TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 25 cze 2017, o 14:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2604 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 87  Następna strona

Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ?
Addinol MZ 406 2%  2%  [ 6 ]
Liqui Moly 1052 24%  24%  [ 65 ]
Liqui Moly 1504 1%  1%  [ 3 ]
Meguin Zweitaktmotorenoel TC semi 3%  3%  [ 7 ]
Ravenol Skuter 2T 22%  22%  [ 61 ]
Orlen Mixol S 3%  3%  [ 9 ]
Orlen Platinum Moto 2T 2%  2%  [ 5 ]
Orlen Semisynthetic 2T czerwony 13%  13%  [ 35 ]
Olej 2T innej marki 9%  9%  [ 26 ]
Nie używam oleju do 2-suwów w dieslu 21%  21%  [ 59 ]
Liczba głosów : 276
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 paź 2016, o 07:40 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 10:26
Posty: 67
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 2
Marka: Opel
Model: Astra G 1.7 CDTI
Rocznik: 2008
Silnik: Z17DTL
Miłosz napisał(a):
Hmm z drugiej strony skoro wszyscy wszystko wiedzą to po kiego grzyba leją paliwo typu premium myśląc że to na pewno jest najlepsze rozwiązanie ? Uwierz że takich ludzi jest cała masa.

Wielu ludzi święcie wierzy, że droższe = lepsze. Magia słowa "Premium" również robi swoje. Jestem wyjątkowy, lepszy niż inni...

Miłosz napisał(a):
Po za tym mają jeszcze jedną przewagę tak jak piekarnia, nie mają leżakowanego paliwa tylko świeże.

Święte słowa. U mnie na Leclercu ciągle jest kolejka. Nie widziałem tej stacji jeszcze pustej.

_________________
Test olejów 2T + ON z motor-talk.de - Przetłumaczona tabela porównawcza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2016, o 20:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 267
Pochwały: 32
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Ja jednak postanowiłem uderzyć w najwyższą półkę jeśli chodzi o dodatki, dlatego też zakupiłem Archoil AR6900-D MAX Advanced Fuel Synthesis PD & CR DIESEL. Wczoraj zalałem wachy i dałem archoila. Z tym że lałem z bańki , gdzie miałem dolany dodatek i trochę bańką trząsłem, żeby się dobrze wymieszało. Plecy bolą od lania masakrycznie :D Dzisiaj po pracy odpalam auto zaczynam powoli jazdę jak zawsze wyjezdzam od nas z firmy i wbijam na obwodnice, standardowo trzeba się wbić na pas. Ja delikatnie ciskam a auto o wiele lepiej przyspiesza, miękko chodzi , jest o wiele ciszej, wyłączyłem radio żeby słuchać pracy silnika i jak znam tego klekota to odczucia z jazdy są zupełnie inne, oczywiście na plus. Tak jakbym do innego auta wsiadł. Jutro po robocie lecę na mazury to będę mógł coś więcej napisać. Póki co ok 70 km zrobiłem od czasu zalania dodatku, a ostatnie 20 km to własnie trasa z pracy gdzie odczułem te zmiany. Dodam jeszcze że dzisiaj z rana wszystko było po staremu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 20:24 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 35
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Nie wiem jak ten który kupiłeś ale ten który stosuje Archoil AR6800 – DIESEL FULL POWER nawet w małej dawce (1ml/1L ON) jest odczuwalny pod butem szczególnie z dolnych obrotów. Nie mówiąc już o 1:500 czy 1:1000 tak jak zaleca producent. :) Niestety, noga i dupohamownia szybko się przyzwyczaja...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2016, o 10:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 117
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
No dawka (1ml/1L ON) to akurat jest 1/1000 :-)
Ale oprócz boostera to co do smarności także masz jakieś odczucia - mniej klekocze na ciepłym/zimnym, inne spostrzeżenia ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2016, o 18:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 35
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Jako środek smarny stosuje olej 2T i dodatkowo Millersa. Po zastosowaniu AR6800 nie zauważyłem zmian w kulturze pracy silnika ale poza większą dynamika, elastycznością moim zdaniem zdecydowanie mniej kopci co byłoby w zasadzie zrozumiałe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lis 2016, o 18:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 117
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
Także jestem zdania, że te wszystkie Archoile to można lać oprócz a nie zamiast 2T :-) Ale z tego co czytam wnioskuję, że jeszcze lejesz Millersa - nie jest to przesada ?
Jaki masz silnik ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 11:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 120
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Lanie 2T z Archoilem jest bez sensu. Proponuję wyjeździć parę baków z AR6200 i potem pisać konkrety a nie to co wam się wydaje. Trasa Wrocław- Ustka 500km latem i jesienią w 5h ze średnim spalaniem 6-6.5 w D-Cat z bardzo częstym wyprzedzaniem. Z 2T nigdy mi się to nie udało teraz to norma. Nie można pominąć że z AR paliwo się tak szybko nie starzeje więc i glonów w baku nie ma. Ja zacząłem od 2T ale nigdy już do niego nie wrócę. Co do paliw premium to nie zapominajcie o najważniejszym- wyższej liczbie cetanowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 13:28 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
enesen napisał(a):
Nie można pominąć że z AR paliwo się tak szybko nie starzeje więc i glonów w baku nie ma.

A przed stosowaniem AR miałeś glony w baku ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 22:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 117
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
enesen napisał(a):
... Trasa Wrocław- Ustka 500km latem i jesienią w 5h ze średnim spalaniem 6-6.5 w D-Cat z bardzo częstym wyprzedzaniem. Z 2T nigdy mi się to nie udało teraz to norma. ...

Bo Archoil 6200 to skondensowany booster i dlatego Ci się to udaje a na 2T nie. No ale zdaje się, że 2T lejemy w innym celu.
I tak na marginesie - na 6200 EU to jeżdżę od roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2016, o 08:36 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 85
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
Mieszanina SKYDD + 2T powoduje u mnie, że silnik znowu pracuje jak traktor :(

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2016, o 09:18 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
A moze ten traktor to niższe poranne temperatury, a nie Skydd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2016, o 09:23 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 85
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
Hmm... wydaje mi się właśnie, że poranne odpalenie i praca bez SKYDDa była cichsza niż z tym specyfikiem.
Zresztą - podobne wrażenie odniosłem ubiegłej tzw. zimy.

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2016, o 22:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 267
Pochwały: 32
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zrobiłem na samym dodatku archoila cos ponad 600 km i wg mnie terkotanie stało się cichsze. Aczkolwiek mogłoby być lepiej :P Podtrzymuje dalej to co zaobserwowałem, że auto o wiele delikatniej pracuje i jest mocniejsze. W między czasie został wymieniony jeszcze zawór scv i obecnie mam nadzieję że zbliżyłem się do katalogowej mocy :) Do końca roku planuję jeszcze zrobić soft i po raz już trzeci ( i czwarty bo po wszystkim też będzie trzeba to shamować :D ) auto trafi na hamownie. Także również hamowanie i korekta będzie robiona "na archoilu".

Dodam jeszcze że również kumpel do swojego dłubniętego 318d zapodał dodatek i z jego obserwacji silnik diametralnie zmienił dźwięk pracy oraz czuć więcej mocy pod pedałem gazu.

Dzisiaj jeszcze zamówiłem dla kolejnego kumpla do skody superb 2015 rok 2.0 tdi , także też dam znać co to dało w praktycznie nowym aucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2016, o 11:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 mar 2016, o 21:16
Posty: 13
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2009
Silnik: 1,4 diesel
enesen napisał(a):
Lanie 2T z Archoilem jest bez sensu.
Bo ? Lałem AR6800 z 2T ELFa i efekty super . But był, rura czysta jak w benzynie, mniejsza toksyczność spalin, lepsza praca silnika itp. AR6800 jest typowym boosterem , 2T wiadomo co robi, wg mnie bardzo dobry mix. Może z AR6200 to nie miałoby sensu, a już na pewno nie z Millersem Eco Max który jest niby kompleksową formułą. Latam teraz właśnie na Millersie, ale po AR6800 + 2T jest niedosyt. Samo 2T zmulało mi jednak trochę auto :diabel: Dzisiaj zdejmuję EGR do wymiany oringa zobaczymy jak to wygląda po pół roku :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2016, o 18:35 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 904
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 52
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
jak już będziesz miał EGR na wierzchu to zrób fotę i wrzuć na forum.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lis 2016, o 10:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 mar 2016, o 21:16
Posty: 13
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2009
Silnik: 1,4 diesel
Pół roku temu czyszczony... tylko olej wytarłem bo z odmy leci wiadomo. Jak znajdę to wrzucę badanie spalin z okresu gdzie miałem samo 2T Ravenola, ale auto co ma Euro 3 w papierach znacznie przekroczyło tą normę. Jak już mówiłem widzę to nawet fizycznie po samej rurze wydechu że nie ma tego typowego czarnego syfu a że mam wrażenie lekkiego zamulenia złotym środkiem dla mnie jest 2T + AR 6800 :) Teraz mam Millersa EcoMax i to jednak nie to...

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 gru 2016, o 21:04 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 22:29
Posty: 99
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D-4D
Póki co 4 pełne tankowania pokonałem z wymieszanym w sumie 1l Ravenol Scooter 2T (dystans ok. 3600km), ale jakichś mega zauważalnych zmian nie zauważyłem. ON tankuję na stacji wg mnie z najlepszym paliwem w okolicy. Wyniki spalania ON/100km w porządku, z odpalaniem też problemów nie ma, ale chciałbym może przetestować coś innego. Czy LM 1052 byłby lepszym olejem w zastosowaniu niż Ravenol? Tak czy siak muszę zamówić przez internet, bo u siebie niestety już dość czasu straciłem na poszukiwania i latanie po sklepach.

Myślałem jeszcze o spróbowaniu zalania AR 6800, w jakich proporcjach go stosujecie? 1:1000? Czy 1:500?

_________________
Avensis T25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2016, o 00:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 368
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 22
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Próbuj , testuj , zmieniaj a nuż poczujesz różnię . Mój najbardziej lubi Mannola a na LM 1052 dostaje MUŁA .Mamy różne silniki ale !!

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2016, o 10:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 267
Pochwały: 32
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Zrobiłem już ponad 1800 km na AR6900 i wczoraj zwiększyłem dawkę przy tankowaniu. Różnica w dynamice była od razu widoczna. Wcześniej lałem jak mówił producent czyli na 60l 60ml obecnie na 60l 100ml. Przy następnym tankowaniu spróbuję dojść do 120ml. Ale to już będzie po programie, więc rezultatów będę uczył się od nowa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2016, o 00:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 368
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 22
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Gdzie kupujesz , dasz namiary ?

_________________
POMOGŁEM ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2016, o 19:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 267
Pochwały: 32
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Chyba z oficjalnego polskiego źródła ;)
http://sklep.archoil.pl/?product=archoi ... -cr-diesel


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2016, o 10:04 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 514
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
No to powiedzcie mi który z tych AR stosować ? Oprócz tego oczywiście 2T stosuje regularnie.
Czy AR 6800 czy AR 6900.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2016, o 18:38 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2016, o 20:30
Posty: 35
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D
właśnie zakupiłem AR 6900 będę testował tylko nie wiem czy mieszać z 2T


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2016, o 20:05 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 sie 2015, o 21:25
Posty: 2
Marka: Seat
Model: Toledo III
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 2,0TDI BKD
AR 6800 już nie ma w ofercie http://sklep.archoil.pl/ został zastąpiony AR 6900. Właśnie wyjeździłem pełen zbiornik z zalanym AR 6900 auto chodzi ciszej i lepiej reaguje na pedał gazu. Nie wiem jak to smaruje ale podobno czyści i ewidentnie dodaje kopa (typowy cetan booster). Teraz zalałem ON (shell) plus 2T (Mannol TC 1:200) plus AR 6900 (1:1000) i teraz smaruje, czyści i nie zamula jak na samym 2T.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2016, o 20:10 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2016, o 22:29
Posty: 99
Pochwały: 18
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D-4D
Zamówiłem dzisiaj Ravenola 4l i AR 6900 500ml. Zobaczymy jakie będą reakcje ;)

_________________
Avensis T25


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2016, o 21:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 514
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
Ja też dałem sie namówic na Archoil 6900.Zobaczymy czy to bedzie dobry zakup.Zaszkodzic nie zaszkodzi.Najwyżej powtórki zakupowej nie bedzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2016, o 22:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 120
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Ja również czekam na przesyłkę. Po świetnych doświadczeniach z 6200 chcę zobaczyć jak pójdzie z 6900. Podobno oprócz zwiększania liczby cetanowej czyści śmieci ze spalania w dpfie i egr- przetestujemy, zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2016, o 14:09 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
enesen napisał(a):
pójdzie z 6900. Podobno oprócz zwiększania liczby cetanowej czyści śmieci ze spalania w dpfie i egr- przetestujemy, zobaczymy.

http://archoil.pl/wp-content/uploads/20 ... ktu-PL.pdf
Zwróć uwagę, że na 6900 nic nie jest napisane o czyszczeniu śmieci ze spalania w dpf czy egr.
Jest tam napisane tylko, że chroni (w nieokreślonym zakresie) katalizatory, zawory EGR, filtry DPF.
A dokładniej, że nie chroni, tylko że pomaga chronić.
A od pomagania w chronie do wyczyszczenia jest daleka droga.
Na każdej chemii do paliwa jest napisane, że pomaga chronić to czy tamto, bo jest to zapis nie zobowiązujący do niczego.
Pomijam fakt, że Archoil aby wyczyścić EGR, musiałby wziąć szczotkę, wejść do EGRa i go intensywnie mechanicznie podszorować.
Zapewne ten Archoil 6900 zwiększa liczbę cetanową, poprawia smarność paliwa, czyści wtryskiwacze i zwiększa tym samym czysztość spalin.
Powoduje to wolniejsze zarastanie EGR, ale nie usuwa już istniejącego w EGR nagaru.
Nie spowoduje też magicznego zniknięcia popiołów z DPF, ale wydłuży okresy od wypalenia do wypalenia sadzy.
2T robi to wszystko co AR9600, ale nie zwiększa LC.

Życzę oczywiście satysfakcji ze stosowania dodatków do paliwa firmy Archoil.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2016, o 15:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 120
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
1. Nie opieram się wyłącznie na opisie zawartym na ich stronie.
2. Stosowałem archoila do wyczyszczenia dpf bodajże 6500 i efekty były widoczne m.in. patrząc na pasek chwilowego zużycia. Pisanie że coś po spaleniu nie czyści jest błędne. Kilkanaście lat temu do pieca na miał sypałem specjalną sól która po spaleniu usuwała sadzę z komina. Więc dlaczego nie może być dodatku do paliwa który po spaleniu wypala sadzę w dpfie?
3. Na forum alfy romeo użytkownik wlyszkow pisze cos o badaniach wplywu oleju 2T na piezowtryski. Wpływ ten jest podobno zły. Oleje 2T smarują m.in. dzięki zawartemu w nim cynkowi. Jak on dxiała na dpf może byśmy wiedzieli od włyszkowa ale skutecznie został przegoniony przez was z tego forum.
4. Ja rozumiem że jako założyciel wątku czujesz się źle jak ktoś pisze pochlebne rzeczy o czymś innym niż 2T. No i w końcu przestań ludzi zachwalających archoila traktować jak handlarzy bo ja z tego profitu żadnego nie mam.
5. Jako użytkownik danych produktów mam prawo wyrażać na ich temat swoją opinię. Zapraszam do dyskusji rzeczowej kogoś kto używał ar6200, ar6400, ar6500, ar6800, ar9100, ar9300 no i omawianego 6900 a nie teoretyków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2016, o 21:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 117
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
Enesen, podaj jak możesz link do tego tematu forum alfy dot. rzekomo złego wpływu 2T na piezo. Jest tych forów kilka i oszczędził byś mnie szukania (wyszukiwarki nie znajdują). Jako właściciel silnika z takowymi jestem tym żywo zainteresowany.

Masz rację, trzeba rozszerzać horyzonty i poznawać nowe środki (bo po to jest forum). Jednak tutaj piszmy tylko o tych zgodnych z tematem czyli polepszających smarność.

Z tego co się orientuję to 2T smaruje swoją "tłustością". Zawarte w nim dodatki na bazie metali służą przeciwzatarciowo i "dochodzą do głosu" tylko w skrajnie ciężkich warunkach pracy dwusuwa (np. zerwanie filmu). Co do DPF/FAP to owszem te niepalne przybytki się w nim osadzają. Nim zdecydowałem się dolewać 2T to pytałem o zdanie posiadaczy aut z FAP z ponad 100 tys. najazdem z dolewką i nikt nie stwierdził przedwczesnego zatkania filtra. No i w końcu nie bez powodu jedne 2T się do tego zaleca a inne się nie nadają.
Obecnie kupiłem jakieś smarowidło od Liqui Moly. Ale jak się skończy to planuję spróbować tego AR6900-D MAX.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2604 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 87  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda