TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 sty 2018, o 11:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2746 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92

Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ?
Addinol MZ 406 2%  2%  [ 6 ]
Liqui Moly 1052 24%  24%  [ 68 ]
Liqui Moly 1504 1%  1%  [ 3 ]
Meguin Zweitaktmotorenoel TC semi 2%  2%  [ 7 ]
Ravenol Skuter 2T 21%  21%  [ 60 ]
Orlen Mixol S 3%  3%  [ 10 ]
Orlen Platinum Moto 2T 2%  2%  [ 6 ]
Orlen Semisynthetic 2T czerwony 13%  13%  [ 36 ]
Olej 2T innej marki 10%  10%  [ 29 ]
Nie używam oleju do 2-suwów w dieslu 22%  22%  [ 62 ]
Liczba głosów : 287
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 gru 2017, o 22:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Miłosz, skąd masz tą tabelkę. Wygląda na dane producenta.
Jeśli chodzi o smarność to porównywana była chyba do paliwa amerykańskiego. W Polsce i pewnie w całej EU norma to 460 mikronów. Tak więc wynik K-Garda na poziomie ok. 400 mikronów nie powala. Ale nie neguję innych zalet tego środka.

Inna sprawa, że nie znam konkretnych wartości smarności, które osiągane są z olejami 2T. Być może są podobne lub niewiele mniejsze. Znam tylko ogólną skalę poprawy smarności z zamieszczonej tutaj kiedyś tabelki: jest, wyraźna, bardzo wyraźna, wzorcowa - cokolwiek by to znaczyło.

@enesem jak i kiedy zdobyłeś ten środek. Kilka osób wyraziło chęc wypróbowania go, ale największym problemem jest chyba jego dostępność.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2017, o 00:29 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7054
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
enesen napisał(a):
...
To jest temat nie tylko o oleju 2T i nie trzeba wszystkiego negować bez poznania. ...
Wracając do forumowicza włyszkowa, czy sprzedaje na forum alfy to jego sprawa ...

Powtarzasz się, déjà vu?
Lubię Cię za to :ok:

A te testy z RPA, w których HFRR i LC skaczą raz w górę raz w dół, a wtryskiwacze zarastają cynkiem po kilkunastu godzinach pracy - strach się bać ;-)
Szkoda, że stosowane przez nas 2T z europy nie mają w składzie Cynku ;-)

hans01 napisał(a):
Miłosz, skąd masz tą tabelkę. Wygląda na dane producenta.
Jeśli chodzi o smarność to porównywana była chyba do paliwa amerykańskiego. W Polsce i pewnie w całej EU norma to 460 mikronów.

W Polsce nie ma ON o smarności powyżej 500um od kilkunastu lat, chyba te testy były robione dawno, albo po za EU.
Podobnie jak Lubriksol, który chwali się, że poprawia o 20% smarność ON, ale ON którego nie ma od dawna w sprzedaży.

hans01 napisał(a):
Inna sprawa, że nie znam konkretnych wartości smarności, które osiągane są z olejami 2T. Być może są podobne lub niewiele mniejsze.

LM1052 zmniejsza znacząco HFRR i to nawet w oleju napędowym, który ma już malutki HFRR dzięki FAME.

Życzę owocnych testów


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2017, o 00:30 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7054
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
hans01 napisał(a):
Miłosz, skąd masz tą tabelkę. Wygląda na dane producenta.
Jeśli chodzi o smarność to porównywana była chyba do paliwa amerykańskiego. W Polsce i pewnie w całej EU norma to 460 mikronów. Tak więc wynik K-Garda na poziomie ok. 400 mikronów nie powala. Ale nie neguję innych zalet tego środka.

Inna sprawa, że nie znam konkretnych wartości smarności, które osiągane są z olejami 2T. Być może są podobne lub niewiele mniejsze. Znam tylko ogólną skalę poprawy smarności z zamieszczonej tutaj kiedyś tabelki: jest, wyraźna, bardzo wyraźna, wzorcowa - cokolwiek by to znaczyło.

@enesem jak i kiedy zdobyłeś ten środek. Kilka osób wyraziło chęc wypróbowania go, ale największym problemem jest chyba jego dostępność.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2017, o 01:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 415
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Panowie nie ma co się spinać ;) Jedni wolą 2T, a drudzy inne wynalazki, niech każdy śmiga na tym co ma pod ręką i do czego jest przekonany. Ja miałem zamawiać ar ale dzisiaj kolega podrzucił mi parę litrów tego ;)

Obrazek

Także nie będę marnował ;)

A co do NCH to firma z US&A ale z siedzibami na całym świecie.
https://www.nch.com/About-NCH/History
A dane oczywiście były zawarte w ofercie, którą dostałem od przedstawiciela firmy.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 gru 2017, o 01:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
piokli napisał(a):
LM1052 zmniejsza znacząco HFRR i to nawet w oleju napędowym, który ma już malutki HFRR dzięki FAME.

I to mnie bardzo cieszy bo ostatnio kupiłem buteleczkę :-)
Moje ostatnie paliwa z FAME 7% miały HFRR 445, a więc nie taki malutki.
Miłosz napisał(a):
Panowie nie ma co się spinać ;) Jedni wolą 2T, a drudzy inne wynalazki

Spinać to nie, ale gra warta jest dyskusji. Chciałbym mieć jeden środek obniżający HFRR co najmniej tak jak 2T a w dodatku podnoszący LC, usuwający wodę ... i co tam jeszcze, a to wszystko w niższej cenie. :jupi:

Skoro producent K-Garda jest z USA to tłumaczy dlaczego odnoszą się do tamtego paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2017, o 00:17 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Miłosz napisał(a):
Ja miałem zamawiać ar ale dzisiaj kolega podrzucił mi parę litrów tego ;)

A bliżej co to jest? Udało mi się odczytać tylko "Diesel Fuel Oil Conditioner" ale i tego nie jestem pewien.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 gru 2017, o 07:26 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7054
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 838
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
To KFC link ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 18:19 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Miłosz napisał(a):
Ja miałem zamawiać ar ale dzisiaj kolega podrzucił mi parę litrów tego ;)

Miłosz, jak wrażenia z używania Kleen-flo?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2017, o 01:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 415
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Pozytywne , k-f lałem od zakupu lexa przez jakiś czas i spalanie z 12+ spadło oraz auto zaczeło lepiej chodzić. Potem zacząłem modzic auto i w ogole spalanie niższe o połowe się zrobiło, ale to dzięki modom a nie samym dodatkom.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2017, o 19:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 415
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Miałem już nie liczyć, ale pobiłem rekord z trasy, przy czym GD do EG jechałem około 60-70 km/h z racji remontów a pozniej juz 100 km/h. Jak mnie pamięć nie myli na pełen bak lotosu dałem 120 ml KFC i 60 ml AR, także na bogato :D Komp co prawda zgłupiał ale po trasie podjechałem na bp zatankować i weszło 10,11 l ON :D Przy dłuższej trasie myślę że wynik na kompie byłby bliższy realnemu, ale to ze 300 km powinieniem dodatkowo natrzaskać.

Obrazek

Także z 12+ (bez modów, całkowita seria i bez modyfikowania ON) taki wynik uważam za bardzo dobry ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2017, o 01:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
A który AR?
Trochę jestem z nimi zagubiony. Mógłby ktoś po krótce objaśnić, który AR co robi, na co jest?

P.S. Na razie dolewam tylko 2T. Spalanie raczej duże jak dla mnie - ok. 6.5l w trasie. Ciekawe czy KF coś pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2017, o 01:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 415
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Archoil 6900d-max i kleen flo conditioner. Kolega który pomodził swojego is220d tam gdzie ja również ma takie same przekłamania. Z tym że u niego po dłuuugiej trasie bo aż do Belgii komp się myli o 0.8 litra. Także jak liczyć to po baku. A kolega na 2T śmiga ale nie pamiętam jakim. W trybie super emeryt pewnie jeszcze mniej by wypił, ale to już katorga a nie jazda i raczej do takiego testu się nie zmuszę :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 gru 2017, o 01:39 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 26
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Hehe, jakiś czas temu też zorientowałem się, że mój komputer maluje trawę na zielono i to znacznie. Ucieszyłem się jak zobaczyłem całkiem fajne spalanie, tylko jakoś mało km było między tankowaniami. Jak policzyłem z tankowania to wyszło jakies 1.5l więcej :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2018, o 21:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 sty 2018, o 21:39
Posty: 2
Marka: BMW
Model: 330D
Rocznik: 2003
Silnik: M57N
Witam Panowie, zakupiłem ostatnio Archoil 6900d-max i olej 2t elf moto2 off Road.
Mogę stosować oba produkty razem tzn na bak 60l 250ml oleju 2t i 60ml ar6900d?

Czy lepiej nie mieszać i lac osobno na przemian?
Auto to bmw 330d m57n


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2018, o 23:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 415
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Kuruś na sporcie wspominałem, że osobiście śmiga mi się dobrze na AR6900 dmax , co do 2T nie powinno zaszkodzić, aczkolwiek ja leje sam AR, ewentualnie na zmiane z kleen flo. Kolega mój jak miał jeszcze swoje ex e46 318d pomodzone na ok 150/360 jak mnie pamiec nie myli też lał archoila i się pozytywnie o tym wypowiadał, także dalej stosuje w mercedesie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2018, o 14:41 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 sty 2018, o 21:39
Posty: 2
Marka: BMW
Model: 330D
Rocznik: 2003
Silnik: M57N
OK dzięki za info zrobię tak że po prostu będę lał mniej 2T powiedzmy tak 200ml na bak :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2746 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda