TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis


Teraz jest 23 paź 2017, o 02:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 447 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 sie 2015, o 10:21 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Avensis już japońska nie jest - wiem, że Kanaco podobno było oryginalnie montowane w japońskiej rolce e11 i wielu userów poleca własnie te łożyska. Minus jest taki, że z w zestawie nie ma pierścienia blokującego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 wrz 2015, o 21:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 20 lut 2014, o 10:30
Posty: 14
Pochwały: 5
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 2.0 D4D
Łożysko było wymieniane przez mechanika gdyż nie miałem możliwości zajęcia się tym osobiście i jednoznacznie wskazał na prawą stronę. Słyszałem, że czasem gdy siadają oba łożyska zazwyczaj wymienia się to które bardziej słychać a dopiero później okazuje się, że drugie było też do wymiany... Nie przeczę, że mój przypadek jest podobny choć wydaje mi się, że łożysko hałasowałoby cały czas.

Koledzy czy znacie jakiś sposób dający duże prawdopodobieństwo trafnej diagnozy przy sprawdzaniu przegubów poza metodą polegającą na ruszaniu przy skręconych kołach? Przy tych testach u mnie nic się dzieje natomiast stukotanie pojawia się przy większej prędkości i jedynie przy skręcaniu w prawo. W jaki sposób sprawdzić przeguby wewnętrzne? Wyeliminowałem możliwość uderzania lub obcierania koła o jakiekolwiek elementy więc jestem przekonany, że przyczyna leży gdzieś w układzie jezdnym. Nie chciałbym jednak w ciemno wymieniać po kolei wszystkiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 11:34 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 10 wrz 2015, o 11:31
Posty: 1
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2007
Silnik: 2.0 benzyna
Witam może mi ktoś polecić jakiegoś specjalistę z Poznania/okolice u którego w ofecie jest wymiana łożysk ? Sam nigdy tego nie robiłem, dlatego nie chcę grzebać, z góry dziękuję za polecenie kogoś, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 12:38 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2008, o 19:47
Posty: 1148
Lokalizacja: ESI
Pochwały: 75
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: Kierownica z lewej
Bademin napisał(a):
Witam może mi ktoś polecić jakiegoś specjalistę z Poznania/okolice u którego w ofecie jest wymiana łożysk ? Sam nigdy tego nie robiłem, dlatego nie chcę grzebać, z góry dziękuję za polecenie kogoś, pozdrawiam.

Only Tadzik.

_________________
Forever Young


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2015, o 22:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Lozysko lewe przednie wymienione, pierwsze od kiedy posiadam auto a przebieg tez niemaly :-). SKF 140 zl, i troche na mechanika, bo juz nie mam odstepu do praski :-(. I znow bloga cisza w aucie. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2015, o 22:54 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
wrc napisał(a):
Lozysko lewe przednie wymienione, pierwsze od kiedy posiadam auto a przebieg tez niemaly :-). SKF 140 zl, i troche na mechanika, bo juz nie mam odstepu do praski :-(. I znow bloga cisza w aucie. pozdr


Z ciekawości przy jakim przebiegu? Po wymianie trzeba było regulować zbieżność?

Do mnie dziś przyjechała chińska praska - mam nadzieje, że da radę. Kupiony komplet "niemieckich" łożysk FAGa, które okazały się NSK, ale to i lepiej - wziąłem je ze względu na koronki zabezpieczające w komplecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2015, o 23:19 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1022
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 63
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Regulacja zbieznosci nie zawsze jest konieczna.

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 lis 2015, o 23:37 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Wiem, że nie zawsze. Choć w moim przypadku raczej będzie to konieczne, bo przy okazji chcę wymienić tuleję w trójramiennym wahaczu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 06:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
anabolo napisał(a):
wrc napisał(a):
Lozysko lewe przednie wymienione, pierwsze od kiedy posiadam auto a przebieg tez niemaly :-). SKF 140 zl, i troche na mechanika, bo juz nie mam odstepu do praski :-(. I znow bloga cisza w aucie. pozdr


Z ciekawości przy jakim przebiegu? Po wymianie trzeba było regulować zbieżność?

Do mnie dziś przyjechała chińska praska - mam nadzieje, że da radę. Kupiony komplet "niemieckich" łożysk FAGa, które okazały się NSK, ale to i lepiej - wziąłem je ze względu na koronki zabezpieczające w komplecie.
Oficjalnie auto ma przebieg ok. 285 tys. km ale wiadomo ze moze byc wiecej, nie wiadomo tylko ile. Teoretycznie ze zbieznoscia sie nic nie dzieje przy takiej wymianie, w praktyce nie zaszkodzi sprawdzic. Dodam jeszcze, ze oczywiscie na poczatku bylo troche problemow diagnostycznych, stad dalem problemowi troche czasu aby sie rozwinal. Po tym czasie nie bylo juz zadnych watpliwosci ze to lozysko i ze lewe. Po podniesienu auta pojawil sie takze maly luz na kole, wyczuwalny dla najwiekszego laika. Warsztat ktory diagnozowal auto (akurat auto bylo z innej okazji w warsztacie) nie potrafil postawic diagnozy, zgroza :swirek: pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 09:06 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1366
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
To zmieniłeś łożysko bez ściągania zwrotnicy?

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 10:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Oczywiscie ze nie, ale sciagajac zwrotnice (teoretycznie przynajmniej) zalozysz jak tak samo. Powiem tak: kilka razy mialem wymiane pozysk z przodu, chyba nigdy nie mialem po tej wymianie nic sprawdzane (kilka razy sam to robilem, i wtedy na bank nic nie bylo sprawdzane) i tez nigdy nie wyszedl zaden problem. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 10:17 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
Wyjdzie ewentualnie później na oponach. Jest taki patent żeby zrobić dwa znaki przecinakiem na leczeniu amortyzatora ze zwrotnicą. O wtedy teoretycznie jak złożymy z pokryciem znaków to powinno być ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 12:25 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1366
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Nie uda Ci się założyć amora na zwrotnicę taka samo choć byś cudował nie wiadomo co.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 13:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 20390
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 289
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Masz racje, ale przynajmniej u mnie w praktyce nie bylo zadnych klopotow. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 14:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2013, o 16:03
Posty: 1022
Lokalizacja: NGI
Pochwały: 63
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2007
Silnik: 1AD+V-tech
Mechanik ktory wymienial lozysko powiedzial ze zwrotnica przykrecona jest na 2 sruby i tam zadnej regulacji nie ma (tzw. ''Fasolek'') Gdy zapytalem go o zbieznosc powiedzial ze owszem, nalezy ustawic ale przy wymianie koncowek drazkow lub sworzni wahacza. Oklamal mnie?

_________________
Moja Tojka:
viewtopic.php?f=63&t=17907


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lis 2015, o 15:06 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:24
Posty: 1366
Lokalizacja: Siedlce
Pochwały: 36
Marka: Toyota
Model: Camry x2
Rocznik: 1992
Silnik: 5S-FE x2
Fasolek nie ma, ale luz jest dość spory. Dziury w mocowaniu amora są większe niż dziury na śrubę w zwrotnicy.

Co do sworznia wahacza to nie wiem, nie miałem jeszcze "przyjemności" grzebania w T25.
W Camry i innych toyotach sworzeń kręcony do wahacza jest na dwie śruby z kołnierzem i one ustalają jedyną słuszną pozycje sworznia plus jedna śruba i stożek w zwrotnicę, ale tam też nie ma regulacji.

_________________
Tato, czy ten samochód jest zepsuty? Nie synku, to tylko diesel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 lis 2015, o 13:02 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
dziadek_tadeusz napisał(a):
Fasolek nie ma, ale luz jest dość spory. Dziury w mocowaniu amora są większe niż dziury na śrubę w zwrotnicy.


Dziś ustawiałem zbieżność (Hunter DSP 600)- wyszło, że z prawej strony kąt pochylenia koła zbyt ujemny. W programie wyskoczyło info, że należy zastosować zastępczą śrubę (z tego co wiem to Toyota takowych nie ma).

Potwierdziło to mój eksperyment - z jednej strony przykręciłem zwrotnice zapierając ją maksymalnie podpartą od dołu do zewnętrznej strony, z drugiej odwrotnie. Z tej gdzie zaparłem od wewnątrz, trzeba było poprawić kąt pochylenia (tzn poluźnić śruby zwrotnica/amortyzator i ciągnąć koło od góry na zewnątrz, dół do wewnątrz i skręcić całość).

Zawsze zwrotnice skręcałem w naturalnej pozycji skierowane dołem bardziej do wewnątrz i te kąty mieściły się w granicach specyfikacji Toyoty.


Autor postu otrzymał pochwałę

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 22:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 21:50
Posty: 21
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 116kM
Witam.
Dysponuje ktoś wiedzą w jaki sposób ustawić kąt pochylenia koła? W moim aucie wyszło że kąt pochylenia prawego koła jest zły tzn. Za mało jest pochylone koło czyli tak jakby było prostopadle do nawierzchni. Niby mi to nie przeszkadza ale auto ściąga na prawo i to już przeszkadza bardzo. Swego czasu wymieniałem cały mc person ponieważ coś było nie tak ,koło prawe było cofnięte. Wymieniłem wachacz na nowy i MC person od innej t25. Niby teraz jest koło jak należy ale kąt wyszedł na badaniu zły i auto ściąga. Zbieżność przód, tył ustawiona 3D a auto ściąga na prawo.
W jaki sposób można ustawić ten kąt , wiem że niby śrubę tą górną trzeba niby wymienić, ale Toyota sobie życzy około chyba 100 za szt a ich jest chyba że 4 o różnych wymiarach, jeszcze żebym wiedział którą konkretnie kupić(wymiar) to był zamówił.
Czy jest może jakiś inny sposób na ten problem? Może ktoś przerabiał podobną sytuację i wie jak temu zaradzić?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 22:20 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
w T25 nie ma innej możliwości regulacji pochylenia koła jak zmiana na śrubę regulacyjną w goleni mcphersona, ewentualnie można zrobić fasolkę w tej goleni i w ten sposób zrobić sobie regulację.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 22:27 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 21:50
Posty: 21
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 116kM
A tak wogóle to auto przy zbyt małym pochyleniu koła będzie sciągał? Bo może coś innego powoduje ściąganie? Opony ok, ciśnienie ok , luzów brak. Co to znaczy fasolkę zrobić. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 22:32 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
to pochylenia wpływają generalnie na ściąganie a nie zbieżność. Zrobić fasolkę znaczy tak powiększyć otwór pod śrubę zwrotnicy aby była możliwość zmiany kąta pochylenia. Jak chcesz to przyjedź, do Warszawy masz niedaleko a zrobimy ten zabieg włącznie geometrią.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 22:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 21:50
Posty: 21
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 116kM
Pomyślę nad takim rozwiązaniem, a ile ewentualnie taki zabieg koszt? Masz jakiś warsztat czy w domowym garażu? I ile to czasu na to potrzeba?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 22:49 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
wyobrażasz sobie geometrię w domowym garażu? :):):) Robi to fachowiec z 20 letnim doświadczeniem w tej kwestii. Cena zależy trochę od tego co tak naprawdę wyjdzie po pomiarach ale raczej powinno zamknąć się wszystko do 150zł

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 23:15 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 7 maja 2008, o 18:46
Posty: 1119
Lokalizacja: Polska DLU
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 Wagon
Rocznik: 2000
Silnik: 4A-FE + LPG 4gen.
carsik napisał(a):
to pochylenia wpływają generalnie na ściąganie a nie zbieżność. Zrobić fasolkę znaczy tak powiększyć otwór pod śrubę zwrotnicy aby była możliwość zmiany kąta pochylenia. Jak chcesz to przyjedź, do Warszawy masz niedaleko a zrobimy ten zabieg włącznie geometrią.


Rozumiem, że żartujesz z powiększaniem tego otworu i miałeś na myśli zastosowanie odpowiedniej śruby, której zwykle serwisy z geometrią nie mają na stanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 23:22 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
nie, nie żartuję. Otwór który masz w seryjnym mcphersonie i tak jest większy i ma luz na około 30 minut. W wielu autach i rozwiązaniach zawieszeń sportowych stosowany jest otwór owalny a nie okrągły zatem nie bardzo rozumiem jaki masz z tym problem. Zarówno śruba jak i fasolka są równorzędnymi rozwiązaniami przy braku regulowanego górnego mocowania a rozwiązanie ze śrubą ma w tym porównaniu tylko jedną zaletę, regulacja jest łatwiejsza.

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2016, o 23:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 21:50
Posty: 21
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 116kM
Mam opis z ustawienia geometrii jutro napiszę ile stopni to koło jest pochylone, to może coś ustalimy. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2016, o 13:26 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 21:50
Posty: 21
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 116kM
Witam.
Na pierwszym jest jeszcze przed wymianą McPhersona, na drugim jest po wymianie.
Obrazek



Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 sty 2016, o 18:12 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 11:22
Posty: 703
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Pochwały: 30
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T27
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2011
Silnik: D4D 126KM
wyślij mi to proszę na biurogt4@gmail.com

_________________
www.GT4serwis.pl 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sty 2016, o 00:48 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 21:50
Posty: 21
Lokalizacja: Radom
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 116kM
[quote="ameryk"]Witam.
Na pierwszym jest jeszcze przed wymianą McPhersona, na drugim jest po wymianie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2016, o 16:59 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lut 2016, o 16:48
Posty: 1
Marka: Toyota
Model: Avansis
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2004
Silnik: 1.8 vvt-i benzyna
Witam. Mam taki problem w mojej toyce przy jezdzie czy to na w prost czypo luku slychac glosne buczenie typu "lup lup lup" i nie wiem co to przypuszczam ze to lozysko z przodu ale moge sie mylic. Halas slychac juz przy ok 50km/h. Przebieg to 210kkm takze uwazam ze cos lupnelo na pewno tylko co?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 447 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda