TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 cze 2017, o 14:10

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 18:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
Otwórz jeszcze raz Toyota More, następnie zakupy, kliknij Map Update, po prawej stronie masz kod aktywacyjny nad przyciskiem pobierz na USB. Przed chwilą sprawdzałem, cały czas jest widoczny kod aktywacyjny.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 18:40 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
u mnie ze 2 godziny temu nie dalo sie pobrac, po zakupie (0zl darmowy update) brak listy kupionych. Teraz juz wszystko ok, 4GB do sciagniecia przy 6.9.0L


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 20:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 gru 2015, o 20:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis T29 Premium
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 Valvematic CVT
Pobrałem około 15.00 i do tej pory (20.30) nie mam w zakładce "Zakupy" zakupionej aktualizacji... W zakładce "Płatność" mam widoczną do pobrania fakturę o wartości zerowej... Pewnie poszło coś nie tak, albo może juto wyskoczy prawidłowa zawartość z możliwością pobrania kodu aktywacji :-(
Ekrany zakładek wyglądają w tej chwili tak:


Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 20:47 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 03:50
Posty: 42
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 1.8
U mnie wszystko bez problemu, tylko już kilkadziesiąt minut siedzę w samochodzie...Obrazek

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
...and Justice for All...

...and Beer for All!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 21:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
Faktura z wartością 0 zł jest w przypadku 3 letniej aktualizacji, ja tak mam. Nie wiem dlaczego brak jest tej pozycji w zakładce zakupy. Może trzeba do nich napisać o wyjaśnienie.
Co do czasu aktualizacji, to u mnie najdłużej szedł pakiet nr 6.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 21:41 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 gru 2015, o 20:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis T29 Premium
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 Valvematic CVT
Taak napisać..., ale jak klikam na dole w polu "Napisz do nas" to otwiera się formularz kontaktowy do dilera i nie wiem, czy diler zajmuje się problemami strony internetowej danego użytkownika, że czegoś nie pokazuje..., ale jak do jutra nic się nie zmieni to będę musiał próbować... O wartości zerowej faktury to wiem, bo już 2-3x sam sobie aktualizowałem. Ten problem wystąpił u mnie po raz pierwszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 22:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
Napisz do klient@toyota.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 23:14 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 03:50
Posty: 42
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 1.8
Hm... No to jest problem: nawigacja upiera się, że samochód nie stoi przed moim domem, a pod sklepem, gdzie rozpocząłem aktualizację - ca. 800 metrów dalej

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
...and Justice for All...

...and Beer for All!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 09:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
Ja takiego problemu nie mam, mimo że mieszkam 20 lat w tym samym miejscu, to Toyota jeszcze nie naniosła mojej ulicy i domu na swoich mapach, a więc takiego przekłamania nie mam.
Ciekawe czy jak bym zgłosił do producenta map ten problem, to czy by uwzględniono w następnych aktualizacjach. Ciekawe kto jest dostawcą map dla Toyoty, w salonach sprzedaży jak rozmawiałem, to każdy sprzedawca podawał innego dostawcą map. Jak jest faktycznie tego nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 10:54 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 03:50
Posty: 42
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 1.8
Ok. Po wyruszeniu w trasę nawigacja zorientowała się gdzie jest.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
...and Justice for All...

...and Beer for All!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 11:23 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
Rozumiem ze aktualizacje trzeba robic na wlaczonym silniku? Trwa ok. godzine?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 11:26 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 03:50
Posty: 42
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 1.8
Włączony silnik i u mnie trwało to 48 minut.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
...and Justice for All...

...and Beer for All!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 12:11 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 22:14
Posty: 46
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2AD
Wojteksw napisał(a):
Ciekawe kto jest dostawcą map dla Toyoty, w salonach sprzedaży jak rozmawiałem, to każdy sprzedawca podawał innego dostawcą map. Jak jest faktycznie tego nie wiem.


Do starszych systemów na dvd, sd czy hd mapy dostarcza Navteq także dla Touch pewnie ten sam dostawca.

_________________
Pomogę w aktualizacji wszystkich nawigacji Toyota / Lexus - DVD, SD, microsd, HDD, Touch1, Touch2 oraz inne - PW

Najnowsze mapy DVD E1F 2017/2018 ver.1 z maja 2017 ! ! !



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 12:23 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 634
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: T25FL > T27FL2
Rocznik: 2016
Silnik: 2ZR-FAE
nowik napisał(a):
Wojteksw napisał(a):
Ciekawe kto jest dostawcą map dla Toyoty, w salonach sprzedaży jak rozmawiałem, to każdy sprzedawca podawał innego dostawcą map. Jak jest faktycznie tego nie wiem.


Do starszych systemów na dvd, sd czy hd mapy dostarcza Navteq także dla Touch pewnie ten sam dostawca.


mialem w T25 TNS700 z mapami na DVD i tam faktycznie byl navteq i mapy byly calkiem dobre wg. mnie. Tutaj dostawca jest Harman, a mapy sa jakie sa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 12:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
Poprzednią aktualizację chciałem zrobić w garażu na zgaszonym silniku, niestety w trakcje aktualizacji po 15 minutach system się wyłączył, całe szczęście, że aktualizacja po ponownym włączeniu poszła dalej, ale byłem w strachu.
Teraz wystawiam na zewnątrz i uruchamiam silnik.
Co do dostawcy map, to powinno być napisane w instrukcji, aby wiedzieć do kogo pisać wszystkie żale o błędach map i innych usterkach w nawigowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 13:43 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 22:14
Posty: 46
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2AD
Jak ktoś w aucie ma system smartkey to koniecznie robić aktualizacje na włączonym silniku gdyż po 15min wyłącza się zapłon - zabezpieczanie przed rozładowaniem akumulatora. Przy zwykłym kluczyku można robić na samy zapłonie o ile jest dobry akumulator.

Jeszcze jedna ważna sprawa - nie włączać wstecznego jak w aucie jest kamera bo aktualizacja się resetuje !

_________________
Pomogę w aktualizacji wszystkich nawigacji Toyota / Lexus - DVD, SD, microsd, HDD, Touch1, Touch2 oraz inne - PW

Najnowsze mapy DVD E1F 2017/2018 ver.1 z maja 2017 ! ! !



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 13:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
nowik napisał(a):
Jeszcze jedna ważna sprawa - nie włączać wstecznego jak w aucie jest kamera bo aktualizacja się resetuje !

A to ciekawe, nie wiedziałem o tym, będę pamiętał w przyszłości.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 13:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 kwi 2017, o 13:54
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
budles napisał(a):
Pobrałem około 15.00 i do tej pory (20.30) nie mam w zakładce "Zakupy" zakupionej aktualizacji... W zakładce "Płatność" mam widoczną do pobrania fakturę o wartości zerowej... Pewnie poszło coś nie tak, albo może juto wyskoczy prawidłowa zawartość z możliwością pobrania kodu aktywacji :-(
Ekrany zakładek wyglądają w tej chwili tak:


Obrazek

Obrazek


Naprawiło się? Ja poprzednio miałem to samo - dopiero po napisaniu maila do prezesa Toyoty Japan, po tygodniu naprawili.
Teraz mam to samo.. Problem zgłoszony do Toyota PL - brak odzewu.... Co za dziadostwo ;;;


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 14:27 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
A miałeś zaznaczone, że zapoznałeś się z regulaminem, ja miałem kiedyś chyba podobnie i nie pamiętam co zaznaczyłem i pokazało się wszystko.
Jeżeli tak jest jak piszesz to Toyota faktycznie nas olewa. Ja nie rozumiem dlaczego na Toyota More brak jest opisów, która aktualizacja czego dotyczy, czy tak trudno jest dać opis dat wprowadzenia poszczególnych aktualizacji i czego dotyczą, a tak wisi pełno aktualizacji nie wiadomo co jest do czego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 14:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 kwi 2017, o 13:54
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
Wojteksw napisał(a):
A miałeś zaznaczone, że zapoznałeś się z regulaminem, ja miałem kiedyś chyba podobnie i nie pamiętam co zaznaczyłem i pokazało się wszystko.
Jeżeli tak jest jak piszesz to Toyota faktycznie nas olewa. Ja nie rozumiem dlaczego na Toyota More brak jest opisów, która aktualizacja czego dotyczy, czy tak trudno jest dać opis dat wprowadzenia poszczególnych aktualizacji i czego dotyczą, a tak wisi pełno aktualizacji nie wiadomo co jest do czego.


Było zaznaczone. Ewidentnie jakiś błąd, bo zniknęły wszystkie moje wcześniejsze zakupy...
Pokusiłem się nawet o telefon do Toyota Europe w Belgii, ale powiedzieli mi, żeby kontaktować się z TMP, bo oni nie mogą pomóc. A TMP wysyła wszystkie problemy techniczne z eShopem do Belgii :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 18:15 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 gru 2015, o 20:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis T29 Premium
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 Valvematic CVT
jacek33wawa napisał(a):
budles napisał(a):
Pobrałem około 15.00 i do tej pory (20.30) nie mam w zakładce "Zakupy" zakupionej aktualizacji... W zakładce "Płatność" mam widoczną do pobrania fakturę o wartości zerowej... Pewnie poszło coś nie tak, albo może juto wyskoczy prawidłowa zawartość z możliwością pobrania kodu aktywacji :-(
Ekrany zakładek wyglądają w tej chwili tak:


Obrazek

Obrazek


Naprawiło się? Ja poprzednio miałem to samo - dopiero po napisaniu maila do prezesa Toyoty Japan, po tygodniu naprawili.
Teraz mam to samo.. Problem zgłoszony do Toyota PL - brak odzewu.... Co za dziadostwo ;;;


Nie naprawiło... do tej pory brak zakupów = brak możliwości pobrania kodu. Napisałem wczoraj wieczorem do klient@toyota.pl i dziś przed południem dostałem odpowiedź:
"Sprawdzimy to. Poprosimy o VIN samochodu i login do strony."

Podałem i czekam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 18:25 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2017, o 03:50
Posty: 42
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2016
Silnik: 1.8
Obsługa w TMP, czas i sposób reagowania są żenujące. Wiele lat jeździłem Oplami i nawet serwisanci byli zawsze świetnie obeznani z problemami dotyczącymi poszczególnych modeli. W serwisie Toyoty większość problemów oraz pytań kwitowanych jest na zasadzie "ojej, no i co teraz?"
Jeżeli chodzi o mapy, aktualność dróg sprzed paru lat. Dobrze, że sama nawigacja spisuje się poprawnie, chociaż w porównaniu z moim dziesięcioletnim Oplem nie jest to jakiś szał.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
...and Justice for All...

...and Beer for All!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 19:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 kwi 2017, o 13:54
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
budles napisał(a):
jacek33wawa napisał(a):
budles napisał(a):
Pobrałem około 15.00 i do tej pory (20.30) nie mam w zakładce "Zakupy" zakupionej aktualizacji... W zakładce "Płatność" mam widoczną do pobrania fakturę o wartości zerowej... Pewnie poszło coś nie tak, albo może juto wyskoczy prawidłowa zawartość z możliwością pobrania kodu aktywacji :-(
Ekrany zakładek wyglądają w tej chwili tak:


Obrazek

Obrazek


Naprawiło się? Ja poprzednio miałem to samo - dopiero po napisaniu maila do prezesa Toyoty Japan, po tygodniu naprawili.
Teraz mam to samo.. Problem zgłoszony do Toyota PL - brak odzewu.... Co za dziadostwo ;;;


Nie naprawiło... do tej pory brak zakupów = brak możliwości pobrania kodu. Napisałem wczoraj wieczorem do klient@toyota.pl i dziś przed południem dostałem odpowiedź:
"Sprawdzimy to. Poprosimy o VIN samochodu i login do strony."

Podałem i czekam


Jeżeli do poniedziałku nie dostanę żadnej odpowiedzi piszę - jak pół roku temu - do prezesa Toyoty, dw. prezesa TMP :)

Jeżeli ktoś potrzebuje - przydatne adresy:

Akio_Toyoda@mail.toyota.co.jp - Pan Prezes Toyota Corporation
ap-overseas@mail.toyota.co.jp - dyrektor ds zagranicznych Toyoty, którego Pan Prezes poprosił o zajęcie się moją sprawą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 21:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
Jaką przyczynę takiego bałaganu podawali pół roku wcześniej, to jest niedopuszczalne dla wizerunku takiej firmy jak Toyota.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 23:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 paź 2010, o 23:51
Posty: 10
Lokalizacja: kuj-pom
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T25,ZRE18
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD-FTV 2.0
Wojteksw napisał(a):
Jeszcze jedna ważna sprawa - nie włączać wstecznego jak w aucie jest kamera bo aktualizacja się resetuje !

W Auris nic się nie resetuje. W Ave powinno być podobnie, bo to to samo Touch2&Go.
Aktualizację przeprowadzałem w czasie jazdy, zapomniałem się i wykonałem cofanie. Nie wiem, czy miałem obraz z kamery, aktualizacja niezakłócenie dobiegła do końca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 23:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 kwi 2017, o 13:54
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8
Wojteksw napisał(a):
Jaką przyczynę takiego bałaganu podawali pół roku wcześniej, to jest niedopuszczalne dla wizerunku takiej firmy jak Toyota.


Żadnej informacji o przyczynie :( Po prostu eShop zaczął działać...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2017, o 19:41 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 12 gru 2015, o 20:14
Posty: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis T29 Premium
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 Valvematic CVT
Dzisiaj w godzinach popołudniowych naprawili mój "profil" i już jest OK. Po 6 dniach od zgłoszenia. Rano jeszcze nie działało...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2017, o 21:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 sie 2016, o 21:59
Posty: 176
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T25/T27
Rocznik: 2003
Silnik: 1.8 benzyna
Ale mają szybkość kosmiczną.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2017, o 07:56 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2015, o 22:14
Posty: 46
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 2AD
Są dostępne najnowsze mapy dla systemu Touch1 oznaczone 2.15.5

_________________
Pomogę w aktualizacji wszystkich nawigacji Toyota / Lexus - DVD, SD, microsd, HDD, Touch1, Touch2 oraz inne - PW

Najnowsze mapy DVD E1F 2017/2018 ver.1 z maja 2017 ! ! !



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2017, o 20:37 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 kwi 2008, o 13:52
Posty: 5
Lokalizacja: Przeworno
Marka: Toyota
Model: Avensis T29
Rocznik: 2015
Silnik: 1.8 benzyna
Witam, wgrałem najnowszą wersję map i mam problem. Przestało mi działać wybieranie głosowe w telefonie (nie sterowanie głosowe systemu, tego moja wersja nie ma, ale przytrzymując ten przycisk dłużej uruchamiałem sterowanie głosowe telefonu iphone i mogłem spokojnie wybierać i dzwonić nie dotykając telefonu). We wszystkich poprzednich wersjach działało w tej najnowszej nie chce. Czy mógłby ktoś sprawdzić jak to wygląda u Was, czy to jest ogólny błąd, czy jednak coś u mnie. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 184 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda