TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 29 cze 2017, o 07:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lis 2014, o 09:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Uzywac w t27 nie uzywalem ale Jurid sa jako OE w hondzie, i w niej takowe mialem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2014, o 20:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 lip 2014, o 15:45
Posty: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 benzyna(2ZR-FAE)
Czyli dobre i można śmiało zakładać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lis 2014, o 20:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Na bank nie jest jakaś tania "chińszczyzna" pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2015, o 18:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 27 sie 2014, o 08:15
Posty: 5
Lokalizacja: Złoczew
Marka: toyota
Model: avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0 D4D diesel
Witam.Potryebuje namiar na jakies dobre klocki do avki t27 na tyl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2015, o 18:51 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 18 wrz 2010, o 20:16
Posty: 81
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T272
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2015
Silnik: 2.0 benzyna
Ja mam na tył i przód tarcze Brembo i klocki ceramiczne Jurid, ogólnie jestem zadowolony, ale gdy jest zimno to piszczą ale jak się rozgrzeją to jest OK. Plusem zestawu jest brak hałasu podczas jazdy na kostce brukowej. Oryginalny zestaw mocno hałasował.

--
Pozdrawiam Karol


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2015, o 10:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 mar 2015, o 10:16
Posty: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8, CVT
Jestem świeżo po wymianie klocków oraz tarcz hamulcowych - przód (wcześniej tył).
Ponieważ poprzednie wytrzymały 100.000km to nie szukam innej firmy, tylko daję, tak jak miałem, Ferodo (komplet). Klocki jeszcze z 5.000 by pojeździły, ale tarcze były już na minimum.
Może komuś się to przyda.
Kupione w intercarsie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2015, o 21:45 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 95
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
Napisz jakie ferodo kupowales http://e-katalog.intercars.com.pl/produ ... y-kpl.html czy http://e-katalog.intercars.com.pl/produ ... y-kpl.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2016, o 22:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 mar 2015, o 09:06
Posty: 129
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D-4D 124 (DPF)
Co do strony:
http://www.toyodiy.com/
wstukalem tam moj VIN i widze rozne rzeczy ale wszystko po angielsku :(
Jakie OEM numery maja tarcze z przodu (43512-0F030 ?) i z tylu ? klocki z przodu (04465-0F010 ?)i z tylu (04466-05041?)
http://www.toyodiy.com/parts/g_E_201301 ... WFEYW.html

Chce wyszukac zamienniki w sklepie internetowym:
Tarcze:
https://www.rexbo.de/toyota/avensis-sta ... ibe-100032
Klocki:
https://www.rexbo.de/toyota/avensis-sta ... lag-100030

jest pelno producentow , nie wiem tylko jakie czesci sa prawidlowe :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2016, o 20:42 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Podaj vin na priv to wieczorem podejrze. Tego typu strony najczesciej sa tylko do angielsku i rosyjsku. pozdr

edit:
tarcza: 43512-0F030
klocki: 04465-0F010

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 23:10 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 mar 2015, o 09:06
Posty: 129
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D-4D 124 (DPF)
Pytanie co do klockow hamulcowych:

W sklepie widze ze przy klockach TRW na tylna os , jest dopisane ze klocki nadaja sie do hamulca elektronicznego.
Przy innych klockach np. Boscha takiego tekstu nie widze.

Jest roznica w klockach jezeli ma sie hamulec reczny tradycyjny a hamulec elektryczny ?
Z tego co czytam do niektore klocki na tyl mozna tylko zalozyc przy pomocy komputera ktory elektrycznie je odblokowuje ?? Jak jest w T27?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, o 00:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2015, o 19:12
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław/Landsberg Am Lech
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.2 D-CAT/177KM
W t27 nie ma potrzeby podpinania komputera wystarczy zaopatrzyć się w klucz od szlifierki kątowej żeby wkręcić zacisk który wkręcamy w lewa stronę.
Temat już był poruszany na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 07:53 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 mar 2015, o 09:06
Posty: 129
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D-4D 124 (DPF)
czy w T27 jest jakiś elektroniczna kontrolka na desce rozdzielczej która by sygnalizowala zużycie klockow hamulcowych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 09:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2015, o 19:12
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław/Landsberg Am Lech
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.2 D-CAT/177KM
Lever napisał(a):
czy w T27 jest jakiś elektroniczna kontrolka na desce rozdzielczej która by sygnalizowala zużycie klockow hamulcowych ?


Zależy jakie masz zamontowane czy z czujnikiem czy bez


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2016, o 23:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 8 mar 2015, o 09:06
Posty: 129
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2013
Silnik: 2.0 D-4D 124 (DPF)
Dzisiaj mechanik zalozyl mi do T27 przy 68800 km nowe tarcze do przodu , nowe klocki z przodu i klocki z tylu.
Wszystko Bosch.Jako ciekawostka napisze ze czesci zamawialem przez internet w niemieckim sklepie.
Niemiecki sklep internetowy sprowadzil tarcze z Polski, z firmy w Slubicach. Tarcze produkowane w Czechach.
Jedne klocki produkowane w Indiach , drugie klocki produkowane w Hiszpanii.

Kupilem Boscha bo zauwazylem ze orginalne klocki montowane w T27 sa Boscha.
Czy kupilem orginalne czesci i takiej samej jakosci jak montuja w Toyota? - tego nie wiem :niewiem: ;-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2016, o 21:07 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 sie 2015, o 13:12
Posty: 95
Marka: Toyota
Model: T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1AZ
Witam. Ja mogę polecić klocki i tarcze firmy Ferodo, kupione w IC. Jak kupowałem w 2015.09 to tarcze kosztowały 440 zł. a klocki 233 zł. Przejechałem blisko 10k km i widzę, że pojeżdżę jeszcze długo:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2016, o 15:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 20:40
Posty: 210
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 Pb 3 ZR FAE
jako, że3 50 kkm pękło, czas się rozglądnąć za klockami, coby nie być zaskoczonym. Ze zdumieniem czytam, ze kolega Lever przy 68 800 wymieniał również tarcze. Zmierze moje przy okazji, ale jak zmieniałem koła, to nie zauwazyłem nawet rantu na krawędziach. No, ale moje pytanie jest inne. W opisie znalazłem taki tekst :
Cytuj:
z akustycznym czujnikiem zużycia

Jak to działa ? czy jest na tyle głosne, zeby usłyszec w trakcie jazdy i czy ten dźwięk jest powtarzalny co jakiś czas ? Jeszcze z taka sygnalizacja zużycia klocków się nie spotkałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2016, o 16:31 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9331
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 489
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
To jest zwykła blaszka która piszczy jak skończy się klocek. Żadna filozofia ;)

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 cze 2016, o 16:56 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 14 sty 2014, o 20:40
Posty: 210
Pochwały: 11
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 Pb 3 ZR FAE
dzięki za informację. Miałem sporo samochodów, te które miały sygnalizacje, miały ja w postaci komunikatu, lub kontrolki. Piszczącej blaszki nie miałem nigdy, stąd moje zdziwienie. Od pierwszego zabrzęczenia ile jeszcze klocków jest ? 2mm, 4mm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2016, o 17:39 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 336
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
Jaki jest limit serwisowy dla tarcz w T27? :help:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2016, o 20:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Masz na mysli grubosc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2016, o 20:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2016, o 22:19
Posty: 336
Pochwały: 24
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZRFAE, 1.8
Tak, ale już znalazłem 23mm przód i 9mm tył - takie wartości podają niektórzy producenci tarcz w opisie.
Mierzyłem dzisiaj swoje tarcze przy okazji wymiany kół i mam 24 i 9,7mm więc jeszcze są OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2016, o 21:25 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 120
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Tak wyglądają Tarcze Meyle Platinum Disc pokryte warstwą antykorozyjną. Razem z klockami Toyoty hamują wyśmienicie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 paź 2016, o 21:53 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 23:22
Posty: 9331
Lokalizacja: WI/WS/WU
Pochwały: 489
Marka: Nissan_Toyota
Model: QQ J11, Verso 2xCVT
Nadwozie: inne
Rocznik: 2016
Silnik: DIG-T, 2ZRFAE
Czerwone lepiej hamują?

_________________
Civic 3d VII gen -> Ave T27 -> QQ J11
QQ
Obrazek
AVE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 06:20 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ile za nie zaplaciles?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 22:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 120
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Przód ok 230/szt, tył 128/szt. Stare tarcze OE jak się okazało po zdjęciu z auta były zużyte tylko w połowie ale robiłem całość więc nie pasowały;) Ale to część kosztów. Okazało się że z tyłu jeden prowadnik zablokowany a w drugim zacisku blokował się ręczny choć nie dało się tego wyczuć hamując autem. Kupiłem 4 zestawy prowadników z ASO( przód i tył to samo) za 113zł/szt ze specjalnym smarem Molykote G-807 do prowadnic zacisku. Smar silikonowo-teflonowy specjalnie do prowadnic zacisku. Na rynku występuje sam w opakowaniu 18.1kg za któryś tysiąc zł. W przednich prowadnikach nawalili jakiegoś twardego smaru, nie zapiekło się ale strasznie ciężko chodziło. Zregenerowałem wszystkie zaciski, na tył zamówiłem zestaw z nowymi tłoczkami bo starych nie chciało mi się czyścić. Tył 60zł/szt, przód same gumki 30zł/szt. Klocki OE kupiłem bo takie miałem i podobało mi się ich hamowanie/pylenie. Przód 269zł, tył 202zł. Odnowiłem malowanie, farba 80zł piaskowanie 50zł. DOT4 ATE Typ 200- 30zł. W sumie poszło około 2200zł i takie są koszty jeśli chcecie mieć wszystko tip top zrobione- a auto cały czas serwis ASO miało...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 paź 2016, o 23:12 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 17:32
Posty: 1044
Lokalizacja: Włocławek
Pochwały: 66
Marka: Toyota
Model: T25 Luna Business
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Dlatego lubię Zimermany, przód jak nowe z ocynkiem, tył TRW rdza u mnie po 2 miechach.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

_________________
BLACK MAMBA by ARI <------ kliknij tutaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2016, o 14:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2015, o 22:58
Posty: 120
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2009
Silnik: D-CAT
Tarcze OE są świetnej jakości. Ostatni raz w serwisie była w 2013r jakieś 45000km temu. Wtedy wymieniono tylne klocki i płyn hamulcowy. Od tego momentu do hamulców nikt nie zaglądał. Miesiąc temu zaczęły czujniki tylnych klocków piszczeć i to zmusiło mnie do roboty. Tarcze z przodu jak i z tyłu są w połowie zużyte a na pewno były wymieniane ponad 3 lata temu. Jak dla mnie świetny wynik bo w VW tarcze Jurid wymieniałem właśnie po 3 latach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lis 2016, o 16:13 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 sty 2016, o 13:38
Posty: 28
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 1.8 Benzyna
Ja u siebie niedawno założyłem komplet nowy na przód przy 105kkm (drugie raz klocki i pierwszy tarcze wymieniane).
Poszedł komplet ATE 580PLN + 80PLN wymiana.

Nie odczuwam różnicy pomiędzy oryginałami a ATE.

Przy 120k km pójdzie komplet na tył nowy (tarcze słabo juz wygladaja) - klocki poprzedni właściciel wymieniał przy 90k km.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2016, o 10:33 
Online
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 kwi 2015, o 19:56
Posty: 205
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 5
Marka: Seat_Toyota
Model: Toledo & Avensis
Nadwozie: inne
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6 AKL_1.8 2ZR
enesen napisał(a):
Przód ok 230/szt, tył 128/szt. Stare tarcze OE jak się okazało po zdjęciu z auta były zużyte tylko w połowie ale robiłem całość więc nie pasowały;) Ale to część kosztów. Okazało się że z tyłu jeden prowadnik zablokowany a w drugim zacisku blokował się ręczny choć nie dało się tego wyczuć hamując autem. Kupiłem 4 zestawy prowadników z ASO( przód i tył to samo) za 113zł/szt ze specjalnym smarem Molykote G-807 do prowadnic zacisku. Smar silikonowo-teflonowy specjalnie do prowadnic zacisku. Na rynku występuje sam w opakowaniu 18.1kg za któryś tysiąc zł. W przednich prowadnikach nawalili jakiegoś twardego smaru, nie zapiekło się ale strasznie ciężko chodziło. Zregenerowałem wszystkie zaciski, na tył zamówiłem zestaw z nowymi tłoczkami bo starych nie chciało mi się czyścić. Tył 60zł/szt, przód same gumki 30zł/szt. Klocki OE kupiłem bo takie miałem i podobało mi się ich hamowanie/pylenie. Przód 269zł, tył 202zł. Odnowiłem malowanie, farba 80zł piaskowanie 50zł. DOT4 ATE Typ 200- 30zł. W sumie poszło około 2200zł i takie są koszty jeśli chcecie mieć wszystko tip top zrobione- a auto cały czas serwis ASO miało...


Co do smaru do prowadnic to można użyć miedzianego, też jest odporny na temperaturę i kosztuje grosze:
http://multisort.pl/product/Smar-wysoko ... Gwodq2gKag

_________________
Seat Toledo II 1.6 8V 102KM (AKL) 1999r. & Toyota Avensis T27 Wagon 1.8 147KM (2ZR-FAE) 2012r. Premium LPG-PB Hybrid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2016, o 22:59 
Online
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 652
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 29
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
Karus napisał(a):
enesen napisał(a):
Przód ok 230/szt, tył 128/szt. Stare tarcze OE jak się okazało po zdjęciu z auta były zużyte tylko w połowie ale robiłem całość więc nie pasowały;) Ale to część kosztów. Okazało się że z tyłu jeden prowadnik zablokowany a w drugim zacisku blokował się ręczny choć nie dało się tego wyczuć hamując autem. Kupiłem 4 zestawy prowadników z ASO( przód i tył to samo) za 113zł/szt ze specjalnym smarem Molykote G-807 do prowadnic zacisku. Smar silikonowo-teflonowy specjalnie do prowadnic zacisku. Na rynku występuje sam w opakowaniu 18.1kg za któryś tysiąc zł. W przednich prowadnikach nawalili jakiegoś twardego smaru, nie zapiekło się ale strasznie ciężko chodziło. Zregenerowałem wszystkie zaciski, na tył zamówiłem zestaw z nowymi tłoczkami bo starych nie chciało mi się czyścić. Tył 60zł/szt, przód same gumki 30zł/szt. Klocki OE kupiłem bo takie miałem i podobało mi się ich hamowanie/pylenie. Przód 269zł, tył 202zł. Odnowiłem malowanie, farba 80zł piaskowanie 50zł. DOT4 ATE Typ 200- 30zł. W sumie poszło około 2200zł i takie są koszty jeśli chcecie mieć wszystko tip top zrobione- a auto cały czas serwis ASO miało...


Co do smaru do prowadnic to można użyć miedzianego, też jest odporny na temperaturę i kosztuje grosze:
http://multisort.pl/product/Smar-wysoko ... Gwodq2gKag


nie można. Smar miedziany wysycha i ślizgi staja na amen. Do połączeń gwintowanych jak najbardziej.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda