TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 14 gru 2017, o 15:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2008, o 20:18 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2007, o 23:39
Posty: 1170
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: T25 Liftback
Rocznik: 2003
Silnik: Tiptronic
może wystarczy samo czyszczenie
z tyłu masz bębny czy tarcze ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2008, o 20:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 cze 2008, o 19:52
Posty: 7
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Bębny .To jest T22 98


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2008, o 20:45 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
miałem taki problem i okazało sie ze skorodowało kawałek linki przeczysciłem nasmarowałem ale na długo nie pomogło trzeba było wymienic wiec lepiej sprawdzic co to jest jesli linka to sie zastanowic nad wymianą :diabel:

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2008, o 22:16 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2007, o 21:31
Posty: 63
Lokalizacja: Warszawa
Marka: TOYOTA
Model: COROLLA TS
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8 192KM
też miałem skorodowaną sprezynke. na koncu linki w bebnie jest sprezynka-pancerz ktora odbija. wystarczylo przeczyscic szczatka druciana troche nasmarowac i jest dobrze.

Trzeba często uzywać recznego, czasem nawet pociagnac dzwignie do oporu zeby pancerz sie nie zapiekł.

_________________
pozdrawiam
dylcio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2008, o 21:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 26 lis 2008, o 20:52
Posty: 5
Lokalizacja: Kielce
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 1CD-FTV
jwitam, jestem nowy na forum
miałem w ostatnią sobotę w mrozy również problem z zablokowanym przez ręczny lewym tylnym kołem. Udało się koło rozruszać - ruszałem w przód i w tył na przemian i dopiero jak polałem koło ciepłą wodą z wiaderka to dopiero zaczeło się koło kręcić. Jednak po przejechaniu ok 1,5km czuć było sfont z lewego koła. Pojechałem przy okazji zmiany oleju z tym ręcznym do mechanika i powiedział że mam linkę ręcznego do wymiany - nie wiem co się w niej uszkodziło - w każdym bądź razie po zakupie linki w inter cars do avensis 2002 sedan D4D; okazało się u mechanika że linka nie pasuje do mojej Ave T22 2002 rok D4D - z tyłu mam tarcze.

Czy ktoś się orientuje gdzie można kupić linkę lewą - zamiennik - do hamulca ręcznego pasującą do mojego samochodu ?
Może ktoś wie jak wygląda właściwe pasujące mocowanie tej linki od strony koła ?

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2008, o 21:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20455
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 292
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
intercars powinien miec obie, ale uwaga bo byly avki t22 d4d z bebnami z tylu (malo) i z tarczami (wiekszosc) i tu moze sie linka roznic, sprawdz to tu:
http://www.toyodiy.com/

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2009, o 17:51 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 16 sty 2009, o 17:44
Posty: 1
Lokalizacja: Wro
Witam, mam problem... Posiadam Toyote Avensis 98r. I dzisiaj rano podczas ruszania coś zachrobotało (tak jak by sie wjechalo w wieksza ilosc sniegu) i "nie chcialo jechac" i zapalila sie kontrolka ABS. Okazało sie ze lewe tylne kolo sie zablokowalo i nie chce puscic... :( a reszta kół normalnie sie kreci i ciagnie za soba zablokowane jedno tyle kolo, wiec nawet nie da rady dojechac do warsztatu... Macie jakis pomysl/podejrzenia co to moze byc? A no i ABS sie caly czas swieci...
Pozdrawiam Wilek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2009, o 18:06 
Offline
Moderator
Moderator

Dołączył(a): 21 kwi 2007, o 14:03
Posty: 1419
Lokalizacja: Kielce
z tylu masz pewnie bebny. stalo sie cos z okladzinami lub sprezyna pekla/spadla i szczeki rozchodza sie blokujac kolo. proponuje rozebrac i zobaczyc co jest nie tak. w ten sposob zaoszczedzisz sobie i nam wiele czasu,pytan i domyslow. kontrolka od abs swieci sie, syganluzje w ten sposob awarie ukladu hamulcowego.

_________________
opcja SZUKAJ Twoim przyjacielem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2009, o 19:51 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
wilek napisał(a):
Witam, mam problem... Posiadam Toyote Avensis 98r. I dzisiaj rano podczas ruszania coś zachrobotało (tak jak by sie wjechalo w wieksza ilosc sniegu) i "nie chcialo jechac" i zapalila sie kontrolka ABS. Okazało sie ze lewe tylne kolo sie zablokowalo i nie chce puscic... :( a reszta kół normalnie sie kreci i ciagnie za soba zablokowane jedno tyle kolo, wiec nawet nie da rady dojechac do warsztatu... Macie jakis pomysl/podejrzenia co to moze byc? A no i ABS sie caly czas swieci...
Pozdrawiam Wilek.

To jasne jak słońce co się Tobie przydarzyło - jesteś pewnie kolejnym użytkownikiem samochodu, który namiętnie wykorzystuje podczas parkowania hamulec ręczny. No to masz za swoje. Pisałem to n-razy - ręczny służy do wielu rzeczy, ale nie do zaciągania na płaskim parkingu! :nie: Szczególnie podczas zimy i mrozów połączonych z dobowym przechodzeniem temperatury przez zero stopni Celsjusza...
Zablokowały się Tobie okładziny - dlaczego - powody mogą być przynajmniej dwa:

1) albo zablokowała się Tobie linka hamulca ręcznego (po 11 latach jest ona pewnie mocno wysłużona)
2) albo same okładziny nie chcą "odbić"

Powodzenia - jak sobie poradzić na miejscu napisał Tobie tomek.

A tak w ogóle, to nie rób tak na przyszłość... ;-)

P.S. Możesz też poczekać do wiosny - mrozy puszczą, układ też wówczas pewnie puści... :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sty 2009, o 21:16 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 mar 2008, o 12:07
Posty: 321
Lokalizacja: LRY
No cóż,szkoły są różne. Ja przekonałem się na własnej skórze ze jak nie uzywałem to poprostu nie miałem ręcznego, teraz zawsze zaciągam ręczny jak gdzies parkuje. Jedynym odstępem jest pora nocna, gdzie auto zostawiam na biegu w garazu. A koło zblokowało bo mogła rozpaść się np okładzina. Powodów moze być wiele ale jesli uzywał na codzien recznego to linka raczej się nie zastała. W toyocie temat linki jest dopracowany i o ile nie pękła i została w pancerzu to obstawiał bym przyczynę w samym bębnie. Najlepiej zrobić jak napisał tomek, Powoli rozebrac i zobaczyć. Kiedys mojemu tesciowi tak zblokowało koło podczas jazdy bo rozpadła się okładzina- na szczescie nic sie nie stało ale to tylko dowodzi, ze auta trzeba doglądać nie tylko tam gdzie widać.

_________________
Szukasz nowej części - zapytaj, może będę mógł pomóc.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 mar 2009, o 23:04 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Mam właśnie problem z ręcznym, bo nie odbija mi po zwolnieniu.
Zostaje luz na dźwigni, a dziś rano to szczęki w bębnach się zblokowały i musiałem mocno dodać gazu aby ruszyć.
Z tego co czytałem to pewnie blokuje się gdzieś linka w pancerzyku lub w bębnie.

Czy można tam gdzieś oppryskać WD40, albo dać jakiś smar?
Może ktoś jest w stanie wrzucić jakieś fotki jako poradnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 12:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
A przypadkiem nie podciągałeś ręcznego na lince hamulcowej przy dźwigni w kabinie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 13:32 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Był podciągany, ale to nie pomogło. Po podciągnięciu hamulec ręczny jest jak brzytwa,
ale dalej po zwolnieniu zostaje luz. Po jakimś czasie prawie zupełnie znika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 15:03 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 lut 2009, o 11:14
Posty: 36
Lokalizacja: Katowice
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 Multidrive
charlie_spooki napisał(a):
Mam właśnie problem z ręcznym, bo nie odbija mi po zwolnieniu.
Zostaje luz na dźwigni, a dziś rano to szczęki w bębnach się zblokowały i musiałem mocno dodać gazu aby ruszyć.
Z tego co czytałem to pewnie blokuje się gdzieś linka w pancerzyku lub w bębnie.
Miałem podobny problem z moją "starą" T22. "Fachowcy" z Norauto kazali wymienić tarczobębny i szczęki, potem okazało się że tak jak podejrzewałem t to linka była zatarta... Wymiana linki trochę szarpnęła finansowo - są to w sumie dwie linki w specjalnym kołnierzu. Po wymianie linek problem zniknął.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 15:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
charlie_spooki napisał(a):
Był podciągany, ale to nie pomogło. Po podciągnięciu hamulec ręczny jest jak brzytwa,
ale dalej po zwolnieniu zostaje luz. Po jakimś czasie prawie zupełnie znika.


Ale gdzie zostaje luz i co znika bo nie rozumiem tego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 15:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Jest tak:
1. Zaciągasz ręczny, wszystko działa jak brzytwa - nie pojedziesz.
2. Zrzucasz ręczny i ruszasz.
3. Dźwignia ręcznego lata luźno (jest luz 2-3 cm)
4. Po pewnym czasie jazdy prawie go nie ma.

Mnie też powiedzieli, że trzeba będzie linki wymienić.
A linki są tak po 100zł każda czyli 200zł linki + wymiana...
Ot taki mały problemik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 15:58 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Wiec już Ci mówię dlaczego tak się dzieje: podciągając ręczny na lince w kabinie oszukuje cały ten z pozoru prosty układ. Czyli, wymuszasz sztuczny ruch dźwigni ręcznego - tej w szczękach - ale rozpierak pozostaje w starym położeniu. Ręczny masz brzytwa - to normalne. A luz kasuje się po jakimś czasie ponieważ dzwignia powoli wciąga linkę z powrotem. Dlatego nigdy nie podciąga się linek w kabinie. Teraz powinieneś najpierw popuscić linkę w kabinie, potem wyregulować ręczny tak jak się reguluje i obserwować co sie dzieje.
ja przynajmniej tak bym zrobił.

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 16:23 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
Czyli jeśli dobrze rozumiem ręczny powinno sie regulować tylko w bębnach?
O którą regulację dokładnie chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 17:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Tak, tam jest regulacja na rozpieraku szczęk. Wtedy nie ingerujesz w linkę. Czyli, zmniejszasz luz między szczękami a bębnem pozostawiając linki w tym samym położeniu.
Masz tarcze z tyłu czy bębny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 17:19 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 20:04
Posty: 1019
Lokalizacja: szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22,
Rocznik: 1999
Silnik: 1.6
W t22 chyba jest przy szczekach samoregulator wiec mozna tylko z kabiny w szczeinie mozna ominąć kupno linek w serwisie jadąc do gościa co robi takie linki na wymiar jak orginał a koszt znikomy ,jest jeden problem trzeba mieć starą na wzór.

_________________
siemka

jeszcze sie taki nie urodził żeby wszystkim dogodził

http://krematorium.szczecin.pl/index.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 19:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
luk__ napisał(a):
Tak, tam jest regulacja na rozpieraku szczęk. Wtedy nie ingerujesz w linkę. Czyli, zmniejszasz luz między szczękami a bębnem pozostawiając linki w tym samym położeniu.
Masz tarcze z tyłu czy bębny?


Z tylu mam bebny choc model po FL.
Szczeki sa nowe, byly wymieniane w zeszlym roku.
Wydaje mi się, że linka się musi w pancerzach klinować.
Czy tam jest dostęp, aby coś prysnąć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2009, o 20:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Nie ma tam samoregulatora, tylko zwykły regulator który co 20-30tys km trzeba podkrecić kilka ząbków i wtedy zawsze macie ręczny na 3-5 ząbków. Nie ma potrzeby kręcić linką. Skoro rok temu wymieniłeś szczęki i miałeś wysoki ręczny to znaczy jednoznacznie, że nikt nie ustawił dobrze szczęk.
Jeżeli zdejmiesz bębny i szczęki, to dopiero wtedy masz dostęp do linki i możesz coś w nią pstryknąć. Najlepszy efekt daje wyciągnięcie jej, jeden koniec pancerza w imadło i rozruszasz ją na pewno na jakiś czas.
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2009, o 08:55 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 4
Ja potwierdzam że kręcenie linką nic nie daje. Wcześniej ręczny łapał na jakimś 8 ząbku, czyli bardzo wysoko i był przez to słaby. Kręcenie linką spowodowało zmniejszenie o 1 ząbek wysokości. Teraz została dokonana regulacja na rozpierakach i łapie elegancko na 3 ząbek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2009, o 09:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 mar 2008, o 12:07
Posty: 321
Lokalizacja: LRY
Ok a jak są z tyłu szczęki hamulcowe to jak wygląda proces regulacji??

_________________
Szukasz nowej części - zapytaj, może będę mógł pomóc.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2009, o 10:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 maja 2008, o 14:07
Posty: 288
Lokalizacja: mazowieckie
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4D
luk__ napisał(a):
Nie ma tam samoregulatora, tylko zwykły regulator który co 20-30tys km trzeba podkrecić kilka ząbków i wtedy zawsze macie ręczny na 3-5 ząbków.

OK, a jak sie to robi? Mozna to zrobic samemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2009, o 13:05 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:52
Posty: 284
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 6
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 1AZ-FSE
- zdejmujesz koło
- szukasz otworu rewizyjnego jest albo na bębnie (wtedy trzeba przekręcić otworem w dół albo w górę bo rozpierak może być w tych dwóch położeniach - chyba przy bębnach jest u góry, a w tarczach na dole), albo od tyłu na osłonie, zwykle bywa zaślepiony gumowym korkiem,
- w otworze zobaczysz kółko zębate skierowane prostopadle do płaszczyzny bębna/tarczy,
- wsadza w otwór śrubokręt i kręcisz kółkiem, najlepiej do pełnego zablokowania szczęk, a potem 6-8 ząbków wstecz - szczęki powinny minimalnie trzeć

i cieszysz się sprawnym hamulcem :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2009, o 13:44 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Mała poprawka. W wersji z bębnami nie ma otworka rewizyjnego, trzeba ściągnąć bębny i wtedy podkręcić, założyć bęben, pokręcić - sprawdzamy jak się kręci, ew. powtarzamy operację aby szczęki tarły o bęben i lekko go wyhamowywały.
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2009, o 15:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 21 mar 2008, o 12:07
Posty: 321
Lokalizacja: LRY
odyseuszek napisał(a):
- zdejmujesz koło
- szukasz otworu rewizyjnego jest albo na bębnie (wtedy trzeba przekręcić otworem w dół albo w górę bo rozpierak może być w tych dwóch położeniach - chyba przy bębnach jest u góry, a w tarczach na dole), albo od tyłu na osłonie, zwykle bywa zaślepiony gumowym korkiem,
- w otworze zobaczysz kółko zębate skierowane prostopadle do płaszczyzny bębna/tarczy,
- wsadza w otwór śrubokręt i kręcisz kółkiem, najlepiej do pełnego zablokowania szczęk, a potem 6-8 ząbków wstecz - szczęki powinny minimalnie trzeć

i cieszysz się sprawnym hamulcem :-D


W którą stronę kręcisz naciągając??

_________________
Szukasz nowej części - zapytaj, może będę mógł pomóc.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2009, o 16:34 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 22:18
Posty: 483
Lokalizacja: małopolska
Nigdy nie wiadomo w którą stronę:), masz do wyboru albo prawo albo lewo. Ale nawet zerkając na kierunek gwintu przy tym motylku zorientujesz się, czy będziesz rozszerzał rozpierak czy skracał. Poza tym, jak podkręcisz za mocno to po prostu odkręcasz w drugą i luzujesz szczęki. Nic tam nie zepsujesz, bądź pewny.
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwi 2009, o 23:28 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 19 wrz 2008, o 01:50
Posty: 47
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1ZZ-FE
luk__ napisał(a):
Nigdy nie wiadomo w którą stronę:), masz do wyboru albo prawo albo lewo.

W tarczobębnach, jak kręcisz zębatką w górę, to szczęki się rozpierają. Tarczę trzeba przekręcić, by otworek (zaślepiony gumowym korkiem) był na dole i po zdjęciu korka widać w środku trymerek (wymienioną wyżej zębatkę). Dziś to przerabiałem, bo na badaniu technicznym okazało się, że nie ma ręcznego na prawym kole i musiałem pogonić na parking, żeby podregulować. Dwa tygodnie temu zmieniałem tarcze i trochę za bardzo popuściłem ręczny.Na szczęście już ok.

Pozdrawiam

_________________
Toyota Avensis I FL 1,8 VVT-I '01 LTB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda