TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 sty 2018, o 04:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 243, 244, 245, 246, 247  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 lis 2017, o 11:39 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Wlej 5W30 ACEA C2 dowolnego producenta.

Można też lać 5W30 ACEA C3, ale mając świadomość że zimny silnik będzie gorzej smarowany.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2017, o 11:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 88
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
Zamówiłem olej, po konsultacji z kilkoma osobami i przejrzeniu ofert wielu producentów trafiło na:
VALVOLINE SynPower ENV C2 5W30
KLASA JAKOŚCI/APROBATY:
LEPKOŚĆ: SAE 5W30
API: SM, SN/CF
ACEA: C2, A1/B1, A5/B5

Wybrałem to jako kompromis pomiędzy tym co powinno się lać a oszczędnością silnika kosztem dpf.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2017, o 20:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 lis 2015, o 00:57
Posty: 143
Pochwały: 10
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1,8 benzyna
Jedyny minus ze na zamówieny się długo czeka. Na olej czekałem prawie dwa tygodnie, od zamówienia 12.10.2017 do odebrania 24.10.2017. Musiałem dwa razy przekładać wizytę u mechanika.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2017, o 22:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 170
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Testy pokazują że oleje C2 C3 nie są gorsze od zwykłych. Wszystko zależy od producenta. Prym wiedzie Valvoline, ich wszystkie oleje wypadają świetnie w testach na zużycie. Np Valvoline 5W40 C3 spełnia normę dla pompowtryskiwaczy VW i kładzie Castrola edge titanium tak jak w testach tak cenowo, dodatkowo jest pełnym syntetykiem. Ja kupuje na alle u użytkownika valvosklep z Kalisza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lis 2017, o 23:58 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 88
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
enesen napisał(a):
Testy pokazują że oleje C2 C3 nie są gorsze od zwykłych. Wszystko zależy od producenta. Prym wiedzie Valvoline, ich wszystkie oleje wypadają świetnie w testach na zużycie. Np Valvoline 5W40 C3 spełnia normę dla pompowtryskiwaczy VW i kładzie Castrola edge titanium tak jak w testach tak cenowo, dodatkowo jest pełnym syntetykiem. Ja kupuje na alle u użytkownika valvosklep z Kalisza.
Tez dzisiaj od nich kupiłem, ale 5w30 C2. Ceny mają dość dobre i mają zestawy po 6l.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2017, o 00:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 170
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Valvoline Synpower Env C2 5W30 nie ubywa mi wcale w odróżnieniu do kiedyś zalanego Millersa Trident C2 5W30.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 lis 2017, o 07:31 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
enesen napisał(a):
Prym wiedzie Valvoline, ich wszystkie oleje wypadają świetnie w testach na zużycie. Np Valvoline 5W40 C3 spełnia normę dla pompowtryskiwaczy VW i kładzie Castrola edge titanium tak jak w testach tak cenowo.

Gdzie można zobaczyć te testy lub ich wyniki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2017, o 11:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 415
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Nie wiem czy było , zestawienie olejów i ich parametry testowe
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 15:42 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 718
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
witam.
pewnie było, ale może ktoś przypomni ile może stać nowy otwarty olej?.
Kusi mnie oferta 20L Meguin Megol Motorenöl Surface Protection 5W-30.
https://www.ebay.pl/itm/3-93-l-Meguin-M ... SwIQdZHy49
Wygląda na to ze będę nadal eksploatował swoją verso,
Właśnie przeszła wymianę rozrządu, pasków osprzętów, jednej rolki i łożyska w jednej rolce, płynu chłodniczego i w końcu Turbo(w sumie wygląda na to ze wytrzymało prawie( 300tyś.)

Może ktoś znalazł tanią ofertę na olej?, może być innej firmy byle zgodny z Toyotą A1/A5/B1/B5


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 16:47 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
http://allegro.pl/olej-elf-evolution-90 ... 12148.html
http://allegro.pl/total-quartz-9000-fut ... 58313.html
http://allegro.pl/valvoline-synpower-fe ... 73254.html
http://allegro.pl/olej-syntetyczny-form ... 97153.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 18:39 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 718
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
dziękuje. Jak zwykle na twoją pomoc można liczyć kolego.
w sumie obecnie też chyba mam elfa.
A ze tak napiszę który mi polecisz pod względem solidnego sprzedawcy czy też niepodrabialności( :-D dziwny wyraz mi wyszedł).
Było tu kilka razy pisane ze nie które oleje są podrabiane.

Ps.
czy mógł byś mi polecić jeszcze jakiś olej do skrzyni 75w90 o ile się nie mylę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 19:37 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Nie mam ulubionego sprzedawcy. Każdy sprzedawca jest dobry, który dużo sprzedaje i nie ma negatywnych komentarzy.
Podrabiane statystycznie najczęściej bywają oleje drogie. Kupując tańsze oleje od dużych sprzedawców minimalizujesz ryzyko.

Do Twojej skrzyni 75W90, jakiś w pełni syntetyczny, przetestuj np. ten http://allegro.pl/mannol-extra-getriebe ... 22086.html potrzebujesz ok. 2,5L
i dodaj na lepszy poślizg do tego oleju to http://allegro.pl/liqui-moly-1040-2652- ... 31101.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 20:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 718
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
dziękuje bardzo. Producent mannol dość często przewija się na tym forum choć nie kojarzę takiego producenta. Za to cena bardzo fajna.
Z dawnych czasów kojarzę dobre opinie o motul 300 lub zwykły, ale tu cena +/- 45zł za litr. Czy to w tub cze to jest smar?, czy olej. Nalać to do nowego oleju i wstrząsnąć czy jak?.
dziękuje i sorki za trochę inny temat niż ten główny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 20:50 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
W tubce jest smar.
Spuszczasz stary olej, wyciskasz zawartość tubki do skrzyni i zalewasz nowy olej. Skrzynia w trakcie pracy sama rozprowadzi MoS2 po całej skrzyni.
Biegi na zimnym silniku powinny mniej haczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 21:01 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 718
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
aha. trochę gimnastyki przy tym jest(nie kojarzę już jak z dostępem do wlewu). Smar nie osiądzie na spodzie skrzyni?. Może zagrzać olej w butelce i wcisnąć tam smar i machać olejem?. Później wężyk lejek i jedziemy z kroplówką

Dziękuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 21:07 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
W pracującej skrzyni jest burza, powinno się wymieszać.
Lejek z wężykiem nie da rady, potrzebna olejnica (taka wielka metalowa strzykawka z wężykiem).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 21:10 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 718
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
chodzi ci o tzw towotnice inaczej zwaną pompka ręczna?, Rozumie ze do oleju ona nie jest potrzebna, grawitacja zrobi swoje, chyba ze olej gesty to by to za długo trwało
1opakowanie tego smaru na 1 litr, tak deklaruje producent, czyli ma się do tego dostosować czy jedna tuba profilaktycznie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2017, o 21:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20490
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
wracamy do tematu Panowie, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2017, o 22:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Może to już było, ale przebrnąc przez ponad 7tyś. postów nie jestem w stanie.
Może ktoś wytłumaczyć na czym polegają różnice w normach ACEA Bx i Cx?
Rozumiem, że B5 jest lepsze od B4, które jest lepsze od B3 i B2.
Ale jak się ma B5 do B1?

I to samo z Cx. C1 ma najmniej popiołów 0,5% i obniżony HTHS (Ford). Czy to znaczy, że jest najlepszy?
C2 i C3 mają tyle samo popiołów 0,8%, ale różnią się HTHS odpowiednio > 2.9mPas i > 3.6mPas.

No właśnie, co to jest HTHS i co praktycznie oznacza. Z pdf'a z normami, który znalazłem gdzieś chyba w tym wątku wynika, że BMW zadawala się tylko C3, a Ford wymaga najlepszego C1?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2017, o 07:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20490
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Obnizony HTHS jest dobry do silnikow ktore pod obnizony HTHS sa skonstruowane. Nie mozna powiedziec ze taki olej jest lepszy czy gorszy, on ma byc tam stosowany gdzie jest wymagany. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2017, o 20:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 3 lis 2014, o 11:47
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 TD
Witam!

Jaka specyfikacja oleju do Avensis T25? Silnik 2.2 D4D 150KM?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2017, o 23:17 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 16:51
Posty: 88
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2D-Cat
maciejmacku napisał(a):
Witam!

Jaka specyfikacja oleju do Avensis T25? Silnik 2.2 D4D 150KM?
Ja ostatnio wlałem 5w30 C2 (pełne oznaczenie to C2, A1/B1, A5/B5, SynPower Valvoline). Mam DCat, 177KM, wycięty DPF.
Wcześniej z dpf cały czas był lany 5w30 C3.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2017, o 02:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
wrc napisał(a):
Obnizony HTHS jest dobry do silnikow ktore pod obnizony HTHS sa skonstruowane. Nie mozna powiedziec ze taki olej jest lepszy czy gorszy, on ma byc tam stosowany gdzie jest wymagany. pozdr

Czyli przede wszystkim przestrzegać normy producenta silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2017, o 08:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20490
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Dokladnie, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2017, o 00:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 paź 2017, o 13:11
Posty: 12
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 Diesel D 4D
Witam serdecznie,
jakiś czas temu piokli napisał posta o olejach "super sprawa", opisane krótko lecz na temat jakie lać do aut z DPF jakie do bez DPFa. Natomiast ja mam takie pytanie po wycięciu DPF czy nadal mam się trzymać tego C2 5w30? czy może zmienić. Auto ma przejechane 265000 real sprawdzone u Niemca i w ASO. Avka pije ok 1l oleju na 10kkm, aktualnie na LM 4300 5w30 C2.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 gru 2017, o 05:29 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Po wycięciu DPFa lej olej jak do auta bez DPFa,
5w30 z ACEA B1 lub B5, bez ACEA C


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2017, o 01:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 paź 2017, o 13:11
Posty: 12
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 Diesel D 4D
Dzieki za szybką odpowiedz, ale tak sobie myślę czy taki olej z C2 czyli do DPF nie będzie korzystniejszy dla EGR, a konkretnie czy nie będzie sie tak szybko zapychał? Druga sprawa to ten rozstrzał cenowy LM 4300 5l - ok 180 zł a np TOTAL INEO 110. Ten Total leje do Berlingo, a Toyocie nie zaszkodzi? Za co my tak naprawdę płacimy? Dochodzę do subiektywnego odczucia, że producenci powymyślali nam użytkownikom różnych marek oleje, które tak naprawdę różnią sie tylko opakowaniem i może jakimiś mikro dodatkami, które absolutnie nic nie zmieniają w zasadzie działania. Przykładem niech będzie firma LM - gama olejów jedne dla Toyoty inne dla Forda itd. Przecież DPF, a przynajmniej wpływ oleju na ten filtr moim zdaniem jest jednakowy w Toyocie, Peugocie, Oplu itd.(może być jakaś różnica miedzy DPF a FAP). Producenci wymyślą jakąś nazwę i ten jest stargetowany na właścicieli Opla, a inny nazwą inaczej dla Toyoty i już w sklepie słyszę, że ten to tylko do Opli a ten jest super do Toyoty. Ostatnio jeden mechanik zachwalał mi super specyfik co to tylko on ma (w takiej konspiracji mi to opowiadał jak by to było z przemytu ;)) do czyszczenia wtrysków i co najlepsze ten specyfik działa tylko na Toyoty, on mówił Ople nie rusza, BMW nie rusza a na Toyoty działa. Tak sie uśmiałem, szkoda, że jeszcze nie powiedział, że działa tylko na moją Avke. Panowie chemia to chemia - H20 - woda czy Monotlenek diwodoru to jedno i to samo, ale inaczej brzmi więc czy ten nasz wybór oleju to nie jest jedna wielka ściema dobrze zarządzana przez marketing dużych firm?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2017, o 13:54 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7055
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Masz racje,
duza czesc ceny oleju to reklama.

Total Toyocie nie zaszkodzi, zalewaj smiało.

C2 nie ma wplywu na EGR, tam odklada sie sadza ze spalonego paliwa a nie popiol z oleju silnikowego.

C2 chroni DPF kosztem silnika,
a teraz mozesz juz chronic tylko silnik wiec stosuj B1 B5 (obnizona lepkosc i wysoki TBN).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2017, o 17:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20490
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Olej nie chroni EGR przed zapychaniem, olej o niskiej zawartosci popiolow sluzy ochronie dpf, wiec jak go nie ma nie ma potrzeby stosowac oleju do dpf. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 00:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 paź 2017, o 13:11
Posty: 12
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 Diesel D 4D
Panowie, może to chwyt marketingowy, ale ...
http://allegro.pl/olej-total-quartz-ine ... 9d675bbe78
to nie jest moja aukcja i nie reklamuje tego produktu, proszę o zwrócenie uwagi na tekst "zmniejszenie poziomu zanieczyszczeń w przepustnicach i zaworach (np. EGR) umożliwia optymalne funkcjonowanie systemu"
I moim zdaniem coś w tym może być, ale to subiektywne odczucie. Czytałem niedawno, że DPF będą montowane nawet w benzynach tak więc oleje C2 - C1 nieuchronnie będą rządziły. Zatem czy zalanie tego Totala Ineo 5-30 C2 do Toyoty Ave bez DPF ale z tendencją do zapychania EGR jest dobrym wyjściem, czy raczej szukać oleju bez C2 np Valvoline SynPower FE 5W-30. Cenowo wychodzi praktycznie na to samo.
Tak jak pisałem wcześniej leje Totala do Berlingo, lecz ostatnio Mechanik powiedział mi abym zalał go 10/40 bo głośno chodzi (szklanki/zawory) i przydałby mu sie gęstszy olej, z tego co tu czytałem to raczej polecacie 5w30 syntetyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 243, 244, 245, 246, 247  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda