TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 30 mar 2017, o 20:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 514 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 mar 2016, o 12:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 lut 2016, o 02:14
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2006
Silnik: 2.0 Diesel d4d
To fajnie, plan mam taki że w sobotę zabieram się za wymianę filtra paliwa i od razu bezpośrednie czyszczenie LM2666. Z tego względu mam jeszcze kilka pytań, może i głupie ale, jaki dokładnie wchodzi filtr paliwa, czy taki będzie dobry: http://allegro.pl/toyota-avensis-t25-ii-2-0-d-4d-116km-filtr-paliwa-i5979620635.html, pytam bo jak wyszukuje filtry według modelu samochodu w kilku sklepach czy aukcjach wywala mi filtry z różnymi rozmiarami i niby wszystkie pasujące i czy filtr Bosh będzie ok a może innej firmy ;/. Druga sprawa to umiejscowienie wężyków dolotu i powrotu paliwa oraz ich średnica (chce kupić mały filterek na wężyk dolotu paliwa żeby przy czyszczeniu nie wciągał mi żadnego syfu, a do tego potrzebuję wiedzieć jaka jest średnica tego wężyka)
Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2016, o 13:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 21:56
Posty: 127
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
wejdź na strony producentów filtrów i dobierzesz odpowiedni. Nawet na stronie Filtrona jest fajna wyszukiwarka. chociaż z Filtrona wziąłem tylko kabinowy z węglem i powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2016, o 12:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 mar 2016, o 10:09
Posty: 2
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 150 km
Siema. Nie chce sie powtarzać, ale wszystkie materiały fotograficzne się już przedawniły, a ja nie potrawie znaleźć jednoznacznych odp.

Konkretnie szukam info, które przewody paliwowe trzeba wypiąć a ktore zmostkować aby użyć LIQUI MOLY Diesel Spulung w t25 2.2 d4d 150 km.

Jeśli byłby ktoś tak uprzejmy wrzucić jakieś foty lub przynajmniej wkleic link do materiałówki byłbym wdzieczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2016, o 16:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 21:56
Posty: 127
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
tam powinien być identyczny filtr jak w 2.0 D4D.
gdzieś w sieci widziałem jak to było podpięte, chyba nie na tym forum.
Szukam tak na szybko ale nie widzę tego cholera. Jak znajdę to Ci podeślę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2016, o 21:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 mar 2016, o 10:09
Posty: 2
Marka: toyota
Model: avensis t25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2.2 150 km
Super. Dzięki stary... mam wszystko i stanąłem tylko na tym...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2016, o 22:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 21:56
Posty: 127
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
No jak na złość nie mogę tych zdjęć odszukać.
ten temat będzie pomocny viewtopic.php?f=62&t=8367&start=90#p296696


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 03:26 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:35
Posty: 87
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
piokli napisał(a):
Jak ma przynieść efekt to LM2666 i nie do baku, a wyłącznie bezpośrednio.

Oprócz Tośki mam jeszcze diesla, wiekowego Citroena z przebiegiem 350 tys. Chciałem mu przepłukać wtryski, może odmłodziłby się choć trochę ;-)
Panowie, może podpowiecie jak przeprowadzić bezpośrednie podanie LM2666 w silniku cytryny 2,0 HDI. Zastanawiam się czy to w ogóle jest możliwe, ponieważ w baku jest pompa niskiego ciśnienia podająca paliwo do filtra i dalej na pompę wysokiego ciśnienia (przepraszam, jeśli używam nieprawidłowych nazw, żaden ze mnie mechanik, amator - pasjonat bardziej).
Obawiam się, że jeśli odłączę pompę niskiego ciśnienia - odłączając wężyk doprowadzający paliwo z baku, to LM nie zostanie zassany w "małym obiegu".
Jak sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 12:49 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1455
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
ale po co grzebać, wlej do baku, efekt będzie ten sam.
osobiście testowałem LM nie jest zły ale powiem tak, skuteczniejszy jest PROTEC


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2016, o 20:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 708
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
a ma jakąś dodatkową nazwę?.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2016, o 01:41 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:35
Posty: 87
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
wtom napisał(a):
ale po co grzebać, wlej do baku...
Tak chyba zrobię, nie mogę znaleźć sposobu, żeby bezpośrednio się podłączyć. Wyjeżdżę paliwo, jak zostanie niewiele, to wleję LM. Ale myślę, że to jednak będzie mniej skuteczne. Nic to, zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 kwi 2016, o 11:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 mar 2016, o 13:06
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Pochwalę się, że udało mi się wykonać czyszczenie LM2666 wg opisu piokli (dzięki!) i po zassaniu 0.5l do układu, praktycznie od razu odetkało wszystkie bolączki - brak mocy przy niskich obrotach i problemy z załączaniu turbiny na wyższych obrotach.

Po prawie 2 tygodniach niestety problem powrócił, zastanawiam się czy możliwe jest, że przeczyszczenie oderwało jakieś większe płaty nagaru które teraz znowu blokują układ? Spróbować kolejne 0.5l LM2666 wlać na rezerwie do baku po prostu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 06:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 614
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
mkkciuk napisał(a):
Pochwalę się, że udało mi się wykonać czyszczenie LM2666 wg opisu piokli (dzięki!) i po zassaniu 0.5l do układu, praktycznie od razu odetkało wszystkie bolączki - brak mocy przy niskich obrotach i problemy z załączaniu turbiny na wyższych obrotach.

Po prawie 2 tygodniach niestety problem powrócił, zastanawiam się czy możliwe jest, że przeczyszczenie oderwało jakieś większe płaty nagaru które teraz znowu blokują układ? Spróbować kolejne 0.5l LM2666 wlać na rezerwie do baku po prostu?


wymienić zawory scv i problem się rozwiąże

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 07:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 wrz 2007, o 20:31
Posty: 107
Lokalizacja: Murowana Goślina
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2,0 D-4D
Po ile takie zaworki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 08:18 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6792
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 785
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
650zl za obydwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 08:45 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:35
Posty: 87
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
Tu jest pokazany sposób czyszczenia zaworów SCV



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 08:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 614
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
piokli napisał(a):
650zl za obydwa


za chińskie.

Czyszczenie tych zaworów jest równie skuteczne jak leczenie eboli aspiryną

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 08:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:35
Posty: 87
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1,8 benzyna
W opisie do filmiku człowiek pisze - "Patent sprawdzony wielokrotnie - 100% skuteczności."
Czy tak jest faktycznie nie wiem, nie próbowałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 15:35 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6792
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 785
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
carsik napisał(a):
piokli napisał(a):
650zl za obydwa


za chińskie

Proszę o jakiś dowód, że moje zawory scv są chińskie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 16:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 21:56
Posty: 127
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
A ja poproszę o dowód, że chińskie są gorsze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 22:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 mar 2016, o 13:06
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Corolla E12
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
carsik napisał(a):
wymienić zawory scv i problem się rozwiąże


Gdzieś tam czytałem że jeśli pompa jest w średnim stanie to zaraz znowu zapcha zaworki i 600zl poszło...

Siak czy mak, zamówiłem i zamienię a potem spróbuję zregenerować te stare metodą z filmiku - już to raz zrobiłem ale bez przerywacza i efekt był raczej marny, płyn nie był nawet mętny. Dam znać po sprawdzeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2016, o 14:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 kwi 2012, o 13:28
Posty: 144
Lokalizacja: OP / OK
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
Witam, gdzie znajduje się w "Toyota Avensis T25 rocznik 2004 2.0D4D Kombi" przewód powrotny zasilania oleju napędowego?
Ponieważ do filtr dochodzi zasilanie z baku, później ON przepływa przez filtr do silnika.

Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2016, o 16:09 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6792
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 785
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Zobacz 1CDFTV w T22 viewtopic.php?f=62&t=8367&start=150#p449238
Masz go w tym samym miejscu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2016, o 11:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 kwi 2012, o 13:28
Posty: 144
Lokalizacja: OP / OK
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 1CDFTV
piokli dzięki za pomoc. Musze teraz poszukać ten wężyk- jest jakąś charakterystyczna cecha tego powrotnego wężyka? Jedna butelka preparatu 2666 poszło do baku, bo nie znalazłem wężyka powrotnego :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2016, o 07:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2009, o 18:58
Posty: 218
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 13
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D - DPF
Koledzy wielka prośba mógłbym prosić o jakieś zdjęcie silnika 1AD z łopatologicznym opisem gdzie jaki wężyk podpiąć aby wykonać bezpośrednie czyszczenie wtryskiwaczy ( przeczytałem cały temat ale zdjęcia które najbardziej mnie interesowały już są nieaktywne ).
z góry dziękuję ja i moja Avka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2016, o 13:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 708
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
odnośnie tej metody z podpięciem bezpośrednim mam kilka pytań.
- robimy to na zimnym czy ciepłym silniku?
- czy konieczne jest stosowanie dodatkowego filtra na powrocie?
- czy bak ma w sobie jakąś pompę, której trzeba odciąć zasilanie aby nie zalało naz po odłączeniu wężyków zasilania?
- czy zluzowane wężyki zasilania i powrotu do baku należny na ten czas jakoś zaślepić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2016, o 14:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 18:44
Posty: 287
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: d4d 2,0 116km 1CDFTV
Kolego.

1. Ja robiłem to na ciepłym silniku, nie gorącym !

2. Stosowanie dodatkowego filtra na powrocie zatrzymuje syf, który środek rozpuści . ( Filtr był brudny po zakończeniu czyszczenia )

3. Żadnego zasilania nie trzeba odłączać. Wystarczy zdjąć przewód i nic nie leci.

4. Nie zaślepiamy, zadbaj o to aby nic się do nich nie dostało i będzie ok.

Ps. Podczas tego czyszczenia polecam tobie działanie, które polecił mi kolega z serwisu.

W połowie czyszczenia zgaś silnik i pozostaw tak około 15-30 min aby środek dokładnie rozpuścił osad.
Następnie odpalamy silnik i postępujemy jak wcześniej.
Dodam, że środek działa jeszcze po zakończeniu czyszczenia, więc po kilku dniach korekcje mogą jeszcze się poprawić.

Aby wykorzystać w 100% puszkę środka czyszczącego, polecam też kupić około 200ml. Ropy, aby pod koniec czyszczenia wlać ją do pojemniczka, gdzie był środek czyszczący.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2016, o 14:59 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 708
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
dziękuje. a czy możesz się odnieś do " przy gazowania", czy tylko wolne obroty?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2016, o 18:53 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6792
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 785
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Róże obroty, ale bez pałowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2016, o 12:39 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 20:21
Posty: 708
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis Verso
Rocznik: 2001
Silnik: D4D, 1995, 116Km
ok dziękuje. LM 2666 już jedzie. Zastanawiam się jeszcze nad zakupem przerywacza na 12v i poddaniu zaworków jak na filmie czyszczeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2016, o 17:53 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 775
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 44
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Sajmooon napisał(a):
Koledzy wielka prośba mógłbym prosić o jakieś zdjęcie silnika 1AD z łopatologicznym opisem gdzie jaki wężyk podpiąć aby wykonać bezpośrednie czyszczenie wtryskiwaczy ( przeczytałem cały temat ale zdjęcia które najbardziej mnie interesowały już są nieaktywne ).
z góry dziękuję ja i moja Avka ;)


podłącz się pod przewód dochodzący do pompy z filtra (na zdjęciu chyba 3) a powrót to nr 2. Zdjęcie słabej jakości zapożyczone z forum ale można ogarnąć. Ja używam 2 wężyków po około metr długości, którym przedłużam przewody opisane powyżej. Na jednym z nich zamontowałem filterek przelewowy taki jak kiedyś w komarkach był- do kupienia za 5 zł. Środek wlewam do szklanej butelki(plastikowa się nie nadaje) wrzucam w nią przewody odpalam i chodzi sobie przez 15 minut, po 15 minutach gaszę silnik na 15 minut następnie odpalam i trzymam silnik na różnych obrotach 2 tyś 3 tyś nawet 4 przez chwilę. Po 15 minutach w butelce robi się pusto to gaszę motor, wymieniam filtr paliwa, podłączam przewody a to co zostaje w butelce wlewam do baku. Zabieg wykonuję raz do roku i jest ok. Jeszcze nie zdarzyło się żeby z wtrysków poleciał jakiś syf ale po aplikacji wtryski lepiej chodzą, albo przynajmniej mi się tak wydaje. Na pewno nie zaszkodzi.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 514 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda