TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 19 paź 2017, o 05:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lis 2013, o 14:45 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
zadnych mikroszczelin, zadnych mikroubytkow, to wlasnie ich brak jest problemem, zmodyfikowane tloki maja wiecej otworow i wtedy wszystko dziala, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2013, o 13:21 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
elraf napisał(a):
(...) szkody nie narobi za drogi również nie jest, uznałem że warto sprawdzić. Pierwsze spostrzeżenia jak najbardziej pozytywne (...)

Hmmm, jeśli powodem zastosowania tego specyfiku jest to, że szkody nie narobi oraz to, że nie jest drogi, to ja - szczerze mówiąc - "wymiękam"...

elraf napisał(a):
(...) Na Twoje pytanie dam tylko kilka tematów do przemyślenia. (...)

Kolego, nie dawaj mi nic do przemyślenia (zwłaszcza w takich tematach jak np. zalecanie Castrola przez Toyotę, bo to jakiś kosmos jest), tylko odpowiedz na pytanie.

rng17 napisał(a):
Na wstępie dodam że zdania żadnego nie posiadam co do skuteczności ceramizerów ale posiadam zdanie co do stosowania róznych wynalazków przez producentów . A twoja prośbę o wytłumaczenie czemu tej fantastycznej tech Toyota nie stosuje i jest odporna na nową technologie jest powszechnie znana . Pewnie jakiś żyd albo inna qrwa nie myta zadecdydowała że nowe technologie dodatniego wyniku finansowego nie przyniosą :) to wytłumacz skoro tak dużo wiesz o producentach czemu montują wadliwe/nietrwałe koła dwumasowe ,wtryski ,egr y, osiadające tuleje itp cuda co wcześniej sie nie psuły dodam że nie jest to analfabetyzm wtórny a celowe działanie wydojenie naiwnego klijenta

Dzięki. Jestem pod wrażeniem fachowości wypowiedzi. Dzięki również za informacje o nieznanych mi dotąd stanowiskach/funkcjach w koncernach motoryzacyjnych (żyd oraz qrwa nie myta).

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2013, o 17:12 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Barbapapa...ja to Ciebie widzę w roli polityka....w jakimś programie publicystycznym wianuszek polityków i wiesz...."proszę mi nie przerywać bo ja Panu nie przerywałem" :-D ...a tak na poważnie jak będziesz taki nie grzeczny to zamówimy na tą zimę OBFITE opady śniegu :jezyk:

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2013, o 21:51 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
lutek, proszę Cię! Nigdy w życiu do polityki! A co do śniegu - oby go było jak najmniej (a najlepiej w ogóle). By the way - na śnieg ceramizer przypadkiem nie pomaga? Bo jeśli by pomógł, to może bym sobie też zastosował :-D :-D :-D

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2013, o 19:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 351
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Do kolegi Barbapapy chodziło o księgowego lub osobe decyzyjną za jakość materiałów . Sory za wulgarne określenie ale nic innego nie przyszło mi do głowy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2013, o 10:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 kwi 2011, o 11:31
Posty: 33
Lokalizacja: świetokrzyskie
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 129 KM
wrc napisał(a):
zadnych mikroszczelin, zadnych mikroubytkow, to wlasnie ich brak jest problemem, zmodyfikowane tloki maja wiecej otworow i wtedy wszystko dziala, pozdr

nie rozumiem tego , jakich otworów bo nie widziałem czegoś takiego - to co dodali dodatkowy kanal na pierścionki dla mnie to silnik bierze olej poprzez zużyte uszczelniacze i pierścionki które już nie działają np. przez zapieczenie i tyle oczywiście jeśli nie ma progów na tulejach i po ich wymianie nie powinien brać oleju cudów nie ma :-D

_________________
człowiek jakby w tym kraju nie pił,to całkiem by
oszalał


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 gru 2013, o 11:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Poczytaj co było przyczyną i jakie było rozwiązanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2014, o 12:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 14:28
Posty: 16
Lokalizacja: Gdynia
Wracając do moich wcześniejszych wypowiedzi Po przejechaniu dystansu 3-4 tysięcy dochodzę do wniosku że olej dalej bierze (choć mniej o jakieś 0,2 l /1000 stąd musiałem dystans większy pokonać aby potwierdzić pomiar) spalanie kilka procent od 5 - 7 % niższe w zależności od stylu jazdy, lepsza kultura pracy silnika (tutaj mamy wartość niemierzalną, ja mogę powiedzieć że słychać wyraźnie w niedługim czasie po dolaniu potem ucho się przyzwyczaja i po tylu tysiącach przejechanych km już nie wiem czy jest jakaś różnica pomiędzy tym co było przed ceramizerem czy nie). Czy się opłaca ?? kwestia tego na jak długo mniej będzie ten olej palił. Jeżeli jest to prawdą że 60 000 km na tym ceramizerze przejadę to mamy wpip i jeszcze trochę tych dolewek oleju jeżeli nie jest to prawdą to się po prostu nie opłaca. Zrobię jeszcze jeden test wykorzystam płukankę silnika i wykonam zmianę oleju (nadal ta sama marka i typ oleju) potem doleje 2 dozowniki jak nakazuje instrukcja przy samochodach o znacznych przebiegach lub znacznego poboru oleju i wykonam pomiary i kończę swoje przygody z ceramizerem w tym aucie (może w innych jest inaczej). Wiem że złote myśli to można na blogach zostawiać a nie na forach jednak myślę że WRC ma rację i dużo to nie pomoże, bynajmniej będzie czarno na białym i temat z ceramizerem w tym samochodzie z tym silnikiem zakończę. Mimo tego irytującego mankamentu z silnikiem nadal jestem przekonany co do słuszności wyboru marki, modelu i silnika swojego samochodu bynajmniej nie obawiam się że coś zaszwankuje na drodze jedynie pojemność bagażnika muszę zmniejszyć o bańkę oleju ale jest to drażniące.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2014, o 13:59 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Czyżby jednak mit ceramizera obalony? :tak:

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2014, o 14:16 
Mi tam te ceramizery nigdy nie lezaly. Moze zmniejszaja te ceramiczne struktury tarcie ale co maja do szukania w takich np. katalizatorach jezeli silnik bierze troche oleju. Ciekawe tez czy nie przyspiesza odkladania syfu w zakamarkach silnika. Ale to tylko takie moje dywagacje.


Góra
  
 
PostNapisane: 21 sty 2014, o 16:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 14:28
Posty: 16
Lokalizacja: Gdynia
nie tyle co obalony po prostu z tym silnikiem się nie sprawdza znam silnik z którym działa ale pobór oleju był na poziomie 0,6 l na 10 000


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2014, o 17:06 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
To mamy nową zmienną - silnik. Co na to producent ceramizera? Czy przyznaje się do tego, że z niektórymi silnikami jego produkt nie działa? A może to Toyota robi silniki z jakichś dziwnych materiałów, które nie współpracują z ceramizerem?

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2014, o 19:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2011, o 21:59
Posty: 696
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 (2AD-FTV)
Visitor1230 napisał(a):
Mi tam te ceramizery nigdy nie lezaly. Moze zmniejszaja te ceramiczne struktury tarcie ale co maja do szukania w takich np. katalizatorach jezeli silnik bierze troche oleju. Ciekawe tez czy nie przyspiesza odkladania syfu w zakamarkach silnika. Ale to tylko takie moje dywagacje.

no ale sam producent na etapie produkcji oleju dodaje do bazy olejowej różne dodatki...w tym modyfikator tarcia...i finalny produkt np. 5W30, który dostajemy w sklepie jest kompromisem dla szerokich potrzeb konsumenckich ;-)
dla katalizatora dużo gorszy od dodania modyfikatora tarcia będzie sam olej z większą ilością cynku i fosforu(np z normą API SG), który pięknie katalizator zapcha z czasem...


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 20:53 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5707
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 54
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
Poczytałem, poczytałem i tak skoro ten cały ceramizer to można zakupić i zalać wtedy ma się "czystsze" sumienie :-) i opinie są takie sobie.
A czy ktoś z Was używał czegoś takiego jak Modyfikator Plus ?
Podobno wyrównuje kompresję. Czy ktoś używał takie środek ?

Co lepsze Ceramizer: http://www.ceramizer.pl/
Magnetyzer: http://www.modifikator.pl/home-modyfika ... odifikator .

Nie chodzi teraz o mojego diesla, ale o benzynę. Ale kto wie, czy jakbym zakupywał, czy i dla siebie bym nie kupił. Ot tak dla spróbowania. Zaszkodzić może nie zaszkodzi, ale czy pomoże?

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 21:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 15:57
Posty: 289
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pochwały: 20
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4 vvt-i
Mój ojciec kiedyś używał ceramizera jak mu mechanik spieprzył remont silniki w skodziance felici 1,6 benzyna 2000r. Wg. jego odczuć silnik się wyciszył i pracował lepiej niż po remoncie ale to wciąż nie było to samo co przed niefachowym remontem (coś z szklankami, popychaczami etc.)

Co do modyfikatora plus , często widzę jego reklamy na tvn turbo. Osobiście nie testowałem i nie znam nikogo kto go stosował ale obietnice producenta są dość wysokie.

_________________
==== Moja Red Cherry ====
viewtopic.php?f=63&t=17936


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 21:21 
Daj sobie spokoj wogole z ceramizerami. Ceramiczne czastki nie maja nic do szukania w oleju. JAk i wogole zadne czastki stale. Najlepsze to jak np. takidobry filtr wylapie je z syfem. I po ceramice. Dla mnie nieporozumienie.
Na temat Modyfikatora sie nie bede rozpisywal. Z racji, ze nie uzywalem. Ponadto w opisie same papka i zadnych konkretow. Ja zalalem ostatnio Motor Protect ze wzgledu na olej 0W20. MP ma skoncentrowany pakiet dodatkow EP, chroniacych silnik w trakcie wysokich naciskow miedzy partiami wspolpracujacymi. I to bylo kryterium wyboru. Przy okazji silnik zaczal palic o 0,5l/100. A to akurat taki mily uboczny efekt. Opisalem w ostatnim watku na swoim profilu.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 22:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Fans napisał(a):
Zaszkodzić może nie zaszkodzi
100% pewien jestes :chytry:

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 22:37 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5707
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 54
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
wrc napisał(a):
Fans napisał(a):
Zaszkodzić może nie zaszkodzi
100% pewien jestes :chytry:

pozdr


tego to aż w 100% nie ;-)

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 22:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jak patrze na opis co takie srodki dokonuja, to mam wrazenie ze nie dosc ze nie pomoze to jeszcze moze niekiedy zaszkodzic. I zupelnie nie wiem po co dolewac cos takiego do sprawnego silnika ;-) Fakt ze kiedys w sieci byly filmy z jazdy bez oleju w silniku i po ceramizerze :-D

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 22:42 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 paź 2007, o 12:40
Posty: 5707
Lokalizacja: Białołęka Warszawa / Lommedalen
Pochwały: 54
Marka: Opel
Model: Insignia
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 CDTI 160 KM 4x4
a jakie słowo o modyfikatorze plus ?

_________________
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r. ---> Nissan X-trail 2.2dci 04r. ---> Opel Insignia 2.0 CDTI 4x4 2013r.


Pozdrawiam Lukatoari


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 cze 2014, o 22:44 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Opis obiecuje tak duzo ze az sie nie chce wierzyc ze to osiagalne... Jako ze nie stosowalem nie moge jednak napisac ze to kit :-)

pozdr

Przedłuża się wiek roboczy silnika przynajmniej
2 razy
Zmniejsza zużycie paliwa od 8 do 12%
Zwiększa moc silnika do 15%
Całkowicie eliminuje "zimny start silnika" (suchy start)
Silnik łatwiej nabiera przyspieszenia
Ułatwia start silnika podczas niskich temperatur (nawet do -40°c)
Zabezpiecza spokojniejszą i cichszą pracę silnika
Zapewnia całkowitą ochronę silnika do tego stopnia, że w przypadku całkowitej utraty oleju w silniku umożliwia przejechanie nie mniej niż 50 km bez najmniejszego uszkodzenia silnika
Długotrwała ochrona w silniku - 50 000 km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 07:58 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6971
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
15% wzrost mocy :-D
Diesel jeżdżący przy -40C :-D
50 km jazdy bez oleju, zwlaszcza w samochodzie z turbina.
Chyba zapomnieli, ze olej nie tylko smaruje.

Dla mnie te info o produkcie jest smieszne, ale beda tacy co w to uwierza i potem bedzie dramat.
Ciekawe kiedy doczekamy sie karania za przegiecie z iloscia klamstw przypadajacych na jedna reklame.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 10:42 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Do 10-latka zalałbym bez obaw, ale do nowego chyba nie koniecznie :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 13:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Bez obaw bo sie nic nie uszkodzi czy bez obaw bo ew. straty male? Ja tego na bank nie zaleje, bo co ja zrobie jak moje ave otrzyma 15% wiecej mocy przy 12% spadku zyzycia paliwa, moc rozniesie ten pojazd :dance:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 15:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 paź 2012, o 17:48
Posty: 137
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 19
Marka: Toyota
Model: avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna
ale po co zastanawiac się nad ceramizerem jak macie najnowsze technologie typu nano w xado ukraińskie na patentach basfa albo amerykańskiego archoila archoila już stosują przedsiębiorstwa autobusowe do paliwa bo znacznie ograniczają zużycie paliwa (poprawiając efektywnośc spalania) tylko i nas taki ciemnogród w tym kraju jak zawsze bo jakiś szwagier kiedyś zalał moto doktora na bazie trocin i zaszkodziło no to o czym my tu mówimy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 19:27 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Do T22 zlałem Ceramizery jakies 7 lat temu i do dziś jeździ. Audi jeździło na Xado 4 lata i nadal jeździ, więc bez obaw ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 cze 2014, o 22:56 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 13 lip 2009, o 08:47
Posty: 96
Lokalizacja: Puławy
Marka: Toyota
Model: T22-99, T25 2.0 D4D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 4a-Fe 1,6 LPG
Hej, ja uważam że ceramizer nic nie wnosi do naszych wyeksploatowanych sprzętów. Zalewałem osobiście i nic się nie zmieniło, jak brał olej tak brał i po zalaniu, mocy też nie zyskał, paliwa też nie odkładał na półkę, wyciszyć się też nie wyciszył. Panowie remont, remont, remont.

_________________
BC313


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2014, o 14:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 paź 2012, o 17:48
Posty: 137
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 19
Marka: Toyota
Model: avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna
Ale xado ma specjalny produkt do czyszczenia zapieczonych pierścieni nanoszony przez świece lub wtryski to by ktoś wytestował z tymi problemami bo jak rewitalizant ma zwalczyc problem pierścieni i nagaru nie był po to projektowany.
ja zastosowałem ten antykoks do d4 i to ile smoły puściło to szok wkręciłem świece zgodnie z instrukcją potem wykręciłem i cały nagar był rozpuszczony... nie wiem może by ktoś faktycznie sprawdził produkt


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2014, o 17:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Patrzales na sklad tego produktu? Jakies nafty czy cos innego? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 cze 2014, o 19:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 paź 2012, o 17:48
Posty: 137
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 19
Marka: Toyota
Model: avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna
nafta to standard w czymś takim ale nie ma obawy o przedostanie się do oleju bo może robic za płukankę do silnika. sama nafta by tak nie działała moim zdaniem bo czyściłem te klapy dolotu to i ropa szła i zmywacze i paliwo i nafty i wszystko co miałem w zapasie i tak nic nie ruszało nagaru.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda