TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 paź 2017, o 08:15

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2668 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89  Następna strona

Jaki olej 2T (do 2-suwów) stosujesz w swoim dieslu ?
Addinol MZ 406 2%  2%  [ 6 ]
Liqui Moly 1052 23%  23%  [ 65 ]
Liqui Moly 1504 1%  1%  [ 3 ]
Meguin Zweitaktmotorenoel TC semi 2%  2%  [ 7 ]
Ravenol Skuter 2T 22%  22%  [ 61 ]
Orlen Mixol S 4%  4%  [ 10 ]
Orlen Platinum Moto 2T 2%  2%  [ 6 ]
Orlen Semisynthetic 2T czerwony 13%  13%  [ 36 ]
Olej 2T innej marki 10%  10%  [ 27 ]
Nie używam oleju do 2-suwów w dieslu 22%  22%  [ 61 ]
Liczba głosów : 282
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 lip 2017, o 17:07 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2015, o 23:14
Posty: 86
Pochwały: 1
Marka: Reno
Model: SCIII
Rocznik: 2011
Silnik: 1,5 dCi DPF
ktoś zna taki olej?
stosował?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
SCENIC III PhI 1,5 dCi 110 KM z przerażającym spalaniem Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2017, o 19:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Nie znam i nie stosowałem,
olej klasy API TB czyli parametry teoretycznie z nisko-średniej półki.

Chyba warto by było (przed użyciem w dieslu) posmażyć go trochę w probówce i dla porównania np. LM1052 i sprawdzić czy nie ma więcej pozostałości koksowania.

Do starych diesli zapewne będzie OK, a do common raili z wyższym ciśnieniem wtrysku warto by było sprawdzić czy pozostałościami spalania nie odbiega od sprawdzonych 2T.

Czy poprawi smarność ON i o ile to też znak zapytania bez testu HFRR.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2017, o 13:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 6 lip 2017, o 13:03
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis II
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 D4D
Tak sobie czytam o tym oleju 2T i naszło mnie jedno pytanie:
Sprawdzał ktoś jak wyglądają świece żarowe po tym dodatku?
Czy ma on (2T) jakiś wpływ na jakość działania, sprawność i czystość świec żarowych?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2017, o 08:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 maja 2016, o 17:56
Posty: 29
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
No i ja dorzucę kilka swoich spostrzeżeń na temat 2T. Leję ok 200gr na 50L ON. Przejechałem na nim ok 10kkm. Na początku stosowałem LM1050 (chyba ze 2 butelki) ale zauważyłem że samochód lekko się zamulił no i jest dość drogi. Zmieniłem na Revanol. Auto przestało zamulać no i całe dobrodziejstwa 2T czyli ciszej pracuje, miękko zapala i miękko się gasi itd. Natomiast ostatnio zauważyłem pewna rzecz. Revanol rozrobiłem z ON z plastikowej butelce po wodzie (oczywiście wypłukanej i wysuszonej). Rozrobiłem tak 5 butelek. Po ok 2 tygodniach zajrzałem do nich a tam na samym dnie osadziła się cieniutka warstwa białego czegoś. To coś jest w każdej butelce. Jak się butelkę wstrząśnie to ta substancja się rozpływa i jej nie widać ale po tygodniu stania znowu się pojawia. Nie jest to typowy szlam jaki można spotkać na dnie dużych zbiorników z ON. Dodam że czerwony kolor ON z revanolem jest równomierny i mimo stania nie rozwarstwia się. Zastanawiam się jednak co to za biała substancja. Na wszelki wypadek jak ostatnio tankowałem to nie wylewałem całej butelki i to białe zostało na dnie butelki.
Ktoś wie co to może być ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lip 2017, o 22:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 122
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
Larens:
Ja widziałem swoje świece i wyglądają jak najnormalniej.

slajders25:
A'propos szlamu.
Ja także to kiedyś zauważyłem. Ale byłem przekonany, że to od resztek denaturatu, którym myłem butelkę.
Takie zjawisko miałem tylko przy Elf. Przy Addinol nie. Trzeba sprawdzić bo to dość istotne.
W każdym razie w filtrze paliwa nigdy nic "nadmiarowego" nie znalazłem. No chyba, że jest na dnie baku.

Przy tym wstępnym mieszaniu oleju 2T z ropą (robię to czasem zimą gdy olej "leniwieje") czasem nachodzą mnie wątpliwości.
Każdy z tych olejów ma dodatki miksujące (tym bardziej półsyntetyki) i czy one czasami się nie "wypstrykują" w już butelce zamiast później w baku jak by to było pożądane?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lip 2017, o 21:55 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 maja 2016, o 17:56
Posty: 29
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
To białe coś na dnie butelek to nie szlam. Po wstrząśnięciu znika ale potem znowu się pojawia. Pytanie jest czy to coś nie zostaje na filtrze bo w baku raczej nie ponieważ w baku ropa podczas jazdy non stop się porusza


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2017, o 15:13 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 37
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
Ten biały osad o którym mówicie zauważyłem po myciu butelki alkoholem, dokładniej izopropanolem. Butelki tej używam do dawkowania 2T na stacji więc były w niej resztki oleju, po zetknięciu z alkoholem powstał właśnie taki osad, jakby kefir, mleko...sam nie wiem. Ktoś wspominał, że mył denaturatem więc zapewne ten sam przypadek co u mnie ;-)

EDIT:
Zrobiłem kurację wtryskowni, jak zawsze co 10tyś km używając LIQUI MOLY 2666 Diesel Spulung ale sprzedawca chciał mi wcisnąć LM 5156, seria PROLINE. Nie podobało mi się, ponieważ żadnej informacji o stosowaniu na pudełku nie było, wiec zadzwoniłem do LM. Okazało się, żę nie wolno tego stosować pod pompę, nadaje się jeszcze 5154. Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2017, o 21:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 122
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
W informacji do LM5156 podano:
"ZASTOSOWANIE Wszystkie silniki Diesla również Common-Rail i Pompo-Wtryskiwacze"
Więc pasi do wszystkiego.
Jednak piszą tylko o dolewaniu do zbiornika. Nic o bezpośrednim podłączeniu czyli najlepiej tego nie robić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lip 2017, o 22:52 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1022
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 63
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
@snajper_881 nie wiem czy dobrze pamietam ale na LM 2666 bylo napisane zeby nie stosowac czesciej niz co 15 tys. Km ale musze sprawdzić.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2017, o 11:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 lip 2017, o 11:44
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis III
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147KM
Wczoraj w Wałbrzychu zakupiłem 2x LM1052.
Jak tylko wypalę 45 litrów ON przemieszanych z czerwonym ORLENEM to zacznę zalewanie LM. Zobaczę wtedy czy spalanie spadnie.
Teoretycznie powinno spaść, bo przecież czerwony ORLEN jest bardziej popiołowy, a to powoduje częstsze wypalanie DPFa, czyli wyższe zużycie ON.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lip 2017, o 13:46 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
ilość popiołów w 2T jest tak marginala, że nie spodziewał bym się istotnej różnicy w wypaleniach i zużyciu ON,
ale jestem bardzo ciekawy Twoich wrażeń po zmianie 2T


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2017, o 13:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 472
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Piokli mam pytanie.
Czy jest sens zmniejszania dawki 2T teraz w lecie ???
GDy ON ma w sobie BIO ??
W zimie dawkuje 100 ml / 20 l ropy
teraz w lecie zmniejszyłem do 50 ml / 20 l ropy

Najbardziej mnie irytuję to że na wiosnę gdy letnie ON już było na stacjach, to avka zaczęła kopcić przy mocniejszym depnięciu. :jacipokaze: a w zimie tego nie było.
Czyli wywnioskowałem że 2T w zmniejszonej dawce, nie spełnia swojej roli. :sciana:

Ale czy 2T z zimową dawką + ON letni z BIO - nie narobią ogromnych szkód :wow: ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2017, o 14:03 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2011, o 21:55
Posty: 472
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 1 CDFTV
Swoją drogą przedwczoraj, widziałem świadectwo jakości letniego ON Dynamic

Liczba cetanowa - 52,8 (i gdzie tu obiecywane 55 ? :jacipokaze: )
Smarność - 285 um


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lip 2017, o 14:24 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
matrix napisał(a):
Ale czy 2T z zimową dawką + ON letni z BIO - nie narobią ogromnych szkód :wow: ???

Ani ogromnych, ani żadnych innych szkód nie narobią.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2017, o 10:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Miłosz napisał(a):
Taka ciekawostka, lotos cały czas jest bez bio. Sam tankowałem w piątek i było transparentne "białe" ....

Tankowałem w weekend w Słupsku na Leclercu, ON transparentny czyli pomorze nadal zaopatruje się w LOTOSie w ON bez BIO.

Norma paliw EN-590 dopuszcza "do" 7% rzepaku w ON i pod wpływem nacisków władzy prawie zawsze te 7% biogówienka w ON było.
Ciekawe jak się Lotos wyłamał z dodawania rzepaku, czyżby naciski lobby rzepakowego w rządzie zmalały ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 sie 2017, o 21:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 354
Pochwały: 37
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Mój dobry kolega jezdzi do Słupska do leclerca jak i również do Elbląga z paliwem ;) Mam nadzieje brałeś zwykłe paliwo a nie te super :P Bo kleen flo samemu można se dodać :P A wracając do kar to wolą zapłacić, ale mieć większy zbyt paliwa, ponoć głównie dlatego że mają jakiś mega duży zagraniczny kontrakt, gdzie biosyfu być nie może.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sie 2017, o 07:36 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Biorę zawsze zwykły ON ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sie 2017, o 17:30 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 17:14
Posty: 37
Lokalizacja: Sosnowiec
Marka: Ford
Model: Mondeo
Rocznik: 2005
Silnik: TDCi
matrix napisał(a):
Piokli mam pytanie.
Czy jest sens zmniejszania dawki 2T teraz w lecie ???
GDy ON ma w sobie BIO ??
W zimie dawkuje 100 ml / 20 l ropy
teraz w lecie zmniejszyłem do 50 ml / 20 l ropy

Najbardziej mnie irytuję to że na wiosnę gdy letnie ON już było na stacjach, to avka zaczęła kopcić przy mocniejszym depnięciu. :jacipokaze: a w zimie tego nie było.
Czyli wywnioskowałem że 2T w zmniejszonej dawce, nie spełnia swojej roli. :sciana:

Ale czy 2T z zimową dawką + ON letni z BIO - nie narobią ogromnych szkód :wow: ???

Nie wiem czy objaw występował u Ciebie wcześniej ale całkowicie normalnym jest, że turbodiesel z IC kopci bardziej w wyższych temp. (lato) niż w niższych, np w zimę. Moim zdaniem proporcja 2T ani samo jego stosowanie tutaj nic nie zmieniły. O dziwo...mój podłubany TDCi :auto: który sadzi koksem jak "Stefan Batory" szczególnie w lecie, ostatnimi czasy zauważalnie mniej kopci po stosowaniu " ARCHOIL AR6900-D MAX DIESEL ON". :wazup:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 13:18 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 374
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 34
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Ja nadal jakoś nie odważyłem się na dolewanie oleju do dwusuwów.
Ale zachęcony brakiem szkodliwości Kleen Flo 993 do czyszczenia wtrysków (i nie tylko) chcę zacząć stosować tej samej firmy produkt 953 do właśnie poprawiania smarności paliwa. To co stosował kiedyś też kolega piokli.
Ale nadal chciałbym stosować ten pierwszy - i teraz pytanie:
- czy myślicie że bezpiecznie mogę sobie przygotować taką mieszankę w butelce, zanim wleję ją do baku?
Bo teoretycznie nie ma problemu, bo jeden i drugi miesza się z paliwem - ale czy zanim się dostaną do paliwa, to czy można je połączyć ze sobą?
Chodzi o te dwa produkty:
http://kleenflo.pl/wielofunkcyjny-dodatek-uszlachetniaj%C4%85cy-do-oleju-nap%C4%99dowego
http://kleenflo.pl/smar-do-silnik%C3%B3w-diesla-kleen-flo-953-nowo%C5%9B%C4%87-1920ml

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 14:50 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Śmiało można je mieszać, kiedyś regularnie mieszałem te dwa w butelce i dawałem trochę mieszanki do baku przy tankowaniu.

Tego smaru KleenFlo nie warto kupować, bo nie poprawia smarności paliwa, a tylko czyści.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 15:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 374
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 34
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
piokli napisał(a):
Śmiało można je mieszać, kiedyś regularnie mieszałem te dwa w butelce i dawałem trochę mieszanki do baku przy tankowaniu.

Tego smaru KleenFlo nie warto kupować, bo nie poprawia smarności paliwa, a tylko czyści.


Dziękuję za info.
Trochę zbiłeś mnie z mojej przewodniej myśli, bo tym 993 chciałem wg. info czyścić, a tym 953 poprawiać smarność paliwa ???
Jeśli można zapytać, skąd taki wniosek że nie smaruje?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 15:13 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
viewtopic.php?f=69&t=11501&start=175#p191948


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 15:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 sie 2013, o 23:06
Posty: 374
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 34
Marka: Toyota
Model: T27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 D4D
Dzięki raz jeszcze - gdzieś mi to uciekło, chyba muszę raz jeszcze przeczytać cały wątek od nowa.

W sumie to mam jeszcze jedno pytanie - czy jeśli zacząłbym stosować 2T to jest nadal sens używania Kleen Flo do czyszczenia układu paliwowego?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sie 2017, o 19:34 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6977
Lokalizacja: WWW
Pochwały: 825
Marka: Toyota
Model: T25FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: D4D2T-ADFTV
Kleen Flo Conditioner warto jesienią i wiosną raz zaaplikować,
bo między innymi świetnie rozprasza wodę w paliwie.

A przez cały rok 2T bo efektywnie smaruje i czyści


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sie 2017, o 20:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2012, o 15:36
Posty: 402
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 23
Marka: TOYOTA
Model: INNY
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D 1cd 116 +2T
piokli napisał(a):
Kleen Flo Conditioner warto jesienią i wiosną raz zaaplikować,
bo między innymi świetnie rozprasza wodę w paliwie.

A przez cały rok 2T bo efektywnie smaruje i czyści


Jaki 2T aktualnie stosujesz piokli ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2017, o 20:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 sie 2014, o 19:17
Posty: 248
Lokalizacja: GD
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD
Ja po wypaleniu łącznie trzech 4-litrowych baniek Ravenolu przerzuciłem sie na Manolla.
Poki co wypalone półtora baku.
Odczucia raczej pozytywne - zimny, świeżo odpalony silnik chodzi jakby łagodniej i ciszej.
Spadku mocy ani zużycia paliwa nie stwierdzono :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2017, o 20:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 354
Pochwały: 37
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
Ja może ciut zboczę z tematu, ale dalej o dodatkach, mega duży plus za podejście do klienta w przypadku firmy archoil polska. Zamówiłem w tamtym tygodniu ar6900dmax niestety mieli problemy z dostawcą, ale jak się kontaktowałem z nimi i powiedziałem że na urlopie zrobie jakieś 1400 km to przesłali mi od razu za darmo próbki, w sam raz na dwa baki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sie 2017, o 19:01 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 kwi 2015, o 23:18
Posty: 122
Pochwały: 3
Marka: Peugeot
Model: 4007
Nadwozie: inne
Rocznik: 2010
Silnik: 2.2 HDI DW12ME5
I jak wrażenia z użycia tego specyfiku?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2017, o 22:15 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 sie 2015, o 21:25
Posty: 5
Marka: Seat
Model: Toledo III
Nadwozie: inne
Rocznik: 2006
Silnik: 2,0TDI BKD
Od roku oprócz 2T (Mannol wcześniej Ravenol) 250ml na 50l ON dodaje dodatkowo 50ml Archoil AR6900-D Max, efekty: silnik pracuje ciszej i bardziej aksamitnie niż na samym 2T dodatkowo korekcje wtrysków się poprawiły w moim TDI oraz nieznacznie dynamika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 wrz 2017, o 23:15 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 20 cze 2016, o 20:59
Posty: 354
Pochwały: 37
Marka: Lexus
Model: IS220D
Rocznik: 2006
Silnik: 2ad
O ar już pisałem, spalanie spadło, czuć lepszą responsywność na pedał gazu, chętniej przyspiesza. 2T jeszcze nie testowałem, sprawdza mi się ar i już jakoś tak został, oczywiście nie mówie nie dla 2T i pewnie jeszcze kiedyś spróbuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2668 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda