TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 13 gru 2018, o 20:30

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96  Następna strona

Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ?
Addinol MZ 406 2%  2%  [ 6 ]
Liqui Moly 1052 23%  23%  [ 71 ]
Liqui Moly 1504 1%  1%  [ 3 ]
Meguin Zweitaktmotorenoel TC semi 3%  3%  [ 8 ]
Ravenol Skuter 2T 21%  21%  [ 65 ]
Orlen Mixol S 4%  4%  [ 12 ]
Orlen Platinum Moto 2T 2%  2%  [ 6 ]
Orlen Semisynthetic 2T czerwony 13%  13%  [ 38 ]
Olej 2T innej marki 10%  10%  [ 30 ]
Nie używam oleju do 2-suwów w dieslu 21%  21%  [ 64 ]
Liczba głosów : 303
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 sie 2018, o 03:57 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 42
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
hans01 napisał(a):
snajper_881 napisał(a):
regularnie zmieniam olej i filtry (oryginalne) co każde 10tyś km. Dodatkowo stosuje czyszczenie wtryskowni LM i zmieniam filtr paliwa.

Czy filtr paliwa też jest po 10tyś km?
Muszę zajrzeć do swojego. Zachowałem go po wymianie po 20tyś km i jakoś tak nie było gdzie i kiedy rozebrać go.

Tak, po 10tys km. Oryginalny filtr tak jak i reszta.

BTW:
Wiem, że to jeszcze nie pora :-D ale gdzieś był test depresatorów do ON i wygrał dodatek z serii o którym pierwszy raz słyszałem "Moje Auto". Marka mało znana ale podobno jest bardzo dobry. Czy ktoś ma link do tego testu, nie mogę odkopać w internetach :sciana: ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2018, o 00:33 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 98
Pochwały: 2
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Tutaj
http://www.oiler.com.pl/viewpage.php?page_id=20


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2018, o 08:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7203
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
To jest test sprzedawcy depresatorów. Depresator w takim teście musi okazać się niezbędny.

Z innych testów wychodzi, że depresator w duże mrozy pomaga jak umarłemu kadzidło.

viewtopic.php?f=69&t=15452


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2018, o 11:17 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 42
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
hans01 napisał(a):

Dziękuje, o to mi chodziło :) :ok:

Wygląda na to, że najlepszy jest firmy "Moje Auto".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2018, o 00:13 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 98
Pochwały: 2
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Piokli dobrze Ci radzi. Przede wszystkim paliwo zimowe z pewnego źródła. W większe mrozy paliwo arktyczne. Jedynie w ostateczności można próbować ratować się depresatorem, ale efekt jest niepewny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 wrz 2018, o 23:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 kwi 2018, o 21:26
Posty: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.2 D-CAT
Ech...
Trochę zajęła mi czasu ta lektura żeby przeczytać wszystkie 95 stron ale wiem jedno.
Olej trzeba lać i już.
Jednakże mam mentlik w głowie i już nie jestem pewien co powinienem lać by odnieść jak najlepsze korzyści.

Menzol - sorki... Garażowej sprzedaży nie zaufam...
LM - nie będę nabijać kasy koncernowi.

Kończy mi się drugi literek soczku od RAVENOLa i zastanawiam się co kupić...?

Ave 2.2 d-cat.

Doradźcie Panowie co jest najlepszym środkiem po za wspomnianym garażem i LM
Mi nie zależy na placebo pod postacią aksamitu pod maską. Ma smarować i być łagodny bądź neutralny dla dpf-a, a efekt wyciszenia jest dla mnie bez znaczenia. Zadymienie z rury też nie występuje, wszystko niby ok choć przebieg bliski 300kkm i cholerna sonda w upalne dni potrafi zgłosić błąd.

Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 wrz 2018, o 00:11 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 98
Pochwały: 2
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
A czytałeś stronę 94?
Zobacz tam stopkę w postach kolegi Kelso.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 wrz 2018, o 15:22 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 4 wrz 2018, o 14:48
Posty: 1
Marka: Citroen
Model: C5 MK2
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0HDI 136KM FAP
Witam, niestety pomimo zalogowania nie mogę pobrać stopki o której jest mowa. Jestem sam ciekaw porównań oraz testów ponieważ również zalewam soczek z gumi jagód do swojego HDI.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2018, o 00:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 496
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Napisz kilka postów , uzyskasz dostęp .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 wrz 2018, o 15:57 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2009, o 09:44
Posty: 617
Lokalizacja: Wieliczka
Pochwały: 2
Marka: Tozota
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 4A+FE
Czy ktoś na przestrzeni dziejów miał mieszane odczucia ze stosowania dodatku 2T do ON ?
Jak ten pomysł zachowuje się w przypadku wtryskiwaczy pizoelektrycznych ?

_________________
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Dziektarz
www.zmienolej.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 wrz 2018, o 21:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 496
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Nie wiem jak piezo znoszą dodatek 2T , ale zwykłe się cieszą jak dolewam !!!! Czym aktualnie jeździsz ????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 wrz 2018, o 09:36 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 619
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 46
Marka: Toyota
Model: T27FL2
Rocznik: 2015
Silnik: 3ZR
W swoim poprzednim T27 D4D zrobiłem 70tys km do każdego tankowania dodając:
https://www.motochemia.pl/kleen-flo-dod ... -4475.html
Wtryski sprawdzałem przy zakupie na 120tys km, a niedługo przed sprzedażą, po prawie 70tys km sprawdziłem ponownie.
Parametry były nawet lepsze niż po zakupie.
Fakt, że tankowanie tylko na stacjach Orlen, Shell a za granicą też wyszukiwałem większe stacje.
Mogę z czystym sumieniem polecić ten specyfik do diesla. Cenowo nie wychodzi źle, bo jedna litrowa butelka przy dozowaniu 20ml wychodzi na długo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 wrz 2018, o 13:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 202
Pochwały: 22
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Ten dodatek Kleen-flo to typowy depresator na zimę. Główny skład to izopropanol i ksylen. Depresatory są również robione na nafcie i jak pokazał mój test z mrożeniem wcale nie dają rady. Najlepszy depresator to ten na ksylenie i izopropanolu właśnie. Co ciekawe jeden taki depresator na nafcie/kerozymnie za 10zł za 1L ma wszystkie dodatki oprócz 2EHN które mają drogie środki do paliw takie jak K-gard czy Xenum i pewnie Archoil( ten ukrywa karty żebyśmy się nie dowiedzieli za co przepłacamy) i dawkuje się go również 1ml na 1L.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2018, o 18:26 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 42
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Cześć wszystkim.

Trochę nie w temacie ale z racji tego, że to bardzo aktywny wątek postanowiłem napisać tutaj.
Od pewnego czasu zastawiam się nad wypłukaniem silnika przy najbliższej zmianie oleju. Za każdym razem stosuje płukanki dedykowane do tego celu ale one nie robią nic poza tym ze rozrzedzają olej przez co łatwiej go zlać. Wiele osób stosuje płukanki w postaci zalania silnika ropą lub naftą i odpaleniem na kilka minut. Dwie, trzy płukanki i cały nagar wylatuje. Nie znalazłem też ani jednego potwierdzonego przypadku skutków ubocznych. Operacja ryzykowna ale spróbuje, zastanawia mnie tylko co bardziej nadaję się do tego, czy nafta czy ropa (ON) ze stacji. Najlepiej by miało jakieś właściwości smarne i rozpuszczające. Wydaje mi się, że nafta lepiej rozpuszcza nagar ale jest sucha a ON ze stacji posiada lepsze właściwościowi smarne choć mogę się mylić, stąd moje pytanie, które paliwo lepiej nadawało by się do tego zabiegu ? Tak wiem, żadne ale pytam poważnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2018, o 18:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 496
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
Dlaczego aż tak zależy Ci na Płukaniu silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 wrz 2018, o 15:43 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 42
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Żeby był czysty :) Lubię dbać o samochód.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2018, o 20:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 wrz 2018, o 20:38
Posty: 2
Marka: JEEP
Model: Grand Cherokee
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 3.0 CRD
Witam wszystkich, jako świeżo zarejestrowany.

Nie miałem możliwości podłączyć się do badań smarności ON z dolewkami 2T, w swoim czasie.

Czy jest możliwość pozyskania orlenowskich wyników badania, dorzucając się finansowo teraz, po czasie ?
Jeśli tak, proszę o info komu i ile.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2018, o 09:45 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7203
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Teraz nie ma już komu dorzucić się.
Olej 2T Orlenu w tamtych badaniach wypadł kiepsko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 wrz 2018, o 10:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 wrz 2018, o 20:38
Posty: 2
Marka: JEEP
Model: Grand Cherokee
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 3.0 CRD
A może na jakieś cele wspólne, klubowe, czy wspierające forum.

Przydałyby mi się te wyniki, bo mam dylemat w doborze oleju.
Mój pojazd wyjechał z fabryki bez dpf.
Mam pewne preferencje wyboru, miedzy innymi zwykły mixol. Nie ze względu na oszczędności, bo te są pomijalne, ale ze względu na niską temperaturę zapłonu, bliską ON i stosunkowo niską temp. płynięcia.
Zawartość popiołów siarczanowych, przy tych proporcjach i braku dpf, pomijalne.

Natomiast nie mam pojęcia jak interpretować takie parametry jak:
1. Lepkość kinematyczna w temp. 100 st. C
2. Wskaźnik lepkości

Nie wiem czy to ma znaczenie. Mam wtryskiwacze piezoelektryczne Bosch.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2018, o 23:23 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 89
Pochwały: 1
Marka: Renault
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi 110 KM z DPF
Trochę z innej beczki :)
Gdzie dziś są dobre ceny 2T? Ktoś kupował coś w promocjach, u pewnych sprzedawców? Skończył mi się MANNOL 10-cio litrowy i muszę zakupić coś innego.

Od 3,5 roku mam SCIII z DPFem, którym przejechałem ponad 80 kkm i od zawsze zalewam 2T.
DPF regularnie się wypala co ~470 km. Póki co bez problemów.

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 wrz 2018, o 22:43 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7203
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
berater napisał(a):
Zawartość popiołów siarczanowych, przy tych proporcjach i braku dpf, pomijalne.

Natomiast nie mam pojęcia jak interpretować takie parametry jak:
1. Lepkość kinematyczna w temp. 100 st. C
2. Wskaźnik lepkości

Nie wiem czy to ma znaczenie. Mam wtryskiwacze piezoelektryczne Bosch.


Nie masz dpf, więc wybór oleju 2T masz bardzo szeroki.

Mixolu ja bym w dieslu Common Rail nie stosował, bo nie ma pewności ile pozostałości po spaleniu Mixol zostawia.
Być może nie dużo, ale bez testów laboratoryjnych można tylko gdybać.
Na pewno Mixol wpływa pozytywnie na smarność (chociaż w nieznanym stopniu), ale nie wiadomo czy nie zostawia w komorze spalania za wiele pozostałości.
Z różnych testów widocznych internecie wyszło że oleje niskodymne JASO FC/FD spalają się czysto, a najtańsze 2T API TA/TB zostawiają wyraźnie więcej sadzy na tyglu/probówce.
Nie wiemy na ile spalanie w probówce przekłada się na spalanie w cylindrze diesla, ale wszystko wskazuje na większe pozostałości spalenia Mixolu, a przecież na czystych końcówkach wtryskiwaczy nam zależy.

Lepkość oleju 2T moim zdaniem nie ma znaczenia, bo w paliwie masz tylko 0,5% 2T, więc na lepkość ON taka mała dawka wpłynie pomijalnie mało.
Sama lepkość ON też nie jest wartością sztywną, ale z zakresu.

Niska temperatura zapłonu 2T to chyba kolejny mit, o który niektórzy walczą bez powodu.
Moim zdaniem nie ważne czy 2T ma temperaturę zapłonu 60 czy 120C, jeżeli w cylindrze podczas spalania ON występuje temperatura >500C.
Dodatkowo dodajemy 2T w ilości około 0,5%, więc tak mały dodatek zmieni temperaturę zapłonu ON pomijalnie mało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2018, o 19:49 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 wrz 2018, o 22:27
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 benzyna
Stosuję w swoim passacie 1,9 tdi avb PD jako dodatek ravenol scooter 2t 1:300, dostałem ostatnio depresator kleen flo i zastanawiam się czy jak go dodam do zbiornika kiedy temperatury będą bliskie zera to czy nie "pogryzie" się z olejem 2t. Co sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 paź 2018, o 08:44 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7203
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 880
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: ADFTV
Nie pogryzie sie.
Mieszalem 2T z kleen flo conditioner w jednej butelce, one nie łączą się (olej i alkohol) i w butelce był rosół.
Ale w kontakcie z olejem napędowym w baku wszystkie składniki mieszaja się i łączą w klarowną ciecz.
Dodawałem taki miks przez kilka lat przy każdym tankowaniu, również przy największych mrozach.

Czytaj tutaj viewtopic.php?f=69&t=15452&p=342475#p342496


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2018, o 23:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 486
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Olejek 2T już zamówiony przez internet. Jutro pewnie zostanie wysłany i może do końca tygodnia dotrze do mnie :jupi:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 paź 2018, o 23:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 496
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 27
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
A co zamówiłeś ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 paź 2018, o 14:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 486
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
O ten:

https://allegro.pl/ravenol-scooter-2t-s ... 71701.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2018, o 10:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 202
Pochwały: 22
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
matrix napisał(a):




Dobry wybór. Lepszy od Orlenu i Elfa moto2 off road. Tylko uważaj, mi przy przedawkowaniu zamulał silnik lekko( dawka 200ml na bak była najlepsza).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 paź 2018, o 22:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 486
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
tak tak enesen wiem znam temat.

Spoko. 2t dolewam już od 2 lat i jeszcze nigdy nie przedawkowałem. Wiem jakie dawki muszę stosować :-)

Ravenol wiem dobry, ale niestety u nas w Zmc nigdzie nie dostępny ;-( :-( i pozostaje tylko opcja zakupu przez neta ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 paź 2018, o 17:34 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 565
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
ja z Ravenola przesiadłem się na OLEJ MANNOL 2T 2-TAKT PLUS SEMISYNTHETIC i jestem zadowolony.Wydaje mi się ze silnik chodzi ciszej i nie ma takiego klepania wtryskiwaczy w przedziale obr 1600 / 2000 jak w Ravenolu.
Olej kupuje w necie w bance 4l - o chocby tu https://allegro.pl/olej-mannol-2t-2-tak ... 26860.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 paź 2018, o 23:44 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 98
Pochwały: 2
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
enesen napisał(a):
matrix napisał(a):

Dobry wybór. Lepszy od Orlenu i Elfa moto2 off road. Tylko uważaj, mi przy przedawkowaniu zamulał silnik lekko( dawka 200ml na bak była najlepsza).

W czym jest lepszy od Elfa? Używałem Elfa po LM i nie zauważyłem różnicy. Ravenola nie używałem jeszcze.
Dość precyzyjnie dawkuję 2T, najczęściej w proporcji 1:200.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 92, 93, 94, 95, 96  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: darek1978


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda