TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 22 sie 2017, o 18:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 cze 2011, o 20:39 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Ja stawiam na łączniki. Zamów te które mi tu polecił kolega w temacie stuki zawieszenia, są to łączniki "twardsze" i znacznie redukują t głuche stuki. Drugą stroną medalu jest wygłuszenie ogólne aveny i dobór opon, w avkach słychać dudnienie opon jeśli opony są kiepskiej jakości.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 cze 2011, o 09:23 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Pytanie mam czy taki zestaw naprawczy jest ok do mojej D4D? Prawy zacisk mi lata jak kot w worku na dziurach i sobie to zmienię, a jeszcze jedno - gdzie smarujemy smarem teflonowym? "w gumkę" ?

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2011, o 22:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
ArturT25 napisał(a):
Pytanie mam czy taki zestaw naprawczy jest ok do mojej D4D? Prawy zacisk mi lata jak kot w worku na dziurach i sobie to zmienię, a jeszcze jedno - gdzie smarujemy smarem teflonowym? "w gumkę" ?



DOłączają ten obrazek:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200408 ... _4705.html
mam pytanie dlaczego wymiana 2 śrub plus gum zapobiega pukaniu zacisku? Bardzo bym prosił o odpowiedź, bo widzę, że o nią ciężko w temacie.

Piszę to bo rozebrałem dzisiaj sobie przednie zaciski i stukanie jest tylko z prawej, lużna jest ta część zacisku "z przodu"/

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 cze 2011, o 02:25 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
ArturT25 napisał(a):
ArturT25 napisał(a):
Pytanie mam czy taki zestaw naprawczy jest ok do mojej D4D? Prawy zacisk mi lata jak kot w worku na dziurach i sobie to zmienię, a jeszcze jedno - gdzie smarujemy smarem teflonowym? "w gumkę" ?



DOłączają ten obrazek:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200408 ... _4705.html
mam pytanie dlaczego wymiana 2 śrub plus gum zapobiega pukaniu zacisku? Bardzo bym prosił o odpowiedź, bo widzę, że o nią ciężko w temacie.

Piszę to bo rozebrałem dzisiaj sobie przednie zaciski i stukanie jest tylko z prawej, lużna jest ta część zacisku "z przodu"/


Szukaj wiatru w polu...

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2011, o 01:10 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Tak szukam po innych forach odpowiedzi o tych reperaturkach zacisku i chyba jedynie mechanik mi na to pytanie odpowie. Znalazłem taką reperaturkę:
Obrazek

I chce parę rzeczy się dowiedzieć po kolei od góry chce poznać umiejscowienie danych elementów:

1 - smar miedziany wciskamy między gumy a śruby prowadzące zacisk
2 - gumy prowadnic
3 - ????
4 - ????


Mam pytanie odnośnie 3 i 4 skąd 4 śruby i do tego tak różne, z tego co pamiętam są razem 2 trzymające zacisk i przez ni przechodzą te gumki - mam rację? Jeśli nie prosiłbym o rzeczowe wytłumaczenie problemu.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2011, o 10:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 07:48
Posty: 192
Lokalizacja: Luboń k/Poznania
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
wieczorem zerknę na schemat zacisku i odpowiem. Te czarne i długie to sworznie umieszczone w prowadnicy klocków (nie wiem jak to się nazywa fachowo) . Na te sworznie nakładasz smar. Te dwie śruby na samym dole służą do przykręcenia zacisku do prowadnicy klocków.
Dokładniej wieczorem odpowiem jak to po kolei złożyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2011, o 13:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Lopez napisał(a):
wieczorem zerknę na schemat zacisku i odpowiem. Te czarne i długie to sworznie umieszczone w prowadnicy klocków (nie wiem jak to się nazywa fachowo) . Na te sworznie nakładasz smar. Te dwie śruby na samym dole służą do przykręcenia zacisku do prowadnicy klocków.
Dokładniej wieczorem odpowiem jak to po kolei złożyć.


Byłbym ci wdzięczny, bo się doprosić nie mogę :ok: . Chciałbym to sobie po prostu sam zrobić, a nie wiem co i jak może masz DIY?

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2011, o 23:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 07:48
Posty: 192
Lokalizacja: Luboń k/Poznania
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
To tylko teoria. W praktyce tego nie robiłem. :cfaniak:

Demontaż.
1. Odkręcić zacisk - odkręcasz te dwie srebrne śruby przytrzymując sworznie (żeby się nie obracały).
2. Wyciągasz sworznie (te czarne długie na zdjęciu) z prowadnicy klocków.
Na Dolny sworzeń - ten z przetoczeniem na końcu- nakładana jest ta czarna tulejka (pod gumkami na zdjęciu).
3. Wyciągasz gumy z prowadnic klocków (te pod prezerwatywą :-) na fotce) .

Montaż.

1. Do wnętrza gum dajesz smar na powierzchnie które stykają się ze sworzniem.
2. Wkładasz gumy do prowadnic klocków (odpowiednią stroną - zwróć uwagę jak były założone te stare )
3. Smarujesz sworznie smarem - niby tylko przy łbach
4. Zakładasz tą czarną tulejkę na dolny sworzeń.
5. Teraz smarujesz całe sworznie.
6. Wkładasz je do prowadnic.
7. Zakładasz zacisk i go przykręcasz.

Nie wydaje się trudne. :cfaniak:

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2011, o 07:33 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 07:48
Posty: 192
Lokalizacja: Luboń k/Poznania
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
Zapomniałem dodać że zamiast kupować nowe sworznie można spróbować nałożyć więcej smaru na stare sworznie.
A puka to dlatego że cały zacisk za pomocą tych sworzni przymocowany jest do prowadnic klocków. Zacisk "pływa" razem ze sworzniami które pracują wewnątrz prowadnic klocków. Jak się wyrobią to powstają luzy i stuka.
Budowa wygląda tak: prowadnice klocków zamocowane na sztywno. prowadnice posiadają otwory w które wkłada się sworznie a następnie do tych sworzni mocuje się zacisk.
Uff mam nadzieje że zrozumiale napisałem. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2011, o 18:38 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Lopez a powiedz mi do czego tam są przymocowane te sworznie? Nie mają nawet gwintu.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2011, o 10:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 07:48
Posty: 192
Lokalizacja: Luboń k/Poznania
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
Do niczego. :-D . "Pływają" sobie swobodnie. Nie wypadną bo zacisk na to nie pozwoli.

Tzn. one mają gwint wewnętrzny i z pomocą tych śrubek mocujesz do nich zacisk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 lip 2011, o 13:28 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Lopez napisał(a):
Do niczego. :-D . "Pływają" sobie swobodnie. Nie wypadną bo zacisk na to nie pozwoli.

Tzn. one mają gwint wewnętrzny i z pomocą tych śrubek mocujesz do nich zacisk.


Dzisiaj zamówiłem te reparaturki. W Sklepie po zniżce 35zł zestaw na jedną stronę. W pierwszy dzień wolny w przyszłym tygodniu będę to robił, a te sworznie trzymają mocno czy są luźne ?

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2011, o 09:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 07:48
Posty: 192
Lokalizacja: Luboń k/Poznania
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
Szczerze mówiąc nie wiem.
Ale w przyszłym tygodniu będę zmieniał tarcze i klocki to zobaczę jak te sworznie "chodzą".

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2011, o 09:45 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Daj potem znać jak to tam jest,bo tak sobie myśle patrząc na fotkę sworznia,że ma on na łbie ścięte 2 rogi jakby na klucz płaski,bo przecież jakby sworznie były nieprzykręcone to dokręcając śruby mocujące zacisk kręciłyby się one razem ze sworzniami.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2011, o 14:10 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 561
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
toyota slynie ze stukajacych klocków zwłaszcza na tarce naprawde nie trzeba zmieniać prowadnic bo niewiele to pomoze nawet nowe aweny stukają.aleee jest oczywiście na to sposób wystarczy podkleic klocki(specjalny klej typu silikon)i po kłopocie koszt takiej usługi 25 zł w razie pytań służę radą 668411657 4 lata w toyocie coś niecoś o toykach wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2011, o 14:19 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
mech z toyoty napisał(a):
toyota slynie ze stukajacych klocków zwłaszcza na tarce naprawde nie trzeba zmieniać prowadnic bo niewiele to pomoze nawet nowe aweny stukają.aleee jest oczywiście na to sposób wystarczy podkleic klocki(specjalny klej typu silikon)i po kłopocie koszt takiej usługi 25 zł w razie pytań służę radą 668411657 4 lata w toyocie coś niecoś o toykach wiem


Kolego mi nie stukają klocki, aż taki ciemny nie jestem. Jak temat wskazuje stuka zacisk.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2011, o 14:28 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 561
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
klocki przyklejamy do zacisku nie musisz mi wierzyć jedź do serwisu bielany wrocławskie zobaczyszz co ci poradzą temat przerabialiśmy 100000000 razy nawet przy braku gumek na prowadnicach a klocki podklejone nic nie stuka prowadnice zawsze maja delikatny luz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lip 2011, o 16:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 07:48
Posty: 192
Lokalizacja: Luboń k/Poznania
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
ArturT25 napisał(a):
Daj potem znać jak to tam jest,bo tak sobie myśle patrząc na fotkę sworznia,że ma on na łbie ścięte 2 rogi jakby na klucz płaski,bo przecież jakby sworznie były nieprzykręcone to dokręcając śruby mocujące zacisk kręciłyby się one razem ze sworzniami.


Napisałem kilka postów wcześniej żeby je przytrzymać przy odkręcaniu. Przy dokręcaniu pewnie analogicznie ale tego już nie dopisali w AVENSIS REPAIR MANUAL.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2011, o 05:59 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
mech z toyoty napisał(a):
klocki przyklejamy do zacisku nie musisz mi wierzyć jedź do serwisu bielany wrocławskie zobaczyszz co ci poradzą temat przerabialiśmy 100000000 razy nawet przy braku gumek na prowadnicach a klocki podklejone nic nie stuka prowadnice zawsze maja delikatny luz


Kolcku dobrze trzymają w zacisku na blaszkach i nic kompletnie nie tuka, Jak będę to robić to nagram filmik przed i po zrobieniu jaka jest różnica (o ile rzeczywiście będzie różnica :jacipokaze:).

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2011, o 17:23 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 561
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
no i właśnie do dobrze trzymajacych sie klocków doklejamy zacisk na elastysznym odpornym na temperaturę kleju co zapobiega wpadaniu w wibrację zacisku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2011, o 22:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
A to w jaki sposób i gdzie kładziemy ten silikon?

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2011, o 22:23 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2009, o 23:43
Posty: 5753
Lokalizacja: Zambrów/Kopenhaga
Pochwały: 394
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 benzyna
Pewnie pomiędzy cylinderek a klocek ???

_________________
Obrazek
„Oszustwo będzie tak olbrzymie, tak obszerne, że ujdzie ludzkiej uwadze.
Ci, którzy je dostrzegą będą uważani za szaleńców.”


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2011, o 08:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 561
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
odtłuścić zacisk i klocki
troszke kleju od wewnatrz (na blaszkę w cylinderku)
z zewnętrznej strony dwa miejsca (góra i dół klocka)tak,żeby po naciśnięci hamulca klej wyszedł trochę na boki to nie jest silikon to jest dosłownie klej do klocków hamulcowych w razie pytań 668411657 pozdrawiam i zapewniam że na 100% to działa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2011, o 08:40 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Wiesz co ja mam zestaw tulejek na przód do zacisku i dzisiaj je chyba wymienię bo cały zacisk się przesuwa dosyć mocno. A podkleję do tego te klocki. Czyli kleimy tylko z jednej strony jak od cylinderka? A jak i gdzie dostępny jest ten klej?

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2011, o 20:11 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 561
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
kleimy z dwóch stron a jeżeli chodzi o klej to dostarzcza go firma berner lub wurth,ale szukałem takiego kleju na necie i nigdzie nie mogę znalezć napewno dostępny w serwisie toyoty we wrocławiu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2011, o 22:54 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Ja dzisiaj wymieniłem te sworznie w zaciskach,ale tez dwuskładnikowym klejem przykleiłem klocki. Zaciekawiło mnie to,że ta blaszka zintegrowana z klockiem wewnętrznym,która wchodzi w tłoczek trzymając klocek jest urwana. Wstępnie ją przykleiłem,ale jeśli w tym kole stuki pówrócą to ją wywalę,bo chyba bez niej nic się nie stanie? Mam rację?

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 lip 2011, o 23:50 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 561
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 22
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
ten klej misi być elastyczny jak silikon


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2011, o 02:27 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2010, o 22:12
Posty: 1633
Lokalizacja: Rydułtowy
Pochwały: 30
Marka: Opel
Model: Vectra CDTI+VIRUS
Rocznik: 2008
Silnik: 181hp 400nm
Ale nie odpowiedziałeś kolego na moje pytanie. Ten klej, który ja zastosowałem zrobił się jak skała,nie elastyczny,taki nie jest dobry? Spójrz do zrób to sam,tam obrazkowdo to wrzuciłem,może wychwycisz błędy.

_________________
Jak tu patrzysz to oceń moją białą damę przez link poniżej:

WHITE VECTRA CARAVAN
Akwarystyka profesjonalna. zakładanie i pielęgnacja akwariów roślinnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2011, o 06:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20373
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 287
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
popatrzcie tylko na temp. w ktorych moga dzialac kleje ktore stosujecie, wiele takich materialow zle znosi wysoka temperature lub co gorsza sa palne badz latwopalne...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lip 2011, o 09:22 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 maja 2011, o 07:48
Posty: 192
Lokalizacja: Luboń k/Poznania
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 wagon
Rocznik: 2007
Silnik: 1.8 benzyna
Dało się odkręcić i przykręcić śruby bez przytrzymania sworzni?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda