TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 24 cze 2017, o 14:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87  Następna strona

Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ?
Addinol MZ 406 2%  2%  [ 6 ]
Liqui Moly 1052 24%  24%  [ 65 ]
Liqui Moly 1504 1%  1%  [ 3 ]
Meguin Zweitaktmotorenoel TC semi 3%  3%  [ 7 ]
Ravenol Skuter 2T 22%  22%  [ 61 ]
Orlen Mixol S 3%  3%  [ 9 ]
Orlen Platinum Moto 2T 2%  2%  [ 5 ]
Orlen Semisynthetic 2T czerwony 13%  13%  [ 35 ]
Olej 2T innej marki 9%  9%  [ 26 ]
Nie używam oleju do 2-suwów w dieslu 21%  21%  [ 59 ]
Liczba głosów : 276
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 18:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 kwi 2017, o 16:58
Posty: 9
Lokalizacja: DW
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2014
Silnik: 2.0 D4D 124KM 1ADFTV
Witam

Po przestudiowaniu całego wątku ja również postanowiłem dolewać. Mój wybór (ale jeszcze nie kupiłem) padł na Addinol MZ 406. Problem jest jednak z jego dostępnością z Polsce. Znalazłem ten olej tylko na Allegro i przyznam szczerze, że mam niejakie obawy aby nie trafić na podróbkę (choć człowiek ma tam konto od ponad 12 lat i zero negatywów).
Zatelefonowałem to polskiego przedstawicielstwa Addinol i pan Donat Żarnoch przekierował mnie do Proindustrial pod Warszawą http://www.proindustrial.com. Tam dowiedziałem się, że z uwagi na fakt, że marka słabo u nas znana, a oleje drogie to nie mają MT 406 w ofercie... ale mogą sprowadzić. Cena to 30 złotych za litrową butelkę (więc bez tragedii), ale trzeba wziąć cały karton, czyli 12 butelek (a chciałbym najpierw spróbować jak zadziała).

W związku z powyższym mam do Szanownych dwa pytania:
1. Czy biorąc pod uwagę auto jakie posiadam mój wybór jest właściwy?
2. Gdzie ci z Was, którzy korzystacie z Addinola MZ 406 zaopatrujecie się w ten olej?

PS tak gwoli ścisłości - rozumiem, że chodzi o ten produkt? http://www.addinol.de/oilfindnew/oil_details.php?id=707 Jedyny MZ 406 jaki znalazłem na ich stronie. Moja obawa przed Allegro wynika bardziej z tego właśnie, że na stronie producenta butelka wygląda jak wygląda, a na aukcji jednak jest inna http://allegro.pl/kniazw-niemiecki-olej ... 11759.html
Może to stara dostawa, może ja czegoś nie ogarniam. W każdym razie będę wdzięczny za odniesienie się do powyższego.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 18:14 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Zmieniła się etykieta.
Weź ten z allegro, przetestuj. Gość handluje częściami do simsonów "od zawsze".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 18:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 kwi 2017, o 16:58
Posty: 9
Lokalizacja: DW
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2014
Silnik: 2.0 D4D 124KM 1ADFTV
Skoro tak to wezmę butelkę na spróbowanie.
Jak rozumiem wybór (w teorii przynajmniej) jest ok? No i jeszcze kwestia proporcji (bo w tabeli jest napisane, że łatwo przedawkować) - 1:250 będzie w porządku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 18:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 paź 2012, o 08:10
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Volvo
Model: V70
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0D
Brałem od tego sprzedawcy z allegro i jackmotors zależnie gdzie wychodziło taniej. Towar zawsze bez zarzutu.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 18:25 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Wybór OK
1:250 też OK

Jak wyjeździsz ze 2 baki z 2T, zatankuj ponownie ON bez 2T, napisz wrażenia z testów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 19:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 117
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
Addinol MZ406, na nim jeżdżę, akurat ten ostatnio bardzo podrożał - z ok 22 na 35 złotych. Zupełnie podobna sprawa jak kiedyś z olejem LM - chyba firma zwąchała interes. Owszem na Allegro można dostać trochę taniej ale z kosztami wysyłki pewno wyjdzie na to samo ... no i dreszczyk, że w środku kujawski :-).
Mam jeszcze jakieś 10L zapasu. A jak się skończy to zamówię w Niemczech bańkę 20L i przy okazji po drodze odbiorę.
Sam olej w kwestii smarności OK. Dwie wady - łatwy w przedawkowaniu i kiepsko wycisza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 19:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 kwi 2017, o 16:58
Posty: 9
Lokalizacja: DW
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2014
Silnik: 2.0 D4D 124KM 1ADFTV
Dzięki za wiedzę Gloomy. To wyciszenie to jest tylko podobno "bonus", ale i te avki też jakoś specjalnie nie hałasują.
Cena nie jest rewelacyjna, to fakt, ale jakoś zdzierżę te 30 złociszy raz na 5-6 tygodni :)

A gdyby z tym Addinolem coś było nie tak* to co ewentualnie zamiast polecacie?


*Czytając ten wątek zauważyłem, że nie wszystkie oleje 2T w podobnych autach zachowują się tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2017, o 22:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 117
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
Aloyz napisał(a):
A gdyby z tym Addinolem coś było nie tak* to co ewentualnie zamiast polecacie?

Prócz Addinola leję czasami Elf Scooter 2 Street. Olej także sprawdzony pod naszym kątem no i o wiele łatwiej dostępny (teraz także tańszy). Z moich obserwacji jest jednak dość oporowy jeżeli chodzi o mieszanie z ON. Gdy go zalewać na pusty bak to pewno będzie OK ale tak przed uzupełnieniem do pełna 10 litrów to może być z tym problem.
Aktualnie prowadzę z nim mały eksperyment - wymieszałem z ON i odstawiłem. Zobaczę czy się ten niebieski paskud czasami na powrót nie oddzieli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 09:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 maja 2016, o 10:12
Posty: 10
Marka: Toyoty
Model: Avensis t22
Rocznik: 2001
Silnik: 2 0 d4d
Ja dolewam tego elfa. Co mogę powiedzieć to w moim przypadku na plus: autko prawie nie dymi, zdecydowanie ciszej pracuje, i może mi się tylko wydaje ale i chyba spalanie odrobinę mniejsze. Minus tego elfa to czuć że jednak troszkę zamula ewidentnie czuć że avka słabsza.
Osobiście zostaje przy elfie jak dla mnie najlepszy z tych które ja testowałem.
Teraz mam pytanie do was drodzy forumowicze : co sądzicie o parametrach tego paliwa. Ponoć z Litwy i bez Bio śmieci.
http://www.petropower.pl/produkty/olejnapedowy.


Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 11:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 32
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Ale jakie parametry?. Na tej stronie z linka nie są podane żadne parametry tylko norma jaką musi spełnić ON i to wszystko. Przy dzisiejszej komplikacji układów wtryskowych czy warto ryzykować kupno takiego paliwa? Zauważ że cena która widzisz na stronie jest cena netto i dotyczy sprzedaży w objętości 1m3=1000L.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 12:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 maja 2016, o 10:12
Posty: 10
Marka: Toyoty
Model: Avensis t22
Rocznik: 2001
Silnik: 2 0 d4d
Twierdzisz że lepiej nie ryzykować i kupować na bp lub orlen bo tylko takie stacje mam w pobliżu no i wspomniany petropower. Na orlenie zatankowalem tylko raz i więcej tam nie pojadę.. Co do ceny to wiem że obowiązuje przy zakupie hurtowym ja mówię o detalu więc cena ma tu najmniej do rzeczy.

Wysłane z mojego 6055P przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 12:46 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 32
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Wybór zawsze należy do ciebie. Ewentualne zyski lub straty będziesz musiał pokryć z własnej kieszeni. Co do tankowania na stacjach moja rada jest taka kupuj na stacjach własnych poszczególnych koncernów a nie franczyzowych. Sprawdzisz to po nagłówku na paragonie jeśli będziesz miał w nazwie PKN Orlen lub BP Polska to znaczy ze masz do czynienie ze stacją własną, jeśli inną nazwę to tankujesz na stacji prywatnej (franczyzowej),która podpisała umowę z danym koncernem. Na stacji własnej ryzyko kupienia trefnego paliwa jest dużo niższe niż na stacji franczyzowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2017, o 13:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 117
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
Mali importerzy (u mnie także jest taki) lubią epatować parametrami. Problem w tym, że badania wykupują w lokalnych (często prywatnych) laboratoriach dysponujących tylko "szkłem". Więc nie znajdziesz na liście ani liczby cetanowej ani HFRR.
Tabelka na stronie, którą przytaczasz jest dla klienta bezużyteczna bo wymienili w niej tylko wymagania normy a nie dane z pomiarów.

---
Może jednak trzymajmy się tematyki wątku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 00:24 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 kwi 2017, o 16:58
Posty: 9
Lokalizacja: DW
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2014
Silnik: 2.0 D4D 124KM 1ADFTV
No cóż, ostatecznie kupiłem LM, ponieważ z lepszych soczków tylko ten był dostępny w moim lokalnym sklepie motoryzacyjnym. Wlałem 250ml i do pełna zwykly ON ze Statoil.
Wrażenia muszę przyznać mieszane, bo na pewno praca silnika była bardziej miękka, delikatna, co zauważyła nawet moja żona. Z drugiej jednak strony silnik jakby trochę "przymulił" (delikatnie, ale odczuwalnie), ktoś zdaje się miał wcześniej podobnie i to chyba nawet z tym samym olejem. Żadnych innych pozytywów/negatywów nie stwierdziłem. Dziś dla odmiany wlałem puszkę 2 :diabel: na zbiornik.
Biorąc jednakże pod uwagę brak negatywnych objawów, a licząc na choć część opisywanych w tym wątku zalet myślę dolewać nadal tak co 2-3 zbiorniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 10:45 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 paź 2015, o 11:47
Posty: 11
Marka: Subaru
Model: Forester D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: BOXER DIESEL
U mnie przyszedł czas na eksperymenty. :-) Dotychczas stosowałem LM, potem Elfa, następnie z powodu braku Francuza zalałem Orlen Platinum Rider(nowy), ale z racji jego "praktycznego niezbadania" przeszedłem eksperymentalnie na tani i chwalony Ravenol.

I tu zonk: na Ravenolu zrobiło się ciszej, ale wzrosło spalanie. Dotychczas średnio miałem około 6l/100km. Na Ravenolu poszło na 6.6. Jako, że mam zapas Platinum Rider, zastosowałem, i teraz komputer wyświetla mi 5.8. Olej napędowy leję cały czas ten sam, z tej samej stacji i kręcę się po tych samych ulicach z podobną prędkością.

Zauważyliście zmiany w spalaniu po zastosowaniu innych 2T?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 11:54 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Stosowałem różne 2T, nie zauważyłem wpływu na spalanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2017, o 10:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2017, o 10:34
Posty: 1
Lokalizacja: http://jakibiznes.pl/jak-moge-otrzymac-swiadczenia-rehabilitacyjne/
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2
Ostatnio będąc u dziadków tak się zastanawiałem i mam pytanie :D Czy 2t nadaje się do traktora? Mój dziadek ma 60tke, która myka na czerwonym. Jeśli tak, to ile wlać? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwi 2017, o 11:32 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Lej tyle samo, w proporcji 1:200 - 1:250
Do 60-tki wystarczy tani Orlen 2T semisyntetic o ten http://allegro.pl/orlen-oil-2t-semisynt ... 65735.html


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 kwi 2017, o 15:03 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 paź 2015, o 11:47
Posty: 11
Marka: Subaru
Model: Forester D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: BOXER DIESEL
O smarności. Zgodnie z tematem: jest coś co poprawi parametry oprócz 2T ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 10:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 kwi 2017, o 09:56
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1,4 d4d
Witam wszystkich
Kiedy kupiłem swoją pierwszą toyotę po ok miesiącu trafiłem na ten wątek i zacząłem dolewać 2T w proporcji 1:300, polecane tu LM lub Ravenol. Przejechane z 2T ponad 30 tys (aktualny przebieg 190k). Efekty pozytywne - mniejsze spalanie, cichsza praca silnika (kiedyś na przeglądzie mech się zapytał czy to auto na gaz :) Od około dwóch lat niestety z autem mam jedyny problem, na tyle rzadko występujący, że w sumie jeszcze żaden mechanik się tym na poważnie nie zajmował. Mianowicie raz na kilka miesięcy przy dłuższej spokojnej jeździe ze stałymi obrotami ok 2000 auto nie może się wkręcić na obroty powyżej 2100, po prostu traci moc. Do tej pory było tak, że zatrzymywałem się na pól minuty, odpalałem i na pół roku był spokój. Otóż mój mechanik jak dowiedział się, że coś leje przy tankowaniu to jak mu powiedziałem, że 2T to on na to, że to może i dobrze robi wtryskom bo je smaruje ale jak to się spala to nagar z tego oleju odkłada się na turbinie i przez to się blokuje i żebym nie dolewał. Mi się nie chce wierzyć, żeby 2T miał zły wpływ na turbinę dlatego chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o takiej diagnozie a raczej o takim negatywnym skutku dolewania oleju.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 12:48 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
2T oprocz smarowania wtryskow rozpuszcza istniejace nagary
a dodatkowo zmniejsza zadymienie wiec i nagarow mniej sie produkuje.

Jak mocy brakuje to najpredzej cos sie dzieje z cisnieniem paliwa, moze scv, moze wtryskiwacz wiesza sie na przelew i cisnienia paliwa brakuje. Przejedz sie z podlaczonym kompem zeby sprawdzic cisnienie paliwa pod obciazeniem, pod gore i mocno gazu.

Egr domyka sie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 14:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 kwi 2017, o 09:56
Posty: 2
Marka: Toyota
Model: Corolla
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1,4 d4d
Błędy żadne się nie zapisują. Niestety na tyle rzadko występuje ta usterka, że ciężko to diagnozować, w sumie to na razie jeszcze nikt na poważnie tego nie próbował naprawić. Natomiast mój znajomy mechanik upiera się, że to na pewno nie egr a raczej coś z turbiną lub jakimś czujnikiem i dolewanie 2T miałoby mieć na to wpływ. Ale to temat na osobny watek. 2T dalej zamierzam dolewać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 18:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 264
Pochwały: 32
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Lotos od wczoraj

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 20:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2014, o 23:30
Posty: 29
Pochwały: 2
Marka: Audi
Model: A3Q
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2009
Silnik: 170KM CR CBBB
Jakies slowo komentarza by sie nadalo jeszcze. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 21:43 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6856
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 803
Marka: Toyota
Model: T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D
Paliwo jest bez dodatku rzepaku, chociaż generalnie wszyscy rzepak dodają do ON latem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 08:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 paź 2015, o 11:47
Posty: 11
Marka: Subaru
Model: Forester D
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: BOXER DIESEL
Bez bio latem na Lotosie? Nie wierzę. Koledze Miłoszowi chodziło chyba o info ze strony Lotosu:

"Paliwa zapachowe na stacjach LOTOS

Ogólnopolska sieć stacji paliw LOTOS rozpocznie latem testową sprzedaż paliw aromatyzowanych. Na wybranych stacjach już w czasie najbliższych wakacji pojawi się benzyna premium LOTOS Dynamic 98 o zapachu owoców tropikalnych.

Aroma-marketing od wielu lat jest obecny w polskich sieciach handlowych, ale LOTOS postanowił pójść o krok dalej. Chociaż taki obraz wydaje się dość nierealny, to technologia pozwala dziś na produkcję pachnących paliw."
...
"Pierwsze dwa zapachy, które wprowadzi LOTOS w swojej sieci to benzyna premium LOTOS Dynamic 98 o zapachu owoców tropikalnych, która wejdzie do sprzedaży już w czasie najbliższych wakacji. Przed 24 grudnia w sprzedaży pojawi się arktyczny olej napędowy premium LOTOS Dynamic o zapachu świerku."

Info datowane 01.04.2017
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 09:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 gru 2016, o 22:39
Posty: 7
Marka: Renault
Model: Megane III Grandtour
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.5DCI
Ale w jakim celu te paliwa maja mieć zapach, po co?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 10:29 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 264
Pochwały: 32
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Lotos robi bez rzepaku, bo mają na to bardzo duży zbyt, w tamtym roku było tak samo. Jeśli chodzi o kwestie zapachów do benzyn to jest to tylko i wyłączenie zabieg który ma zniwelować zapach benzyny. Swego czasu również robiłem jeden produkt dla klienta, gdzie do impregnatu dodawałem olejków eterycznych, bo nie podobał mu się zapach heksanu. Są różne udziwnienia, co kto lubi ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 11:08 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 kwi 2017, o 21:44
Posty: 46
Marka: avensis
Model: t27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D
ale podobno stacje Tesco sprzedają ON bez bio


Zapytałem ponownie Tesco, czy u nich się czasem coś nie zmieniło ale otrzymałem pozytywną odp. Każdy może sobie sprawdzić swoją stację w okolicy. Czekam jeszcze na odp. z Lotosu , jak uzyskam odp. to zamieszczę na profilu.
A to treść maila z TESCO:
Numer zgłoszenia: 964177

Szanowny Panie,

dziękujemy za Pana zgłoszenie.

W odpowiedzi uprzejmie informujemy, iż zeszłoroczna akcja informacyjna o ON bez biododatków zakończyła się, ale nadal na wszystkich stacjach Tesco oferujemy olej napędowy bez biododatków (tzw. FAME). Istnieje możliwość weryfikacji tych informacji na naszej stronie internetowej tesco.pl (np. http://www.tesco.pl/stacje-paliw/warsza ... zewska-218), gdzie zamieszczamy raporty z niezależnych badań jakości paliw.

Z poważaniem,
Iga Sondej
Infolinia Tesco
800 105 104

zastanawiam czy to możliwe


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 18:54 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 85
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
Miłosz napisał(a):
Lotos robi bez rzepaku, bo mają na to bardzo duży zbyt, w tamtym roku było tak samo. Jeśli chodzi o kwestie zapachów do benzyn to jest to tylko i wyłączenie zabieg który ma zniwelować zapach benzyny (...)

i to wszystko na 1 kwietnia?
ciekawe podejście :)

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2603 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 83, 84, 85, 86, 87  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda