TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 17 paź 2017, o 13:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lip 2008, o 12:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:58
Posty: 320
Lokalizacja: Wa-wa
Pochwały: 1
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0D4D
Mam pytanie do innych użytkowników ave T25 D4D kombi czy u was też samochód ma taki marny promień skrętu? Jak w autobusie :cfaniak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 01:08 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Na pocieszenie powiem, że T22 wypada pod tym względem jeszcze gorzej :nuda:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 21:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
Schwefel napisał(a):
Na pocieszenie powiem, że T22 wypada pod tym względem jeszcze gorzej :nuda:

No chyba żartujesz... Każdy, kto ze mną jechał, podczas parkowania dziwił się, jak dobrze się nim manewruje. Zresztą, zapytaj ayrsena, jak jest u niego w Volvo. Jak na taką długość samochodu i rozstaw osi, to według mnie skręt jest zupełnie w porządku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 22:01 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20395
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
kamil263 napisał(a):
jak w autobusie

ikarus T25 :-D , a jakie auto miales wczesniej, bo ja smigam tez yarisem i pierwsze piec minut w t22 to zawsze maly szok :bojesie:
Schwefel napisał(a):
Na pocieszenie powiem, że T22 wypada pod tym względem jeszcze gorzej

bez przesady, po mojemu nie jest zle, no ale ja nie mieszkam w duzym miescie :jupi:

pozdr :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lip 2008, o 22:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
wrc napisał(a):
ikarus T25 :-D , a jakie auto miales wczesniej, bo ja smigam tez yarisem i pierwsze piec minut w t22 to zawsze maly szok :bojesie:

Otóż to, zależy z czym porównujesz :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 07:08 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2007, o 04:56
Posty: 849
Lokalizacja: Wrocław
Marka: toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 1CDFTV
moim zdaniem - nieźle się manewruje - nie mam z tym problemów , a wrażenie słabszego skrętu może wynikać jak ktoś się przesiadł z mniejszego samochodu , no i widok do tyłu jest rzeczywiście trochę ograniczony , nie doczytałem dokładnie , ale podają chyba promień skrętu od 5,1 do 5,5 m , z ciekawości będę musiał kiedyś zmierzyć bo wydaje mi się mniejszy

_________________
gregor
LiftbackT25


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 12:17 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
Portal napisał(a):
Zresztą, zapytaj ayrsena, jak jest u niego w Volvo.

Ave T22 i Ave T25 to zwinne kociaki w porównaniu z Volvo... ;-)

kamil263 - nie wiem, w czym masz problem (w "odczuciach" czy w umiejętnościach) ale w Avensis nie ma problemu związanego z promieniem skrętu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 14:16 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Portal napisał(a):
No chyba żartujesz... Każdy, kto ze mną jechał, podczas parkowania dziwił się, jak dobrze się nim manewruje.

No chyba jednak nie żartuje bo przy parkowaniu prostopadłym Pasek robi to na raz a Ave na dwa, nawet się z kumplem zamieniłem żeby wykluczyć umiejętności i wynik był ten sam. Tak samo jest z 320 sąsiada gdzie wjeżdża na swoje miejsce za pierwszym razem a Ave nijak się nie zmieści.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 15:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2007, o 22:22
Posty: 2543
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Marka: Skoda
Model: Superb Combi
Rocznik: 2010
Silnik: 1.8TSI
Schwefel napisał(a):
No chyba jednak nie żartuje bo przy parkowaniu prostopadłym Pasek robi to na raz a Ave na dwa, nawet się z kumplem zamieniłem żeby wykluczyć umiejętności i wynik był ten sam. Tak samo jest z 320 sąsiada gdzie wjeżdża na swoje miejsce za pierwszym razem a Ave nijak się nie zmieści.

Rozumiem, że wszystkie inne warunki (m.in. podstawowy - odległość między bokiem Twojego samochodu a tyłem tego, obok którego wjeżdżasz) były takie same w każdym przypadku? Jeśli tak, to trudno mi coś powiedzieć a propos Passata. Co do BMW, to mnie to nie dziwi - jako tylnonapędowiec ma z całą pewnością większy skręt kół. Natomiast w życiu się nie zgodzę z porównaniem T22 do autobusu. Jeżdżę często do Arkadii i z parkowaniem nie mam tam nigdy problemu - w odróżnieniu od wielu innych kierowców, których widuję. Jakieś miarodajne porównanie mam w sumie tylko z pięciodrzwiową Astrą II i jedyne, co daje jej przewagę, to krótszy tył. Poza tym jednym, łatwość parkowania Avką zaskoczyła mnie od pierwszego razu, kiedy w nią wsiadłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 15:59 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 4 cze 2007, o 00:18
Posty: 2744
Marka: Toyota
Model: T22 & T27
Rocznik: 2009
Silnik: 4A-FE & 3ZR-FAE
Dokładnie te same warunki, ten sam parking i miejsce, bo kolega mówił że to ja nie umiem parkować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 20:12 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 9 gru 2007, o 16:00
Posty: 287
Lokalizacja: 3miasto
Heh... ja dodam od siebie tylko tyle... w porownaniu z moja poprzednia vectra... to avensis ma promien skretu jak maly autobus !!
Zgrabne to to nie jest, zawracanie jest dosc utrudnione, czesto z poprawka co by kraweznika nia zachaczyc. Na parkingu przed domem wczesniej moglem jezdzic w kolo, AVE ledwo sie mieszcze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lip 2008, o 20:17 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2007, o 23:17
Posty: 1483
Lokalizacja: 3M
Schwefel napisał(a):
Dokładnie te same warunki, ten sam parking i miejsce, bo kolega mówił że to ja nie umiem parkować.

To ja dokładnie tak samo się dziwię, jak Portal. Nie powiem - całkiem całkiem radzę sobie z parkowaniem w najróżniejszych sytuacjach i dopiero ograniczenia techniczne mojego obecnego auta w swoisty sposób mnie zahamowały... ;-)
Porównywanie tylno napędowych aut nie ma sensu. Passat zwrotny - nie wiem - jakoś niemiecka myśl motoryzacyjna nigdy mnie nie porywała. Ale tak jak napisałem wcześniej - o Ave nie można powiedzieć, że jest trudna w manewrowaniu - bo nie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2011, o 13:00 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 28 lip 2011, o 21:13
Posty: 22
Lokalizacja: Częstochowa
Marka: TOYOTA
Model: T25 sedan
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 1AZ-FSE
Wcześniej miałem Lagune 2, a szwagier ma A6C6 i promień skrętu oba te auta mają lepsze od Ave. Na początku nie mogłem się przyzwyczaić, niektóre dostawczaki mają mniejszy promień skrętu :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lut 2016, o 16:46 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 18:08
Posty: 320
Lokalizacja: najczęściej 100-lica, rzadziej Suwałki albo Przemyśl
Pochwały: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D4-D + V-Tech :)
ayrsen napisał(a):
Portal napisał(a):
Zresztą, zapytaj ayrsena, jak jest u niego w Volvo.

Ave T22 i Ave T25 to zwinne kociaki w porównaniu z Volvo... ;-)


Wiem, że odgrzewam kotleta, ale po zakupie się mocno zdziwiłem i zacząłem szukać info na forum, aż trafiłem na ten wątek.

Absolutnie się nie zgodzę - przez kilka lat jeździłem 3 Łośkami i wszystkie miały nieporównywalnie lepszy (mniejszy) promień skrętu. A wszystkie - uprzedzając pytania - były FWD (czyli, jak niektórzy mówią, już nie "true Volvo").
I o ile S40 i 850 miały chyba taką samą długość, to V70XC był dłuższy, a parkowanie nimi wszystkimi, w porównaniu z Toyotką - bajka.
Już się powoli przyzwyczajamy, ale na początku, po przesiadce było mi autentycznie głupio, bo wyglądało, jakbym nie umiał parkować

_________________
"Filateliści zbierają znaczki, a fetyszyści paznokcie i włosy zmarłych. Nie da się tego wytłumaczyć. Nigdy nie rozumiałem, jak można zbierać znaczki." F. Mulder

Nasza Silver Lady - viewtopic.php?f=63&t=23076


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 15:28 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
T25 ma zdecydowanie za maly promien skretny i nie ma co dyskutowac:P parkowanie z korekta nigdy mi nie bylo potrzebne w zadnym dotychczas posiadanym aucie a w
Avensis to normalka:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 16:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 18:08
Posty: 320
Lokalizacja: najczęściej 100-lica, rzadziej Suwałki albo Przemyśl
Pochwały: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D4-D + V-Tech :)
Czyli spostrzeżenia są trafne i trzeba po prostu nauczyć się z tym żyć :)

_________________
"Filateliści zbierają znaczki, a fetyszyści paznokcie i włosy zmarłych. Nie da się tego wytłumaczyć. Nigdy nie rozumiałem, jak można zbierać znaczki." F. Mulder

Nasza Silver Lady - viewtopic.php?f=63&t=23076


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2016, o 23:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:56
Posty: 510
Pochwały: 12
Marka: Toyota
Model: Avensis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2008
Silnik: 1AD-FTV
Pablooo1 napisał(a):
T25 ma zdecydowanie za maly promien skretny i nie ma co dyskutowac:P


Raczej za duży ............ :tak:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 maja 2016, o 15:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 24 lis 2014, o 19:07
Posty: 272
Pochwały: 7
Marka: hyundai
Model: i30
Nadwozie: hatchback
Rocznik: 2015
Silnik: 1.6 CRdi
niech bedzie za duzy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2016, o 17:21 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 kwi 2016, o 11:11
Posty: 10
Lokalizacja: Strzegom
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2006
Silnik: 1ZZ-FE
Laguna 2 zwrotniejsza . I mniej obrotów kierownicą potrzeba do skrętu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 maja 2016, o 18:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 22 maja 2016, o 17:06
Posty: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2007
Silnik: Diesel 2.0 126 KM
a ja mam wrażenie, że mój sedan ma lepszy skręt niż poprzednia kombi przed liftowa z 2004 roku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 cze 2017, o 23:35 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2016, o 18:08
Posty: 320
Lokalizacja: najczęściej 100-lica, rzadziej Suwałki albo Przemyśl
Pochwały: 33
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 2.2 D4-D + V-Tech :)
lelupi11 napisał(a):
a ja mam wrażenie, że mój sedan ma lepszy skręt niż poprzednia kombi przed liftowa z 2004 roku.

Jak jeszcze pogrzebiesz w katalogu i sprawdzisz, czy nie miały przypadkiem innej maglownicy, będziemy mieli niezbity dowód :-)

_________________
"Filateliści zbierają znaczki, a fetyszyści paznokcie i włosy zmarłych. Nie da się tego wytłumaczyć. Nigdy nie rozumiałem, jak można zbierać znaczki." F. Mulder

Nasza Silver Lady - viewtopic.php?f=63&t=23076


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda