TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 14 gru 2017, o 16:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 722 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 cze 2007, o 17:41 
Prosze pomoc mam reflektory z lampami xenonowymi , no ale jakoś nieswiecą tak jak to widać w innych samochodach - powiedział bym ze swiecą jak latarki . Lampy wyglądaja jak nowe więc niewiem dokładnie o co chodzi, albo szlak trafił żarówki (ale obie prewie równo to troche dziwne chyba ) Kupno nowych to mi sie wcale nieuśmiecha - Czy macie może też takie problemy "
;-( ;-(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2007, o 17:49 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 55
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Damian Pawianko napisał(a):
Lampy wyglądaja jak nowe...

Autko ile ma lat ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 cze 2007, o 21:47 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
Damian - rozumiem, że piszesz n.t. Avensis T25 z oryginalną instalacją lamp wyładowczych. Jeśli tak, to problem jest znany i dotyka większość o ile nie wszystkie egzemplarze z tymi lampami.
Powodów może być kilka ale najczęściej jest to efekt uszkodzenia tylnego i/lub przedniego czujnika obciążenia samochodu odpowiedzialnego za automatyczne poziomowanie lamp tak, żeby ich zasięg był możliwie jak największy a jednocześnie żeby lampy nie oślepiały innych kierowców. Regulacja ta odbywa się automatycznie i jest absolutnie poza Twoją kontrolą, nie masz możliwości w nią ręcznie ingerować.
Inna mozliwość, to źle ustawione - czyt. zamontowane w gniazdach - same lampy. Tutaj jest mozliwość ich ręcznego poprawienia ale eby to właściwie /i legalnie/ zrobić powinien się za to zabrać serwis. A z doświadzenia innych użytkowników powiem Tobie, że prawdopodobnie będziesz miał kombinację wszystkich trzech elementów... :-(
Jeśli masz auto na gwarancji - jedź do ASO.
Jesli masz auto po gwarancji i pełną historię serwisową - jedż do ASO.

Natomiast jeśli masz auto z domontowanymi lampami zakupionymi np. na allegro, to już jest całkiem inna historia... ;-)

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 cze 2007, o 22:47 
Witam. Zajmuje sie regeneracja reflektorów samochodowych i już kilka razy miałem lampy od avensie wyglądały dobrze ale soczewki były już strzasznie wypalone (niebyło na nich tego lusterka) Jak by co to taka naprawa (napylenie soczewek) u mnie to koszt ok 60 zł (sztuki oczywiscie :jezyk: )
Jak co to namiary na mnie są na www.regeneracja-hc.com


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2007, o 08:22 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1396
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 4
No i zaczęły się bloki reklamowe. Jak w tv. :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 cze 2007, o 10:30 
No wiesz mój post może i reklamowy ale dotyczy tematu - I wydaje mi sie że jest odpowiedzią na ten problem bo spotykam sie z nim ostatnio coraz częściej . To raczej przyrównał bym do reklamy kontekstowej :-)
A ty Damian jak jesteś z Poznania to możesz podjechać do mnie i sie zobaczy (masz jakies 50 km)


Góra
  
 
PostNapisane: 20 cze 2007, o 11:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 16 kwi 2007, o 08:57
Posty: 138
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: Audi
Model: ATRZY
Rocznik: 2004
Silnik: TDi
Witam, z racji tego ze chce wrzucic do siebie xenonki zwracam sie do was z prosba o pomoc bo moja wiedza na ten temat jest minimalna, prosilbym o info co bede potrzebowal, co moge napotkac na swojej drodze, no i jak ksztaltuja sie ceny, jezeli macie sami dojscie lub jakis znajomkow co w tym siedza, to tez fajnie by bylo wiedziec,
z gory THX i pzdr, RYSA

_________________
.
18" ponad chodnikami... | BEST-PERFORMANCE.PL
ToczeFele >> viewtopic.php?t=208&start=60


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2007, o 11:58 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
RYSA - na początek trochę pozrzędzę... ;-)
Mam nadzieję, że planujesz zakupić cały zestaw - czyli nie wyłącznie lampy a m.in. również spryskiwacze i czujniki obciążenia przedniej i tylnej osi... :chytry: TYLKO I WYŁĄCZNIE taki zestaw stanowi rozwiązanie:
1. legalne!!! :czytaj:
2. w pełni funkcjonalne
3. bezpieczne

Tyle tytułem wstępu. A co do reszty - proponuję www.allegro.pl - lamp jest całe mnóstwo ale pamiętaj żeby szukać jak najnowszych - zmiany konstrukcyjne związane z ich budową dot. zarówno lamp klasycznych jak i wyładowczych. Nieco większy problem będziesz miał z układem oczyszczania lamp - pamiętaj, że nie wystarczą same spryskiwacze, potrzebujesz również włącznik i (o ile sie nie mylę) połączenie/przeróbkę zbiornika spryskiwaczy. No i największy problem - czujniki obciążenia pojazdu - sceptycznie podchodzę do łatwości znalezienia ich na rynku wtórnym ale szukaj, "męcz i dręcz" szroty i importerów rozbitków, to Ci wreszcie któryś z nich zaproponuje zały komplet... :ok:

P.S. Pomijam kwestie wiązek/kostek/połączeń jako absolutnie oczywistą... ;-)

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2007, o 14:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 cze 2007, o 18:26
Posty: 162
Lokalizacja: Gdańsk
Co do lamp to nie musisz wymieniac calych - wystarczy wymienic/wlozyc soczewke ksenonowa, do tego przetwornice i zarowka.
Co do ukladu oczyszczania mozliwe ze trzeba by bylo wyminic caly zderzak albo zamontowac niechowane spryskiwacze. Pozatym trzeba wlozyc pompke wysokiego cisnienia do spryskiwaczy swiatel.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Xenony.
PostNapisane: 3 wrz 2007, o 11:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 sie 2007, o 13:41
Posty: 1
Lokalizacja: Opole
Cześć.
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem avensis combi z listopada 2004.Samochód sprowadzony z zachodu. Problem mam z xenonami. prawy świeci mocniej z lekką barwą niebieską a lewy posiada barwę białą. Jadąc w nocy stwierdzam ,że lewy bardzo słabo oświetla drogę. Postanowiłem więc wymienić obie żarówki .no i tu mój problem. W ASO powiedzieli mi ,że jedna żarówka kosztuje 900,00zł. trochę dużo. Postanowiłem poszukać coś w internecie. Pytanie czy kupno w sklepie internetowym żarówki d2s 6000k vertex to dobry pomysł. Bardzo dziękuję za pomoc.
;-( ;-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2007, o 12:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2007, o 22:17
Posty: 457
Lokalizacja: Gdańsk
A może potrzebna jest regeneracja ?

Sprawdź w tym wątku LIST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2007, o 13:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 25 lip 2007, o 11:30
Posty: 156
Lokalizacja: Toruń
Myślę, że najlepiej jechać gdzieś gdzie zakładają xenony i tam porozmawiać.

_________________
Pozdrawiam
KAMLOT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 wrz 2007, o 13:51 
A ja bym wymienil zarowke i spokoj. Tylko ze bralbym OSRAM D2S 8000^K


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2007, o 19:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
żarówki do xenona mozna juz kupic za 150zł/szt. np. Philipsa, sam ostatnio kupowałem do audi brata.
Pare razy slyszałem o wypalaniu sie palników w przypadku xenona, zazwyczaj pomkaga, mozn kupic na allegro - zazwyczaj to jest winowajca. Czasami juz po 3-4 latach juz trzeba je wymieniac, czasami starczają na dłużej. Zazwyczaj czas pracy żarnika to około 2000h-4000h (zazwyczaj info powinno być na przetwornicach)

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 22:55 
Na wstepie jako nowy witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam.
Jak w temacie mam problem z xenonami. Mam Avensis T25 rocznik 2005 silnik 2,2 D-cat wersja executive, kupilem uzywane xenony stare byly zbite i po zalozeniu wydaje mi sie ze nie swieci to tak jak powinno. zarowki sa nowe z serwisu, sprzedawca gwarantowal ze przetwornice sa sprawne. czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia tego samemu czy tylko serwis bo auta ze zwyklymi zarowkami daja wiecej swiatla niz moje xenony ;-( a chyba powinno byc przeciez na odwrot :help:
prosze o porade i pozdrawiam

marian


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2007, o 23:44 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
a w serwise sprzedali ci oryginały skoro cos takiego sprzedaja biorą za to odpowiedzialnosc to niech sprawdzą

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2007, o 00:22 
stiopa46 napisał(a):
a w serwise sprzedali ci oryginały skoro cos takiego sprzedaja biorą za to odpowiedzialnosc to niech sprawdzą

w serwisie sprzedali tylko zarowki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2007, o 08:50 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 08:41
Posty: 23
Lokalizacja: Poznań
Kupileś stare wypalone lampy, tzn. lusterka w kazdej lampie mają swoja zywotność, mialem taki sam problem. Ksenony wytwarzają taką temp. że teraz gdy trzeba jeździć caly dzień na światłach latem proces ten znacznie przyśpiesza. Przetwornice i żarówki masz dobre. Ostatnio także dalem swoje lampy do regeneracji -- lusterko w ksenonie na nowo ma naniesiony odblask. Oto adres gość robi to za ok 60-100zl szt. Hubert Cugier
ul.Szkolna 46
64-000 Turew
695-642-141
hubert@regeneracja-hc.com

Jestem b. zadowolony światla świecą na 100%, a w serwisie powiedzieli mi że to moduly :)

_________________
MarcinS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2007, o 08:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 08:41
Posty: 23
Lokalizacja: Poznań
Ja skorzystalem z uslugi tego pana i jestem b. zadowolony

_________________
MarcinS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2007, o 09:21 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
to dobrze jak ludzie se pomagają zawsze to mniej zachodu z szukaniem tego typu usług :ok:

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2007, o 18:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 15 paź 2007, o 21:34
Posty: 18
Lokalizacja: WARSZAWA
:help:

Witam !
Są w T-25 (sol) lampu xenonowe. Mogę je dostać, tylko czy mogę je zamontować w T-22 ?
Oczywiście jak pisał ayrsen, w pełnym komplecie....
Czy jest to gra warta świecy ? I jakie mogą być koszty ?

Dzięki !!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2007, o 19:41 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
widziałem i wiem ze są ksenony do avet22 ale po lifcie ale nie wiem jaki to koszt

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2008, o 04:09 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 sty 2008, o 02:37
Posty: 21
Lokalizacja: katowice
wiem że odkopuje stary kotlet , ale chce sie dopytać o ksenony tak więc to jest chyba odpowiedni wątek.
1. to że soczewka sie wypala w ori xenonach avensisa to sie doczytałem już, ale wpadła mi w oko straszna brednia
marcinstolinski napisał(a):
Ksenony wytwarzają taką temp. że teraz gdy trzeba jeździć caly dzień na światłach latem proces ten znacznie przyśpiesza

przecież halogen wytwarza więcej ciepła !! A soczeki zwykłe i xenonowe są różne (inne załamanie światła , inny wygląd soczewki) czyli soczewka taka powinna być przystosowana strickte pod xenon. i sie ludzie naczytają i będą woleli na zwykłych jeździć :/

2. co myślicie o zestawach HID do aut , które nie są przystosowane pod xenon??
tłumacze o co mi chodzi:
-HIDy zaczynają się od 230zł a nie od 1400zł
-jeżeli na badaniu technicznym wyjdzie że nie mamy samopoziomowania lub spryskiwaczy to wsadzimy zwykłą żarówke i cześć. wyjedziemy wsadzimy xenon :P
-tak samo w przypadku zatrzymania przez policje :P w ori xenonach jest D2S czyli nie zamienimy w 5 minut na zwykłą żarówke :(

teraz troche praktyki:
jeżdże a4ką (mój tata ma Avka)
wsadziłem HIDy 14000K do lamp soczewkowych na żarówke H7
niestety nic nie było widać to spokojnie mogłem zmienić i zmieniłem na 5000K
Montaż , przełożenie żarników , wszystko trwa mega krótko.
i mam porównanie do innych kolorów i najlepiej świecą 5000K(idealnie białe, super na mokrej nawierzchni) potem 6000K(większy lans, dobre, ale na mokrym słabiej) a później 8000K i więcej ;)
do czego zmierzam, jeżeli wymienimy lampy na xenonowe to i tak nie mamy samopoziomowania i sprysków. jak by sie to chciało samemu założyć to koszt wyniesie pewnie z 2500-3000zł
HID kosztuje 250zł do tego można dokupić spryskiwacze 500zł(polecam, bo oślepia sie ludzi przy brudnych szkłach) i jest git.
już sama wymiana przepalonego żarnika to jest mega różnica. ori 150zł sztuka , HID 50zł sztuka (wymieniamy parami !

Jakie jest wasze zdanie na temat HIDów?? posiada ktoś ?
PS. tak w ogóle to z natury jestem małomówny, ale sie jakoś tak rozpisałem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2008, o 10:38 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
keżor napisał(a):
wiem że odkopuje stary kotlet , ale chce sie dopytać o ksenony tak więc to jest chyba odpowiedni wątek.
1. to że soczewka sie wypala w ori xenonach avensisa to sie doczytałem już, ale wpadła mi w oko straszna brednia
marcinstolinski napisał(a):
Ksenony wytwarzają taką temp. że teraz gdy trzeba jeździć caly dzień na światłach latem proces ten znacznie przyśpiesza

przecież halogen wytwarza więcej ciepła !! A soczeki zwykłe i xenonowe są różne (inne załamanie światła , inny wygląd soczewki) czyli soczewka taka powinna być przystosowana strickte pod xenon. i sie ludzie naczytają i będą woleli na zwykłych jeździć :/

Masz absolutną rację. Kolega napisał prawie prawdę, czyli czytaj mówiąc precyzyjne - totalnie się pomylił - jest odwrotnie, jak słusznie zauważyłeś.

Natomiast odnośnie dalszych pytań:
keżor napisał(a):
2. co myślicie o zestawach HID do aut , które nie są przystosowane pod xenon??

Nie myślę niczego pozytywnego - myślę, że to nielegalne, egoistyczne (czyt. ja widzę lepiej, a że inni przez to widzą gorzej, ponieważ są oślepiani, to nie mój problem)

keżor napisał(a):
jeżeli na badaniu technicznym wyjdzie że nie mamy samopoziomowania lub spryskiwaczy to wsadzimy zwykłą żarówke i cześć. wyjedziemy wsadzimy xenon :P
-tak samo w przypadku zatrzymania przez policje :P w ori xenonach jest D2S czyli nie zamienimy w 5 minut na zwykłą żarówke :(

keżor - nie bierz sobie tego do serca - ale ja bym tak nie mógł... I nie aprobuję takiego zachowania - przychodzi mi do głowy takie określenie - cwaniactwo... Żeby był jasność - dobrze cwaniactwo na naszych drogach obrazuje w swoich programach red. Kuba Bielak - Jazda Polska w TVN Turbo.

keżor napisał(a):
teraz troche praktyki:
jeżdże a4ką (mój tata ma Avka)
wsadziłem HIDy 14000K do lamp soczewkowych na żarówke H7
niestety nic nie było widać to spokojnie mogłem zmienić i zmieniłem na 5000K
Montaż , przełożenie żarników , wszystko trwa mega krótko.
i mam porównanie do innych kolorów i najlepiej świecą 5000K(idealnie białe, super na mokrej nawierzchni) potem 6000K(większy lans, dobre, ale na mokrym słabiej) a później 8000K i więcej ;)

Słuszne obserwacje - ale tak dokładnie musi być... Optyka się kłania... :czytaj:

keżor napisał(a):
jeżeli wymienimy lampy na xenonowe to i tak nie mamy samopoziomowania i sprysków. jak by sie to chciało samemu założyć to koszt wyniesie pewnie z 2500-3000zł

No i tutaj dochodzisz do sedna sprawy - jesli ktoś chce i kogoś stać - to tyle musi zapłacić. Jeśli się decyduje - to super. Bedzie więcej widział na drodze i przez to potencjalnie będzie jeździł bezpieczniej - może uda się takiemu kierowcy również uniknąć jakiegoś zdarzenia drogowego.

Podsumowując i żeby było jasne. Polska to wolny kraj, w którym funkcjonują przepisy prawne, które w założeniu zostały pomyślane dla dobra ludzi/obywateli. Są jakie są i jeśli ktoś je łamie/omija - jak zostanie złapany, to poniesie karę. I tyle. Nie będę tym, który rzuci kamieniem choćby dlatego, że przez lata jeździłem z czarnymi szybami z przodu a dziś na S6 tez nie jechałem 110 km/h... Dlatego nie o to mi chodzi. Za każdym razem, gdy pojawia się pytanie o amatorskie rozwiązanie zw. z różnego rodzaju tzw. ksenonami - jakie by nie było - powtarzam to, co napisałem powyżej. Jeśli Cię stać na profesjonalny układ - kup sobie. Jeśli nie - nie bądź egoistą.

P.S. Mój szwagier ma VW Golfa mk.3 , nalezy do VW Klub Pomorze i oczywiście ma "ksenony" - też mu powiedziałem co o tym myślę - tylko i aż tyle mogę zrobić. Polska to wolny kraj... :nuda: :nuda: :nuda:

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2008, o 11:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 sty 2008, o 02:37
Posty: 21
Lokalizacja: katowice
ayrsen, dzięki za wyczerpującą odpowiedź, ale powiedz mi jedno , czemu mam oślepiać na xenonach?? to wychodzi na to że na zwykłych halogenach też oślepiałem? bo optyki nie ruszam, światła są ustawione tak jak były , jest piękne załamanie jak to przy soczewce.
pytałem sie kilka razy na CB czy oślepiam i mówili że jest spoko.
a samopoziomowania nie mam , ale ono i tak nic nie daje przy zwykłej jeździe, samopoziomowanie działa na dłuższą mete, czyli jeżeli auto jest długo przechylone (3 schabów z tyłu) , lub jeżeli jedziemy pod góre. I w takich przypadkach mam ręczną regulacje i zawsze obniżam światła ( chociaż schabów nie woże w aucie hahaha)
a co do spryskiwaczy masz racje także , ale staram sie żeby światła były zawsze czyste, narazie zbieram kase na zestaw spryskiwaczy, ale na każdym postoju ide sobie przetrzeć lampy szmatką.
a że ktoś oślepia to najczęściej jet wina złego ustawienia świateł lub montaż xenonu do zwykłych luster z nie przeźroczysta szybką (ale to chyba avensisów nie dotyczy :P )
zamontowałem xenon dlatego że chciałem lepiej widzieć oraz żeby mnie widzieli , czyli dla bezpieczeństwa, 5000K jest idealnie biały , dlatego na pewnoe nie instalowałem go dla lansu . pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2008, o 15:51 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
keżor napisał(a):
ayrsen, dzięki za wyczerpującą odpowiedź, ale powiedz mi jedno

keżor - napiszę wszystko ale wieczorem - teraz "zarobiony jestem".

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2008, o 16:51 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 cze 2007, o 18:26
Posty: 162
Lokalizacja: Gdańsk
ksenony maja INNA granice odciecia swiatla, nie taka jak przy halogenach
ja wlasnie zakladam soczewki ksenonowe do camry
Obrazek
tak wyglada soczewka d2s u mnie.
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2008, o 22:10 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
keżor napisał(a):
ayrsen, dzięki za wyczerpującą odpowiedź, ale powiedz mi jedno , czemu mam oślepiać na xenonach??

keżor - będziesz oślepiał i oślepiasz ponieważ szkło reflektora nie jest przystosowane do lampy ksenonowej - inaczej rozprasza światło - też zgodnie z uwagą, którą zrobił Łukasz.

Generalnie w starych reflektorach halogenowych, które nie miały soczewek taka nielegalna przeróbka wymaga polerowania szkła. W soczewkowych - też nie pasuje, ponieważ reflektor nie jest do tego przystosowany.

A odnośnie samopoziomowania - pracuje cały czas - nie tylko podcas obciążenia - podczas jazdy po nierównościach również.

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2008, o 13:17 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 1 cze 2007, o 18:26
Posty: 162
Lokalizacja: Gdańsk
Obrazek
Takie sa granice odciecia swiatla przy soczewkach xenon i halogen.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2008, o 16:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 31 paź 2007, o 17:29
Posty: 281
Lokalizacja: KR
keżor, albo wyłóż te minimum 2000zł, albo zrób tacie prezent i kup mu nowy samochód z fabrycznymi xenonami. nie ma sie co bawić w oszczędzanie, jeśli chodzi o bezpieczeństwo.

a tak w ogóle to gdyby keżor założyl tacie zwykły tani zestaw xenon hid za 500zł, nie montując spryskiwaczy i układ samopoziomowania, to nie złamałby przepisów. prawo mówi, że w przypadku sprzedaży nowego samochodu auto powinno mieć spryskiwacze i układ samopoziomowania jeżeli posiada żarniki xenonowe. nie mówi się nic o autach używanych. dlatego gdyby panowie z drogówki zatrzymali tate i powiedzieli że ma niegalne oświetlenie, to tatuś mógłby sie sprzeciwić i odwołać do przespisów, które nie regulują prawnie tego czy auto UŻYWANE musi mieć spryskiwacze i układ samopoziomowania, czy też nie. no ale to już taka zabawka w kotka i myszke.. nie ma sensu!

_________________
była: Ave Sol+ 2.0 D4 VVT-i '07


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 722 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda