TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 gru 2017, o 23:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 sty 2016, o 19:02 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
A ja zatankowałem w piątek arktyczny ON na Statoil.
Zajrzałem w świadectwo jakości:
IZ-40 ;-) dostawca LOTOS
temp mętnienia: -22,5C
temp CFPP: -35C
smarność: 460um


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2016, o 20:46 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
pawellox napisał(a):
Ps. pikoki.

Dziś sprawdzałem na balkonie mam wyżej wspomnianą próbkę ON ze statoil. ( zwykła ON )
Stoi tam już jakiś czas.

w tym samym słoiku jest płynne paliwo + gęsty osad na dnie ale nie duży około 0,5 cm. na oko.

Wcześniej mroziłem je w zamrażalniku -18 st. Teraz stoi na balkonie, dziś był duży mróz -21 st. C I tak to wygląda.

Zwykła ropa Stacja Statoil.

Ale jak sie teraz policzy ile takiego osadu bedzie w 50 litrowym baku to ryzyko zatkania filtra jest moim zdaniem realne. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2016, o 22:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 18:44
Posty: 301
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 14
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: d4d 2,0 116km 1CDFTV
To prawda, więc zimą warto tankować IZ-40 I mieć spokój.
Myślę, że te -20 to ostateczna minusowa temp, przy jakiej jeszcze się odpala na tym paliwie.

Dodam, że świadectwo jakości statoil podaje dokładnie. Temp: blokowania filtra -22 st. C Tak było a jak jest teraz może mniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sty 2016, o 22:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ja z mojego doswiadczenia z klekotami widze to inaczej. Odpalic sie (najczesciej) choc na chwile uda, ale potem auto gasnie, brak mocy, a raz skonczylem podroz w serwisie traktorow, nie dotarlem do celu... Na arktycznym nigdy problemow nie bylo. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2016, o 20:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 122
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
wrc napisał(a):
Gloomy napisał(a):
[
wrc napisał(a):
Wiem ze kiedyś w jakas mrozna zime na stacji tesco pokazano mi swiadectwo ich jedynego ON i mial parametry (prawie) arktyczne, wiec moze byc ze niekiedy nawet w standardzie sie cos arktycznego dostanie, pozdr

Nie mylmy paliw premium z zimowymi. Czy zwykłe czy premium, czy na taniej stacji czy na markowej to o tej porze roku muszą być zimowe i trzymać parametry.

chyba sobie jaja robisz na koniec tego pieknego roku... jedyne co paliwa musza spelniac to en590 a ta norma dla oleju napedowego nie precyzuje temperatury metnienia... pozdr


No mętnienia to może nie ale zablokowania filtra w podziale na pory roku to już tak :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2016, o 21:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Dalej widac robisz sobie jaja albo nie do konca wiesz o co w tym calym temacie paliwa chodzi. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2016, o 21:51 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 27 wrz 2015, o 11:22
Posty: 31
Lokalizacja: Trójmiasto
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D-4D
Panowie ostatnio pierwszy raz (przypadkowo) zatankowałem swojego D4D na orlenie i stwierdzam, że auto lepiej odpala + mniej pali!
Wcześniej cały czas lotos (mam obok domu).

Ktoś również zauważył różnicę?
Wychodzi na to, że dla diesle orlen>>reszta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2016, o 21:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Z tym mniej pali moze byc prawda, paliwo o bardzo dobrych parametrach zimowych moze niestety powodowac nieco wieksze jego zuzycie. Te niskiej jakosci drastycznie redukuje jego zuzycie, bo autem nie da sie jezdzic ;-). pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2016, o 11:31 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 543
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
No u mnie sytuacja odwrotna.Tankowanie kilkukrotne na Bliskiej - Orlen powodowało klepanie wtryskiwaczy w okolicach 1800 obr oraz gorsze zbieranie sie samochodu i większe spalanie.
Podobne eksploatowanie samochodu na poaliwie z Leclerka - to Lotos w/g kart paliwowych - wyciszyło wtryski oraz spalanie wróciło do norm osiąganych przeze mnie .

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2016, o 19:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 18:44
Posty: 301
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 14
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: d4d 2,0 116km 1CDFTV
Dziś tj. 08.01.2016r. Stacja Lotos Białystok.
Świadectwo jakości zwykłego ON

Temp. mętnienia -7 st. C.
Temp. blokady -31st. C.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2016, o 22:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 mar 2015, o 22:53
Posty: 65
Marka: toyota
Model: Avensis t22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 1999
Silnik: 3SFE + BLOS
Czy dolewać jakieś dodatki do arktyczny ON ze Statoil ? mam takie coś http://zmienolej.pl/pl/dodatki-do-paliw ... 92l-kat953 Gdzieś na forum jest opis że jest to bardzo suchy ON?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2016, o 23:05 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 mar 2015, o 22:53
Posty: 65
Marka: toyota
Model: Avensis t22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 1999
Silnik: 3SFE + BLOS
http://www.statoil.pl/pl_PL/pg133408168 ... sPLUS.html specyfikacja


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2016, o 23:48 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Arktyczny ON ze Statoil nie jest suchy.
Ten Kleen Flo nie poprawia smarności oleju napędowego.
Jeżeli już coś dolewać do ON arktycznego to olej 2T.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2016, o 10:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 lut 2015, o 12:11
Posty: 20
Marka: Volkswagen
Model: Golf VI
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 tdi cr dpf
Jaką smarność teraz w okresie zimowym ma ON Verva?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2016, o 10:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 18:44
Posty: 301
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 14
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: d4d 2,0 116km 1CDFTV
wojtaszekm napisał(a):
Jaką smarność teraz w okresie zimowym ma ON Verva?


Kolego, tankując na stacji masz prawo wglądu do świadectwa jakości paliwa. Tam są zawarte informacje na temat smarność, temp mętnienia i blokady filtra.

Jeżeli sprawdzisz to podczas tankowania napisz tu taką informację dla wszystkich.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2016, o 19:00 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 mar 2015, o 22:53
Posty: 65
Marka: toyota
Model: Avensis t22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 1999
Silnik: 3SFE + BLOS
piokli napisał(a):
Arktyczny ON ze Statoil nie jest suchy.
Ten Kleen Flo nie poprawia smarności oleju napędowego.
Jeżeli już coś dolewać do ON arktycznego to olej 2T.

Z opisu cyt" Kleen-Flo Diesel Lubrificant Diesel - SMAR DO OLEJU NAPĘDOWEGO to bezalkoholowy smar do silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki.Zapewnia silnikom odpowiednią smarowność i ochronę przed przedwczesnym zużyciem.Obniża temperaturę płynności oleju napędowego. Czyści układ paliwowy, obniża zadymienie spalin"
To jaka jest różnica między tym specyfikiem a olejem 2T? Jestem laikiem także łopatologicznie proszę :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2016, o 20:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
To srodek dedykowany a 2T ma zupelnie inne przeznacznie, ale okazalo sie ze swietnie sie sprawadza takze w takim zastosowaniu. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2016, o 20:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 472
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
wojtaszekm napisał(a):
Jaką smarność teraz w okresie zimowym ma ON Verva?


I ja napisze o zmaganiach mojej avki z zimą. Gdy pod koniec tamtego roku roku przyszły mrozy -10 w dół. Avka stala 1 cały dzień nie jeżdżona. To 2-go dnia gdy uruchamiałem silnik - auto co prawda dość żwawo kręciło, aku ok- bo nowy - świece 2 razy grzane - ale auto zapaliło bardzo opornie po długim kręceniu, i nie wchodził od razu na równe obroty, tylko dopiero po kilku sekundach. I dużo szybciej zaskoczył gdy dodałem gazu przy odpalaniu (pomagało w mojej poprzedniej T22). Ale avka tak opornie zapaliła jakby nie dochodziło paliwo, lub filtr paliwa był przytkany.
Obstawiam ; winne paliwo - mogło być jeszcze letnie z dodatkiem jakiego depresatora przeciw parafinie. Także tak właśnie jest z ON Vervą w zimie.
Trzeba sie 2 razy zastanowić czy warto lać to paliwo w zimowe mrozy. Teraz mam zalany ON arktyczny miles+ ze Statiol. I auto wyraźnie lepiej odpala na mrozie w temo ok -10 (mówimy oczywiście o cold starcie)
Także ja staly klient Orlenu - chyba na czas zimy zaczne omijać go szerokim łukiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2016, o 21:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 20 mar 2015, o 22:53
Posty: 65
Marka: toyota
Model: Avensis t22
Nadwozie: liftback
Rocznik: 1999
Silnik: 3SFE + BLOS
wrc napisał(a):
To srodek dedykowany a 2T ma zupelnie inne przeznacznie, ale okazalo sie ze swietnie sie sprawadza takze w takim zastosowaniu. pozdr

To dlaczego pikoli napisał że ten klen flo nie poprawia własności smarnych ON?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2016, o 21:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Nie mnie o to pytaj, moze to bylo w kontekscie porownania do 2T, a moze to wynik jakiejs wiedzy praktycznej a nie tego co etykieta obiecuje. Mi nie sa zadne wyniki badan tego srodka znane, a to jest podstawa, etykiety wszystko zniosa. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2016, o 08:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 lut 2015, o 12:11
Posty: 20
Marka: Volkswagen
Model: Golf VI
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 tdi cr dpf
matrix napisał(a):

Ale avka tak opornie zapaliła jakby nie dochodziło paliwo, lub filtr paliwa był przytkany.
Obstawiam ; winne paliwo - mogło być jeszcze letnie z dodatkiem jakiego depresatora przeciw parafinie. Także tak właśnie jest z ON Vervą w zimie.
Trzeba sie 2 razy zastanowić czy warto lać to paliwo w zimowe mrozy


No właśnie dziś mój golf miał takie same objawy dziś przy -11 st.C. Zastanawiam się czy spuścić Vervę z baku i wlać jak się cieplej zrobi, czy jeździć i modlić się o mniejsze morzy :glupek:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2016, o 09:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
bilion11 napisał(a):
piokli napisał(a):
Arktyczny ON ze Statoil nie jest suchy.
Ten Kleen Flo nie poprawia smarności oleju napędowego.
Jeżeli już coś dolewać do ON arktycznego to olej 2T.

Z opisu cyt" Kleen-Flo Diesel Lubrificant Diesel - SMAR DO OLEJU NAPĘDOWEGO to bezalkoholowy smar do silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki.Zapewnia silnikom odpowiednią smarowność i ochronę przed przedwczesnym zużyciem.Obniża temperaturę płynności oleju napędowego. Czyści układ paliwowy, obniża zadymienie spalin"
To jaka jest różnica między tym specyfikiem a olejem 2T? Jestem laikiem także łopatologicznie proszę :-)


Producent Kleen Flo przyznal sie, ze ten srodek nie wplywa na smarnosc ON.
Pisalem o tym w watku o 2T.
Przeczytaj watek 2T, poznasz roznice.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2016, o 16:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 472
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
wojtaszekm napisał(a):
matrix napisał(a):

Ale avka tak opornie zapaliła jakby nie dochodziło paliwo, lub filtr paliwa był przytkany.
Obstawiam ; winne paliwo - mogło być jeszcze letnie z dodatkiem jakiego depresatora przeciw parafinie. Także tak właśnie jest z ON Vervą w zimie.
Trzeba sie 2 razy zastanowić czy warto lać to paliwo w zimowe mrozy


No właśnie dziś mój golf miał takie same objawy dziś przy -11 st.C. Zastanawiam się czy spuścić Vervę z baku i wlać jak się cieplej zrobi, czy jeździć i modlić się o mniejsze morzy :glupek:


Jeśli Ci mało zostało tej Vervy - wyjeździj do końca i zalej już zimowego. Jeśli masz dużo -dolej najlepiej 2-ie tyle do baku ON arktycznego ( po prostu rozcieńcz paliwa), i też to wyjeździj aż do rezerwy. A następne tankowanie zalej już jakiś ON zimowy. A przy mrozach -10 w dól - można już polecić ON arktyczny.

Jeśli Ci przyjdzie do głowy pomysł żeby zobaczyć świadectwo jakości niby tej zimowej ON Vervy, lub zamrozić próbki - to podziel się wrażeniami


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2016, o 17:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Wezyk w bak i troche do butelki i do zamrazarki wlozyc, to sie dowiesz co masz w baku :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 sty 2016, o 23:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 24 gru 2014, o 10:34
Posty: 3
Marka: inny
Model: inny
Rocznik: 2008
Silnik: TDI PD
dzisiaj w pracy lałem z firmowego dystrybutora paliwo i patrze a ono przeźroczyste jak woda, jak myślicie, to będzie arktyczny ON czy bez BIO dodatków czy jedno i drugie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2016, o 19:29 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Na pewno bez BIO,
bardzo prawdopodobne że to arktyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2016, o 19:34 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 27 wrz 2015, o 11:22
Posty: 31
Lokalizacja: Trójmiasto
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D-4D
Panowie jeszcze kilka dni temu wychwalałem ropę Orlenu, teraz muszę się bardzo poskarżyć!

Ostatnio jak tankowałem Orlen to nie w mojej miejscowości.
Wcześniej zawsze Lotos.
Kilka dni temu znowu zatankowałem na Orlenie, ale innym niż ostatnio.
DRAMAT!
Spalanie bardzo wzrosło + 2 razy już miałem sytuację, że stojąc w korku załączyła mi się kontrolka silnika - nagły spadek mocy, gaz do dechy i ledwo 2 tys obrotów (silnik przechodzi w tryb awaryjny?) Muszę wtedy zjechać na pobocze, włączyć i wyłącznik silnik i mogę dalej jechać.

Zlać tę ropę? Czy dolać Lotos? Zostało mi jakieś 3/5 baku.

Lałem na Orlenie tę tańszą ropę (nie verva, tylko eco czy jakoś tak).

DZWONIŁEM DO SWOJEGO MECHANIKA I POWIEDZIAŁ, ŻE DUŻO OSÓB SIĘ SKARŻY NA ROPĘ ORLENOWSKĄ I ŻE MAM DOLAĆ DO TEGO NA SHELLU VERVĘ V POWER I OBSERWOWAĆ.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 sty 2016, o 20:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jak masz miejsce w baku to zalej arktyczne z Lotos i po temacie. A od poniedziałku póki co masz koniec mrozu, do kolejnych wyjeździsz paliwo i wtedy zalej już tylko arktyczne paliwo. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2016, o 14:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 472
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
pawel92 napisał(a):
Panowie jeszcze kilka dni temu wychwalałem ropę Orlenu, teraz muszę się bardzo poskarżyć!

Ostatnio jak tankowałem Orlen to nie w mojej miejscowości.
Wcześniej zawsze Lotos.
Kilka dni temu znowu zatankowałem na Orlenie, ale innym niż ostatnio.
DRAMAT!
Spalanie bardzo wzrosło + 2 razy już miałem sytuację, że stojąc w korku załączyła mi się kontrolka silnika - nagły spadek mocy, gaz do dechy i ledwo 2 tys obrotów (silnik przechodzi w tryb awaryjny?) Muszę wtedy zjechać na pobocze, włączyć i wyłącznik silnik i mogę dalej jechać.

Zlać tę ropę? Czy dolać Lotos? Zostało mi jakieś 3/5 baku.

Lałem na Orlenie tę tańszą ropę (nie verva, tylko eco czy jakoś tak).

DZWONIŁEM DO SWOJEGO MECHANIKA I POWIEDZIAŁ, ŻE DUŻO OSÓB SIĘ SKARŻY NA ROPĘ ORLENOWSKĄ I ŻE MAM DOLAĆ DO TEGO NA SHELLU VERVĘ V POWER I OBSERWOWAĆ.



Czyli zaczyna nas przybywać skarżących się ON tej zimy z Orlenu. Ja się przeżucilem na razie na Statoil. Na mrozie leje milesplus diesel (arktyczny) teraz gdy temp powyżej 0
zalałem ON zwykły
Wczoraj widziałem świadectwo jakości ON zwykłego ze Statoil gdzie
Temp CFPP to -28 to się upewniłem. I spie spokojniej :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2016, o 17:38 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20456
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
A ile temp. metnienia wynosila? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda