TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 18 paź 2017, o 18:33

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 sty 2009, o 20:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 21:00
Posty: 315
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Jak widać. To samo paliwo z dodatkiem uszlachetniacza i bez niego. Dodatek nazywa się KLEEN-FLO i jest produkcji Kanadyjskiej , dostępny w sklepach motoryzacyjnych. Do tej małej butelki po prawej wlałem no może 20 kropel. Paliwo jest letnie i pochodzi z Białorusi.


___________________________________________________________________________


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2009, o 20:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
jakie to paliwo i z jakim uszlachetniaczem w jakiej proporcji?

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2009, o 23:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2140
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Tu macie szanowni userzy opis i namiar na sklep internetowy:
http://www.hil.pl/-p-176.html

Znam, polecam, stosuję już od 3 m-cy.

27/11/2008 na forum TK napisałem:
"Kilka tankowań zrobiłem dodając Kleen-flo.
http://www.hil.pl/-p-176.html
Czy polecam? Ciężko napisać
Różnica w cenie paliwa standard / premium to ok. 15gr na litrze. Tutaj wychodzi 3gr / 1l.
Na pewno warto coś dodawać do paliwa w okresie zimowym ("depresator" wody, dod. antyżelowe).
Preparat ten zbiera pozytywne opinie, jest wytworzony w Kanadzie. Coby nie powiedzieć o wyrobach z Ameryki Płn. to wyroby przemysłu chemicznego mają na wysokim poziomie.
Dodatkowo mam wrażenie, że autko lepiej się zbiera (może być subiektywne!).
Ostatnie dwie średnie ze spalania to 6,9 i 6,7 w cyklu miejskim, jadąc raczej delikatnie + trochę szybciej, jeśli warszawskie warunki pozwolą, więc wynik super. Może to być po części efekt dodanej "chemii" do paliwa (może, nie musi).
Czy polecam?
Warto spróbować... "

Zdjęcie kolegi ZORBA zdaje się potwierdzać, to o czym napisałem jakiś czas temu.
Browarek za fotkę poleciał.

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2009, o 11:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 21:00
Posty: 315
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Ja tez potwierdzam przedmówcę i stwierdzam że auto lepiej się zbiera i jest żwawsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2009, o 22:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
ZORBA napisał(a):
Jak widać. To samo paliwo z dodatkiem uszlachetniacza i bez niego. Dodatek nazywa się KLEEN-FLO i jest produkcji Kanadyjskiej , dostępny w sklepach motoryzacyjnych. Do tej małej butelki po prawej wlałem no może 20 kropel. Paliwo jest letnie i pochodzi z Białorusi.

To po lewej to niezła breja :bojesie: . W jakiej temperaturze był robiony test? I w ogóle jak to wyglądało - ten olej był nalewany w dodatniej, czy ujemnej temperaturze? Chodzi mi o to, czy ten dodatek rozpuścił "masło" w już zgęstniałym oleju, czy zapobiegł zgęstnieniu? Kurka, gdybym zobaczył takie zdjęcie na Allegro, to pomyślałbym - ktoś tu przesadził ze ściemą marketingową. A tak, to mi daje do myślenia...

jozef01 napisał(a):
Znam, polecam, stosuję już od 3 m-cy.

No to jest Was dwóch. Ktoś jeszcze stosował ten "eliksir"? Bo sam się teraz zastanawiam - czemu nie spróbować? Niby sam odczułem różnicę po tankowaniu V-Power Diesla, ale tam jednak koszty są konkretne, a tu... Nawet w porównaniu z typowymi dostępnymi uszlachetniaczami, tanie to jak barszcz - jeśli stosuje się w takich proporcjach, jak piszą. No cóż, chyba spróbuję - zepsuć mi to niczego nie powinno ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2009, o 13:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 21:00
Posty: 315
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Paliwo było pobrane z jednego zbiornika i wlane do dwóch butelek w temp -12 C. Było już białe , następnie zaniosłem próbki do domu aby złapały dodatnią temp a następnie do jednej dolałem kilka kropel uszlachetniacza i wyniosłem na dwór. Nie wiem czy jak się doleje do paliwa które już jest białe uszlachetniacza to czy to mu pomoże. Testowane paliwo stało przez 2 dni na 22 stopniowym mrozie i to z uszlachetniaczem też już mętniało a to bez to było jak zsiadłe mleko . Foto było robione przy -15 C.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2009, o 14:44 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 10:30
Posty: 39
Lokalizacja: Piaseczno
Moim zdaniem takie eliksiry i tak nie zrobią cudów jeśli np w paliwie jest woda.Ja osobiście tankuję w w shellu (gdzie jest mniejsze prawdopodobieństwo ,że jakiś palant coś wymięsza).Na razie odpukać w niemalowane jeszcze się nie naciąłem w w/w stacji i nie ma dla mojej Ave żadnej różnicy przy zapalaniu czy jest +30 czy jak w ubiegłym tygodniu było - 22 jak wszedłem do auta brr.Oczywiście przed mrozami wymieniłem wszystkie filtry i sprawdziłem stan aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2009, o 15:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2140
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
arulek napisał(a):
Moim zdaniem takie eliksiry i tak nie zrobią cudów jeśli np w paliwie jest woda....


Wszystko zależy ile tej wody jest. Jeśli niewiele pomagają właśnie depresatory, np. takie jak opisane w tym wątku.
Jeśli ktoś naleje całe wiadro wody do baku, to już cudów nie ma, to fakt.
Woda może pojawić się w zbiorniku, nie koniecznie w wyniku "ochrzczenia". Bardzo często skropli nam się z powietrza. Dlatego m. in. zaleca się tankować w zimie "pod korek".

Takie drobne OT, jeśli pozwolicie:
Przypomniało mi się opowieść kolegi, który był na placówce w Rosji na początku lat 90-tych. Miał służbowego VW Transportera z silnikiem diesla.
Podjechał kiedyś się zatankować i mniej więcej taki dialog:
-Nieft jest?
-Niet - ZAMIORZŁA!
Nauczony tym doświadczeniem, przed kolejnym okresem zimowym robił prosty zabieg: Tankował ropę do beczek 200l, dolewał nieco benzyny i denaturatu. Stało to wszystko na świeżym powietrzu, oczywiście przykryte. Jak przyszły mrozy to tworzyły mu się 3 warstwy:
górna - parafina,
środkowa - paliwo, które lał do baku,
dolna - lód.

Tankował auto za pomocą pompki elektrycznej, z beczki bezpośrednio do baku. Auto odpalało nawet przy -40stC.

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2009, o 18:00 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2007, o 22:27
Posty: 817
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: Prius
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2016
Silnik: 1,8 Hybrid
jozef01 napisał(a):
Takie drobne OT, jeśli pozwolicie:
Przypomniało mi się opowieść kolegi, który był na placówce w Rosji na początku lat 90-tych. Miał służbowego VW Transportera z silnikiem diesla.
Podjechał kiedyś się zatankować i mniej więcej taki dialog:
-Nieft jest?
-Niet - ZAMIORZŁA!
Nauczony tym doświadczeniem, przed kolejnym okresem zimowym robił prosty zabieg: Tankował ropę do beczek 200l, dolewał nieco benzyny i denaturatu. Stało to wszystko na świeżym powietrzu, oczywiście przykryte. Jak przyszły mrozy to tworzyły mu się 3 warstwy:
górna - parafina,
środkowa - paliwo, które lał do baku,
dolna - lód.

:wow: o żesz ... :hihihi:

_________________
Toyota po raz czwarty czyli enterPRIUS qadD4D'e
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2009, o 20:18 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ja dodam tylko od siebie ze nie tylko my mamy takie problemy, kolega ma 4 miesieczne auto w dieselku, i nawet przy -23 stopniach w PL zapalal na dotyk na paliwe z Auchan, obecnie jest w niemczech i zalal pelen bak na aralu, ponizej -15 auto nie pali, gasnie, cierpi na utrate mocy, typowe objawy kaszy w baku :-(

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2009, o 21:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2007, o 22:27
Posty: 817
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: Prius
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2016
Silnik: 1,8 Hybrid
wrc napisał(a):
obecnie jest w niemczech

było zabrać denaturat :-D
:glupek:

_________________
Toyota po raz czwarty czyli enterPRIUS qadD4D'e
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2009, o 12:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
Hmm, mnie tylko jedno zastanawia co do tego dodatku Kleen-Flo. Niby na stronie sklepu piszą, że jest zalecany do samochodów osobowych, ale na opakowaniu są narysowane tylko maszyny, ciężarówka i łódź. A to zupełnie inne diesle - zresztą ktoś tu na forum pisał o zgubnych skutkach zalania osobowego samochodu olejem do ciężarówek... Czy to aby na pewno bezpieczne dla naszych D-4D na dłuższą metę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2009, o 13:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2140
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Portal
A jak myślisz, jak powstają paliwa "premium"?
Rozmawiałem kiedyś z chłopakami z ochrony składów paliw. Opowiadali, że wytworzenie paliwa premium polega na dolaniu do cysterny paliwa "normalnego" odpowiedniej ilości jakiejś chemii. Cała tajemnica. Bzdurą jest, że paliwa te powstają w rafinerii!
Wolę stosować środki wyprodukowane i sprawdzone w ciężkich warunkach klimatycznych (Kanada), niż ufać rodzimym producentom paliw.
Nie bronię tego środka, nie mam w tym żadnego interesu.
Ale cóż się może stać z silnikiem?
Nie wpatrywałbym się tak w tą naklejkę...
Bardziej istotne jest chyba to, że środek zapobiega "żelowaniu" paliwa, a nie naklejka na butelce.

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sty 2009, o 14:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
jozef01 napisał(a):
Portal
A jak myślisz, jak powstają paliwa "premium"?
Rozmawiałem kiedyś z chłopakami z ochrony składów paliw. Opowiadali, że wytworzenie paliwa premium polega na dolaniu do cysterny paliwa "normalnego" odpowiedniej ilości jakiejś chemii.

To to ja wiem. Chyba tylko Shell V-Power Racing przyjeżdża w całości z zachodu (chociaż też nie wiem, czy to nie plotka), a cała reszta to nasze rodzime paliwo i, jak napisałeś, jakaś chemia. No i właśnie w tym "jakaś" jest pies pogrzebany. Bo właściwości antyżelujące to niewątpliwie fajna sprawa. Tylko że ja akurat w tych mroźnych dniach nie miałem problemów z odpalaniem, a bardziej myślę o stosowaniu tego dodatku przez cały rok, zamiast V-Power Diesla, którego zdarza mi się co jakiś czas tankować. Cenowo wyszłoby całkiem fajnie, tylko zastanawiam się np. jak ten specyfik zachowuje się w wyższych temperaturach.

Tak rozumiem, Ty korzystasz z niego tak od wczesnej jesieni? Lejesz go przy każdym tankowaniu, czy tylko od czasu do czasu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2009, o 01:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2008, o 00:06
Posty: 452
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 liftback
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D-4Diesel
Myślę, że stosowanie dodatków (uszlachetniaczy) do paliwa przez cały rok, na pewno nie zaszkodzi silnikowi.
Portal napisał(a):
...jak napisałeś, jakaś chemia. No i właśnie w tym "jakaś" jest pies pogrzebany.

Z tego co gdzieś czytałem, dostarczycielem dodatków do paliwa LOTOS jest firma BASF :), natomiast nie wiem jak to jest w przypadku orlenu.
Co do stosowania uszlachetniaczy na własną rękę w postaci "dolewek" to raczej mam pozytywne zdanie. Już 4 baki przejeździłem na diesel treatment PRESTONE (produkowane w usa) i muszę przyznać, że zasięg na jednym baku faktycznie zwiększył się o jakieś 6-10% :bojesie:

_________________
If today was perfect, there would be no need for tomorrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2009, o 08:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2140
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Portal napisał(a):
Tak rozumiem, Ty korzystasz z niego tak od wczesnej jesieni? Lejesz go przy każdym tankowaniu, czy tylko od czasu do czasu?


Owszem, zacząłem stosować ten preparat już na jesieni, poprzedzając stosowanie tego środka tym:
http://www.hil.pl/-p-38.html

Stosuję w 2 autkach: Żony A170 cdi i w swojej Avce.
Leję przy każdym tankowaniu w prostej proporcji 1ml preparatu na 1l ON, nie patrzę na temperaturę (trochę na łatwiznę, ale nie popadajmy w paranoję, że wlałem za mało / za dużo). Tankuję zawsze "pod korek", dojeżdżam do domu - strzykawa i dodaję preparatu. Wadą produktu jest upierdliwy sposób dolewania preparatu. Firma nie daje, żadnych dozowników. Sprzedadzą opakowanie i mają klienta trochę w D. Najwygodniej jest dodawać strzykawką z wężykiem, ale tu też jest minus. Plastik, z którego wykonana jest strzykawka "nie lubi" tego preparatu (ciężko chodzi tłoczek). Muszę się zaopatrzyć w naftę i w strzykawce robić "mix" właśnie z naftą. Powinno pomóc.
Idąc na łatwiznę w dodawaniu preparatu można kupić buteleczkę 125ml + 1L i dolewać zawartość 1/2 tej mniejszej przy tankowaniu.

Na marginesie, mojej Żonie tak się spodobał ten preparat, że zgłasza mi każdorazowo fakt zatankowania swojej A-klaski, z prośbą o dodanie kllen-flo. Moja Szanowna Małżonka zauważyła, że autko jest żwawsze, i mniej kopci przy mocnym dodaniu gazu (cecha charakterystyczna silników MB CDI)

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2009, o 18:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 4 sty 2009, o 14:24
Posty: 17
Lokalizacja: Szczecin
Ja raczej jestem sceptyczny takim preparatom...ale za Waszą namową kupiłem.

Wczoraj wieczorem nalałem pierwszy raz:
Auto rano odpaliło na dotyk (mój D4D ma kłopot po mroźnej nocy i pali za drugim lub trzecim razem) i na zimno chodzi dużo ciszej. Naprawdę byłem miło zaskoczony.

Tankuje tylko na ''dobrych'' stacjach
Czy to oznacza, że wszędzie ON jest kiepski ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2009, o 00:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
No panie dzieju, toż cuda na kiju... :-D

Pewnie sam bym nie uwierzył, że to rzeczywiście coś daje, gdyby nie fakt, że sam odczuwam różnicę między jazdą na zwykłym ON a V-Power Dieslem. Ale żeby aż tak ??? Zbiorowa halucynacja, konszachty z producentem, czy rzeczywiście dobry, skuteczny produkt? :-D Teraz to już nic, tylko wypróbować :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2009, o 02:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 12:02
Posty: 439
Lokalizacja: Tychy
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
Z tego co wyczytałem, to też się skusiłem i kupiłem Keen-Flo :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2009, o 08:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2140
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Portal napisał(a):
...konszachty z producentem...

Mnie, proszę o to nie podejrzewać!

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2009, o 10:10 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 14 lip 2008, o 06:21
Posty: 1415
Lokalizacja: Dobra / Szczecin
Pochwały: 23
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE
jonw napisał(a):
Z tego co wyczytałem, to też się skusiłem i kupiłem Keen-Flo :-D


Raczej Kleen-Flo ale też chyba kupię i zobaczę co to jest. (Z tym że do pb).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2009, o 20:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 21:00
Posty: 315
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Czyżby rewolucja i przełamanie w stosunku do dodatków??? No no. To piszcie swoje spostrzeżenia.Z moich objawów to i latem jest różnica , silnik jest żwawszy i lepiej się zbiera. PS. Raz to nawet samolot wyprzedziłem :hihihi: :auto: ( żart )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2009, o 22:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
ZORBA napisał(a):
PS. Raz to nawet samolot wyprzedziłem :hihihi: :auto: ( żart )

No w końcu Toyota - lepsza od samolota :chytry:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2009, o 00:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 lis 2007, o 12:02
Posty: 439
Lokalizacja: Tychy
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1CD-FTV
na Kleen-Flo na pewno :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2009, o 16:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lis 2008, o 19:03
Posty: 114
Lokalizacja: z Wrocławia
Marka: Toyota
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
ZORBA napisał(a):
Jak widać. To samo paliwo z dodatkiem uszlachetniacza i bez niego. Dodatek nazywa się KLEEN-FLO i jest produkcji Kanadyjskiej , dostępny w sklepach motoryzacyjnych. Do tej małej butelki po prawej wlałem no może 20 kropel. Paliwo jest letnie i pochodzi z Białorusi.

W audi zalecaje ze jak spadnie temperatura ponizej 10 stopni to na kazde 10 litrow ropy trzeba wplac litr benzyny i bedzie wszystko porzadku podejrzewam ze w Toyocie jest to samo diesiel to przepali i nie trzeba dodawac jakis pseudo uszlachetniaczy jakk np ludzie dodaje motodoktor ktory powoduje ze olej w sliniku zamienia sie w galaretke i siedzi tylko w misce olejowej... wszystkie te uszlachetniacze to sciema chodzi tylko o to zeby siano zarobic. Aha i jeszcze jedno jak ktos mi powie ze do diesla jak sie doda magnetyzer co spowoduje wiecej koni czy szybsza jazde to ja moge z powodzeniem powiedziec ze ten ktos ma mozg wielkosci fistaszka...

___________________________________________________________________________


[ Dodano: 2009-01-18, 15:46 ]
ZORBA napisał(a):
Jak widać. To samo paliwo z dodatkiem uszlachetniacza i bez niego. Dodatek nazywa się KLEEN-FLO i jest produkcji Kanadyjskiej , dostępny w sklepach motoryzacyjnych. Do tej małej butelki po prawej wlałem no może 20 kropel. Paliwo jest letnie i pochodzi z Białorusi.

poza tym na tym zdjeciu nastapila reakcja chemiczna która spowodowala ze paliwo nie wyglada metnie a skad wiesz ze wlasciwosci tego paliwa sa lepsze od butelki po lewej stronie i jak moga byc lepsze skoro jest to samo paliwo z dodatkiem czegos tam co spowodowalo tylko inny wyglad...

Pozdrawiam
___________________________________________________________________________

_________________
Karlito

ATS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2009, o 19:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2007, o 21:00
Posty: 315
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: T25 / T27 KOMBI
Rocznik: 2011
Silnik: D4D
Kolego KARLITO cieszę się że wszystko wiesz i jesteś b.dobrze zorientowany odnośnie tego dodatku . Ale nikt Ci nie każe tego " świństwa " lać do paliwa. Ja zrobiłem test , pokazałem go i na tym jest koniec. Ale jak widzisz są tu osoby które już tego próbowały i ich zdanie jest inne niż Twoje. Uszanuj to .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2009, o 23:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lis 2008, o 19:03
Posty: 114
Lokalizacja: z Wrocławia
Marka: Toyota
Model: t25
Rocznik: 2006
Silnik: 1.8
ZORBA napisał(a):
Kolego KARLITO cieszę się że wszystko wiesz i jesteś b.dobrze zorientowany odnośnie tego dodatku . Ale nikt Ci nie każe tego " świństwa " lać do paliwa. Ja zrobiłem test , pokazałem go i na tym jest koniec. Ale jak widzisz są tu osoby które już tego próbowały i ich zdanie jest inne niż Twoje. Uszanuj to .


Zasugerowalem tylko jak mozna nami wszystkimi mna oczywiscie tez sterowac po to zeby tylko innym firma nabijac kase. A tobie kolego sie wydaje ze ja wszystko wiem chyba sie mylisz bo wszystkiego nie wiem ale akurat w tej dziedzinie sie orientuje a dlaczego a no dlatego ze wiekszosc moich aut ktore posiadalem to byly lub sa auta niemieckie. W audi czy w VW jak pisalem dolewa sie do diesla benzyne i nie trzeba wlewac zadnych uszlachetniaczy. Chcialem jedynie pokazac na czym polegaja wlasnie takie zabiegi socjotechniczne ze my ludzie dajemy sie na to nabrac. TAk jak np z magnetyzatorami ktore ponoc poprawiaja przspieszenie i zmniejszaja zuzycie paliwa. Tak na koniec widze ze jednak ty nie zrozumiales o co w tym szystkim chodzilo tylko odebrales to personalnie.

Pozdrawiam

udanej nocy i owocnego nastepnego dnia dla wszystkich :-)

_________________
Karlito

ATS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sty 2009, o 23:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
karlito_26, rozbraja mnie prostota Twojego toku rozumowania :glupek: . Proponuję Ci następujący test: postaw na mrozie dwa naczynia z wodą, przy czym do jednego dolej spirytusu. Różnica w wyglądzie będzie podobna jak na zdjęciu ZORBY. Jeśli chciałbym coś takiego wlać do chłodnicy, to obie ciecze powinny chłodzić silnik z jednakową skutecznością - w końcu to ta sama woda, tylko z dodatkiem "czegoś tam", które spowodowało zmianę w wyglądzie :tak: .

A to, co w Audi zalecają... No właśnie, tzn. kto zaleca, bo chyba nie producent? Takich zaleceń jest więcej, np. zalecają dodawać mixol do ON, bo to czyści wtryskiwacze. W końcu to też diesel przepali :help: . A co myślę o mózgu autorów takich pomysłów, to z powodzeniem... zachowam dla siebie :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2009, o 12:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2140
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 94
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
karlito_26 napisał(a):
... W audi czy w VW jak pisalem dolewa sie do diesla benzyne i nie trzeba wlewac zadnych uszlachetniaczy....


Powodzenia dla pompowtryskiwaczy życzę!

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sty 2009, o 12:45 
Offline
Moderator
Moderator

Dołączył(a): 21 kwi 2007, o 14:03
Posty: 1419
Lokalizacja: Kielce
pisalem o pewnym rodzaju mixtury ktora dolewa sie do ropy. okolo 0.5l benzyny+inne skladniki na pelny bak
uwierz, ze wtryski zniosa to o wiele lepiej niz wode ktora jest w ropie

_________________
opcja SZUKAJ Twoim przyjacielem...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda