TOYOTA AVENSIS FORUM
http://avensis.info/

[T25] Promień skrętu
http://avensis.info/viewtopic.php?f=58&t=2227
Strona 1 z 1

Autor:  kamil263 [ 12 lip 2008, o 12:48 ]
Tytuł:  [T25] Promień skrętu

Mam pytanie do innych użytkowników ave T25 D4D kombi czy u was też samochód ma taki marny promień skrętu? Jak w autobusie :cfaniak:

Autor:  Schwefel [ 13 lip 2008, o 01:08 ]
Tytuł: 

Na pocieszenie powiem, że T22 wypada pod tym względem jeszcze gorzej :nuda:

Autor:  Portal [ 13 lip 2008, o 21:49 ]
Tytuł: 

Schwefel napisał(a):
Na pocieszenie powiem, że T22 wypada pod tym względem jeszcze gorzej :nuda:

No chyba żartujesz... Każdy, kto ze mną jechał, podczas parkowania dziwił się, jak dobrze się nim manewruje. Zresztą, zapytaj ayrsena, jak jest u niego w Volvo. Jak na taką długość samochodu i rozstaw osi, to według mnie skręt jest zupełnie w porządku.

Autor:  wrc [ 13 lip 2008, o 22:01 ]
Tytuł: 

kamil263 napisał(a):
jak w autobusie

ikarus T25 :-D , a jakie auto miales wczesniej, bo ja smigam tez yarisem i pierwsze piec minut w t22 to zawsze maly szok :bojesie:
Schwefel napisał(a):
Na pocieszenie powiem, że T22 wypada pod tym względem jeszcze gorzej

bez przesady, po mojemu nie jest zle, no ale ja nie mieszkam w duzym miescie :jupi:

pozdr :-D

Autor:  Portal [ 13 lip 2008, o 22:05 ]
Tytuł: 

wrc napisał(a):
ikarus T25 :-D , a jakie auto miales wczesniej, bo ja smigam tez yarisem i pierwsze piec minut w t22 to zawsze maly szok :bojesie:

Otóż to, zależy z czym porównujesz :tak:

Autor:  gregor [ 14 lip 2008, o 07:08 ]
Tytuł: 

moim zdaniem - nieźle się manewruje - nie mam z tym problemów , a wrażenie słabszego skrętu może wynikać jak ktoś się przesiadł z mniejszego samochodu , no i widok do tyłu jest rzeczywiście trochę ograniczony , nie doczytałem dokładnie , ale podają chyba promień skrętu od 5,1 do 5,5 m , z ciekawości będę musiał kiedyś zmierzyć bo wydaje mi się mniejszy

Autor:  ayrsen [ 14 lip 2008, o 12:17 ]
Tytuł: 

Portal napisał(a):
Zresztą, zapytaj ayrsena, jak jest u niego w Volvo.

Ave T22 i Ave T25 to zwinne kociaki w porównaniu z Volvo... ;-)

kamil263 - nie wiem, w czym masz problem (w "odczuciach" czy w umiejętnościach) ale w Avensis nie ma problemu związanego z promieniem skrętu.

Autor:  Schwefel [ 14 lip 2008, o 14:16 ]
Tytuł: 

Portal napisał(a):
No chyba żartujesz... Każdy, kto ze mną jechał, podczas parkowania dziwił się, jak dobrze się nim manewruje.

No chyba jednak nie żartuje bo przy parkowaniu prostopadłym Pasek robi to na raz a Ave na dwa, nawet się z kumplem zamieniłem żeby wykluczyć umiejętności i wynik był ten sam. Tak samo jest z 320 sąsiada gdzie wjeżdża na swoje miejsce za pierwszym razem a Ave nijak się nie zmieści.

Autor:  Portal [ 14 lip 2008, o 15:30 ]
Tytuł: 

Schwefel napisał(a):
No chyba jednak nie żartuje bo przy parkowaniu prostopadłym Pasek robi to na raz a Ave na dwa, nawet się z kumplem zamieniłem żeby wykluczyć umiejętności i wynik był ten sam. Tak samo jest z 320 sąsiada gdzie wjeżdża na swoje miejsce za pierwszym razem a Ave nijak się nie zmieści.

Rozumiem, że wszystkie inne warunki (m.in. podstawowy - odległość między bokiem Twojego samochodu a tyłem tego, obok którego wjeżdżasz) były takie same w każdym przypadku? Jeśli tak, to trudno mi coś powiedzieć a propos Passata. Co do BMW, to mnie to nie dziwi - jako tylnonapędowiec ma z całą pewnością większy skręt kół. Natomiast w życiu się nie zgodzę z porównaniem T22 do autobusu. Jeżdżę często do Arkadii i z parkowaniem nie mam tam nigdy problemu - w odróżnieniu od wielu innych kierowców, których widuję. Jakieś miarodajne porównanie mam w sumie tylko z pięciodrzwiową Astrą II i jedyne, co daje jej przewagę, to krótszy tył. Poza tym jednym, łatwość parkowania Avką zaskoczyła mnie od pierwszego razu, kiedy w nią wsiadłem.

Autor:  Schwefel [ 14 lip 2008, o 15:59 ]
Tytuł: 

Dokładnie te same warunki, ten sam parking i miejsce, bo kolega mówił że to ja nie umiem parkować.

Autor:  deeper [ 14 lip 2008, o 20:12 ]
Tytuł: 

Heh... ja dodam od siebie tylko tyle... w porownaniu z moja poprzednia vectra... to avensis ma promien skretu jak maly autobus !!
Zgrabne to to nie jest, zawracanie jest dosc utrudnione, czesto z poprawka co by kraweznika nia zachaczyc. Na parkingu przed domem wczesniej moglem jezdzic w kolo, AVE ledwo sie mieszcze

Autor:  ayrsen [ 14 lip 2008, o 20:17 ]
Tytuł: 

Schwefel napisał(a):
Dokładnie te same warunki, ten sam parking i miejsce, bo kolega mówił że to ja nie umiem parkować.

To ja dokładnie tak samo się dziwię, jak Portal. Nie powiem - całkiem całkiem radzę sobie z parkowaniem w najróżniejszych sytuacjach i dopiero ograniczenia techniczne mojego obecnego auta w swoisty sposób mnie zahamowały... ;-)
Porównywanie tylno napędowych aut nie ma sensu. Passat zwrotny - nie wiem - jakoś niemiecka myśl motoryzacyjna nigdy mnie nie porywała. Ale tak jak napisałem wcześniej - o Ave nie można powiedzieć, że jest trudna w manewrowaniu - bo nie jest.

Autor:  Ceres [ 26 sie 2011, o 13:00 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

Wcześniej miałem Lagune 2, a szwagier ma A6C6 i promień skrętu oba te auta mają lepsze od Ave. Na początku nie mogłem się przyzwyczaić, niektóre dostawczaki mają mniejszy promień skrętu :tak:

Autor:  MKKB [ 29 lut 2016, o 16:46 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

ayrsen napisał(a):
Portal napisał(a):
Zresztą, zapytaj ayrsena, jak jest u niego w Volvo.

Ave T22 i Ave T25 to zwinne kociaki w porównaniu z Volvo... ;-)


Wiem, że odgrzewam kotleta, ale po zakupie się mocno zdziwiłem i zacząłem szukać info na forum, aż trafiłem na ten wątek.

Absolutnie się nie zgodzę - przez kilka lat jeździłem 3 Łośkami i wszystkie miały nieporównywalnie lepszy (mniejszy) promień skrętu. A wszystkie - uprzedzając pytania - były FWD (czyli, jak niektórzy mówią, już nie "true Volvo").
I o ile S40 i 850 miały chyba taką samą długość, to V70XC był dłuższy, a parkowanie nimi wszystkimi, w porównaniu z Toyotką - bajka.
Już się powoli przyzwyczajamy, ale na początku, po przesiadce było mi autentycznie głupio, bo wyglądało, jakbym nie umiał parkować

Autor:  Pablooo1 [ 2 mar 2016, o 15:28 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

T25 ma zdecydowanie za maly promien skretny i nie ma co dyskutowac:P parkowanie z korekta nigdy mi nie bylo potrzebne w zadnym dotychczas posiadanym aucie a w
Avensis to normalka:)

Autor:  MKKB [ 2 mar 2016, o 16:19 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

Czyli spostrzeżenia są trafne i trzeba po prostu nauczyć się z tym żyć :)

Autor:  maniek32 [ 2 mar 2016, o 23:20 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

Pablooo1 napisał(a):
T25 ma zdecydowanie za maly promien skretny i nie ma co dyskutowac:P


Raczej za duży ............ :tak:

Autor:  Pablooo1 [ 11 maja 2016, o 15:08 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

niech bedzie za duzy:)

Autor:  Woong [ 20 maja 2016, o 17:21 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

Laguna 2 zwrotniejsza . I mniej obrotów kierownicą potrzeba do skrętu.

Autor:  lelupi11 [ 26 maja 2016, o 18:57 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

a ja mam wrażenie, że mój sedan ma lepszy skręt niż poprzednia kombi przed liftowa z 2004 roku.

Autor:  MKKB [ 9 cze 2017, o 23:35 ]
Tytuł:  Re: [T25] Promień skrętu

lelupi11 napisał(a):
a ja mam wrażenie, że mój sedan ma lepszy skręt niż poprzednia kombi przed liftowa z 2004 roku.

Jak jeszcze pogrzebiesz w katalogu i sprawdzisz, czy nie miały przypadkiem innej maglownicy, będziemy mieli niezbity dowód :-)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/