TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 15 gru 2017, o 16:13

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2737 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92  Następna strona

Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ?
Addinol MZ 406 2%  2%  [ 6 ]
Liqui Moly 1052 23%  23%  [ 66 ]
Liqui Moly 1504 1%  1%  [ 3 ]
Meguin Zweitaktmotorenoel TC semi 2%  2%  [ 7 ]
Ravenol Skuter 2T 21%  21%  [ 60 ]
Orlen Mixol S 4%  4%  [ 10 ]
Orlen Platinum Moto 2T 2%  2%  [ 6 ]
Orlen Semisynthetic 2T czerwony 13%  13%  [ 36 ]
Olej 2T innej marki 10%  10%  [ 29 ]
Nie używam oleju do 2-suwów w dieslu 21%  21%  [ 61 ]
Liczba głosów : 284
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 gru 2017, o 10:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 mar 2016, o 21:16
Posty: 15
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2009
Silnik: 1,4 diesel
enesen napisał(a):
Dziwne bo Archoil ma cetan boostera i przy pierwszym zalaniu do gnojówki o LC 52 powinien ją podnieść nawet do LC 56 a to oznacza dużo lepszą pracę i dynamikę.
AR6900-D Max jest slabym cetan boosterem, o wiele lepszy jest AR6800 co widać nawet po cenie że jest droższy. Jeśli ktoś chce poczuć różnicę pod butem to tylko AR6800 , AR6900 porównywalny do Millersa Eco Max - moim zdaniem kasa w błoto. Ja obecnie dolewam ELFA SCOOTER do 2.0 DCi z FAP widać efekty dużo bardziej spektakularnie niż w 1,9 TDi. A ten twój Kent też chętnie wypróbuję, choć jestem uprzedzony do tej firmy (ich lepiący środek do czyszczenia parowników).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2017, o 17:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 167
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Artiks napisał(a):
enesen napisał(a):
Dziwne bo Archoil ma cetan boostera i przy pierwszym zalaniu do gnojówki o LC 52 powinien ją podnieść nawet do LC 56 a to oznacza dużo lepszą pracę i dynamikę.
AR6900-D Max jest slabym cetan boosterem, o wiele lepszy jest AR6800 co widać nawet po cenie że jest droższy. Jeśli ktoś chce poczuć różnicę pod butem to tylko AR6800 , AR6900 porównywalny do Millersa Eco Max - moim zdaniem kasa w błoto. Ja obecnie dolewam ELFA SCOOTER do 2.0 DCi z FAP widać efekty dużo bardziej spektakularnie niż w 1,9 TDi. A ten twój Kent też chętnie wypróbuję, choć jestem uprzedzony do tej firmy (ich lepiący środek do czyszczenia parowników).



Doprawdy, bajki o tym że coś jest lepsze bo jest droższe dzieciom opowiadaj a nie dorosłemu facetowi. Mój wpis dotyczył kompleksowych dodatków do paliwa a nie tylko cetan boosterów. AR6800 dawał lepszego kopa jeśli był w podwójnej dawce 100ml/50l jednak cenowo nie było tak różowo. Poza tym AR6800 jest wycofany z oferty w PL a na innych rynkach dostępny AR6850 więc o czym ta dyskusja? Jeśli uważasz że AR6900 to "kasa w błoto" to policz ile kosztuje olej 2T " na bak" który tylko podobno podnosi smarność paliwa. Do swoich racji nie zamierzam przekonywać nikogo bo nie mam w tym interesu. Widziałem wtryski, turbo i dpf i wiem że to działa a nie na zasadzie "bo mi się wydaje". Pokazałem 2 konkurencyjne produkty w działaniu zbliżone do AR6900 jednak sporo tańsze. Dla mnie jeśli kompleksowy środek (K GARD) kosztuje 2,75zł na bak czyli taniej jak olej 2T i AR6900( 7zł na bak)to sprawa wydaje się prosta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 gru 2017, o 23:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
enesen masz już tego k-gard'a ? Złożyłem zapytanie ofertowe w tej firmie. Zobaczymy co odpiszą.
EDIT:

Hm nie za duża ta pozostałość po k-gardzie ? Chyba muszę wypalić ar i zobaczyć.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 gru 2017, o 22:49 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Firma od kgarda olała temat odpowiedzi dla mnie, maila odrzucono. Także zostawiam firmę krzak i zamawiam ar 6900d-max, przynajmniej nie ma problemów z kontaktem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 00:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 167
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Mam k garda i 6 butelek z paliwem w zamrażalniku się mrozi. Niestety na stacji z niemieckim B0 nowa dostawa przyszła z ON+7%FAME chyba Lotosu. Zalałem to z k gardem i powiem że po ponad 100km pali mniej, chodzi łagodniej i ciszej jak na B0+AR6900.
W zamrażalniku mam 3 butelki z tym paliwem z fame i 3 z B0 z lotosu. Pierwsze wrażenia to takie że w paliwie z fame wydziela się parafina a paliwo B0 pozostaje mętne mimo że paliwa mają podobne temp. mętnienia i CFPP. Niestety wygląda na to że dodatki AR i Kernite nie wpływają na mętnienie i krystalizację parafiny i trzeba będzie stosować depresator dla świętego spokoju. Jutro wyciągam i robie zdjęcia. Co do k garda zadzwonie w pn do gościa od którego kupiłem czy jeszcze ma i puszcze Ci pw, to nie firma krzak mam wrażenie że ar pakuje ich produkty a energa ogłasza przetargi na to.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 09:12 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
enesen napisał(a):
Pierwsze wrażenia to takie że w paliwie z fame wydziela się parafina a paliwo B0 pozostaje mętne mimo że paliwa mają podobne temp. mętnienia i CFPP.

Gdy mroziłem Vervę bez FAME, też miała mniej parafiny niż ON z FAME i taką samą temp. mętnienia.

enesen napisał(a):
Niestety wygląda na to że dodatki AR i Kernite nie wpływają na mętnienie i krystalizację parafiny i trzeba będzie stosować depresator dla świętego spokoju.

Moje testy w zamrażarce pokazały, że depresator też nic nie poprawi w kwestii mętnienia i krystalizacji.
Każdy ON zimowy ma już w sobie depresator, a dodatkowe depresatory poprawiają wytrącanie niestety niezauważalnie.
Depresator moze więc jedynie poprawić Twoje samopoczucie, ale niestety nie pomoże ON.
Depresatorem sami możemy jedynie z ON letniego zrobić ON przejściowy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 19:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
To wstrzymam się jeszcze do jutra z zamówieniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 20:20 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 167
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Paliwo B7, CP -8°C, CFPP -27°C, FAME 7%, indeks cetanowy 55,5
Paliwo B0, CP -7°C, CFPP -28°C, FAME < 0,05%, indeks cetanowy 55,3
Do obu paliw dodano po 1 ml/1L Archoil 6900d oraz NCH K GARD

Obrazek

Po 48h w zamrażarce w temp. ok. -21°C

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wnioski: w paliwach z dodatkami wydzieliło się więcej parafiny jak w paliwie bez dodatków(!). Najszybciej rozpuściła się parafina w B0+ K GARD, najwolniej w paliwie z AR6900. Więcej parafiny w paliwie B7 jak w B0.

Następnym krokiem będzie dodanie depresatora do w/w próbek i ponowne zamrożenie.
Test depresatorów: http://www.oiler.com.pl/viewpage.php?page_id=20 niestety nie wiadomo do jakiego paliwa zostały dodane
Chyba skuszę się na ten "moje auto" dlatego że skład ma podobny do Kleen Flo 973 a jest tańszy i firma Amtra ma dobrą chemię samochodową.


Pochwały przyznane za post: 4

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2017, o 21:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Co raz ciekawiej, podeślij mi proszę na pw koszta tego kgarda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 00:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 20
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
enesen napisał(a):
Następnym krokiem będzie dodanie depresatora do w/w próbek i ponowne zamrożenie.
Test depresatorów: http://www.oiler.com.pl/viewpage.php?page_id=20 niestety nie wiadomo do jakiego paliwa zostały dodane

Kleen Flo wypadł tu bardzo słabo !!!
A już chciałem go zalać :nie:

enesen napisał(a):
Chyba skuszę się na ten "moje auto" dlatego że skład ma podobny do Kleen Flo 973 a jest tańszy

Tego nie rozumiem jak mogą mieć podobny skład, a wynik na dwóch przeciwnych biegunach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 00:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 167
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
W teście masz Kleen Flo 992 zielona etykieta a ja mówię o Kleen Flo 973 z niebieską etykietą. Ten pierwszy to taki uszlachetniacz paliwa a drugi to antyżel z uszlachetniaczem( większość składu to ksylen).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 01:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 20
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
Ok. Dzięki za wyjaśnienie. Przywróciłeś mi wiarę w Kleen Flo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 16:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 mar 2016, o 21:16
Posty: 15
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Yaris
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2009
Silnik: 1,4 diesel
enesen napisał(a):
Dla mnie jeśli kompleksowy środek (K GARD) kosztuje 2,75zł na bak czyli taniej jak olej 2T i AR6900( 7zł na bak)to sprawa wydaje się prosta.
spoko chętnie przetestuję :) Archoila nie neguję, zachwycony jestem AR 9100, 6900 na pewno szersze spectrum działania, typowo butowe oddziaływanie 6800 naprawdę robiło wrażenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 17:58 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 543
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
Ja bym również po testował.
Ale gdzie to kupić ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 gru 2017, o 21:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Ogarnąłem kontakt do oficjalnego przedstawiciela tych dodatków co poleca enesen, jak się cos dowiem podrzucę info.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 00:03 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Na jakimś forum znalazłem dyskusję z przed 5-7 lat o K-GARD i wtedy była podana zaporowa cena 3000zł za beczkę 30 litrów.
Ciekawe na ile to teraz staniało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 01:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 20
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
piokli napisał(a):
zaporowa cena 3000zł za beczkę 30 litrów.

Za 1L wychodzi 100zł. Za buteleczkę 250ml będzie 25zł a to już jest taka normalna cena i wystarcza na 5 baków.
Chociaż pewnie im mniejsze opakowanie tym cena proporcjonalnie będzie większa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 10:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Panowie jakbym miał większą ilość czy ktoś byłby chętny na tego kgarda ? Minimum logistyczne które mają jest zbyt duże jak na moje zapotrzebowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 11:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 20
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
O jakiej minimalnej ilości i cenie mówimy?
Jaki jest minimalny pojemnik?
Ja ostatnio mało jeżdżę i właśnie kupiłem 2T ale jakąś małą porcję mógłbym wypróbować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 13:31 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1082
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Miłosz napisał(a):
Panowie jakbym miał większą ilość czy ktoś byłby chętny na tego kgarda ? Minimum logistyczne które mają jest zbyt duże jak na moje zapotrzebowanie.

Ja sie pisze.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 13:33 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 543
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
Daj Miłosz jakieś konkrety.
Ale jak potem duży pojemnik podzielić rozsyłać itp? Gotów byłbyś na taką logistykę ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 15:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Na dzien dobry musiałbym wyłożyć ponad 1300 zł , za 12 szt litrowych. Myślałem że jak cena bedzie na tyle ok, to zostawie to w firmie bo cały czas kotłownia nasza chodzi na dodatkach po ostatniej awarii i póki co jak ręką odjął, ale za dużo zabawy. Przy takim zamówieniu to archoil wyszedłby taniej...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 16:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 167
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
12litrów AR wyjdzie podobnie chyba. Znalazłem w EU za 18-20€ za 1l.. Zastanawiam się na ile smarność paliwa ma tu znaczenie, tzn na pracę silnika. Do tej pory wszystkie B0 które zalewałem smarność miały ponad 400 na granicy normy a to B7 które mam w baku ma 190. Następny bak już będzie na B0 i wtedy będę miał prawdziwe porównanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 19:52 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2010, o 17:57
Posty: 543
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Ave T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD
Pytanie zasadnicze.
Czy dla przeciętnego jeżdżenia miasto /trasa 50/50 i lania do każdego tankowania 2T+AR6900 jest znacząco gorszy niz K-GARD ?
Cenowo wychodzi chyba podobnie.Za opcja 2T+AR przemawia łatwość dostępu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 20:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 1 gru 2017, o 02:03
Posty: 20
Pochwały: 1
Marka: Ford
Model: Mondeo
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2007
Silnik: TDCi 2.0
K-Gard z oferty Miłosza wyjdzie 5.40zł na bak 50L (dawkowanie 1:1000). Sam olej 2T przy dawce 1:200 wychodzi ok. 7zł na bak 50L (jak kupisz tańszy wyjdzie trochę mniej).

K-Gard podnosi LC i to jest duża zaleta. Natomiast mam wątpliwości czy w takim rozcieńczeniu będzie równie skuteczny w poprawie smarności paliwa, a głównie o to chodzi w tym wątku.
Moja wątpliwość jest tylko intuicyjna. Ale czy jest znane jakieś obiektywne badanie jego wpływu na paliwo? Czy wiemy o nim coś więcej niż to co na stronie producenta?

Wybrane oleje 2T są przetestowane i sprawdzone i chyba można na nich polegać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2017, o 22:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę koszta transportu do każdego, czas na wysyłanie, zbieranie zamówień monet itd także wyjdzie więcej i kosztowo i czasowo. Jeszcze jakby to było jak za lat dziecięcych jeden kupił wyszedł na dwór wszystkim rozdał i po sprawie to można pomyśleć ;) Chyba że macie na forum kogoś kto prowadzi sklep z częściami/chemią samochodową. Niech się zainteresuje tematem. Z tego co Pani mówiła to są jedynym oryginalnym i oficjalnym źródłem tego preparatu w kraju kwitnącej cebuli. Ja dzisiaj zamawiam kolejną pakę archoila i tyle. Niech będzie ten kgard lepszy powiedzmy o 10-20% ale całe to zamieszanie nie jest dla mnie warte tej ciut lepszej jakości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2017, o 13:40 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 7027
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 831
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Nie wiem skąd przypuszczenie, że K-Gard jest lepszy do preparatów AR czy innych.
Nie ma żadnej pewności, czy K-Gard jest lepszy czy gorszy od innych dodatków uszlachetniających paliwa.
Nie ma żadnej pewności bez testów HFRR, że K-Gard poprawia istotnie smarność ON (obiecanki producentów a rzeczywiste działanie potrafią bardzo się różnić).
Zresztą na każdym preparacie są obiecane rewelacyjne działania w szerokim spektrum, a w praktyce bywa inaczej.
Dla mnie na dziś przy podanych cenach K-Gard wychodzi drożej od AR i dużo drożej od 2T, jest więc nieopłacalny do regularnego stosowania.
Co nie zmienia faktu, że jeżeli ktoś zdecyduje się na zakup i testy K-Gard, chętnie się z nimi zapoznam.

Fajnie byłoby zbadać smarność ON z dodatkiem różnych dedykowanych preparatów (AR, Kernite/NCH K-Gard, Kleen-Flo Lubricant, Lubriksol, Keropur Basfa, LIQUI MOLY 5122, Pachem-LI).
No ale koszty takich badań są po za naszych zasięgiem.
FAME (i czysty rzepak ;-) ) wiadomo z testów Instytutu Nafty z Krakowa, że bardzo smarność ON poprawia (co widać również w świadectwach dostaw ON na stacjach).


enesen napisał(a):
policz ile kosztuje olej 2T " na bak" który tylko podobno podnosi smarność paliwa

Nie podobno, ale wyraźnie, co zostało udowodnione w testach HFRR organizowanych na forach motor-talk.de, Peugeota i naszym.
2T oprócz wpływu na smarność wykazuje też duże właściwości czyszczące z węglowych osadów i wydłuża okresy między wypaleniami DPF (liczne raporty na forach Avensis i Peugeot).
A 2T kosztuje od 2,5zł do 5zł na tankowanie 50L (w załeżności od marki oleju).

Oczywiście nikogo do stosowania 2T nie namawiam, bo 2T cynkuje wtryskiwacze :hahaha: i zmniejsza sprzedaż Wlyszkowa na forum Alfy


Pochwały przyznane za post: 2

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2017, o 16:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Piokli mi chodziło tylko o założenie ;) Mam wyniki kgarda, wkleję jak wrócę do domu, hfrr również było.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2017, o 18:59 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 405
Pochwały: 41
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 gru 2017, o 20:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 167
Pochwały: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
piokli napisał(a):


enesen napisał(a):
policz ile kosztuje olej 2T " na bak" który tylko podobno podnosi smarność paliwa

Nie podobno, ale wyraźnie, co zostało udowodnione w testach HFRR organizowanych na forach motor-talk.de, Peugeota i naszym.
2T oprócz wpływu na smarność wykazuje też duże właściwości czyszczące z węglowych osadów i wydłuża okresy między wypaleniami DPF (liczne raporty na forach Avensis i Peugeot).
A 2T kosztuje od 2,5zł do 5zł na tankowanie 50L (w załeżności od marki oleju).

Oczywiście nikogo do stosowania 2T nie namawiam, bo 2T cynkuje wtryskiwacze :hahaha: i zmniejsza sprzedaż Wlyszkowa na forum Alfy



Ja mam jakieś deja vu! Dokładnie tak samo pisałeś jak ja opisywałem AR6900. Teraz przy K gardzie to samo...
To jest temat nie tylko o oleju 2T i nie trzeba wszystkiego negować bez poznania. Ponad 90 stron o 2T a Ty się powtarzasz z zachwytami nad nim. Przypomnę, odwieczne pytania który olej 2t lepiej smaruje, te składki i utajnione wyniki badań bo jednak nie każdy olej smaruje tak samo(sic!). Przeleciałem 5 litrów Ravenola Scootera 2T, 4 litry ELFa Off Roada 2T, 25 baków na AR6200, AR6800 na podwójnej dawce i kilkanaście baków na AR6900, teraz ten K Gard. Jedno jest pewne, nigdy już nie wrócę do 2T.
Jeśli chcemy porównywać olej 2T to tylko do środków bez cetan boostera a takim jest np. AR6200. I tu olej 2T blednie. Po pierwsze cena wychodzi 5zł na bak a po drugie spalanie i praca silnika są nieporównywalne do 2T. Olej 2T wydłużył przebieg między wypaleniami DPF- potwierdzam, tylko że AR6200 go jeszcze przebił nie mówiąc o AR6900.

Ja z matematyki egzaminu nikomu nie będę robił ale jeżeli za litr K Garda chcą 108zł( choć za granicą jest tańszy) a za litr AR trzeba wydać 138zł przy tym samym dawkowaniu...


Co do cynkowania wtryskiwaczy polecam lekturę a nie pusty śmiech, np.: http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oi ... -study.php

Wracając do forumowicza włyszkowa, czy sprzedaje na forum alfy to jego sprawa ale jakąś wiedzę tam posiada z którą mógłby się z nami dzielić gdyby nie te wasze wpisy( jak to miłosz napisał kraj kwitnącej cebuli). Bo on jako ktoś być może związany z dystrybutorem AR mógłby udzielić info dlaczego w paliwach z dodatkami wydziela się więcej parafiny niż w paliwie bez dodatków. Który składnik jest za to odpowiedzialny? A tak to możemy przeczytać 90 stron o cudownych właściwościach oleju 2T.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2737 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda