TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 11 gru 2017, o 22:57

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1571 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona

Jakich producentów klocki i tarcze używasz w swojej Toyocie ?
Używam tarcz ATE 16%  16%  [ 80 ]
Używam tarcz Bosch 6%  6%  [ 31 ]
Używam tarcz Brembo 4%  4%  [ 20 ]
Używam tarcz EBC 1%  1%  [ 5 ]
Używam tarcz Ferodo 1%  1%  [ 6 ]
Używam tarcz JapanParts/JapanLine/JCAuto/Jakoparts 1%  1%  [ 5 ]
Używam tarcz Mikoda 2%  2%  [ 11 ]
Używam tarcz Textar 1%  1%  [ 4 ]
Używam tarcz Toyota 6%  6%  [ 31 ]
Używam tarcz TRW/Lucas 8%  8%  [ 38 ]
Używam tarcz Valeo 0%  0%  [ 0 ]
Używam tarcz innego producenta 4%  4%  [ 18 ]
Używam klocków ATE 12%  12%  [ 61 ]
Używam klocków Bosch 7%  7%  [ 35 ]
Używam klocków Brembo 2%  2%  [ 8 ]
Używam klocków EBC 1%  1%  [ 4 ]
Używam klocków Ferodo 3%  3%  [ 16 ]
Używam klocków JapanParts/JapanLine/JapanCars/Jakoparts 1%  1%  [ 3 ]
Używam klocków Mikoda 0%  0%  [ 0 ]
Używam klocków Steinhof 1%  1%  [ 3 ]
Używam klocków Textar 1%  1%  [ 6 ]
Używam klocków Toyota 6%  6%  [ 31 ]
Używam klocków TRW/Lucas 12%  12%  [ 62 ]
Używam klocków Valeo 1%  1%  [ 3 ]
Używam klocków innego producenta 4%  4%  [ 19 ]
Liczba głosów : 500
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 lut 2016, o 20:42 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
wg toyodiy 04466-20130, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lut 2016, o 13:11 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 7 lut 2015, o 01:15
Posty: 13
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0
dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 10:16 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1080
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Spotkal sie ktos z biciem tarcz ATE po przebiegu kilku tys. Km. Czy jestem pierwszy?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 10:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Zupens napisał(a):
Spotkal sie ktos z biciem tarcz ATE po przebiegu kilku tys. Km. Czy jestem pierwszy?


możliwości raczej są dwie, albo kupiłeś jakąś podróbę albo został popełniony błąd montażowy

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 16:36 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1080
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Kupowane w lokalnym sklepie, montowalem sam. Ale stare tarcze zakladam w identyczny sposob i drgan przy hamowaniu brak. No nic, trzeba reklamowac.

Czy oryginalne opakowanie tarcz ate posiada jakies hologramy?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 19:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1378
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 37
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Piastę doczyściłeś na błysk?

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 19:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 paź 2015, o 21:14
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa- Wesoła
Pochwały: 27
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 2.0 126KM
Zupens napisał(a):
Spotkal sie ktos z biciem tarcz ATE po przebiegu kilku tys. Km. Czy jestem pierwszy?



... a może tuż po wymianie na nowych tarczach wjechałeś w kałużę ? , szybka zmiana temperatury na rozgrzanych tarczach i metal się zniekształcił.... czy to ATE, Bosch lub inna marka zawsze trzeba być ostrożnym przez pierwsze 100km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2016, o 22:24 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Zupens napisał(a):
Kupowane w lokalnym sklepie, montowalem sam. Ale stare tarcze zakladam w identyczny sposob i drgan przy hamowaniu brak. No nic, trzeba reklamowac.

Czy oryginalne opakowanie tarcz ate posiada jakies hologramy?
Pomiar piast przed montazem i bicia tarczy po montazu wykonales? To podstawa aby dyskutowac czy wadliwa jest tarcza czy cos innego. Ja o wadliwym ate nie slyszalem, ale tez nie ma zadnego produktu gdzie jakos gwarantowana jest w 100%. pozdr
Ps. Dodam ze mialem auto w ktorym tarcze ate bily, ale przyczyna nie bylo bicie, pomierzylem zegarem i :wazup: tarcze idealne a jest bicie. Problem byl gdzies indziej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 19:40 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1080
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
piasta czysta, może nie na lustro ale czysta, po dużych kałużach nie jeżdżę bo to nie off road od razu dodam że auto zawsze myję po dłuższym postoju gdy tarcze są chłodne, nigdy bezpośrednio po trasie. Samych piast nie mierzyłem, mierzyłem tarcze bezpośrednio po zamontowaniu i wyszło jak dokładnie pamietam 15 setek. na tarczach zrobiłem 5 tyś, pierwszy tysiak obchodziłem się jak z jajkiem (drugi komplet tarcz w ciągu pół roku, pierwsze wytrzymały 3 tys. ale to jakieś dziadostwo firmy Aschika czy jakoś tak.
Może piasty są krzywe, ale wtedy powinno być bicia na starych tarczach które zawsze zakładam gdy inne oddaję na gwarancję. Z drugiej strony piastę chyba nie tak łatwo skrzywić a dzwona żadnego nie było.
a Może klocki są nieodpowiednie? mam tarcze ATE a klocki TRW?
WRC może podzielisz się co było przyczyna bicia przy hamowaniu czy zostawisz to dla siebie jako słodką tajemnicę? Luzy w zawieszeniu czy na zaciskach hamulcowych?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 20:29 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Zobacz do instrukcji bo ate dopuszcza chyba 9 po montażu. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 20:31 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Zupens napisał(a):
piasta czysta, może nie na lustro ale czysta, po dużych kałużach nie jeżdżę bo to nie off road od razu dodam że auto zawsze myję po dłuższym postoju gdy tarcze są chłodne, nigdy bezpośrednio po trasie. Samych piast nie mierzyłem, mierzyłem tarcze bezpośrednio po zamontowaniu i wyszło jak dokładnie pamietam 15 setek. na tarczach zrobiłem 5 tyś, pierwszy tysiak obchodziłem się jak z jajkiem (drugi komplet tarcz w ciągu pół roku, pierwsze wytrzymały 3 tys. ale to jakieś dziadostwo firmy Aschika czy jakoś tak.
Może piasty są krzywe, ale wtedy powinno być bicia na starych tarczach które zawsze zakładam gdy inne oddaję na gwarancję. Z drugiej strony piastę chyba nie tak łatwo skrzywić a dzwona żadnego nie było.
a Może klocki są nieodpowiednie? mam tarcze ATE a klocki TRW?
WRC może podzielisz się co było przyczyna bicia przy hamowaniu czy zostawisz to dla siebie jako słodką tajemnicę? Luzy w zawieszeniu czy na zaciskach hamulcowych?


15 setek to bardzo dużo. Dopuszcza się do 10 setek. Na dobrych tarczach jak sprawdzam to rzadko mam więcej jak 5 setek.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 20:35 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ja mialem najczesciej tez kolo 4-5, poza jednym kompletem zimmermann zawsze ate
http://www.eautonaprawa.nazwa.pl/html/i ... mularz.pdf
Szybki rzuto kiem do linku:
piasta 0,02
tarcza po montazu 0,06 do 0,09

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 21:53 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1080
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
bicie mierzył mi fachowiec i powiedział 15 setek chyba ze chodziło mu o 0,015. No nic podjadę na warsztat i niech okiem rzuci jakiś specjalista.

"Ps. Dodam ze mialem auto w ktorym tarcze ate bily, ale przyczyna nie bylo bicie, pomierzylem zegarem i :wazup: tarcze idealne a jest bicie. Problem byl gdzies indziej."- Wrc powiesz co i jak czy nie ma szans?

Carsik jak mierzysz bicie to czujnik zegarowy masz przypiety do nadwozia czy na statywie? dokręcasz tarcze wszystkimi nakrętkami? Kręcisz tarczą czy odpalasz wrzucasz na jedynke i delikatnie puszczasz sprzegło?

Wrc dzięki za załącznik, przy moich tarczach go nie było.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 22:10 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 708
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Zupens napisał(a):
bicie mierzył mi fachowiec i powiedział 15 setek chyba ze chodziło mu o 0,015. No nic podjadę na warsztat i niech okiem rzuci jakiś specjalista.

"Ps. Dodam ze mialem auto w ktorym tarcze ate bily, ale przyczyna nie bylo bicie, pomierzylem zegarem i :wazup: tarcze idealne a jest bicie. Problem byl gdzies indziej."- Wrc powiesz co i jak czy nie ma szans?

Carsik jak mierzysz bicie to czujnik zegarowy masz przypiety do nadwozia czy na statywie? dokręcasz tarcze wszystkimi nakrętkami? Kręcisz tarczą czy odpalasz wrzucasz na jedynke i delikatnie puszczasz sprzegło?

Wrc dzięki za załącznik, przy moich tarczach go nie było.


na statywie ale do jakiegos elementu typu zwrotnica amortyzator i kręcenie tylko ręką. Wystarczą dwie lub 3 nakrętki.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2016, o 22:22 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
U mnie dwukrotne pomiary przodu nie daly nic, wynik byl ok. 4. Sprawdzanie czy wszystko pracuje tez nie. Wszystko bylo ok a drzenie i tak wystepowalo. Problem byl z tylu, a nie z przodu. Miernik ma podstawe magnetyczna i trzma sie kolumny, a kreci sie reka. W toyocie trzeba dac nakretki (poza aygo, ten ma sruby trzymajace tarcze). Mozna pomierzyc na trzech wysokosciach tarczy, jak sa watpliwosci. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 14:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1080
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Wczoraj majster sprawdzil tarcze, prawa prosta, lewa ma delikatne bicie. Powiedzial ze przy porzadnym nagrzaniu tarcz bicie moze sie zwiekszac. Jutro zmiana tarcz i reklamacja. O postepach w sprawie bede pisal.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 15:51 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Co znaczy delikatne? pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 19:02 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1080
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
a się k...a czepiasz :) delikatne bicie widoczne gołym okiem. Słuchaj wrc nie znam się na tym, wystarczy, że upewnił mnie w tym, że śmiało mogę je reklamować i mi to już wystarczy.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 19:04 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1378
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 37
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
To zbyt delikatne ono nie jest jak widać je gołym okiem. :jezyk:

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2016, o 20:25 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Oj jak cos bylo golym okiem widac to tarcza chyba kwadratowa byla :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lut 2016, o 07:57 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1080
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
moja tarcza jest jak przebita opona u blondynki, po bokach i na górze ok, tylko u dołu jakaś taka płaska :)

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:02 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1120
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Panowie co obecnie najlepiej kupić do przedliftowego T22? Wiem, że Zimmermany są ok, ale cena już nie ;) Ogólnie jak dla mnie te śmieszne tarcze 260 zawsze jakoś wyrabiały. Miałem Brembo + klocki Ferrodo, których już nie polecę - mimo sporej ilości okłądziny można było je odkleić. Tarcze oczywiście biły dość szybko.

Czy najlepszym wyborem jest zestaw od ATE? Czy jest coś innej firmy w podobnych pieniądzach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:07 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ATE nie zawodzi, choc jak sam wspomniales tarcze 260 nie sa najlepszym rozwiazaniem ze wzgledu na swoja niska grubosc i podatnosc na przegrzanie, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:10 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1120
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Ok dzięki, choć zastawiam się czy w tej cenie nie zrobić może swapa hamulców z polifta. Szukałem tarcz podwójnie wentylowanych, ale te są tylko do polifta, tj w rozmiarze bodajże 275 od firmy EBC jak dobrze pamiętam - cena jeszcze do zakaceptowania , bo jakoś 230zł za tarczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:18 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Uwazaj bo sa 3 rodzaje tarcz, i najlepsze sa moim zdaniem ATE 24.0128-0183.1 bo maja grubosc 28mm i srednica 275mm. Pasuja do zaciskow dwutloczkowych. Jak sie dobrze obejrzysz to znajdzisz je za ok. 200zl, wychodzi ok. 500zl komplet z klockami. Dwutloczkowe zaciski dobrze sprawdz, tloczki lubia sie zapiec. Do jednotloczkowych sa 276/25. 260/25 z przedliftow to zart z klienta. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:22 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1120
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Ok, dzięki za wskazówki :) Rozumiem, że ten dwutłoczkowy też jest od ATE?

Są nawiercane/nacinane niby polskie Rottingery za 280zł komplet tarcz, ale pomieszane opinie - niektórzy piszą, że super, inni, że zdarzało się, że nawet tarcza pękła! Miał ktoś styczność z nimi w AVE T22 przed liftem?
http://allegro.pl/tarcze-sport-gt-toyot ... 71264.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:28 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
A nie pamietam czy jest ate, chyba tak, tloczek 70zl w aso, sa tez poza aso bo z jakiegos starego audi pasuja. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:30 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1120
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Rozumiem, że reszta jest plug-and-play? Tzn wystarczy cały zestaw z jarzmem? Wychodzi na to, że zestaw dwutłoczkowy jest Aisina.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2016, o 21:49 
Online
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 290
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Zwrotnica jest taka sama przez wszystkie roczniki ale np.blacha oslonowa juz nie. Nie wiem na ile te czesci sie roznia, ale sie roznia. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 mar 2016, o 12:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 mar 2016, o 12:37
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 benzyna
Witam
Pierwszy post tutaj :-)

Chce wymienic tarcze i klocki tyl do toyota avensis 1.8 147hp t27 kombi.
Mierze sie z kupnem takich jak byly wczesniej Bosch. Co widze to opinie rozne, ale i rozmiary, wymiary tarcz sa rozne.... raz jest 295 a w innych 290. Czy to robi jakas roznice?
Znalazlem czesci takie jak niby chce, ale ciezko sie zdecydowac... na iparts.pl znalazlem tarcze i klocki Bosch, wszystko za 361zl z przesylka. Jak sadzicie??

Z gory dzieki!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1571 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda