakiegoś lepszego ON. Ogólnie polecam. Kupiłem go za 25zł za 0,5l na Lukoil

Pozdrawiam

_________________
-------------------------
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/46026
http://www.ermail.pl/dolacz/UXZeamUM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 10:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6823
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 799
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Croom napisał(a):
Ja oczywiscie bym polecił depresator Millersa Zero Flow robili testy do -35st.C na 100% zapobiega wytrącaniu się lub mętnieniu ON.

To nie możliwe, bo nie istnieje taki depresator który zmieniał by temperaturę mętnienia ON.
Temperatura mętnienia zależy tylko i wyłącznie od rafinerii produkującej ON.
Każdy depresator powoduje przesunięcie o kilka do kilkunastu stopni w dół temperatury, w której wytrącona w czasie mętnienia parafina zaczyna się zbijać w większe gluty.

Wynik testowania Millersa Zero Flow zależał przede wszystkim od właściwości użytego do testów ON.
Jeżeli testowe paliwo miało temperaturę zablokowania zimnego filtra około -25C do -30C, to ten Millers Zero Flow mógł przesunąć ją w okolice -35C.
Gdyby paliwo testowe było typowo letnie z temp blokowania i mętnienia np. -2C to ten Millers Zero Flow mógł by ją przesunąć w porywach do -5C do -10C.
Bez zajrzenia w świadectwo jakości użytego do testu ON, nie da się określić wcale skuteczności Millers Zero Flow.

Croom napisał(a):
Z droższych to DFC + z BG na 1000L ale to uniwersalna formuła smaruje , czysci i nieweluje powstawainiu kryształków parafiny

Wysoka cena nie pomoże w skuteczności. Żaden depresator nie zniweluje powstawania kryształków parafiny, a tylko zmieni temperaturę w której kryształki zlepiają się w większe cząstki.

kozelka napisał(a):
Różnica jest taka, że wczoraj przy -15st człowiek parkujący niedaleko z trudem uruchomił nowe Mondeo i za samochodem czuć było wyraźnie zapach palącej się świeczki, czyli po prostu parafinę. U mnie tego zapachu nie było wcale.

Aby porównać wasze odpalania musielibyście zatankować ten sam ON razem z panem z Mondeo.
Możliwe, że Mondeo miało w baku gorszy ON, albo część paliwa przejściowego z przed 16 listopada i wtedy porównanie odpalania nie ma żadnego sensu w ocenianiu działania depresatora.
Znaczenie miała przede wszystkim jakość ON, a depresator na pewno pomógł, nie wiemy w jakim stopniu.
Nie neguję Skydda, sam używam i polecam.
To, że Mondeo zatankowało lepszy ON jest bez znaczenia, często ON "premium" ma identyczne parametry jak zwykły, a że rzadziej się sprzedaje, to mogły być w zbiornikach zapasy paliwa z jesieni.

Zachęcam wszystkich do patrzenia w świadectwa jakości kupowanego ON i wrzucania w tym wątku viewtopic.php?f=69&t=15452
Warto też brać sobie co jakiś czas małą porcję ON w słoik/butelkę, wystawimy za okno czysty ON i z depresatorem i wtedy będziemy widzieli czy nasze dodatki działają na ON i w jakim stopniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 10:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 351
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
kozelka napisał(a):
Ja używam Skyd Black Arrow. Wlewam ten specyfik od sierpnia. Latem 30ml, teraz zwiększyłem dawkę do 50ml na zbiornik. Różnica jest taka, że wczoraj przy -15st człowiek parkujący niedaleko z trudem uruchomił nowe Mondeo i za samochodem czuć było wyraźnie zapach palącej się świeczki, czyli po prostu parafinę. U mnie tego zapachu nie było wcale. Mówił mi, że nic nie dolewa, tylko tankuje do pełna jakiegoś lepszego ON. Ogólnie polecam. Kupiłem go za 25zł za 0,5l na Lukoil

Pozdrawiam

Osobiście testowałem ten specyfik na letniej ON w zamrażarce przemysłowej minus 24 i powiem tak kozak z tej czarnej strzały zero zmian dla porównania wsadziłem też bez dolewki i około 1/3 parafiny się osadziło na spodzie , dla porównania wlałem też OO i co ciekawe ilość parafiny taka sama jak w ON a mówią że opał jest suchy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 17:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20306
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 283
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Depresator moze pomoc tylko jak mamy paliwo bez niego, jak ktoś (czytaj: kiepski dostawca paliwa) zrobil paliwo zimowe z przejściowego dodając depresator to juz niestety niczego nie poprawimy. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 19:15 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Ja odkąd pracowałem w PKSie zawsze latałem na "czarnej strzale" od Skyda....3/4 taboru stało zamarznięte po różnych dodatkach a to benzyna...a to dykta...a to nafta....a ja latałem i problemów z paliwem/filtrami nigdy nie miałem..lałem też do swojej Cariny i również zawsze było ok.

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 21:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6823
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 799
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
W "moim" PKS-ie dolewano zimą naftę do każdego sanosa, autosana, jelcza.
Znam ludzi co jeżdżą "na Rosję" i Skydda strzałę stosują z powodzeniem.
Wiadomo, że z kiepskiego paliwa żadną chemią nie zrobi się dobrego, ale bez wątpienia warto wzmacniać każdy ON zimą sprawdzonymi depresatorami.

W pierwszym poście tego wątku widać, że Kleen-Flo Conditioner też działa. Chociaż w moich testach zamrażarkowych z ostatniej zimy ON zimowy Orlen zarówno z dodatkiem KFC jak i bez KFC wyglądał tak samo, jak mleko w temp -15C do -25C.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 21:29 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Tak,tak..kiedyś chłopacy na nafcie jechali....Ci starsi z którymi miałem przyjemność pracować nadal ją stosowali...z różnym skutkiem.

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 22:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20306
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 283
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
tez chcialem nafte sprobowac, moze cos kupie w markecie, bede miala spalanie jak B737 NG...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 gru 2012, o 23:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 gru 2012, o 23:04
Posty: 15
Lokalizacja: Polska
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D
Przyznam się, że na forum trafiłem właśnie w związku z tym tematem więc podzielę się swoją przygodą z układem paliwowym.

Zimą trzy lata temu gdy mrozy zaczęły sięgać 15C albo i więcej moja Avka zachowywała się następująco: po rozgrzaniu silnika (przejechanie kilku km) po zmianie biegu drastycznie spadała moc, depnięcie gazu do podłogi powodowało, że obroty rosły baaaaaaaaaaaaaaardzo powoli i przy 2600-2800 rpm nagłe przyspieszenie, potem zmiana biegu na wyższy i znowu to samo. Ruszanie na wzniesieniu było czasami prawie niemożliwe. Pojechałem do serwisu w Chwaszczynie pod Gdańskiem, gdzie wstępnie zdiagnozowali, że trzeba będzie wymienić turbinę (koszt 7 tys. o ile dobrze pamiętam :glupek: ) Na szczęście zorientowali się, że to kwestia zasyfiałego przepływu i skończyło się na płukaniu i wymianie filtra. Podobno przy większej ilości syfu w przewodach komputer głupieje i załącza turbinę dopiero przy wyższych obrotach.

Sytuacja wystąpiła ponownie w tym roku chociaż mrozy nie osiągnęły 10C a samochód w nocy jest garażowany. Na razie wymieniłem tylko filtr, bez płukania i nie do końca naprawiło to problem bo nadal zdarza się spadek mocy ale normalne zachowanie zaczyna się już przy 2000 rpm. Dzisiaj w pewnym momencie niedługiej trasy (niecałe 100km) Avka zaczęła się zachowywać normalnie i już do końca wszystko było ok. Kupiłem STP do czyszczenia wtrysków i zatankowałem. W baku było ok 30-35 litrów i wlałem 3/4 zawartości buteleczki. Jak będzie dalej jeszcze zdam relację, resztę butelki wleję przy następnym tankowaniu ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2012, o 08:31 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1803
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: d-4D
STP to nie jest środek który jest w stanie coś zdziałać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2012, o 10:14 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 25 cze 2011, o 11:17
Posty: 1840
Pochwały: 10
Marka: Toyka
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Premium
Czy ja wiem.
Jak miałem samochód na gnojówkę czyli DID to zawsze tankowałem na stacji Shell Marki (zresztą zawsze tam tankuję) lałem w zimie GTLa co drugie tankowanie i zwykłego ON+STP.
Nigdy mi gnojówka nie zamarzła.
Raz w roku denaturat 250ml przed zimą i wymiana filtra paliwa po zimie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2013, o 13:18 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
Jako, że T27 to mój pierwszy diesel a są one szczególnie wrażliwe na tematy paliwowe mam kilka pytań, których zadawanie zacznę od tego tematu bo zima się zbliża i przejdę pewnie też przez inne tematy o dodatkach do paliw ;)

Mam T27 2.0 d4d przed FL bez DPFa.
Samochód ma 150k km przebiegu i do tej pory jeździł w zasadzie codziennie bez żadnych dodatków do ON.
U mnie samochód będzie używany z mniejszą częstotliwością.
Po powyższym wstępie kilka pytań ;)

1. Czy depresator można stosować do T27 2.0 d4d przed FL? Czy ma to sens? Szczególnie w świetle tego: viewtopic.php?p=153548#p153548
2. Nie ma różnicy czy doleje go do zwykłego ON czy do premium ON?
3. Jaki najlepiej stosować? Z tego co zdążyłem się zorientować to polecany jest KleenFlo albo Skydd ale czy można inne, które czasami są łatwiej dostępne na stacjach? Np. coś z palety STP: http://www.stp.com.pl/dodatki-do-paliw- ... iem-diesla
Czy do marki się nie przywiązywać tylko brać co jest na stacji z napisem depresator? Czy może patrzeć czy jest na etykiecie zapis, że nadaje się do common-rail'a?
4. Widzę, że Formuły z anty żelem STP należy stosować co 2k km a nie buteleczkę małą na każdy zbiornik. Dlaczego tak skoro inni producenci zalecają dodawać do każdego zbiornika swój preparat?
5. Czy deprestator i środek przeciw żelowaniu to ten sam specyfik tylko nazwa inna?
6. Czy stosowanie w dodatnich temperaturach nie zaszkodzi silnikowi? Zalać chciałbym przed mrozami ;)

Pytań dużo i pewnie dla Was odpowiedzi są oczywiste, ale dla mnie diesel to nowość ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2013, o 13:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20306
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 283
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Depresator zastosowany zgodnie z instrukcja nigdy nie zaszkodzi, ale tez niekiedy niestety nie pomoze, mozesz dolac ten srodek do kazdego paliwa i do kazdego d4d. Bardzo wazne: jezeli juz dolewac to przed zatankowaniem wtedy sie ladnie wymiesza, dodanie tego srodka do paliwa w ktorym wydzielila sie parafina nie pomoze. Podstawa to zamiast zabawy w depresatory trzeba zatankowac paliwo tzw. arktyczne. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2013, o 18:14 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
wiem, że jeszcze ciepło ale pewnie do czasu przyjścia mrozów nie wyjeżdżę całego paliwa dlatego pytanko...
można już teraz dodać do ON depresatora?
z tego co gdzieś czytałem to najlepiej dodawać przy temp. 0+ stopni, żeby mógł się porządnie wymieszać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2013, o 20:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20306
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 283
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
oczywiscie mozesz juz dolewac, ale przy obecnych temperaturach to chyba strata pieniedzy, dolewaj najlepiej przed tankowaniem, pozdr


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2013, o 21:02 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2013, o 06:10
Posty: 552
Lokalizacja: WWA
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis t27 kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 d4d 1ADFTV
domyślam się, ale biorę pod uwagę, że tego paliwa, które obecnie mam w zbiornioku mogę nie wyjeździć do czasu pojawienia się mrozów stąd dmuchanie na zimne... :)
dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2013, o 21:50 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2009, o 15:59
Posty: 3911
Lokalizacja: Dworce Chaosu
Pochwały: 132
Marka: Toyota
Model: T25 D4D
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
Wlej i śmigaj, nic nie będzie.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Amor Patriae Nostra Lex


szary liftback


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2013, o 19:16 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 21:17
Posty: 532
Lokalizacja: Sztokholm
Pochwały: 40
Marka: Toyota
Model: Land Cruiser
Nadwozie: inne
Rocznik: 2014
Silnik: 3.0
muzzz napisał(a):
wiem, że jeszcze ciepło ale pewnie do czasu przyjścia mrozów nie wyjeżdżę całego paliwa dlatego pytanko...
można już teraz dodać do ON depresatora?
z tego co gdzieś czytałem to najlepiej dodawać przy temp. 0+ stopni, żeby mógł się porządnie wymieszać...
Czarna strzale Skydd:a kupisz na stacjach LOTOS na 100%

_________________
Pozdr

Dominik

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2013, o 19:30 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2009, o 15:59
Posty: 3911
Lokalizacja: Dworce Chaosu
Pochwały: 132
Marka: Toyota
Model: T25 D4D
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
U mnie już od 2 tygodni jest wlewany. Nie wiem kiedy skończę zbiornik więc wolę być zabezpieczony. Kupiłem na orlenie ale cena za pół litra powaliła. W zaprzyjaźnionym sklepie za tyle bym miał litrową butlę.

_________________
Amor Patriae Nostra Lex


szary liftback


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2013, o 23:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2008, o 19:01
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 5
Marka: Toyota_Avensis
Model: T25 Wagon
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: D4D 2,0 116 KM
kocur napisał(a):
W zaprzyjaźnionym sklepie ....


Czyli gdzie?
Pzdr,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2013, o 23:59 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2009, o 15:59
Posty: 3911
Lokalizacja: Dworce Chaosu
Pochwały: 132
Marka: Toyota
Model: T25 D4D
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
dablju pi napisał(a):
Czyli gdzie?
Pzdr,


http://www.mototech24.pl/kontakt.html Tutaj biorę wycieraczki, oleje LM i nawet aku brałem. Chłopaki są ok i zawsze pomocni. W końcu jedzie się tam wydawać kasę :-D

_________________
Amor Patriae Nostra Lex


szary liftback


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2013, o 00:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 351
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
w tym samym sklepie 0.5 będzie niewiele tańsze taka szemrana taktyka obserwowałem w różnych sklepach


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda