TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 paź 2017, o 11:29

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 sty 2015, o 22:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
paba napisał(a):
wrc napisał(a):
Po pierwsze to po 100 tys. km w dobrym silniku praktycznie nie wystepuje mierzalne zuzycie gladzi cylindrowej, po drugie mam pytanie jak srodek chemiczny potrafilby odbudowac honowaną powierzchnie? Prosze o odpowiedz tylko na zadane pytanie. pozdr

zgadza się tak jest w zdecydowanej większości przypadków, ale w Zbiorze testów długodystansowych w AŚ 2012 przeczytałem o samochodzie, którym jeżdżę - Yaris 99-05 - z silnikiem 1.3 akurat
rozebrali ten samochód po 100 tysiącach i co prawda rozrząd, łożyska i zawory były w dobrym stanie, ale zużycia tłoków i cylindrów były znaczne - tłumaczono to zarówno oszczędnościami w materiale jak i problemami z uszczelnieniem przepływomierza, w co ciężko mi uwierzyć

natomiast co do esencji Twojego pytania - jak środek potrafi to odbudować - nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć na to pytanie, w każdym nic ponad to co napisałem, bo nie mam takiej wiedzy, a przede wszystkim Xado nic więcej nie publikuje poza tym co przytaczałem w tym wątku, a fachowej literatury nie znam

używają pojęcia Rewitalizant

Cytuj:
(...) This process is called Revitalisation.
The protective coating, which was formed on the surface of the part as a result of the revitalisation, possesses unique properties and even exceeds the new part by a number of characteristics
Such results cannot be achieved by other technologies (plating and metal-containing additives, additives on the basis of molybdenum disulfide, esters – sticky magnets, liquid ceramics – boron nitride), which existed earlier. (...)


czyli jeśli chodzi o Ceratec przynajmniej wiemy dokładnie z czym mamy do czynienia, jest to środek oparty oprócz innych pierwiastków na azotku boru (boron nitride), znanym jako biały grafit
wykorzystanie grafitu koloidalnego jest opisane w książce Michałowskiej "Paliwa, oleje i smary"
http://nitrid.eu/azotek-boru/
http://materialyinzynierskie.pl/powloki ... mperatury/

takie zużycia w silniku Toyoty po 100 kkm też mi się wydawały nie do uwierzenia, tak samo jak nie do uwierzenia wydaje mi się żeby opiniotwórczy TUV za łapówki czy cholera wie co pisał laurki produktom Xado, a oni łazili z nimi po kilku dobrych latach na konferencje i nikt ich nie wyśmiał
I to jest wlasnie problem, niby ma to cos odbudowac czy rewitalizowac, ale jak to sie dzieje to juz producent nie chce podac. Wiadomo ze sa tajemnice handlowe itp. ale dalej brzmi to podejrzanie. A sa na to chociaz patenty? Bo jak odbudowac chemicznie honowana powierzchnie metalowe pewnie nie jeden juz zapytal. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sty 2015, o 23:27 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:21
Posty: 78
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1999
Silnik: 1SZFE
wrc napisał(a):
I to jest wlasnie problem, niby ma to cos odbudowac czy rewitalizowac, ale jak to sie dzieje to juz producent nie chce podac. Wiadomo ze sa tajemnice handlowe itp. ale dalej brzmi to podejrzanie. A sa na to chociaz patenty? Bo jak odbudowac chemicznie honowana powierzchnie metalowe pewnie nie jeden juz zapytal. pozdr

wyczytałem, że "trop związany z Xado" ma być gdzieś tutaj

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zjawisko_b ... wo%C5%9Bci

w przypisach jest m.in strona po angielsku, ale nie działa, oto kopia z webcache google

http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2015, o 12:51 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
paba napisał(a):
wyczytałem, że "trop związany z Xado" ma być gdzieś tutaj (...)

paba, widzę, że w pisaniu jesteś niezniszczalny, tak jak niezniszczalny ma być silnik po zastosowaniu specyfiku XADO.
Nie o to chodzi, żeby tropić/szukać w całej sieci jakichkolwiek okruchów informacji o tym, cóż za miksturę przygotowała firma XADO. Chodzi o to, że (pozwolę sobie przypomnieć):

Barbapapa napisał(a):
1) Ty wierzysz, że środek tworzy jakąś specjalną ochronną powłokę w silniku, ja w to nie wierzę,
2) środek XADO poprawia kilka parametrów silnika, np. moc, kompresja, spalanie (według certyfikatu TUV),
3) środek nie posiada aktualnego certyfikatu TUV,
4) w dokumencie, z którego wynikają wnioski wymienione w pkt 2, TUV nie zająknął się nawet na temat zwiększania przez ten środek stopnia ochrony silnika,
5) "rewitalizant" nie jest określeniem fachowym, tylko marketingowym. W kontekście dokumentów TUV (certyfikat i raport z badań) można stwierdzić, że to chyba czysty marketing, skoro o ochronnych właściwościach tego preparatu wspomniane dokumenty milczą jak zaklęte.


Czyli nie mamy żadnej wiarygodnej informacji o tym, na czym niby ma polegać ta zwiększona ochrona silnika.
Rozumiem, że za wszelką cenę próbujesz teraz zracjonalizować swój zakup. Ale to trochę "musztarda po obiedzie". Sam znalazłeś dokumenty, które miały potwierdzać te cudowne właściwości specyfiku. Jak się okazało, nie tylko nie potwierdzają, ale już są nieaktualne.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2015, o 23:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6973
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Obecna forma i zawartość tego wątku powoduje, że stał się on targowiskiem z przekupkami, zamiast miejscem technicznej dyskusji.

Mam 2 prośby:

1) Proszę aby opinie o ceramizerach w tym wątku pisały osoby, które same stosowały ceramizery i chcą się podzielić swoimi doświadczeniami.
Nie zaśmiecajmy tego wątku. Przekonywać innych do swoich teorii i poglądów możemy w dziale OT.

2) Proszę o wyczyszczenie tego tematu z postów pisanych przez osoby nie mające żadnych doświadczeń z ceramizerami, a pisanych tylko po to aby nawracać innych na własne poglądy.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2015, o 23:16 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Ho, ho, Pan cenzor się odezwał...
Rozumiem, że w myśl zaproponowanej zasady, nie będziesz mógł pisać w wątku o T27, ani T25. Z wątku o Ukrainie też trzeba wywalić Twoje posty - chyba nie masz żadnych doświadczeń związanych z tamtejszą sytuacją?
Zamiast domagać się wywalenia czyichś postów, może lepiej wygłoś swój pogląd na temat będący tytułem wątku.
I jeszcze jedno - nie myl dyskusji z nawracaniem na poglądy. I przyzwyczaj się do tego, że pojęcie dyskusji na forum nie jest równoznaczne z pisaniem wyłącznie takich postów, które podobają się Panu piokli.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2015, o 23:31 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6973
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 820
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Niestety takiej właśnie odpowiedzi spodziewałem się z Twojej strony.
Jak typowa przekupka, która jak nie ma nic merytorycznego do powiedzenia w temacie, to przynajmniej piardnie głośno, aby zwrócić na siebie uwagę.

Zapraszam do działu OT i tam będziemy sobie dyskutować. Nie zaśmiecajmy technicznych treści nic nie wnoszącym do tematu spamowaniem.
Jeszcze raz proszę o oczyszczenie wątku z niepotrzebnych wypełniaczy.


Pochwały przyznane za post: 2

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2015, o 23:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Tez jestem zdania ze watek nie rozwija sie w dobrym kierunku. Prosze wiecej konkretow, mniej niepotrzebnych przepychanek ktore nie sa oparte na doswiadczeniach badz wiedzy technicznej. pozdr


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2015, o 23:35 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
wrc napisał(a):
Tez jestem zdania ze watek nie rozwija sie w dobrym kierunku. Prosze wiecej konkretow, mniej niepotrzebnych przepychanek ktore nie sa oparte na doswiadczeniach badz wiedzy technicznej. pozdr

wrc, to powywalaj np. to, co o przekupkach i popiardywaniu wypisuje piokli. To nie ma nic wspólnego z ceramizerami.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sty 2015, o 20:46 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2809
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Miałem się nie odzywać ale widząc co się dzieje to się jednak odezwę.

Moim zdaniem cera tec nie szkodzi silnikowi, a czy dał mu "to coś" na plus to dowiedziałbym się gdybym wcześniej i po tych kilkudziesięciu tysiącach które z nim silnik przejechał bez zadyszki, zrobił jego badanie.
Mam nadzieję, że auto spokojnie pojeździ jak nie u mnie to u kogoś innego następnych kilkadziesiąt lub setki tysięcy km.

barba :papa: jak zwykle twoje musi być na wierzchu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2015, o 11:46 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
pawkaj, a jak ze spalaniem? Spadło? Pytam o to, bo z certyfikatu TUV, o którym było wcześniej w tym wątku, wynikało, że podobny specyfik firmy XADO redukował spalanie.
pawkaj napisał(a):
barba :papa: jak zwykle twoje musi być na wierzchu.

Nie zawsze, nie zawsze. :-D

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2015, o 11:44 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:21
Posty: 78
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1999
Silnik: 1SZFE
z kronikarskiego obowiązku - dziś mija 14 doba od wysłania kilku wiadomości do Xado, po polsku i angielsku

Cytuj:
Hello
I don't know German at all, I write to you just because it stays on your website that Xado Europe contact is xado@xado.de
I would like to ask you why Xado doesn't supply a motor oil that will cover ACEA A5/B5 or A1/B1 specs - I mean I would like to buy oil with HTHS <3,5 mPa*s and you simply don't have it - I am a bit suprised becuase it would be a suitable application for Fords and many japanese vehicles
best regards


Cytuj:
witam
1/ interesuje mnie dlaczego przedstawiony na stronie producenta certyfikat TUV jest nieważny? (data wydania 2010, data upływu ważności następuje po roku od daty wydania) - mamy początek 2015

2/ dlaczego przy opisie korzyści zastosowania Stage 1 (w tym samym certyfikacie TUV) nie znalazł się jakikolwiek dowód na ochronne, odbudowujące właściwości testowanego Xado Stage1?


i jeszcze jednej podobnej wiadomości po ang. za pomocą formularza na ich stronie


doczekałem się jednej, nic nie wartej odpowiedzi od polskiego dystrybutora

Cytuj:
Szanowny Panie,
nie wszystkie certyfikaty są odnawiane co roku.
Jest to zależne od centrali w Charkowie.
Jeżeli chciałby Pan uzyskać wyczerpującą odpowiedź, prześlemy Pana pytania
oficjalnie do centrali i poinformujemy Pana o odpowiedzi.
http://xado.info/en/certificate
w poniższym linku ma Pan przedstawienie wszystkich certyfikatów.
Pozdrawiamy,
Zespół Sklepu XADO


niewygodne pytanie = olewka
ja już nic od nich nie kupię


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2015, o 15:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ciezkie techniczne pytania a z drugiej strony tylko chlopaki z marketingu ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2015, o 17:09 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:21
Posty: 78
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1999
Silnik: 1SZFE
przekazać wyżej by mogli, ale widać, że nie chcą
jakoś nie ma problemu z odpowiedzią techniczną od Neste, Statoila i innych, mimo, że zawszę piszę na ich podstawowe skrzynki

wieczorem napiszę do Liqui-Moly w sprawie TUV, bo w przypadku tego specyfiku nie widziałem żadnego TUV, nawet sprzed 1989 poza znaczkiem na butelce :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2015, o 18:32 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
paba, szacun za dociekliwość :ok: :piwo:

Odnośnie tego:
Cytuj:
Szanowny Panie, nie wszystkie certyfikaty są odnawiane co roku. Jest to zależne od centrali w Charkowie. Jeżeli chciałby Pan uzyskać wyczerpującą odpowiedź, prześlemy Pana pytania oficjalnie do centrali i poinformujemy Pana o odpowiedzi.(...)


W sumie napisali, że jeżeli chcesz uzyskać wyczerpującą odpowiedź, to wyślą do centrali. To może byś im napisał, że chciałbyś? Ciekawe byłoby zapoznanie się z odpowiedzią (a ewentualny brak odpowiedzi też by o czymś świadczył).

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2015, o 19:58 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:21
Posty: 78
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1999
Silnik: 1SZFE
zapomniałem wkleić

taki mail został wysłany tuż po otrzymaniu odpowiedzi - od 11 dni cisza

Cytuj:
witam
Dziękuję za odpowiedź. Czy mógłby Pan/Pani ustosunkować się do drugiej części pytania?
Certyfikat z 2010 znajduje się tutaj:
j. ang
http://www.xado.co.uk/images/approvals/ ... Report.pdf
j.niem
http://xado.info/pdf/Test_results_TUV_de.pdf
przeczytałem oba dokumenty (to jest to samo) i nie znalazłem niczego co by potwierdzało właściwości ochronne preparatu - inne właściwości tak, ale tej nie

oczywiście chciałbym poznać odpowiedź na pierwsze pytanie również - więc jeśli można przesłać moje pytanie do centrali to bardzo bym prosił
jeśli się pojawi odpowiedź proszę o jej przekazanie , bo od tego warunkuję swój zakup


świadczy o tym, że chcą tylko sprzedać, ale jak ktoś dociekliwy nie kupi to nie jest problem, bo kupi to statystycznie np. 5% kierowców z czego dociekliwych będzie np. 25% - i tak się widać im opłaca

gdybym sprzedawał produkt, który rzeczywiście działa, a można mieć ku niemu wątpliwości to na głowie bym stawał żeby rzetelnie odpisać

zaraz wysyłam mail do Liqui-Moly w sprawie TUV

---
poszło

do formularza kontaktowego na angielskiej stronie to

Cytuj:
Hello
I would like to ask about Liqui-moly Ceratec product. There is written on the bottle and on leaflets as well that Ceratec has a TUV certificate. As we know TUV is given to a product that was tested by this institution and it has been proved that this product brought these benefits manufacturer promised.

I would like to see the TUV of Liqui-Moly Ceratec
I came across Xado and they submitted their TUV online, it can be found here:
http://www.xado.co.uk/images/approvals/ ... ficate.pdf
it is outdated but for me as I client it gives some kind of confidence that the product is worth buying.
Thank you
PB


do biura do Polski to:

Cytuj:
Dzien Dobry
Jestem zainteresowany preparatem Liqui-Moly Ceratec. W ulotce i na opakowaniu można przeczytać, że preparat ten posiada aprobatę TUV, który aprobatę nadaje gdy produkt zostaje przetestowany pod kątem zgodności działania z obietnicami producenta. Chciałbym zobaczyć ten certyfikat jeśli to możliwe.
Firma Xado produkująca jak Państwo dodatki do oleju udostępniła klientom taki raport (co prawda jest on już nieważny, ale daje pewien pogląd)
http://www.xado.co.uk/images/approvals/ ... ficate.pdf
pozdrawiam


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2015, o 22:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
paba napisał(a):
przekazać wyżej by mogli, ale widać, że nie chcą
jakoś nie ma problemu z odpowiedzią techniczną od Neste, Statoila i innych, mimo, że zawszę piszę na ich podstawowe skrzynki

wieczorem napiszę do Liqui-Moly w sprawie TUV, bo w przypadku tego specyfiku nie widziałem żadnego TUV, nawet sprzed 1989 poza znaczkiem na butelce :-)
To fakt, Statoil nawet oddzwanial do mnie, wiec sa firmy i firmy, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2015, o 16:08 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:21
Posty: 78
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1999
Silnik: 1SZFE
jakiś czas temu odpisała firma Liqui-Moly, oczywiście nie tak jak chciałem

Cytuj:
Dear Mr.

thank you very much for your mail and for your interest in Liqui Moly products.
Please find attached the desired TÜV report:
The temporary cooperation with TÜV test method has expired in 2010 and since then the products are not provided with the TÜV seal.
If you have any more question, contact us again!
Mit freundlichen Grüßen / Best regards
A. Dietmar Schmid


Obrazek

nie będę więcej do nich pisał, bo nie ma sensu
wnioski niech sobie każdy wyciągnie sam :) raczej placebo, tylko skalkulowane tak, by nic nie zniszczyć
widać, że nawet ten Xado jest wiarygodniejszy od Liqui-Moly, bo coś tam poprawia, chociaż nie ochronę


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2015, o 04:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 24 lut 2015, o 04:25
Posty: 2
Marka: toyota
Model: avensis
Rocznik: 2009
Silnik: 1AZ-FSE
troche już lepszych i gorszych rzeczy do silnika wlałem i powiem tak - NIE DA SIĘ tutajh generalizować. takie preparaty są lepsze i gorsze. wiele niestety nie jest warte funta kłaków, ale zdarzają się też produkty, które faktycznie mogą pomóc. teraz na przykład używam Ceramizatora i jestem zadowolony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lut 2015, o 22:16 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 maja 2012, o 15:21
Posty: 78
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 1999
Silnik: 1SZFE
z kronikarskiego obowiązku, bo przyszła odpowiedź z Xado z "lekkim opóźnieniem" :-D
znowu bez konkretów...

Cytuj:
Dear Pawel,

sorry for our delated response, we had some failure in system.

Please find the answers:

1. We had TUV tests in 2010 and recieved very good results. Accrding
to contract with TUV Germany we had the right to use thier sign and
certificate for some period. After that we had to repeat the test. We
did not change the formula of our Revitalizant so we do not need to
confirm these results. So don't worry, XADO is still meeting the
standards of TUV, we just do not consider that we should prove it each
year with the same product.

2. Protection abilities is proved by another test, we had in Poland.
IN November there was a continuation of the programm below. It showed
great results that after two years of car driving the effect after 1
Stage treatment was obvious.

https://www.youtube.com/watch?v=2XexKIGIHKE

The continuation of these test will be repeated on TV Turbo the
nearest future and the link will be officially avaliable.

3. You can find all information about the Rivitalizant itself if
follow the link
http://xado.info/en/pos_materials (find a brochure Frequently asked
question and choose Polish language)

Thank you a lot once more for your interest to amazing XADO products.
If you have any questions, please let me know.

Best regards,
Alla Samilo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2015, o 12:16 
Podziwiam. Szczerze, wasz upor w drazeniu poronionego pomyslu. Wlewajcie cos co naprawde zmniejszy tarcie nie generujac jednoczesnie skutkow ubocznych. I powtorze z dziennikarskiego obowiazku.

Wszelkie czastki stale nie maja nic do szukania w silniku.


Góra
  
 
PostNapisane: 28 cze 2015, o 18:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2009, o 02:16
Posty: 462
Lokalizacja: z Gór
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 1.8
Rocznik: 2015
Silnik: 2ZR
Po zrobieniu ponad 2 tys kilometrów z LM CeraTech zauważyłem co następuje:

- początkowo nie widać było żadnej różnicy
- zmiany kultury pracy silnika rozpoczęła się po przejechaniu ok 500 km
- silnik pracuje zdecydowanie ciszej, mam wrażenie jakby "aksamitnej"
- spalanie pozostaje na niezmienionym poziomie, z tym że obecnie jeżdżę więcej po mieście i na krótkich odcinkach, więc spalanie powinno iść w górę
- poziom oleju pozostaje na tym samym poziomie - brak ubytków

To chyba tyle

_________________
Avensis nr.3 - Business Edition 1.8 V-matic 2015
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2015, o 08:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 18 mar 2009, o 09:44
Posty: 611
Lokalizacja: Wieliczka
Pochwały: 2
Marka: Tozota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 4A+FE
Obecnie Ceramizer dotyczy tylko jednego produktu na rynku, faktycznie działa i sam go mogę polecić

_________________
http://www.zmienolej.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2015, o 23:45 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Ostatnio robiłem pomiar kompresji - nadal trzyma po 12 barów na każdym garze, mimo 370tysięcy na liczniku, z czego 110 tysięcy na LPG. Obecny olej to testowo Mobile 1 5w-40, ale nie za bardzo się nadaje jako zamiennik dedykowanego 5w-30. Zastanawiam się nad New Life 0W-40 + nowa dawka ceramizera.
Ceramizer wlany przy przebiegu 280tysiącach do oleju Mobile One 10W-40, także teoretycznie przestał już działać (max 70tysięcy). Nic się silniku złego nie stało, a tak jak już pisałem wyrównał stopień kompresji między cylindrami. Różnicy w spalaniu nie zauważyłem, ale też tragedii nie było przed ceramizerem.
Niestety zaczął się pocić oring od korbowodu od strony skrzyni - po postoju nie widać śladu kropli na ziemi, także póki co obserwuje, bo 2 lata temu zmieniałem sprzęgło i nie chce mi się w to bawić jeszcze raz ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2016, o 10:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
Audi 80 (B4 2.0 ABT)
Przebieg 255tys km powiedzmy:)

temperatura silnika ok 90 stopni po trasie 100km cisnienie silnika:
1. 10.0
2. 9.5
3. 10.0
4. 10.5

po zalaniu ceramizera dwie dawki po 4ml i przejechaniu ok 5tys km
temperatura silnika ok 90 stopni po trasie ok 100km cisnienie silnika:

1. 11
2. 10
3. 11
4. 11

test ten robilismy jakies dwa lata temu autko dzis juz nie smiga bo jakies 10tys km pozniej szlak trafił UPG jaki wplyw mial na to Ceramizer pytanie bez odpowiedzi
jedno pewne cisnienie sie poprawiło i kultura pracy tez:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 02:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 19 cze 2015, o 09:01
Posty: 108
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 benzyna 1AZ-FSE
Czy ktoś w ostatnim czasie lał do Avensis Ceramizer? Zamierzam go kupić i wypróbować. Naczytałem się o tym i zdania są podzielone. Co o tym sądzicie?
Czy ktoś jeździł przez 500 km max 60km/h tak jak jest w instrukcji napisane czy jeździliście normalnie (tzn. prędkość powyżej 60 km/h, obroty do 3 tyś itd)?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 10:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 15:06
Posty: 130
Lokalizacja: Marki/WY
Pochwały: 13
Marka: Toyota
Model: T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1AD-FTV
ja wlałem ceramizer LM jakieś 5k km temu, jeździłem normalnie od razu (bez tych 500km max 60km/h...), żadnych odczuwalnych zmian nie zauważyłem. mam nadzieję, że ceramizer po cichu robi swoje :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 11:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 144
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Ja poleciałem po bandzie i w tamtym roku wlałem AR9300 do skrzyni a po miesiącu dodatkowo AR9100. Resztę AR9300 wlałem razem z AR9100 do silnika. Wnioski organoleptyczne: silnik zimą w okolicach 0°C odpalał na dotyk, nie telepał i szybko się wyciszał mimo że był zimny zachowywał się jak rozgrzany. W skrzyni biegów szum łożysk mocno zmalał do tego stopnia że o nich nie myśle mimo przebiegu 250tys. km i dość żwawej jeździe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lis 2016, o 00:27 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2820
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
enesen napisał(a):
Ja poleciałem po bandzie i w tamtym roku wlałem AR9300 do skrzyni a po miesiącu dodatkowo AR9100. Resztę AR9300 wlałem razem z AR9100 do silnika. Wnioski organoleptyczne: silnik zimą w okolicach 0°C odpalał na dotyk, nie telepał i szybko się wyciszał mimo że był zimny zachowywał się jak rozgrzany. W skrzyni biegów szum łożysk mocno zmalał do tego stopnia że o nich nie myśle mimo przebiegu 250tys. km i dość żwawej jeździe.


Jednym słowem: cud! :brewki:

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2017, o 00:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 maja 2016, o 10:12
Posty: 10
Marka: Toyoty
Model: Avensis t22
Rocznik: 2001
Silnik: 2 0 d4d
To może i ja odkopie ten wątek.
Po mojej historii z avka (rozlecial sie dół silnika- niestety trafilem na handlarzyka który autko na sztuke zrobił) po wymianie serca, drażyłem temat ba nawet juz chcialem ja sprzedać lecz jak narazie jest u mnie.
Dość sceptycznie byłem nastawiony do tego wynalazku zwanego ceramizer, postanowilem zaryzykowac i jak narazie po przejechaniu mniej wiecej 2k kilometrów twierdzę ze było warto. Cichszy, odpala na dotyk minimalnie spadło spalanie lepiej się zbiera od dolnych obrotów.Ogólnie napewno jest lepiej niz było. Jesli ktoś mi nie wierzy niech sam sprobuje i wyda opinię. Najwięcej negatywnych opinii jest od ludzi którzy nawet na obrazku tego wynalazku nie widzieli.
Użyłem całego zestawu -2x silnik, skrzynia, wspomaganie, paliwo. Jak narazie wiem jedno bylo warto zainwestować te parę zł.
P. s. o tym ze dodaję 2t do ON chyba zbytnio rozpisywał się nie będę bo juz na forum raczej nic nie wniose, temat obszerny oj bylo co czytać.



Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 cze 2017, o 13:07 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lut 2017, o 01:44
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 benzyna
Wrzucę tutaj swój problem, może ktoś będzie w stanie doradzić.
A więc tak moja Avensis jeździ na taksówce czyli ten silnik można by powiedzieć że dostaje trochę mocniej "w kość".
Olej wymieniam jej regularnie co 10 tys. km..
Na dzień dzisiejszy jeździ na Valvoline max life 10w40 półsyntetyk.
Wszystko fajnie, spoko tylko od wymiany do wymiany samochód potrafi pobrać dodatkowe 4-5 litrów oleju. W sklepie zajmującym się olejami doradzono mi zaaplikowanie rewitalizantu co miałoby mu pomóc żeby nie brał tyle oleju.
Pytanie tutaj do osób ogarniętych w temacie czy taki zabieg ma rację bytu a jak tak to jakim konkretnie preparatem się posłużyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda