TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 20 paź 2017, o 07:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2660 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89  Następna strona

Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ?
Addinol MZ 406 2%  2%  [ 6 ]
Liqui Moly 1052 23%  23%  [ 65 ]
Liqui Moly 1504 1%  1%  [ 3 ]
Meguin Zweitaktmotorenoel TC semi 2%  2%  [ 7 ]
Ravenol Skuter 2T 22%  22%  [ 61 ]
Orlen Mixol S 4%  4%  [ 10 ]
Orlen Platinum Moto 2T 2%  2%  [ 6 ]
Orlen Semisynthetic 2T czerwony 13%  13%  [ 36 ]
Olej 2T innej marki 10%  10%  [ 27 ]
Nie używam oleju do 2-suwów w dieslu 22%  22%  [ 61 ]
Liczba głosów : 282
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 mar 2017, o 22:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 347
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Od wczoraj lotos zapodaje biododatki :/ Info prosto od źródełka... A co do kleen flo, to sie go dodaje na stacji, mam gdzieś nawet foto ori bańki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2017, o 19:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 472
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Mimo obaw RAVENOL SCOOTER już w użyciu :-)

Avka śmiga super :auto: tak jak do tej pory :jupi:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2017, o 22:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 143
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Chciałbym dodać sprostowanie do mojego postu o AR6900.
Dźwięk silnika podobny do "sieczkarni" mógł być spowodowany awarią zaworu EGR który blokował się w pozycji zamkniętej. Jak podaje fachowa literatura takie zablokowanie egru powoduje spalanie stukowe na biegu jałowym w silnikach z zapłonem samoczynnym. Jak wymienię EGR to przy następnym tankowaniu znowu zaleję AR6900 żeby to sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2017, o 09:49 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6972
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 822
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
enesen napisał(a):
Jak podaje fachowa literatura takie zablokowanie egru powoduje spalanie stukowe na biegu jałowym w silnikach z zapłonem samoczynnym.

Możesz podać w której literaturze fachowej tak napisano?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 mar 2017, o 13:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 mar 2016, o 21:16
Posty: 13
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2009
Silnik: 1,4 diesel
Archoil 6900 D MAX po przesiadce z Millers Eco Max jakby różnice niezauważalne. Mam nadzieję że te dodatkowe właściwości czyszcząco-smarujące działają sobie po cichu :) Co do tego że 6900 ma tyle cetan boostera co 6800 nie ma szans... po 6800 mega odczuwalna pod butem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2017, o 02:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 mar 2017, o 02:15
Posty: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Mondeo MK3 TDDI 115km przebieg ponad 300tys. Zacząłem stosować dolewki do ON tylko
Orlen 2T semisintetic od 2014 po wymianie oleju i filtra paliwa w okresach wiosna do jesieni.
Ojciec mechanik był sceptyczny mówił daj se spokój po co to (ropa zawsze zwykła bez verwy)
oby nic się nie stało. 2014 Maj po zalaniu orlen 2t semi do ON w dawce 250ml na bak kurde
rewelacja cicha praca ładnie gładko chodzi mega. Zadowolony zbierałem opinie innych znajomych że fajnie
chodzi rano dobrze odpala na zimnym i same pozytywne efekty. Czy palił mniej chyba
nie ale rzeczywiście lepiej chodzi super zadowolony . Zima to tylko skryyd ale w
największe mrozy bez 2t przez całą zimę. Paliwo wyjeżdżam do momentu jak komputerek pokazuje +- 30km
do końca.Zadowolony mega wszystko ładnie pięknie.
Zaczyna się 2017 przebieg na tym filtrze paliwa ponad 32 tys.km jeszcze nie leje nawet 2T
i nagle w marcu auto dziwnie chodzi wtryski głośno moc nie taka. Pojechałem w trasę 200km
przepiłowałem po trasie nie chciał odpalać ledwo w obroty się wkręcał przerywał.
Do Ojca garaż wymiana filtra paliwa czyszenie baku nowa ropa plus LQM spulung.
Jak ręką odjął wszystko ustało. Ojciec dalej sceptyczny rozciął stary filtr paliwa a tam
popioły czarna maź, wszystko upaprane na czarno smoliste po naciśnieciu w baku było podobnie coś
pływało czarnego jak naciśnać popiół czarny jak smoła Ojciec mówi że to od tego oleju 2t w sumie mu wierze. Od 2011r do 2014 Po wymianie filtra paliwa nie lałem 2T i nic takiego nie było ani objawów
dlatego PRZESTRZEGAM !!! pozorne chodzenie ciszej po 3 latach takie ma skutki Uważajcie !!!

Nie mam Toyoty ale chciałem uświadomić !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2017, o 09:19 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 86
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
przez 5 lat lałem do dCi w renówce, filtry sprawdzałem regularnie ze względu na zawartość ewentualnych opiłków z pompy i filtry czyste.
może zatankowałeś coś gównianego na orlenie (nihil novi) i to wystarczyło do zrobienia smoły?

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2017, o 19:38 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2013, o 10:26
Posty: 68
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 2
Marka: Opel
Model: Astra G 1.7 CDTI
Rocznik: 2008
Silnik: Z17DTL
Na mój gust to nie wina 2T. Tym bardziej, że zimą nie dolewasz a skro zużywasz niemal całe paliwo z baku przed tankowaniem - układ oczyszcza się "czystym" paliwem. Po drugie - negatywne objawy raczej nie pojawiły by się nagle a raczej narastały stopniowo. Jak pisze mrarek - głównym podejrzanym ostatnio przed objawami zatankowane paliwo.

_________________
Test olejów 2T + ON z motor-talk.de - Przetłumaczona tabela porównawcza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 mar 2017, o 13:08 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Kolego TySooN66 oczywiście że to jest wina oleju 2T. Przez właściwości myjące porostu wypłukał ci szlamy i osady a pewnie i bakterie ze zbiornika paliwa, które złapał filtr paliwa i najzwyczajniej w świecie zapchał się. Cała filozofia. Paliwo nie ma nic do tego. Bazując na twoim opisie wnioskuje ze robisz ok 10 tkm rocznie przy takim niewielkim przebiegu jak na diesla zastanowił bym się nad dolewaniem do paliwa co jakiś czas preparatu hamującego rozwój bakterii. Ten czarny popiół to mogą być również bakterie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2017, o 19:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 37
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Inna sprawa, że trzeba być odważnym, żebym w dieslu czy to TDDi czy TDCi robić
Cytuj:
przebieg na tym filtrze paliwa ponad 32 tys.km
... Niestety, te diesle to już inna bajka, więcej dbania, głaskania niż to warte ale skoro już mam, to zmieniam oleje i filtry max co 10tyś km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2017, o 21:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 401
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Tylko odważni na " naszym " paliwie robią 32 tk na filtrze paliwa . Ja zmieniam co 10 tk niezależnie od pory roku ale staram się na zimę . Oczywiście wracając do wątku aktualnie dolewam ELFa i po Mannolu czuję różnię na plus , a byłem zachwycony Ravenolem !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2017, o 19:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 cze 2016, o 23:16
Posty: 1
Marka: FORD
Model: MONDEO MK#
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2001
Silnik: TDDI 115KM
Witam,

jak otrzymac dostep do tabelki powrownawczej 2T ?
Wystarczylo napisac post :).
Zycze udanego smarowania :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2017, o 12:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 347
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Takie drobne info z przed chwili, gadałem ze znajomym i diesel z or..nu unieruchomił parę stacji, wszystkie filtry zawalone, także pomimo tego że lotos daje 7% rzepaku i nadal jest gównem to jest póki co najlepszym rozwiązaniem :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2017, o 17:38 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6972
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 822
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Ciekawe których stacji to dotyczy, zeby tego gowna nie zatankowac.
Prawdopodobnie w ktorejs bazie paliwowej cos niepowołanego znalazło się w którymś ze zbiorników i cysternami poszło na X stacji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2017, o 19:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 347
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Piokli powiem tak lotos = shell = bp. Dodatek rzepaku ma być przez ok 2 miesiące. Jak mi dadzą znać to się przypomnę w temacie. Omijałbym inne stacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2017, o 19:18 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 gru 2016, o 22:39
Posty: 7
Marka: Renault
Model: Megane III Grandtour
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.5DCI
Czyli co jak narazie tankowac na lotos lub Shell lub bp?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 mar 2017, o 20:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 347
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Z tego co mój zaufany znajomy mówił to w polsce jest lipa z dieslem, bo dosłownie tankujemy gówno. Jeśli już tankować to coś z gdańskiej rafinerii, czyli to co wspomniałem. Przeczekać te 2 miechy i będzie bez rzepaku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2017, o 21:39 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Kolego Miłosz coś gdzieś usłyszysz i robisz sensację. To o czym piszesz ma miejsce na wszystkich stacja które maja w sprzedaży ON zimowy z dodatkiem bio. Zmiana oleju z zimowego na przejściowy powoduje wytrącanie się frakcji stałych z biododatku, które zapychają filtr w dystrybutorze. Każdy dystrybutor jest wyposażony w filtr paliwa. W starszych dystrybutorach są filtry papierowe w nowszych niestety już filtry siatkowe. Jeśli stacja posiada dystrybutory z filtrami papierowymi z racji lepszego filtrowania zapychają się , ponieważ zatrzymują te frakcje w sobie nie przepuszczając ich do zbiorników aut. Objawia się to powolnym tankowaniem paliwa z dystrybutora. Normalny wydatek dystrybutora mieści się w przedziale 30-40L/min. Dystrybutory z filtrami siatkowymi nie zapychają się ponieważ filtrują zanieczyszczenia powyżej 0,5 mm spychając problem na właściciela auta. Tak wygląda cała filozofia sensacji która odkryłeś. Z dwojga złego wole tankować na stacji gdzie są starsze dystrybutory które wolniej tankują bo wiem ze papierowe wkłady nie poszczają syfu do zbiornika mojego auta.
Co do odkrycia że mamy w Polsce g....ny ON. Nie powielaj proszę bzdur. ON produkowany u nas w kraju nie jest ani dobry ani zły po prostu spełnia normę PN-EN 590:2013-12 i to wszystko. Z jednej naftobazy kupują olej wszystkie sieci jakie działają w okolicy tej naftobazy. Np na wybrzeżu Orlen kupuje paliwo z rafinerii Lotos, a w środkowej Polsce lotos kupuje paliwo z rafinerii Orlen.
Z jednym się zgodzę rafineria gdańska produkuje lepsze bazy paliw ponieważ przerabia lepszej jakości ropę. Rafineria płocka bazuje na rosyjskiej ropie która jest mocno zasiarczona co powoduje ze bazy posiadają gorsze parametry ale ciągle mieszczące się w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2017, o 22:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 347
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Skoro wiesz lepiej od ludzi ze spedycji, którym odwołali robotę bo stacja stoi to ok nie było tematu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 10:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 21 gru 2010, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 2
Marka: toyota
Model: avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D Dpf
Forum służy w mojej opinii merytorycznej wymianie poglądów. Tak się składa że z racji wykonywanej pracy mam wiedzę na temat problemu który przedstawiłeś. Zauważ że nie zanegowałem tego ze praca jakiś stacji w Polsce została wstrzymana. Wiem że z powodu tego problemu może tak być. Składa się na to kilka powodów. Ale nie mnie oceniać prace innych. Nie odbieraj tego jak atak na ciebie ale jako merytoryczną wymianę doświadczeń. Każdy post wnosi nowe informacje dla innych użytkowników forum, którzy nie maja takiej wiedzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 11:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 143
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
piokli info na temat spalania stukowego przy zablokowanym egr znalazłem w opracowaniu stowarzyszenia mechaników, opisach Denso i Delphi.


W tym roku obraziłem się na letniego Dynamica z Lotosu za to FAME. Poszukałem i znalazłem 12km od domu małą stacyjkę która ma diesla B-0 z Kawic. Zalałem wczoraj czyściutkie, przeźroczyste jak woda, lekko połyskujące na niebiesko w pojemniku, tanie jak barszcz 4,39zł/l paliwo bez rzepaku i bez żadnych dodatków poprawiających spalanie czy czyszczących. LC 52,5, smarność 430, temp. mętnienia -8. Do tego AR6350 Z AR 6900. Wyjeżdżę bak i zobaczę jaka jest różnica między AR z dodatkami z Dynamica a AR z czystą jak dziewica B0.

Jestem po wymianie EGR ,przepustnicy i czyszczeniu całego dolotu w D-Cat. Od ponad roku na dodatkach do paliw. Na kanałach ssących w bloku silnika cienki nagar, trzonki zaworowe czyste z lekkimi zabrudzeniami, kolektor ssący z cienkim nagarem. Przejście z egr do kolektora ssącego( wąskie gardło w 2AD w T27) lekko zawalone nagarem( czyszczone 2 lata temu). Widzę że dodatki mają sens patrząc na zdjęcia innych użytkowników z "ich" nagarami.
EGR blokował się w pozycji zamkniętej, wymieniony na nowy Denso, przepustnica sprawna wymieniona na nowszą używkę po mniejszym przebiegu. Ostrzejsza reakcja na gaz, zasięg na pełnym baku skoczył z 680km na 710km (2 lata temu 640km).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 11:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 143
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Miłosz napisał(a):
Piokli powiem tak lotos = shell = bp. Dodatek rzepaku ma być przez ok 2 miesiące. Jak mi dadzą znać to się przypomnę w temacie. Omijałbym inne stacje.




Niestety ale w tym roku jak i poprzednim dostawcą na BP i Shell będzie także Orlen. Dlatego w tamtym roku zrezygnowałem z Shella a BP omijam z daleka. Teraz to loteria bo na ww stacjach można zalać paliwo z Lotosu jak i Orlenu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 11:55 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 347
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
enesen tą informację mam od osoby z 15 letnim stażem w temacie paliw , osoba oczywiście czynna zawodowo. Co do mixów że orlen to lotos , lotos to orlen to też słyszałem , wszystko zależy od ceny, dostępności na rynku i wielu innych czynników.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 12:46 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 86
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
Na szczęście na Śląsku orlen ma swoje źródełko, a pozostałe firmy swoje. Też omijam orlena szerokim łukiem. To prawda, że orlen zaciąga ruską ropę rurami z przed kilkudziesięciu lat. Do Boronowa na Śląsku jest jedna rura Płocka, na benzynę i ON. To jaka to czystość paliwa?

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 13:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 143
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Miłosz napisał(a):
enesen tą informację mam od osoby z 15 letnim stażem w temacie paliw , osoba oczywiście czynna zawodowo. Co do mixów że orlen to lotos , lotos to orlen to też słyszałem , wszystko zależy od ceny, dostępności na rynku i wielu innych czynników.



Mi się wydaje że chodzi o coś innego. Dobra zmiana nastała w 2015 a już w 2016 prasa podawała że Shell, BP i inni będą brali paliwo na swoje stacje i z Orlenu i z Lotosu ( rozstrzygnięto przetargi). Dziwny ten zbieg okoliczności... Facet który handlował ON z reichu miał "problemy" dopóki nie zaczął brać część z naszej rafinerii... Nic dziwnego że polityka rządzi w paliwach, przecież akcyza a w rafineriach udział ma Skarb Państwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 14:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 347
Pochwały: 36
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
To akurat plotka, ale słyszałem od paru osób że nasz rząd miał pomysł na połączenie lotosu z orlenem... dobra zmiana, nie ma co :D W tamtym roku jak się pytałem jaki jest koszt produkcji 1 litra paliwa pb95 to wychodziło chyba 1,20-1,50zł . Także nieźle pisiory , platfusy nas walą w ... kieszeń :/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwi 2017, o 16:32 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 86
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
Tak to niestety prawda. W innych gałęziach gospodarki firmy z obcym kapitałem również są blokowane, np. w mojej branży transportowej.

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 20:52 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 37
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Panowie, co myślicie o DieselGold letnim ze Statoil ? W te mrozy (-28) byłem jedyny z firmy, który odpalił rano o 6:00, mało tego, który dojechał do domu. Wielu odpaliło ale paliwo zamarzło w czasie jazdy...
Lepszy DieselGold czy VPower Diesel ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 21:28 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 86
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
Ale tytuł topiku to: Olej do dwusuwów 2T i inne dodatki poprawiające smarność

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2017, o 22:43 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6972
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 822
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
snajper_881 napisał(a):
Panowie, co myślicie o DieselGold letnim ze Statoil ? W te mrozy (-28) byłem jedyny z firmy, który odpalił rano o 6:00, mało tego, który dojechał do domu. Wielu odpaliło ale paliwo zamarzło w czasie jazdy...
Lepszy DieselGold czy VPower Diesel ?

W lato lej zwykly ON, a zimą arktyczny gold
i nie zapomnij 2T dodawać ;-) zeby sie wtryskiwacze wlyszkowowym cynkiem pokryły :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2660 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda