TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 28 cze 2017, o 02:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 cze 2014, o 17:26 
popi2009 napisał(a):
muzzz napisał(a):
W normalnych warunkach na pewno tylko tył ale w tym teście sprawdzali podczas jazdy i wtedy dodatkowo układ dzięki wykorzystaniu ABS/ESP załącza przod.
Ciekawe jak to wyglada w przypadku ave. Chyba nikt takich testów nie robił. ;)



robil. goscie z toyoty na szkoleniu probowali jezdzic bokiem z uzyciem elektrycznego recznego. i faktycznie jak sie w zakrecie go zaciagnie to dzieje sie to samo co jakbys pociagnal dzwignie tylko z opoznieniem


Znam przypadek takich zabaw w Passacie B6. Reczny elektryczny sie zblokowal, wywalilo check i goscia na lawecie do warsztatu powiezli.


Góra
  
 
PostNapisane: 24 cze 2014, o 08:49 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 8 lut 2009, o 13:10
Posty: 1572
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 45
Marka: Niemamjuztoyoty
Model: niemamjuztoyoty
Rocznik: 2014
Silnik: niemamjuztoyoty
wiesz u mnie tez wywalilo błąd jak bylem na hamowni, ale nawet nie trzeba go kasowac, przejedziesz po drodze 200m i sam zniknie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sty 2015, o 14:14 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 sie 2014, o 19:34
Posty: 67
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
Barbapapa napisał(a):
wrc napisał(a):
Hamulec ręczny to hamulec postojowy i taka funkcje spełnia

Sorry - jak zwał, tak zwał, ale normalnym, mechanicznym hamulcem ręcznym da się przyhamować. Tym z T27 nie.


Tym też da się przyhamować ale musisz cały czas trzymać przycisk :) Mi się udało raz na próbę zadriftować na śniegu :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sty 2015, o 15:39 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2818
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
Dzięki za info, ale już to Koledzy kilka stron wcześniej rozkminili :-)

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2015, o 12:14 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 sty 2015, o 10:58
Posty: 108
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2012
Silnik: 2ZR-FAE
Ufff jakoś udało mi się przebrnąć przez tą kłótnie na temat wyższości hamulca "ręcznego" nad elektrycznym i fordowskimi rozwiązaniami (co to ma wspólnego z Toyotą ? doktorat chyba możnaby na tym oprzeć ;-) )
Szkoda tylko, że z całego tego wątku szukałem jak wymienić klocki w Avensis z 2009r z elektrycznym ręcznym. Mechanik mnie postraszył, że wiąże się to z podpięciem kompa i cofnięciem tłoczków z kompa.

Ma ktoś może z was instrukcję obrazkową ? Opis dokładny jak to zrobić ?
Pisaliście, że da się to zrobić bez kompa, w każdej z Avensis z 2009 czy od konkretnego VIN ?

Pozdrawiam,
MagicOl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2015, o 20:32 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 11 kwi 2014, o 22:34
Posty: 16
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2010
Silnik: 2ZR-FAE
Barbapapa napisał(a):
Ma ktoś może z was instrukcję obrazkową ? Opis dokładny jak to zrobić ?Pisaliście, że da się to zrobić bez kompa, w każdej z Avensis z 2009 czy od konkretnego VIN ? Pozdrawiam,MagicOl


Tylnych klocków jeszcze nie wymieniałem ale na forum znalazłem takie info: viewtopic.php?f=59&t=15428


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2015, o 23:06 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 6 maja 2012, o 19:38
Posty: 2818
Lokalizacja: Trójmiasto
Pochwały: 65
Marka: Toyota
Model: Avensis T27 FL Wagon
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0 benzyna
mikier napisał(a):
Barbapapa napisał(a):
Ma ktoś może z was instrukcję obrazkową ? Opis dokładny jak to zrobić ?Pisaliście, że da się to zrobić bez kompa, w każdej z Avensis z 2009 czy od konkretnego VIN ? Pozdrawiam,MagicOl


Tylnych klocków jeszcze nie wymieniałem ale na forum znalazłem takie info: viewtopic.php?f=59&t=15428

mikier, bądź trochę dokładniejszy w cytowaniu, please. Ja nie zadawałem takiego pytania.

_________________
Barbapapa (Zukashizukanokanoka)
Fiat 126p FL 0,65 (24 KM), Polonez 1,6 GLE (87 KM), Fiat Marea Weekend 1,6 SX (103 KM), Opel Astra I 1,4 (60 KM), Ford Mondeo Mk II 2,0 (132 KM), Volvo V70 2,5T 4x4 (250 KM), Ford Mondeo Mk III 2,0 (145 KM), Ford Mondeo Mk III (FL) 3,0 ST (226 KM), Nissan Almera 1,5 (97 KM), Suzuki Vitara 4x4 1,6 (97 KM), Ford Mondeo Mk IV 2,5 (220 KM), Kia Soul 1,6 (124 KM)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2015, o 19:24 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 sty 2015, o 10:58
Posty: 108
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2012
Silnik: 2ZR-FAE
mikier napisał(a):
Barbapapa napisał(a):
Ma ktoś może z was instrukcję obrazkową ? Opis dokładny jak to zrobić ?Pisaliście, że da się to zrobić bez kompa, w każdej z Avensis z 2009 czy od konkretnego VIN ? Pozdrawiam,MagicOl


Tylnych klocków jeszcze nie wymieniałem ale na forum znalazłem takie info: viewtopic.php?f=59&t=15428


Cytowany temat czytałem, ale wciąż wiele wątpliwości, jedni piszą w lewo inni w prawo kręcić dla danego koła. Ile obrotów ?
Jak sprawdzić czy kręcony czy nie ? Ma jakiś widoczny numer ? Ile bolców na klocek/koło trzeba pokręcić ?
Po wymianie kręci się z powrotem ilość obrotów którą się pokręciło ?

Ja wiem, że to Toyota i tego się nie naprawia, ale naprawdę na forum nie ma kogoś kto zamiast płacić za serwis lubi coś zrobić sam dla własnej satysfakcji ? Może ktoś z was ma dostęp do procedur serwisowych związanych z wymianą klocków i tarcz w tym aucie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2015, o 22:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20342
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 284
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Cofasz az sie tloczek cofnie o tyle ze wlozysz nowe okladziny, czy w praktyce najczesciej do konca, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2015, o 23:26 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2010, o 16:11
Posty: 1731
Lokalizacja: Kielce/Tomaszów Maz
Pochwały: 79
Marka: Toyota_Hyundai
Model: corolla / I30
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4/1.4
trzeba mieć specjalny klucz by odkręcić koła reszta już z górki elektryczny ręczny to nic innego jak silniczek który naciąga linkę

_________________
126px2(74-81)>ccx1(96new)>uno(97)>ford taurus(96new)>mercedes sec560(92)>peugeot406(02)>toyota land 100(01new)>vw polo n6(01)>alfa 147(03)>audi a4(03new)>lexus is250(06)>toyota corolla(07) trzymana jak chłop konia do dzisiaj>toyota avensis(10new) krzywe "H" i30(14) >na dziś Avensis 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2015, o 18:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 sty 2015, o 10:58
Posty: 108
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2012
Silnik: 2ZR-FAE
j_24 napisał(a):
trzeba mieć specjalny klucz by odkręcić koła reszta już z górki elektryczny ręczny to nic innego jak silniczek który naciąga linkę


Jeżu, jaki znowu klucz ? Co wy wymyślacie ? Koło = felga + opona => każdy wulkanizator to ściąga zwykłym krzyżakiem 17" albo 19" bo to standard. Pod spodem jest tarcza z uchwytem dla tłoczków i klockami (najprościej jak można to opisać). Jakaś osłona jeszcze ze specjalnymi kluczami czy raczej te tłoczki mają specjalne otworki do których trzeba mieć klucz (wie ktoś jaki ?) ?

A tak na marginesie ma ktoś "service manual" z opisem wszystkich procedur serwisowych do Toyoty Avensis ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2015, o 23:05 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2010, o 16:11
Posty: 1731
Lokalizacja: Kielce/Tomaszów Maz
Pochwały: 79
Marka: Toyota_Hyundai
Model: corolla / I30
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4/1.4
ty tak poważnie z tą listą procedur jedź do serwisu to na papierze będziesz miał zgodnie z procedurą a wg mechanika ze sztuką

_________________
126px2(74-81)>ccx1(96new)>uno(97)>ford taurus(96new)>mercedes sec560(92)>peugeot406(02)>toyota land 100(01new)>vw polo n6(01)>alfa 147(03)>audi a4(03new)>lexus is250(06)>toyota corolla(07) trzymana jak chłop konia do dzisiaj>toyota avensis(10new) krzywe "H" i30(14) >na dziś Avensis 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2015, o 19:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 18 sty 2015, o 10:58
Posty: 108
Pochwały: 9
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2012
Silnik: 2ZR-FAE
j_24 napisał(a):
ty tak poważnie z tą listą procedur jedź do serwisu to na papierze będziesz miał zgodnie z procedurą a wg mechanika ze sztuką


Nie, żartuję sobie. Widać nie widziałeś nigdy "service manual" do auta. Życzę powodzenia przy ściąganiu tapicerki czy innych elementów => polecam szczególnie "impulsator kinetyczny z naprowadzaczem trzonkowym".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2015, o 20:31 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 sie 2014, o 19:34
Posty: 67
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
Ja (odpukać) nie miałem z tym do tej pory kłoptu ale może też dlatego że auto w garażu stoi i unikam bagien itp.
Ale zastanawia mnie jedno - co w przypadku gdy wjedzie się takim autem w dużą kałużę albo w jakąś wodę popowodziową ? :) Ręczny pada z miejsca czy jest wodoszczelny ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2015, o 21:25 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2010, o 16:11
Posty: 1731
Lokalizacja: Kielce/Tomaszów Maz
Pochwały: 79
Marka: Toyota_Hyundai
Model: corolla / I30
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1.4/1.4
digital87 napisał(a):
Ja (odpukać) nie miałem z tym do tej pory kłoptu ale może też dlatego że auto w garażu stoi i unikam bagien itp.
Ale zastanawia mnie jedno - co w przypadku gdy wjedzie się takim autem w dużą kałużę albo w jakąś wodę popowodziową ? :) Ręczny pada z miejsca czy jest wodoszczelny ?

Zależy czy założyłeś specjalną gumkę antypowodziową wcześniej

_________________
126px2(74-81)>ccx1(96new)>uno(97)>ford taurus(96new)>mercedes sec560(92)>peugeot406(02)>toyota land 100(01new)>vw polo n6(01)>alfa 147(03)>audi a4(03new)>lexus is250(06)>toyota corolla(07) trzymana jak chłop konia do dzisiaj>toyota avensis(10new) krzywe "H" i30(14) >na dziś Avensis 2013


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lut 2015, o 22:23 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 sie 2014, o 19:34
Posty: 67
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 1.6 benzyna
j_24 napisał(a):
digital87 napisał(a):
Ja (odpukać) nie miałem z tym do tej pory kłoptu ale może też dlatego że auto w garażu stoi i unikam bagien itp.
Ale zastanawia mnie jedno - co w przypadku gdy wjedzie się takim autem w dużą kałużę albo w jakąś wodę popowodziową ? :) Ręczny pada z miejsca czy jest wodoszczelny ?

Zależy czy założyłeś specjalną gumkę antypowodziową wcześniej



Ja j***e ... made my day !! :)
A teraz wyobraźmy sobie specjalne kondomy na silniczki ręcznego firmowane logiem TMP po 500 zł/ szt. w ASO ... i się napijmy, sobota ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 mar 2015, o 19:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 23 lis 2014, o 12:25
Posty: 15
Lokalizacja: oslo okolice lublina
Pochwały: 1
Marka: avensis
Model: avensisT27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.O 4-d4
co tak tu nerwowo , kolego jak chcesz wymienic klocki z tyłu w t27 masz opisane w temacie ,,,uklad hamylcowy ,, wymiana klockow opisalem mysle szczegółowo :-)


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2015, o 13:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 4 cze 2015, o 08:21
Posty: 4
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2012
Silnik: 1.8 benzyna
witam,

mam pytanie odnośnie elektrycznego hamulca ręcznego. Podczas załączania/odłączania silniczki pracują bardzo głośno. Tak, że dźwięk jest wyraźnie słyszalny wewnątrz kabiny (zresztą bardzo dobrze wyciszonej). Czy to jest normalny poziom dźwięku? Jeździłem kilkoma autami z elektrycznym i w żadnym silniczki nie pracowały tak głośno (były wręcz nie słyszalne).

Z góry dzięki za odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2015, o 15:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 4 lis 2013, o 19:15
Posty: 132
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T27FL
Rocznik: 2013
Silnik: 1.6 benzyna
stripsearch napisał(a):
mam pytanie odnośnie elektrycznego hamulca ręcznego. Podczas załączania/odłączania silniczki pracują bardzo głośno. Tak, że dźwięk jest wyraźnie słyszalny wewnątrz kabiny (zresztą bardzo dobrze wyciszonej). Czy to jest normalny poziom dźwięku?


jak przestaniesz go słyszeć, to znaczy że masz problem :-) więc ta wada jest równocześnie zaletą


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 wrz 2015, o 21:04 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2013, o 17:12
Posty: 5691
Lokalizacja: Wroclaw Syndicate of Avensis Drivers
Pochwały: 387
Marka: WiesWagen
Model: Rolniczy
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2020
Silnik: Jeździ na gnojówkę
stripsearch napisał(a):
witam,

mam pytanie odnośnie elektrycznego hamulca ręcznego. Podczas załączania/odłączania silniczki pracują bardzo głośno. Tak, że dźwięk jest wyraźnie słyszalny wewnątrz kabiny (zresztą bardzo dobrze wyciszonej). Czy to jest normalny poziom dźwięku? Jeździłem kilkoma autami z elektrycznym i w żadnym silniczki nie pracowały tak głośno (były wręcz nie słyszalne).

Z góry dzięki za odpowiedź.


Tak, ten dźwięk jest normalny


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Obrazek

http://www.wsoad.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 sty 2016, o 20:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 paź 2013, o 22:46
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis t27
Rocznik: 2009
Silnik: 2.2 d-cat 177
Cześć, pojawił mi się komunikat "check parking break system". Silniczek nie reaguje na przycisk. Hamulec nie załącza się. Czy miał ktoś taki problem? Jakieś pomysły? Wyczytałem wstępnie że to problem powszechny w Anglii ze względu na klimat (duża wilgotność) i zawilgocenia sterownika silniczka. Koszty jakieś kosmiczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2016, o 22:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 11:47
Posty: 182
Lokalizacja: Wawa
Pochwały: 6
Marka: toyota
Model: t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 3ZR-FAE
Panowie, odkopię trochę temat.
Ave 2010, przed fl.
U mnie ręczny nie zaciąga się automatycznie jak wyłączam auto. Przed wyłączeniem muszę go zaciągnąć z palca (wcisnąć). Także opcje są dwie- albo mam coś uszkodzone, albo jednak da się wyłączyć automatyczne zaciąganie ręcznego w ave przed liftem.
Acha. Ręczny przyciskiem działa normalnie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2016, o 20:00 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 649
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 29
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
stripsearch napisał(a):
witam,

mam pytanie odnośnie elektrycznego hamulca ręcznego. Podczas załączania/odłączania silniczki pracują bardzo głośno. Tak, że dźwięk jest wyraźnie słyszalny wewnątrz kabiny (zresztą bardzo dobrze wyciszonej). Czy to jest normalny poziom dźwięku? Jeździłem kilkoma autami z elektrycznym i w żadnym silniczki nie pracowały tak głośno (były wręcz nie słyszalne).

Z góry dzięki za odpowiedź.


codziennie w warsztacie mam kilka różnych marek i oprócz tych które mają zaciski z elektrycznym ręcznym słychać silniczek ręcznego w każdej marce.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2016, o 22:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 lut 2016, o 22:23
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2011
Silnik: 2.0
tak a propo odświeżenia tematu. Zaczęło się niewinnie:

- od czasu do czasu wyskakiwał komunikat "PARKING BRAKE INOPERABLE" .Szczególnie w porze deszczowej.Jak nie padał deszcz to wszystko wracało do normy
- po wyłączeniu zapłonu hamulce same się zaciągały po ruszaniu odpuszczały ( wcześniej automatycznie się nie włączały)
- komputer pokazywał błędy przycisku hamulca
- po rannym odpaleniu zapaliła się choinka praktycznie wszystkich kontrolek a prędkościomierz raz działał a raz nie jak i również wspomaganie kierownicy.

Podczas wizyty u mechanika nie można było się podłączyć komputerem ( brak łączności).Przeczyszczenie wtyku do modułu hamulca oraz odłączenia akumulatora nic nie dało.

Dopiero odłączenie modułu hamulca spowodowało,że wszystko wróciło do normy ( poza jedną kontrolką)
Mechanik doradził aby zabezpieczyć wtyczkę do modułu hamulca i jeździć tak do momentu kiedy nie kupi się okazyjnie modułu.

Czy ktoś spotkał się z takimi objawami i czy kalibracja mogła by pomóc i czy faktycznie moduł jest do wywalenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 22:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 kwi 2016, o 08:49
Posty: 11
Marka: Honda
Model: bedzie t27 1.8
Rocznik: 2009
Silnik: bedzie 1.8
Poczytalem I odechciewa mi sie tego recznego tym bardziej ze w wersji przedliftowej nie dziala automatycznie. Czyli co automatycznie sam sie tez nie zaciagnie jak stane? I nie odpusci jak rusze? Bo jesli tak to jakis bezsens. Co do umiejscownienia przycisku ok po srodku niby fajnie ,ale znajomemu w C5 kobieta pasazerka zaciagnela w czasie jazdy sprawdzajac co to jest hehe Znowu widzialem pare scenikow przerobionych na wajche :) W B6 warto bylo wozic sobie zapasowy przycisk do recznego bo kosztuje 100zl ale pozwala uniknac lawety.

Wysłane z mojego GT-I9505


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 22:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2701
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
zwalnia się automatycznie, lub recznie jak wolisz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 22:37 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:12
Posty: 1077
Lokalizacja: wielkopolska, Gniezno
Pochwały: 62
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Rocznik: 2014
Silnik: 1,8 benzyna 147 KM
Ale po wyłączeniu to automatu nie ma przed liftem trzeba samemu włączyć.

_________________
REAL PLANES HAVE PROPS !!!!! C-130 Hercules


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 22:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2016, o 22:05
Posty: 26
Marka: toyota
Model: avensis t27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0 D4D
slyszalem ze lepiej zwalniac recznie, gdyz zwalnianie go sprzeglem powoduje to ze sprzeglo cierpi przez to


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 kwi 2016, o 22:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 12:45
Posty: 2701
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 30
Marka: Toyota
Model: byla T22 jest T 27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2009
Silnik: 1.8 147 KM (2ZR-FAE)
no może cos cierpi, ale jak często się to robi...
pod gorke bardzo wygodne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2016, o 03:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2015, o 19:12
Posty: 179
Lokalizacja: Wrocław/Landsberg Am Lech
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: 2.2 D-CAT/177KM
W ogóle to nie wiem jaki debil w takim miejscu daje ręczny prawie przy samym kolanie, to może jest dobre dla kurdupli w Japonii
Już raz przydarzyło mi się w czasie jazdy włączyć ręczny dobrze że nie była to duża prędkość.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 190 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda