TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 lis 2018, o 09:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 wrz 2010, o 22:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 15:03
Posty: 120
Lokalizacja: oxford
no wiec tak :
- auto przestalo dymic , nawet w swiatlach innych nie widac mgielki :-) ( a byla - a czasem i to nawet spora )
- auto zrobilo sie bardziej elastyczne na biegach - odczuwalne ( przy nizzych obrotach wyzsza predkosc )
- szybciej sie zbiera - mniejszy dol
- poki co spalania nie jestem w stanie okreslic ale dam znac.

test zdany :-) wlasciciel zadowolony :diabel:
jak sprawdze zasieg na zbiorniku dam cynk.
pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2010, o 10:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 lut 2010, o 09:22
Posty: 185
Lokalizacja: okolica centrum
Marka: byl_Avensis_T25
Model: jest_Superb_II_FL
Nadwozie: inne
Rocznik: 2003
Silnik: 2,0D-4D > 1.8TSI
praski01 napisał(a):
jak sprawdze zasieg na zbiorniku dam cynk.


Czekamy z niecierpliwością na wyniki. :tak:
To jest preparat do diesla?
pozdr

Na zachętę masz piffko :-)

_________________
Pozdrawiam Avemaniaków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 wrz 2010, o 22:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 lut 2008, o 15:03
Posty: 120
Lokalizacja: oxford
dzieki za browarka :-)
to jest do diesla i benzynki :-)

w piatek powinny byc wyniki :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 wrz 2010, o 14:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 09:40
Posty: 200
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Kurcze, normalnie panaceum na wszystko. I to do każdego silnika. Jak się to przyjmie to mechanicy będą już niepotrzebni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lis 2010, o 19:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Śląsk
Przede wszystkim witam na forum, to mój pierwszy post

Współpracuję z kilkoma autoryzacjami Toyoty - właśnie w dziedzinie chemicznego czyszczenia układu paliwowego, stąd pozwolę sobie zabrać głos w temacie. Nie chcę się jakoś szczególnie rozpisywać, ale popełnię kilka zdań.

To nie tak, że są cudowne środki, które zastąpią mechanika, jak ironicznie sugeruje mój przedmówca. Natomiast są środki, które zastosowane odpowiednio wcześnie - usuwają zanieczyszczenia eksploatacyjne, przywracają odpowiednie smarowanie pompy i wtrysków i dzięki temu - zapobiegają mechanicznemu uszkodzeniu elementów układu.

Wg badań TUV i Dekra, pierwotną przyczyną ok. 80% usterek silnika, są zanieczyszczenia eksploatacyjne.

Zmierzone efekty czyszczenia układu paliwowego preparatem Protec - razem z opisem testu możecie obejrzeć tu:

http://www.motochemica.pl/wyniki-testow-2/skutecznosc/

Wspomnę tylko, że udawało się ratować wtryski Denso nawet przy korekcjach sporo powyżej 2, dodam tylko, że przy tych wtryskach niezwykle istotne jest jednoczesne działanie smarujące i czyszczące - dlatego do profilaktyki najpopularnieszy w serwisach Toyoty jest ten preparat: http://www.motochemica.pl/produkty/czys ... n-protect/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2010, o 10:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 09:40
Posty: 200
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Prawdę mówiąc powyższe testy mnie nie przekonują. Żeby chiciaż wyniki były przedstawione w formie wykresu to już by było lepiej a tak to są to tylko dwie wybrane wartości. Nie jest podane czy jest to w stanie ustalonym (stałe obroty) czy przy przyspieszaniu lub zwalnianiu obrotów silnika, nie jest podane czy silnik jest obciążony czy pracuje na luzie. Do tego wyniki są wzięte z obrotów biegu jałowego, przy 2500 obrotów różnice już spadają do ok 21 %. Wyniki maja na celu udowodnienie z góry założonej tezy czyli że musi być lepiej. W taki sposób to można by udowodnić działanie ceramizera i magnetyzera i co tam jeszcze komu się podoba. Inaczej tez pewnie zachowa się silnik po trasie a inaczej ledwo co zagrzany po odpaleniu (może i tak tutaj było). No ale pewnie sporo ludzi to kupi bo przecież jest różnica o 72%. Ciekawi mnie też związek pomiędzy piszącym, wykonującym test i handlującym tym specyfikiem.
P.S. Żeby nie było że jestem tak anty to wczoraj wlałem sobie STP czarny (do czyszczenia wtrysków). Liczę na zmniejszenie hałasu na zimnym silniku bo poza tym wszystko u mnie chodzi cacy.
Cytuj:
kolega polecil mi srodek ktory przeczyszcza ogolnie cale uklady, sondy, czujniki itp - przelatuje przez cale auto

Nawet nie wiem jak to skomentować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lis 2010, o 22:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Śląsk
agentwp napisał(a):
Prawdę mówiąc powyższe testy mnie nie przekonują. Żeby chiciaż wyniki były przedstawione w formie wykresu to już by było lepiej a tak to są to tylko dwie wybrane wartości.

Heh, kłania się najwidoczniej brak pojęcia o metodach pomiarowych... Specyfika pracy urządzeń pomiarowych, jakimi są analizatory spalin jest niestety taka, że mierzą wartości 'punktowo". Pomiar 'ciągły', jeszcze w formie wykresu jest z kilku względów nierealny - to nie hamownia. Na pomiary na hamownię zapraszam do wrocławskiego Jetronika, który również z nami współpracuje. ALE na hamowni nie dokonasz analizy spalin...
agentwp napisał(a):
Nie jest podane czy jest to w stanie ustalonym (stałe obroty) czy przy przyspieszaniu lub zwalnianiu obrotów silnika, nie jest podane czy silnik jest obciążony czy pracuje na luzie. Do tego wyniki są wzięte z obrotów biegu jałowego, przy 2500 obrotów różnice już spadają do ok 21 %.

Cóż, kolega próbuje poddawać w wątpliwość - słusznie, kto pyta, nie błądzi. Badanie zostało przeprowadzone na Stacji Kontroli Pojazdów w trybie ustawowym. Ustawodawca przyjmuje jasne kryteria parametrów pracy silnika tak, aby oddawały rzeczywisty stan rzeczy (odsyłam do odpowiedniego dziennika ustaw lub na SKP). Na pytanie, czy silnik pracował pod obciążeniem, odpowiem pytaniem - jak kolega wyobraża sobie pomiar spalin podczas pracy pod obciążeniem? Diagnosta ma biec z analizatorem za autem? :D
Przed pomiarem samochód został zagrzany. wykonano również jazdę próbną. Dodam tylko, że pomiar przy obrotach 2,5 tys. został przeprowadzony i wpisany na kartę na moje wyraźne życzenie.

agentwp napisał(a):
Wyniki maja na celu udowodnienie z góry założonej tezy czyli że musi być lepiej.
Zdanie po prostu tak puste, że "nawet nie wiem jak to skomentować"

agentwp napisał(a):
Ciekawi mnie też związek pomiędzy piszącym, wykonującym test i handlującym tym specyfikiem.

Widać kolega nie chciał (nie potrafił?) przeczytać pierwszych zdań mojego poprzedniego postu, więc aby uniknąć wielowątkowego śledztwa i komisji śledczej, podkabluję sam siebie:

grisza76 napisał(a):
Współpracuję z kilkoma autoryzacjami Toyoty - właśnie w dziedzinie chemicznego czyszczenia układu paliwowego
Jasne? Czy dokonać analizy logicznej z rozbiorem zdania?

agentwp napisał(a):
P.S. Żeby nie było że jestem tak anty to wczoraj wlałem sobie STP czarny (do czyszczenia wtrysków). Liczę na zmniejszenie hałasu na zimnym silniku bo poza tym wszystko u mnie chodzi cacy.


Więc szybka decyzja - nie wierzysz w pomiary, pod którymi podpisał się diagnosta, a stosujesz środek, obiecujący wszystko....

agentwp napisał(a):
No ale pewnie sporo ludzi to kupi bo przecież jest różnica o 72%

No i tu trafiłeś kulą w płot. Środek jest niedostępny dla właścicieli samochodów. Jest to środek serwisowy, decyzję o jego zastosowaniu podejmuje serwis. Tym się różni preparat profesjonalny, który ma wykorzystywać mechanik (oczywiście także ma na tym zarobić), od środka z hipermarketu, który ma tylko nabić kabzę producentowi i sprzedawcy.

Jeśli ktoś dobrnął do końca, proszę o wybaczenie za śmiałą formę odpowiedzi.
W razie pytań - służę kontaktem bezpośrednim - gg 4374089
Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2010, o 09:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 09:40
Posty: 200
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
1. Nie znam się na metodach pomiarowych ale bez problemu da się uzyskać wykres spalin w funkcji obrotów. Takie coś nawet kiedyś otrzymałem na przeglądzie. Wykres można też stworzyć z wielu punktów. Klient który naprawia/tuninguje swoje auto mało interesuje czy pomiar jest przeprowadzony ustawowo czy nie - ma być wiarygodny a Twój nie jest. Wybór jednego z punktów pracy silnika do oceny działania specyfiku jest dla mnie niewystarczający aby stwierdzić jednoznacznie poprawę. Jakbym chociaż zobaczył wyniki z kilku prób z wyciągnięta średnią, każda próba przeprowadzona przynajmniej co 500 obr., następnie przeprowadzona po pewnym przebiegu, na silniku o zbliżonej temp płynu chłodzącego, oleju i powietrza oraz na tym samym paliwie to była by to próba która coś pokazuje. Twoja próba nie pokazuje praktycznie nic. Piszesz że współpracujesz z serwisami a wyniki pokazujesz jako świstki papierów popisane i pokreślone niechlujnie długopisem - przedstawiasz je następnym serwisom jako reklamę swojego środka? Na mnie działa to akurat odwrotnie ale może profesjonalne serwisy to przekonuje
2. Niby czemu nie można dokonać analizy spalin na hamowni?
3. Jak przeprowadziłeś badania przy 2500 to czemu się chwalisz że jest poprawa o 72% a nie 21 %?
4. Wybacz ale zachwalanie produktu który się samemu sprzedaje jest również mało wiarygodne. Słyszałeś kiedyś o tym aby ktoś mówił że to co sprzedaje jest do d...?
5. STP zastosowałem m.in dlatego aby się przekonać czy coś się zmieni. Nie twierdzę że Twój preparat nie działa, twierdzę tylko że pomiary są przeprowadzone byle jak.
6. Nie wiem czy trafiłem kulą w płot i komu sprzedajesz swój preparat - czy bezpośrednio klientowi czy pośrednio poprzez warsztat. Masz z tego zysk więc Twoja opinia jest mało obiektywna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2010, o 19:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Śląsk
Streszczając Twoją wypowiedź:
agentwp napisał(a):
1. Nie znam się na metodach pomiarowych ale

agentwp napisał(a):
twierdzę tylko że pomiary są przeprowadzone byle jak.

agentwp napisał(a):
wyniki pokazujesz jako świstki papierów popisane i pokreślone niechlujnie długopisem


Skoro się nie znasz, dlaczego wypowiadasz się w kolejnych 10 linijkach na ten temat?
Najwidoczniej lubisz mieć dużo niczego do powiedzenia.
Argumentem o niewiarygodnym długopisie mnie pokonałes - genialna dedukcja, Scherlocku :)))
Powodzenia i szerokiej drogi. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2010, o 23:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 6 kwi 2010, o 09:40
Posty: 200
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: 1CD-FTV 116 KM
Jaki niewiarygodny długopis? Czytać nie umiesz? Poza tym pasuję. Niech będzie że zrobiłeś test w którym jest 79% poprawa po Twoim środku. Jaki pomiar taki wynik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2010, o 22:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 maja 2010, o 08:28
Posty: 186
Lokalizacja: Bydgoszcz
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
Ostatnio zapytałem teścia, który pracuje od wielu lat w serwisie Opla, czy słyszał o jakichś specyfikach do czyszczenia układów paliwowych. Powiedział, że od dawna stosują Protec. Chyba się skuszę, 50 PLN nie majątek. Mam nadzieje, że mi wytrysków po czyszczeniu nie wypluje przez wydech :-)

Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2010, o 22:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 2273
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 100
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
meehow napisał(a):
Ostatnio zapytałem teścia, który pracuje od wielu lat w serwisie Opla, czy słyszał o jakichś specyfikach do czyszczenia układów paliwowych. Powiedział, że od dawna stosują Protec. Chyba się skuszę, 50 PLN nie majątek. Mam nadzieje, że mi wytrysków po czyszczeniu nie wypluje przez wydech :-)

Michał

Protec to jeden z ulubionych środków stosowanych przez handlarzy, ale gdzie to można kupić?

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lis 2010, o 22:26 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 29 gru 2008, o 16:03
Posty: 1471
Lokalizacja: PL
Pochwały: 13
Marka: Hyundai
Model: i45
Rocznik: 2013
Silnik: 2.4 GDI
ja zastosowałem LM Diesel injector cleaner (80zł), jak narazie dławienia przy 3000-3500obr odpuściły :jezyk: , zobacze jeszcze czy wpłynęło to na korekcje wtrysiwaczy (na jednym było -1,5)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2010, o 14:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Śląsk
jozef01 napisał(a):
meehow napisał(a):
Ostatnio zapytałem teścia, który pracuje od wielu lat w serwisie Opla, czy słyszał o jakichś specyfikach do czyszczenia układów paliwowych. Powiedział, że od dawna stosują Protec. Chyba się skuszę, 50 PLN nie majątek. Mam nadzieje, że mi wytrysków po czyszczeniu nie wypluje przez wydech :-)

Nie ma strachu w naszym fachu :) - jeśli zastosujesz zgodnie z zaleceniami. Osobiście do zbiornika polecam Common Rail Diesel Clean & Protect - znajdziesz link w moim pierwszym poście w tym wątku. A opis stosowania w układzie paliwowym masz tu:
http://www.motochemica.pl/porady-techni ... o-pro-tec/


Michał

gdzie to można kupić?[/quote]
Warszawa - Protec dostaniesz w kilku punktach - Ford Lipski (ul. Ostroroga 40), serwis tuningowy Unitronic p. Andrzeja Poniedziałka albo serwis WW Tuning w Markach pod Warszawą. W tym ostatnim czyściłem Toyotę zresztą.

W razie pytań - polecam się.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2010, o 17:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 maja 2010, o 08:28
Posty: 186
Lokalizacja: Bydgoszcz
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 1CDFTV
jozef01 napisał(a):
Protec to jeden z ulubionych środków stosowanych przez handlarzy, ale gdzie to można kupić?


A czemu handlarzy? To brzmi co najmniej jak zalewanie silnika doktorkiem czy innym badziewiem, zeby mial lepsze sprezanie i zeby sie oliwa nie lala, az do pierwszej zmiany... :-) Chyba ze mowisz o srodku lanym do oleju, a nie do baku.

Michał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2010, o 22:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Śląsk
Protec nie ma "Motodoktora" do klajstrowania silnika przed sprzedażą. Sprawa jest prosta - wg badań TUV i DEKRA, ok. 80% pierwotnych przyczyn usterek silnika to zanieczyszczenia eksploatacyjne. Ponieważ środek czyści w szybkim czasie, przy odpowiedniej aplikacji do auta (nie mówimy o nalewaniu do baku - zresztą przeczytaj tu: www.motochemica.pl ) otrzymujesz błyskawiczny efekt. Ponieważ w większości przypadków przyczyną problemów jest syf tu i ówdzie - więc takie czyszczenie zastępuje często grzebanie w silniku, a o to chodzi m.in. handlarzom.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2010, o 07:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 lut 2009, o 10:26
Posty: 16
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Marka: Toyota
Model: T25 kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Może ktoś poleci warsztat gdzie można wyczyścić wtryski w okolicy Warszawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2010, o 09:30 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 cze 2008, o 07:34
Posty: 901
Pochwały: 32
Marka: Toyota
Model: T-etka 27
Rocznik: 2011
Silnik: benzyna
Widzę że temat płukania układu się rozwinął , dlatego mam pytanie do osób które pracują w ASO.
Czy wykonujecie u siebie czyszczenie układu wtryskowego tymi "magicznymi" środkami ?
Pozdr.
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lis 2010, o 19:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lis 2010, o 18:58
Posty: 13
Lokalizacja: Śląsk
Wisniowy napisał(a):
Może ktoś poleci warsztat gdzie można wyczyścić wtryski w okolicy Warszawy.


serwis tuningowy Unitronic p. Andrzeja Poniedziałka albo serwis WW Tuning w Markach pod Warszawą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2011, o 17:45 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2009, o 03:16
Posty: 94
Lokalizacja: Manchester UK
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1,8 VVTi
Ja okolo miesiac temu wlalem STP do czyszczenia układu i zatankowałem na full po 1.5h jazdy na trasie podczas stania na swiatlach widziałem ze silnik nie pracuje normalnie na wolnych obrotach ( lekkie skoki) wiec mysle ze dziala następny srodek STP byl to booster (w zestawie) tak samo wlałem i do pelna ponownie. Przyznam ze mam odczucie jakby lepiej chodzil teraz a bylem przeciwny takim specyfikom ale musze przyznac ze sa jednak dobre i polecam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2011, o 20:31 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1632
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 31
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
paweł napisał(a):
wyjeździłem cały bak i nic ani lepiej ani gorzej to samo :-) :-) :-)


U mnie to samo.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2011, o 21:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20562
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ma byc brak roznicy, roznica oznacza ze juz gdzies "zaroslo", ja uzywam regularnie i sobie chwale ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2011, o 23:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2009, o 15:09
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Citroen
Model: C4 New Exclusive
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 HDi (110KM)
lukasisko1981 napisał(a):
Ja okolo miesiac temu wlalem STP do czyszczenia układu

Stosowałem i to nic nie daje, tak samo środek Forte nic nie daje.
Teraz testuje Stanadyne Performance Formula (Diesel Fuel Additive) - polecił mi kolega, który pracował w JR MOTOR SERVICES, G.B. zobaczymy czy to coś pomoże.

_________________
Pozdrawiam,

Mariusz

Była: Toyota Avensis T25 2.0 D-4D (116KM) 2004r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sty 2011, o 23:26 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7192
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Colto napisał(a):
Stosowałem i to nic nie daje... zobaczymy czy to coś pomoże.

A w czym potrzebujesz pomocy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 00:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2009, o 15:09
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Citroen
Model: C4 New Exclusive
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 HDi (110KM)
piokli napisał(a):
A w czym potrzebujesz pomocy?

Mam rozjechaną korekcję na jednym wtrysku -1,71

_________________
Pozdrawiam,

Mariusz

Była: Toyota Avensis T25 2.0 D-4D (116KM) 2004r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2011, o 11:13 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7192
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Colto napisał(a):
Mam rozjechaną korekcję na jednym wtrysku -1,71


Niektórzy koledzy pisali, że im preparaty czyszczące wtryskiwacze zmniejszyły znacząco sporą korekcję. Zapewne w każdym samochodzie efekt czyszczenia da inny rezultat, ale wydaje mi się, że warto abyś spróbował jeszcze innych, jak najmocniejszych środków czyszczących wtryskiwacze. Może spróbuj Klenn-Flo http://allegro.pl/kleen-flo-plyn-do-czy ... 59426.html, albo "wyjeździj" kilka butelek tego STP. Daj może trochę większe stężenie i kilka zbiorników paliwa zużyj z takimi mocniejszymi dodatkami rozpuszczającymi osady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2011, o 23:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 475
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Od kilku lat regularnie używam preparatu firmy Redex.
Nie zauważyłem znaczącej różnicy w działaniu silnika, za to ewidentnie poprawiam sobie samopoczucie.

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2011, o 01:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2009, o 15:09
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Marka: Citroen
Model: C4 New Exclusive
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 HDi (110KM)
Colto napisał(a):
Teraz testuje Stanadyne Performance Formula (Diesel Fuel Additive) - polecił mi kolega, który pracował w JR MOTOR SERVICES, G.B. zobaczymy czy to coś pomoże.

W piątek miałem robiony przegląd u kolegi Rafała w "All Japanese" - poprosiłem o sprawdzenie korekcji wtrysków.
Nadmienię, że wyjeździłem tylko jeden bak na w/w środku i obecnie korekcja jest -0,03 (było -1,71).
Kolega z JR MOTOR SERVICE, który polecił mi ten środek miał rację, że jeżeli wtryskiwacz nie ma uszkodzenia mechanicznego to wszystko wróci do normy.

_________________
Pozdrawiam,

Mariusz

Była: Toyota Avensis T25 2.0 D-4D (116KM) 2004r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2011, o 15:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20562
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 293
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
to przy okazji napisz gdzie to kupic mozna :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2011, o 16:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2008, o 21:47
Posty: 1814
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 75
Marka: Peugeot
Model: 308 GTi
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2012
Silnik: 1.6 THP200 by GCS
np tu http://www.jrmotors.pl/stanadyne/78-dod ... ce-formula


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 532 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda