TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 25 maja 2017, o 03:19

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Następna strona

Jakich producentów klocki i tarcze używasz w swojej Toyocie ?
Używam tarcz ATE 16%  16%  [ 78 ]
Używam tarcz Bosch 7%  7%  [ 32 ]
Używam tarcz Brembo 4%  4%  [ 20 ]
Używam tarcz EBC 1%  1%  [ 5 ]
Używam tarcz Ferodo 1%  1%  [ 6 ]
Używam tarcz JapanParts/JapanLine/JCAuto/Jakoparts 1%  1%  [ 5 ]
Używam tarcz Mikoda 2%  2%  [ 11 ]
Używam tarcz Textar 0%  0%  [ 2 ]
Używam tarcz Toyota 6%  6%  [ 31 ]
Używam tarcz TRW/Lucas 8%  8%  [ 37 ]
Używam tarcz Valeo 0%  0%  [ 0 ]
Używam tarcz innego producenta 3%  3%  [ 17 ]
Używam klocków ATE 12%  12%  [ 59 ]
Używam klocków Bosch 7%  7%  [ 36 ]
Używam klocków Brembo 2%  2%  [ 8 ]
Używam klocków EBC 1%  1%  [ 4 ]
Używam klocków Ferodo 3%  3%  [ 15 ]
Używam klocków JapanParts/JapanLine/JapanCars/Jakoparts 1%  1%  [ 3 ]
Używam klocków Mikoda 0%  0%  [ 0 ]
Używam klocków Steinhof 1%  1%  [ 3 ]
Używam klocków Textar 1%  1%  [ 5 ]
Używam klocków Toyota 6%  6%  [ 30 ]
Używam klocków TRW/Lucas 12%  12%  [ 59 ]
Używam klocków Valeo 1%  1%  [ 3 ]
Używam klocków innego producenta 4%  4%  [ 18 ]
Liczba głosów : 487
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 lut 2007, o 18:21 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Niedawno wymieniłem klocki na Ferodo...
W porównaniu ze starymi (były oryginalne) hamowanie jest o niebo lepsze.

Avensis T22 z 2001 roku:
- Klocki na przód: Ferodo FDB928

Obrazek

- Klocki na tył: Ferodo FDB478

Obrazek

Klocki FDB478 pasują do układu hamulcowego z zaciskiem jak na zdjęciu:

Obrazek

* Dokładny opis (ze zdjęciami) wymiany przednich klocków hamulcowych znajduje się w dziale Zrób to sam...

Tarcze wybrałem Brembo 09.6708.10 :

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 mar 2007, o 23:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
ja na paru autkach wypróbowałem EBC GreenStuffy sa bardzo dobre, polepszając drogę hamowania, do tanich klocków nie należą (200-250zł/kpl), ale bezpieczeństwo jest bezcenne :-)

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2007, o 09:07 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1482
Lokalizacja: 3M
CarinaGTI napisał(a):
ja na paru autkach wypróbowałem EBC GreenStuffy sa bardzo dobre, polepszając drogę hamowania, do tanich klocków nie należą (200-250zł/kpl), ale bezpieczeństwo jest bezcenne :-)

Zazwyczaj w przyrodzie nic nie ginie - więc pytanie - a jak z ich żywotnością i pyleniem ???

Dla zainteresowanych link do strony dystrybutora: www.ebcbrakes.pl

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2007, o 09:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
nie są to zbyt miękkie klocki, więc pylenie nie jest duże, po dłuższej trasie nie widać zbytnio oznaków czarnych felg :) mi jak narazie starczyły w Yarisie na 30kkm, i jeszcze jest conajmniej 1/3 klocka.

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2007, o 09:35 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1482
Lokalizacja: 3M
A współpracują z jakimi tarczami ??? W sieci można znaleźć opinie, że EBC Green Stuff są OK ale piszczą - prawda to czy mit ??? Jak sobie przypomnę piszczące hamulce w produktach FSO... :nie: :nie: :nie:

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2007, o 11:07 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2007, o 23:47
Posty: 2686
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 54
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2014
Silnik: 1.8
Tak wyglądały moje koła zaraz po wymianie klocków... :-D

Obrazek Obrazek

Na szczęście teraz jest już dobrze.
Na początku lekko się przeraziłem :bojesie:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwi 2007, o 00:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 mar 2007, o 20:32
Posty: 448
Lokalizacja: Wrocław/trzebnica
pareset km i bedzie ok :-)
Najważniejsze unikać ostrych hamowań, ja już raz musiałem kupować po raz drugi nowe klocki, ale niestety musiałem rpzez takiego jednego ostro hamować ehhh.

_________________
Obrazek
Hilux 140KM@370Nm
Yaris 90KM@210Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2007, o 16:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2007, o 22:15
Posty: 458
Lokalizacja: OKR
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD-FTV+Box :)
nosze sie z zamiarem zmiany klockow i tarcz w ave, i teraz pytanie, jakie tarcze i klocki polecacie? szwagier kupil podrobki za 90zł do mondeo i po 4 miesiacach musial je wymienic, powiedzial ze chce lepsze i dali mu za 140zł i minelo moze z 6 miesiecy i do wymiany...
ja tyak nie chce, wole juz zainwestowac i miec porzadny sprzet :ok: :ok:

myslalem nad tarczami brembo (180-200zł za sztuke) i klockami ferodo(170zł za pare),

no wiec doradzajcie, czy kupowac ten zestaw czy moze jest cos lepszego

_________________________________________________
Dział Zrób to sam nie służy do zadawania tego typu pytań !
MaŁy_RaDeK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 maja 2007, o 22:43 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1059
Lokalizacja: Wrocław
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 FL SW
Rocznik: 2001
Silnik: D-4D
MaŁy_RaDeK napisał(a):
Niedawno wymieniłem klocki na Ferodo...
W porównaniu ze starymi (były oryginalne) hamowanie jest o niebo lepsze.

Avensis T22 z 2001 roku:
- Klocki na przód: Ferodo FDB928

- Klocki na tył: Ferodo FDB478


Klocki FDB478 pasują do układu hamulcowego z zaciskiem jak na zdjęciu:

* Dokładny opis (ze zdjęciamy) wymiany przednich klocków hamulcowych znajduje się w dziale Zrób to sam...


To T22 ma z tylu klocki? Ja myslalem ze wszystkie Ave do 2002 mialy bebny z tylu. :bojesie:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2007, o 08:12 
Ja mam Ferodo z przodu od 30kkm. Fakt, że pylą nieźle... Poza tym nie mam zastrzeżeń.
Cytuj:
szwagier kupil podrobki za 90zł do mondeo i po 4 miesiacach musial je wymienic, powiedzial ze chce lepsze i dali mu za 140zł i minelo moze z 6 miesiecy i do wymiany...

Ciężka Noga Szwagra, czy też Ford - G wort ? :-D


Góra
  
 
PostNapisane: 17 maja 2007, o 08:15 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1482
Lokalizacja: 3M
BoB77 napisał(a):
To T22 ma z tylu klocki? Ja myslalem ze wszystkie Ave do 2002 mialy bebny z tylu. :bojesie:

W T22 występuje kilka systemów hamulcowych, niestety wszystkie mniej lub bardziej niewydolne... :-(
Z tyłu występowały zarówno bębny jak i tarcze... A z przodu przynajmniej 3 rodzaje/rozmiary tarcz i tyle samo rodzajów zacisków i klocków... A może i więcej... ;-)

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2007, o 10:27 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1482
Lokalizacja: 3M
W weekend dłubałem trochę w aucie i przy okazji informacja dla użytkowników Ave T22 - wspaniałym producentem, który zafundował nam tak niewydolny układ hamulcowy jest firma ATT... :wsciekly: :wsciekly: :wsciekly:

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, o 09:00 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1482
Lokalizacja: 3M
Słuchajcie - eureka! :wow:
W poniedziałek wymieniłem tarcze, klocki i linkę ręcznego - pozostałem przy produktach Toyota bo w przypadku układu hamulcowego w 4A-FE wybór zamienników jest "słaby"...
Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem co mi zamontowało - zamówiłem jak zwykle "Toyota Genuine Part" a nie żaden "Optifit" - a tarcze mają podwójne wentylowanie! :wow: :wow: :wow: Dla tych którzy nie sią w temacie - do tej pory wentylowanie było pojedyncze a układ hamulcowy... /bez komentarza.../ ;-)
Wieczorem postaram się zrobić wszystkie zaległe zdjęcia i wrzucę je na forum /pamętam, pamiętam CarinaGTI, co Ci jestem winien ale aparat jest "w podróży" i dopiero dziś wróci/ żebyście mogli sami zobaczyć...
Póki co wrażenia są bardzo pozytywne! Układ hamulcowy trudno nazwać dobrym ale jest lepszy i znacznie bardziej "przyjemny dla nogi" - choć póki co dopiero go docieram i w związku z tym bardzo oszczędzam... ;-)

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 cze 2007, o 21:38 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1482
Lokalizacja: 3M
No to teraz kilka zdjęć "ku pokrzepieniu serc" - póki co nowe tarcze sprawują się wyśmienicie - jeśli jeszcze się okaże, że nie będą się wykrzywiać /a podwójne wentylowanie wydatnie w tym pomoże/ to normalnie chyba napiszę list do TMP z pytaniem: "Nie można tak było od razu ???"

Stare tarcze - gdyby ktos chciał wiedzieć jak wygląda zuzyta tarcza hamulcowa... ;-)

Obrazek

Jak widać, są to tarcze wentylowane pojedynczo...

Obrazek

Dowód, że zakupiony produkt jest "genuine":

Obrazek

A teraz już nowe tarcze:

Obrazek

I to co najważniejsze:

Obrazek

Ja też własnym oczom nie wierzę... :wow: :wow: :wow:

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, o 17:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2007, o 22:15
Posty: 458
Lokalizacja: OKR
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25FL
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD-FTV+Box :)
o cholercia, no to sie postarali w ASO, a juz mialem kupowac brembo, chyba sie jeszcze zastanowie nad oryginalnymi toyoty, tylko powiedz ile buliles za tarcze/klocki i ile za wymiane ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, o 18:05 
na bank ayrsen sam wymieniał :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2007, o 19:11 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1482
Lokalizacja: 3M
Łukasz-AVE napisał(a):
o cholercia, no to sie postarali w ASO, a juz mialem kupowac brembo, chyba sie jeszcze zastanowie nad oryginalnymi toyoty

Ja bym tak na Twoim miejscu zrobił...

Łukasz-AVE napisał(a):
tylko powiedz ile buliles za tarcze/klocki i ile za wymiane ;)

Tarcze - 760zł, klocki - 240zł - ceny brutto materiału i robocizny.

blue_point napisał(a):
na bank ayrsen sam wymieniał :-)

Akurat tego nie - układ w Ave T22 jest tak czuły, że trzeba sie sporo napracować żeby odpowiednio spasować tarczę na piaście i ograniczyć bicie do minimum - a do tego potrzebne są trochę bardziej skomplikowane narzędzia niż młotek i imadło...

_________________
Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieselem... :diabel:
Nie da Ci tego żadna dziewczyna, co może dać Ci w benzynie turbina! :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: klocki&tarcze
PostNapisane: 23 cze 2007, o 15:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 cze 2007, o 16:02
Posty: 29
Lokalizacja: katowice
Mam skromne doświadczenie ale z tego co czytałem, stosowanie zamienników Ferodo czy Brembo skutkuje tym, że w zwykłym, mało intensywnym użytkowaniu codziennym można się grubo rozczarować ;-( Chodzi o to, że sportowe (czy usportowione) zestawy klocek-tarcza reagują lepiej podczas intensywnych, wielokrotnych hamowań "na gorąco", bo tak są zaprojektowane! jak są zimne/ciepłe - są znacznie gorsze! potwierdzają to testy. Radzę więc zrobić tak, jak jeden z rozmówców wyżej - Genuine parts w serwisie. Chyba, że ktoś katuje auto jak na rajdach :auto: . Warto też pamiętać o płynie hamulcowym - to też współgra z zestawem klocek-tarcza!! (temp. wrzenia płynu)

_________________
alan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2008, o 10:19 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2008, o 10:03
Posty: 98
Lokalizacja: Luciejów/Łódzkie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
Moje T22 będzie mieć jutro zmieniany rozrząd, klocki i tarcze. Mój serwis (Obzun w Łodzi) poleca tarcze Brembo i klocki TRW. Co powiecie głównie o tych produktach? Głownie chodzi mi o klocki.

_________________
Avensis T22 sedan 2,0 TD 1998 r. -> Avensis T22FL kombi 1,8 vvt-i 2000 r. -> Avensis T25 liftback 2,0 D4D 2003 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2008, o 11:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4
pełna nazwa to TRW Lucas, teraz już kojarzysz firmę? To dobry producent.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sty 2008, o 11:40 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2008, o 10:03
Posty: 98
Lokalizacja: Luciejów/Łódzkie
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: liftback
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D
bobikos napisał(a):
pełna nazwa to TRW Lucas
Nie za bardzo :nie:
bobikos napisał(a):
To dobry producent.
Tyle wystarczy :-D

[ Dodano: 2008-02-01, 00:19 ]
skiba77 napisał(a):
tarcze Brembo i klocki TRW

Zamiast Brembo dostałem JURID w tej samej cenie. Brembo nie mieli, to dla mnie dobrze, czy mnie lekko zrobili?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2008, o 19:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 mar 2007, o 12:35
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
Czy ktos wie jaka jest minimalna grubosc tarczy hamulcowej w tarczy o kodzie C32121 ? (dokladnie JDI-279 C32121). Mam 25mm i mechanik mowi ze sa jak nowe, ale one przejechaly 66000km i szczerze w to watpie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2008, o 20:17 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4
po takim przebiegu to się oryginalne klocki wymienia a tarcze zdecydowanie więcej przejadą, ale jeśli chcesz i poprawi Ci to samopoczucie to wymień... Tylko w tym momencie kup oryginalne a nie zamienniki z którymi możesz mieć potem problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2008, o 20:44 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Mam bardzo podobny przebieg i jeszcze nawet klocków nie wymieniałem (są od nowości :-D ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2008, o 20:46 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, o 23:27
Posty: 1396
Lokalizacja: Białystok
Pochwały: 4
standhal napisał(a):
Czy ktos wie jaka jest minimalna grubosc tarczy hamulcowej w tarczy o kodzie C32121 ? (dokladnie JDI-279 C32121). Mam 25mm i mechanik mowi ze sa jak nowe, ale one przejechaly 66000km i szczerze w to watpie...

Ja na oryginałach mam przejechane 170 000 km. Półtora roku temu przetoczyłem i jeżdżę dalej. 66 kkm to żaden przebieg na tarcze, oczywiście przy rozsądnym użytkowaniu.
Wcześniej jeździłem autem niższej klasy pewnej firmy czesko-niemieckiej :-) . Przejechałem nim 200 kkm na oryginalnych tarczach. Wymieniałem tylko klocki.
W ave oczywiście są dużo większe obciążenia, ale tarcze też powinny tyle wytrzymać. Chyba, że wcześniej tak się zwichrują, że przetoczenie też nic nie da :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2008, o 22:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 lip 2007, o 22:23
Posty: 72
Lokalizacja: Koszalin
Mam pytanie co do zestawu spowalniaczy.... Przeszukałem katalogi na necie i coraz bardziej głupieje :bojesie: :wow: ...... im dalej w las tym droga z powrotem trudniejsza....



Czy taki zestaw:

1. BREMBO
Średnica [mm]: 260
Wysokość [mm]: 49,2
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 25
Minimalna grubość [mm]: 23
Materiał: żeliwo szare
Ilość otworów: 5
średnica otworu centrujacego [mm]: 55
Brembo - katalog: 09.7395.10

2. FERRODO
Strona zabudowy: oś przednia
System hamulcowy: Ate
Długość [mm]: 157
Wysokość [mm]: 55
Grubość [mm]: 18
Ilość wskaźników zużycia okładzin: 2
Oznaczenie kontrolne: E490R01029/240
Ciężar [kg]: 1.553
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zamkiem
Ferodo: FDB1321


bedzie pasować do mojego Ave T22, 1,8 2000rok?

Proszę o mozliwe szybka opinie.


Pozdrawiam,
Miquel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2008, o 22:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 mar 2007, o 12:35
Posty: 164
Lokalizacja: Gliwice
oki, wobec tego zmienie tylko klocki - jednak chcialem zaznaczyc ze oryginalne tarcze w ave przed FL nie sa idealne... dlatego poprzedni wlasciciel je wywalil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 mar 2008, o 22:42 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 6 lip 2007, o 22:23
Posty: 72
Lokalizacja: Koszalin
standhal napisał(a):
Czy ktos wie jaka jest minimalna grubosc tarczy hamulcowej w tarczy o kodzie C32121 ? (dokladnie JDI-279 C32121). Mam 25mm i mechanik mowi ze sa jak nowe, ale one przejechaly 66000km i szczerze w to watpie...


Nowe mają 25mm a minimalna grubość to 23mm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 kwi 2008, o 19:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 5 lut 2008, o 14:44
Posty: 21
Lokalizacja: Ząbki
Witam. Mam awaryjną sytuacje, bo jestem w trasie, u rodziny, a skończyly mi się klocki z przodu w Avensis T25 z 2003r. Mam takie pytanie jakie polecacie klocki zamienniki na przednią oś? Dzwoniłem do jakiegoś sprzedawcy i poleca mi klocki Lucas, ale nie wiem czy są wystarczająco dobre. Na tyle mam klocki Akebono i spisują się nieźle i nie wiem czy ich nie kupić. A orginalnych nie za bardzo mi się uśmiecha kupić, bo są dużo droższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 kwi 2008, o 21:10 
Z lepszych polecam FERRODO coś koło 120-140zł na przód, ale super się spisują (mam takie), i BOSCH coś koło 130zł
A z tańszych DELPHI ok 100zł
Jest duzo firm produkujących klocki, ale jak masz kupować to zastanów się nad
1. Oryginałem
2. Porządnym zamienmikiem typu FERRODO, BOSCH
3. Nie kupuj taniego badziewia. Lepiej zapłacić 50 zł więcej niż później na drodze "leżeć i kwiczeć" jak się komuś w tyłek przyparkuje. Pomyśl o tym kupując klocki. I wybierz markę BOSCH


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1558 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda