TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 mar 2017, o 06:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 514 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 paź 2016, o 17:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 15:43
Posty: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis t 25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 2.2 D-CAT
Kurcze spotkałem się z goła inną opinią od doświadczonego Mietka.Stwierdził on i zasugerował to,żebym pomyślał gdzie ten cały syf idzie z układu? Myślę,że wtryskiwacze są najdelikatniejszą częścią układu i tam to wszystko idzie.Obym się mylił,bo groo osób to stosuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2016, o 17:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 706
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
w sumie chodzi o rozpuszczenie tego syfu. kwestia do jakich wielkości cząstek?. Paliwo z powrotu i tak idzie potem na filtr paliwa, ja dodatkowo doinwestowałem 4,5zł w filierek na powrocie, a reszta idzie na spalanie. Jutro akcja reanimacja, choć moja to się już chyba teraz wystraszyła i chodzi normalne. Tak już tymi toyotami jest.

Ps teraz bawię się kamerą endoskopową z chin na tele. Zobaczymy gdzie ta mokra szmata mi się schowała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 paź 2016, o 16:47 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 706
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
jestem już po operacji, pacjent wydaje się ze przeżył. Jazdy po zabiegowej nie było. Na początku zdemontowałem zaworki scv i pokręciłem silnikiem. Wypływ paliwa na szmatę nic martwiącego nie wykazał. Opiłków brak, zabrudzeń też( 2x 10-15sek). Montaż ich z powrotem i przystąpienie do głównej części zabiegu.
Kilka zdjęć z całego zabiegu.
https://drive.google.com/open?id=0B2R0j ... jYxY0w1eDQ
Orientacyjne wyniki korekcji po zabiegu
https://drive.google.com/open?id=0B2R0j ... jBzUk5HbHM
Dla ciekawostki podsyłam jeszcze próbki on. Po lewej czysty ON zakupiony już kilka lat temu, po prawej zlewki z filtra po jego odkręceniu.
https://drive.google.com/open?id=0B2R0j ... TVUbU94aXc
Filtr na powrocie czysty. Na końcu wymiana filtra i porządki.

Ps
Nie myślałem ze spalenie 0.5l płynu aż tyle czasu zajmuje. Trochę mieszanki mi jeszcze został.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2016, o 10:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 763
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 44
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Na zimnym silniku wypalilbys to zdecydowanie szybciej ale nie o to chodzi. Korekcje pewnie sprawdzane na cieplym silniku. Pojeździć tydzień I sprawdzić na zimnym.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2016, o 12:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 706
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
Tak zamierzam zrobić. Po zabiegu jeszcze nie odpalałem.
Takie pytanko przy okazji odnośnie połączenia kablem. Mam autko z 2001r lifting był po 2003. Którą opcje powinienem wybrać?.
Obie łączą i pokazują. Pierwsza pokazała mi ze wtrysk 1 ma dużą korekcje ponad 2. Druga już wynik 1.4-1.5(przed czyszczeniem). W sumie tego co zaobserwowałem 3 wtryski mają dużą poprawę. 4 Jak by nie zareagował( może po czasie się to zmieni). Pierwszy poprawił się o 1 i teraz w granicach 0.3-0.6
https://drive.google.com/open?id=0B2R0j ... mU4MmZrWFU


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 paź 2016, o 19:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 763
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 44
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Wydaję mi się,że jak na jednym wtrysku będzie duża korekcja to pozostałe będą ją nadrabiać.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 16:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 464
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Witam. Ja też bedę musial zrobić czysczenie wtrysków ???

Podczas gdy jakiś czas temu będąc w warsztacie i diagnozujądc śiwce żarowe, mechanik na kompie pokazywał mi paremtry pracy silnika na postoju. i tak korekcje wtrysków to normalny szok :bojesie:

1, 2,87
2, 0,13
3, -2,87
4, 0,13

Wtedy się tym nie przejmowałem, bo w głowie miałem żeby świece dobrze zdiagnozować i bez problemu wymienić. Ale teraz po jakim czasie, gdy sobie przypomnę o tych wartościach, to wcale mi nie jest do śmiechu :bojesie:

Czy wtryski muszę już wymieniać ?? Czy jeszcze da się je uratować ??? Myślałem na razie profilaktyczne zalać do baku jakiś specyfik czyszczący( na razie jakiś niedrogi), ale czy to coś da ??
Czy raczej szykować się na płukanie układu jakimś preparatem typu LM 2666 ???

Dodam tylko że przy tych wartościach avka chodzi normalnie, śmiga jak :auto: , ładnie odpala silnik i zimny i ciepły - ok, moc -ma, spalanie trochę zawyżone (ale to chyba wina tego że ostatnio głownie po mieście jeżdżę i na krótkich odcinakach, i auto czasami nierozgrzane)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 17:54 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
Moze mi ktos napisac a najlepiej jakies zdjecia dac jak zrobic czyszczenie bezposrednie w silniku 2.0 d4d 116km oznaczenie 1cd a samochod to avensis 2004r ? Bo chcialbym zrobic tako zabieg LM 2666 mojej avce ale nie wiem ktore przewody mam zaslepic:/ bo zastanawi sie tez czy nie wlac do baku bo mam rezerwe już. Niby korekcje wtryskow mam w normie ale. Od jakiegos czasu samochod po odpaleniu na zimnym silniku strasznie kopci na bialo-niebiesko i strasznie smierdzi niespalonym olejem napedowym i prawdopodobnie ktorys wtrysk mi sie wiesza gdy jest zimny bo po paru minutach gdy samochod sie zagrzeje przestaje dymic i juz jest wszystko ok. Prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2016, o 21:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 353
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Jeśli to wina wtrysku korekcje na zimnym dużo by podpowiedziały . Ja robię tak że sprawdzam korekcje zapisane w pamięci komputera z ostatniej trasy a po odpaleniu mam realne na zimnym które nagrywam a później mogę przeanalizować który wtrysk jest najgorszy . Jakie zdanie miał Bigelektron na temat kopcenia ? Może podkładki ?

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2016, o 22:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 464
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Ok a teraz pytanie :
Czy wartości korekcji wtrysków, powinno się robić na zimnym silniku czy na ciepłym ??
Chodzi mi o to które pomiary są bardziej wiarygodniejsze, i dają lepszy obraz ???

Kurde martwią mnie te sporo zawyżone liczby, aż się boje pomyśleć co mnie może czekać w przyszłości :smutas:

Ale avka j/w napisałem dzięki Bogu - śmiga jak talala, i nie narzeka żeby ją coś w tej kwestii dolegało ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lis 2016, o 20:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2011, o 10:33
Posty: 29
Lokalizacja: Breslau
Marka: W168
Model: A170 CDI
Rocznik: 2000
Silnik: 1,7
marcinj6 napisał(a):
Moze mi ktos napisac a najlepiej jakies zdjecia dac jak zrobic czyszczenie bezposrednie w silniku 2.0 d4d 116km oznaczenie 1cd a samochod to avensis 2004r ? Bo chcialbym zrobic tako zabieg LM 2666 mojej avce ale nie wiem ktore przewody mam zaslepic:/ bo zastanawi sie tez czy nie wlac do baku bo mam rezerwe już. Niby korekcje wtryskow mam w normie ale. Od jakiegos czasu samochod po odpaleniu na zimnym silniku strasznie kopci na bialo-niebiesko i strasznie smierdzi niespalonym olejem napedowym i prawdopodobnie ktorys wtrysk mi sie wiesza gdy jest zimny bo po paru minutach gdy samochod sie zagrzeje przestaje dymic i juz jest wszystko ok. Prosze o pomoc.


Tak na chłopski rozum: Jeśli korekcje są OK, a kopci na biało, to mi to wygląda na kulawą świecę żarową, albo niedomknięty zawór (puszcza kompresję).

_________________
______________________________________
..:: Już za późno by zginąć młodo CLUB ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2016, o 19:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 464
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
ponawiam pytanie

matrix napisał(a):
Czy korekcje wtrysków, powinno się robić na zimnym silniku czy na ciepłym ??
Chodzi mi o to które pomiary są bardziej wiarygodniejsze, i dają lepszy obraz ???

???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2016, o 19:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 3 paź 2016, o 19:14
Posty: 36
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 d4d diesel 116km
No wlasnie korekcje mialem robiona na cieplym silniku tzn samochod ostygl po trasie ale podejrzewam ze trzeba bylo zrobic korekcje po nocy. Zauwazylem dzisiaj ze jak samochodstal 2 dni i go odpalilem to nierowno pracowal i oczywiscie dymil jak smok. Co do podkładek to musze je wymienic bo jak wtryski byly wyciagniete do sprawdzenia na maszynie to zalozone byly na starych podkladkach. Bigelektron mowi ze przez to tez moze kopcic. Dzisiaj przyszedl mi liqui moly spulung do czyszczenia wtryskow to moze zrobie bezposrednie czyszczenie jak mi sie uda. Mam tez olej 2T liqui moly 1052 to tez troche wleje po zatankowaniu moze cos pomoze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2016, o 16:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 kwi 2012, o 13:28
Posty: 144
Lokalizacja: OP / OK
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
mezzoforte napisał(a):
Wtryskiwacze czyszczone w listopadzie preparatem tunap. Na każde tankowanie dodatek w postaci ravenolu. Efekt z dzisiejszego poranka. Silnik zimny po nocy (temp. -4 ) Odpalanie przy dużych mrozach to bajka.


Jak nazywa się aplikacja, która jest widoczna na zdjęciu oraz jaki wymaga ona interfejs?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2016, o 18:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 763
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 44
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
z tego co udało mi się dowiedzieć to elm 327 a aplikacja ELMScan toyota pełna wersja (płatna) z sklepu play. Ja mam 1AD i nie mogę dojść jak sprawdzić korekcje. Inne parametry jak błędy czy temperaturę silnika pokazuje.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lis 2016, o 11:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 kwi 2012, o 13:28
Posty: 144
Lokalizacja: OP / OK
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
Zupens napisał(a):
z tego co udało mi się dowiedzieć to elm 327 a aplikacja ELMScan toyota pełna wersja (płatna) z sklepu play. Ja mam 1AD i nie mogę dojść jak sprawdzić korekcje. Inne parametry jak błędy czy temperaturę silnika pokazuje.


Dzięki wielkie za odpowiedź. Fajna sprawa, że to działa na Bluetooth. Wtedy żona jedzie, a ja sprawdzam :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 14:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 464
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Korzystając w dniu wczorajszym z ładnej pogody zafundowałem avce czyszczenie wtrysków w/w preparatem LM 2666. Po sprawdzeniu korekcji jakiś czas temu, która wyszła jak dla mnie tragicznie :wow: . Z obawy i wykluczając prawdopodobne problemy z wtryskami w niedługim czasie. Więc omijając f. paliwa podpiąłem 2 wężyki zasilanie i powrót silnik chodził przez ok 15 min na wolnych obrotach po czym wyłączyłem na znowu ok 15 min, i odpaliłem avkę ponownie -> później trochę przy gazówki, i tak na wolnych obrotach aż do wypicia całego preparatu :-)

Efekty:
1. wyciszanie silnika- zmian nie zauważyłem
2. moc - teraz zrywniejsza jest od ok 1800 obr, wcześniej ok 2200 także na :ok:
3. dymienie - prawie wcale nie kopci :jupi: , wcześniej - trochę dymu było ale tylko przezroczysty
4. cold start zimny - minimalnie na + , na ciepłym - bez zmian
5. korekcja - jeszcze nie sprawdzałem, trochę pojeżdżę i sprawdzę

Czego oczekiwałem po czyszczeniu ??
Żeby przy większych mrozach cold start poniżej -10 był bezproblemowy :swiety: zobaczymy jak przyjdzie zima :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 14:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 464
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Zrobiłem krotki filmik z czyszczenia. I zrobię zdjęcie 2 filterków paliwa które podpiąłem do wężyków.

Wnioskując po wyglądzie filterków - jestem mega zadowolony że zrobiłem czyszczenie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2016, o 19:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 353
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Wrzuć zdjęcia bo jestem ciekaw i sam mam zamiar zrobić czyszczenie . Jaki kolor miał środek czyszczący LM i gdzie kupiłeś - daj namiary .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2016, o 23:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 464
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Środek czyszczący miał bezbarwny kolor, w trakcie czyszczenia po zmieszaniu z paliwem ON Dynamic z Lotosu które miałem zatankowane - kolor zrobił się lekko słomkowy (blado żółty)

LM 2666 kupiłem w INTER CARS za 60 zł

A foty filterków wrzucę w niedługim czasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2016, o 23:19 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 31
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Zawsze ten LM miał kolor złoty, bezbarwny jak piwo a teraz ostatnio jest czarny jak smoła. Sam w strachu zadałem pytanie na forum ale podobno nowa seria taki ma kolor. U mnie po kuracji od razu widać lepszy start, taki delikatniejszy, aksamitny :D Generalnie nigdy w życiu ten samochód nie miał problemów z rozruchem więc niczego nie oczekiwałem. Widać trochę poprawę z dolnych obrotów ale to tylko przez jakiś czas, potem albo się przyzwyczajam albo znowu się wszystko syfem zawala i jest tak samo...Korekcje przed i po nigdy nie sprawdzałem bo zazwyczaj mam bardzo dobre...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2016, o 12:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 353
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 21
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
matrix napisał(a):
Środek czyszczący miał bezbarwny kolor, w trakcie czyszczenia po zmieszaniu z paliwem ON Dynamic z Lotosu które miałem zatankowane - kolor zrobił się lekko słomkowy (blado żółty)

LM 2666 kupiłem w INTER CARS za 60 zł

A foty filterków wrzucę w niedługim czasie.


Dzięki za info , mam nadzieje że trafię na jasny .

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2016, o 14:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 464
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Zdjęcia 2 filterków z wężyków po czyszczeniu :wow: :

Obrazek

Obrazek


Obrazek



Obrazek

Teraz już podejrzewam co mogło być przyczyną korekcji wtrysków ; 2,8 ; -2,8 sporo tego osadu wypłukało, i przed następną zimą, czyli za rok - wypłuczę jeszcze raz

A póki co na Wiosnę zacznę dolewać jakiegoś 2T do paliwa

Moją misją jest - całkowite pozbycie się kopcenia nawet przy ostrym depnięciu :diabel:


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2016, o 14:51 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 763
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 44
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Piwko za foty, ja swoje wtryski czyszcze bezposrednio raz do roku i LM do butli wraca w niezmienionym zlotym kolorze, na filterku zanieczyszczen brak. A 2T leje przy kazdym tankowaniu.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2016, o 12:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 105
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Tej zimy już 2 razy miałem przygody z blokującym filtrem paliwa w temperaturach poniżej zera. Paliwo VPN+ z Shella i Lotos Dynamic. Podejrzenie padło albo na letnie jeszcze paliwo w zbiornikach( na Shellu twierdzili że zimowe do -28 stopni, Dynamic podobno zimowy) albo na filtr paliwa. Dlaczego filtr? Nawet nie przejechał jeszcze 20 000km ale swoje przeżył. Tzn. Toyota fuel system cleaner, LM 5156, Archoil 6400 i 6500, oleje 2T i Ar6200. Poprzedni filtr po 40000km bez lania czyścików i dodatków nie był nawet w 1/10 tak brudny jak ten po 17000km. Osad na filtrze skutecznie blokował mętniejące paliwo które przy czystym filtrze nie zatykało go. Wniosek jest taki: Po czyszczeniach warto jednak wymienić filtr paliwa.
Obrazek
Obrazek

Dla zainteresowanych dlaczego Oe jest lepszy od zamienników: http://www.prado-club.su/forum/index.ph ... =34511.840 , zobaczcie na tamte filtry, jakie oni mają paliwo... albo jeżdżą na czyścikach:)


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2016, o 14:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6781
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 785
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Musiałeś zatankować jeszcze przejściowe paliwo, bo przy takich mrozach jak były (do -7C) to zimowe było by cały czas klarowne i szło by również przez brudny filtr.

Widać, że nie tylko warto zmieniać filtr po czyszczeniu układu paliwowego, ale że wogóle warto czyścić układ paliwowy.

W podanym przez Ciebie linku typ 1 i 3 działają tak samo, tylko 2 ma przepływ prostopadły (moim zdaniem gorszy).
Filtr paliwa Boscha ma rozwiązanie typ1, a knecht typ2.
Nawet dmuchając przez filtr czuć, że Bosch ma mniejsze opory przepływu niż Knecht.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2016, o 17:25 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 763
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 44
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
enesen napisał(a):
Wniosek jest taki: Po czyszczeniach warto jednak wymienić filtr paliwa.


Osobiście zawsze po czyszczeniu za pomocą LM2666 wymieniam filtr paliwa.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2016, o 17:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 214
Pochwały: 19
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zupens widze ze jesteś z Giżycka :D Podjąłbyś się wyczyszczenia na krótko wtrysków w lexie ? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2016, o 17:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 763
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 44
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
a dasz się przejechać? :-) Ja jeszcze nigdy silnika z lexusa nie widziałem ale jak jest podobnie jak u mnie to co to za problem, sam dasz radę. Kwestia 2 przewodów i wymiany filtra paliwa. Mogę pomóc tylko z wolnym czasem krucho i pogoda nie sprzyja do dłubania pod blokiem.

Trochę poczytałem na szybko i w Twoim lexie wymiana filtra paliwa to nie jest dziurkę w śniegu wyszczać bo znajduje się przy zbiorniku paliwa. Jeżeli chciałbyś przeczyścić bez wymiany to albo poczekać na rezerwę paliwa wlać LM i przegonić go na obrotach i zatankować albo bezpośrednio- znaleźć przewód zasilający pompę paliwa i powrót i podpiąć się pod nie.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2016, o 20:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 214
Pochwały: 19
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
To samo co w toyotcie tylko inaczej wsadzony :P Filtr paliwa jest w mega lipnym miejscu, ale to bym sobie podskoczył do kumpla w Kętrzynie na warsztat to by mi zmienił od razu. Zresztą jakoś w wakacje zmieniany był, ale po takim czyszczeniu na pewno warto byłoby jeszcze raz go zmienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 514 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda