TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 23 gru 2014, o 03:32

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 281 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 maja 2011, o 23:31 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 maja 2011, o 23:55
Posty: 3
Marka: Toyota
Model: avensis t22
Rocznik: 2002
Silnik: diesel
Witam.
Mój problem polega na tym, że zmieniając z 1. biegu na 2. dziwnie wysprzęgla bo szarpie całym autem później już nie ma problemu ze zmianą biegów. czym to może być spowodowane?? Dodam, że układ odpowietrzałem chyba skutecznie... może być to kwestia wymiany wysprzeglika?? czy coś bardziej poważnego.. bo ju mnie to trochę irytuje i przeszkadza jak całym autem trzęsie, a w mieście jest to uciążliwe! pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 9 mar 2012, o 22:29 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 21:55
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Witam. Niedawno stałem się posiadaczem Toyoty Avensis II 2.0 D4D i to też skłoniło mnie do dołączenia do forum miłośników i posiadaczy owego auta. Otóż Panowie, poszukuję pomocy w postaci porady. Pokrótce postaram się opisać problem. Przy ruszaniu rano na zimnym silniku i zmianie biegu z 1 na 2 a dokładnie w momencie wysprzęglania pierwszego biegu z okolic silnika wydobywa się głuche pojedyncze stuknięcie, któremu towarzyszy przyhamowanie auta pomimo iż sprzęgło jest wyciśnięte. Im mocniej rozpędzę auto na pierwszym biegu tym stuknięcie jest mocniejsze. Zauważalne jest to przy wysprzęgleniu pierwszego biegu i tylko po dłuższym postoju auta.Dzieje się tak tylko raz i tylko z rana po pierwszym uruchomieniu auta. Przy wyspżęglaniu wyższych biegów wydaje mi się że także jest coś takiego lecz już bardzo słabo wyczuwalne. Dodatkowo jadąc na 4 lub 5 biegu dodając gwałtownie gazu lub odpuszczając go całkowicie także jest wyczuwalne lekkie puknięcie lub też szarpnięcie autem. Dodam, iż pedał sprzęgła jest już trochę twardy więc sprzęgło powoli dopomina się o wymianę ale nie tłumaczy to w żaden sposób tych pojedyńczych stuków. Temat dwumasu także jest mi bardzo dobrze znany lecz te objawy trochę nie pasują do tych, które znalazłem na forum. Na biegu jałowym auto pracuje równo i cicho, brak chrobotania, ciągłego stukania i wibracji auta tylko te pojedyńcze stuknięcie. Jeśli ktoś miał podobny problem lub wie coś na ten temat to proszę o informacje i własne spostrzeżenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 22:33 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6044
Pochwały: 633
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Pojedyncze stuknięcie z przyhamowaniem mimo wciśniętego sprzęgła - wydaje mi się, że coś złego dzieje się w skrzyni biegów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 9 mar 2012, o 22:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 21:55
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
też rozważałem skrzynię lecz w momencie wysprzęglenia skrzynia jest odłączona od silnika więc nie może go przyhamować


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 22:49 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
dziwny i niepokojacy objaw, generalnie dwumas najlepiej slychac jak gasimy motor wprawne ucho uslyszy podczas zmiany biegow, ale takie objawy sa dziwne, widze ze jestes z 3miasta chetnie przejade sie i zobacze czy cos wniose do sprawy, przez kilka lat jezdzilem vw grupa i mam dosc duze doswiadczenie w usterkach przeniesienia napedu( tam psuja sie rzeczy "niemozliwe"... z kolei w 2 toykach zrobilem po 400tys kma na dwumasie ( 200tys na stukajacym) i klepal sobie i tyle, jak nie ciagniesz lawet to to nie robi

prawdopodobnie sprzeglo nie rozlacza napedu i stad spowolnienie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 23:10 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 21:55
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
no właśnie, objaw nietypowy ale najlepiej zauważalny po pierwszym rozruchu i wysprzęgleniu jedynki. Myślałem sporo o tym dwumasie i tak trochę na siłę ale dopasowałem ten objaw. Na pierwszym biegu jest największy moment, jeżeli dwumas jest już zużyty to dociśnięta tarcza sprzegła obróci "połówkę" dwumasu o jakiś kąt względem drugiej "połówki" po stronie silnika, jeśli wycisnę sprzęgło to ta połówka po stronie tarczy będzie chciała powrócić do swojej pierwotnej pozycji, jeżeli sprężynki w dwumasie są już zniszczone to jedna połówka dwumasu uderzy w drugą bez amortyzacji i stąd może być stuknięcie a wyhamowanie z racji zmiany kierunku obrotu "połówki " dwumasy po stronie sprzęgła która chce powrócić do swojej pierwotnej pozycji. Koło dwumasowe trochę waży i ma sporą bezwładność więc stąd moje domysły ale tylko domysły...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 23:24 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
gunther11 napisał(a):
no właśnie, objaw nietypowy ale najlepiej zauważalny po pierwszym rozruchu i wysprzęgleniu jedynki. Myślałem sporo o tym dwumasie i tak trochę na siłę ale dopasowałem ten objaw. Na pierwszym biegu jest największy moment, jeżeli dwumas jest już zużyty to dociśnięta tarcza sprzegła obróci "połówkę" dwumasu o jakiś kąt względem drugiej "połówki" po stronie silnika, jeśli wycisnę sprzęgło to ta połówka po stronie tarczy będzie chciała powrócić do swojej pierwotnej pozycji, jeżeli sprężynki w dwumasie są już zniszczone to jedna połówka dwumasu uderzy w drugą bez amortyzacji i stąd może być stuknięcie a wyhamowanie z racji zmiany kierunku obrotu "połówki " dwumasy po stronie sprzęgła która chce powrócić do swojej pierwotnej pozycji. Koło dwumasowe trochę waży i ma sporą bezwładność więc stąd moje domysły ale tylko domysły...

jak polozysz na podlodze dwumas zuzyty i krecisz nim na boki dwiema rekami to idzie latwo ale skok jest ok 2-3cm na strone( na obwodzie), jak nowy to idzie baardzo ciezko...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 23:33 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 21:55
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
no tak zgadza się, tylko jeszcze nie rozbierałem tego ustrojstwa a bez wyciągnięcia skrzyni nie da się tego zbadać... Biorę jeszcze pod uwagę przegub wewnętrzny lecz w tym przypadku raczej by to częściej chyba stukało niż tylko raz na zimnym silniku, no ale to akurat można sprawdzić tylko muszę się jakoś pod auto dostać no i po prostu sprawdzić czy jest luz na którejś z półosi...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 23:53 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
nie przeguby wew powoduja wibracje przy jezdzie na wprost, jakbys byl w okolicy gdynia obwodnica karwiny mozesz zajechac napisz wczesniej na priva moze Ci pomoge( nie mam warsztatu ani w tym interesu po prostu kilka lat mialem transport marynarzy oparty na szaranach/t4/t5 i temat skrzynie, podpory, polosie, sprzegla, dwumasy, jednomasy byl mi dosc bliski...)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 23:57 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 9 mar 2012, o 21:55
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
ok dzięki wielkie, jeśli będę w okolicy napiszę wcześniej na priv


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2012, o 19:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 12 lut 2010, o 08:55
Posty: 122
Lokalizacja: Gdańsk
Kiedyś poruszałem ten problem, ale nie otrzymałem dokładnej odpowiedzi.
Przy powolnej jeździe skrzynia biegów (w momencie przerzucania biegów) hałasuje. Dodatkowo w momencie przerzucania słychać bujanie lub uderzanie metalu. Ten sam efekt bujania jest słyszalny przy redukcji biegu z 3 na 2 albo z 4 na 3. Co najlepsze, te wszystkie objawy są słyszalne tylko latem lub wiosną ale przy wysokich temperaturach na zewnątrz.
Boję się, że jak pojadę do mechanika (nie mam żadnego zaufanego), to powie mi, że skrzynia do wymiany albo koło dwumasowe. A koło było już sprawdzane przy wymianie sprzęgła 2 lata temu.

POMOCY!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2012, o 20:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 cze 2009, o 12:57
Posty: 162
Lokalizacja: Płock
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 sedan
Rocznik: 1998
Silnik: 1,6 16V benz+LPG
Witam.

Mam pytanie do znawców tematu.

Od kilku miesięcy w mojej Avce (1.6 4AFE) coś lekko terkocze na biegach. Początkowo się tym nie martwiłem, ale ostatnio zaczęło być coraz głośniejsze. Przy dużych obrotach silnika prawie nie słychać, ale przy niskich, zwłaszcza kiedy auto ma ciężko, słychać porządnie. Na luzie nie terkocze. Byłem z tym u 3 mechaników i wszyscy zgodnie stwierdzili coś w mechamizmie różnicowym (łożyska, może wałek...). W każdym razie naprawiać tego podobno nie ma sensu, lepiej kupić na Allegro skrzynię. Znalazłem kilka, ale jest mały problem. Wszystkie na zdjęciach mają na łączeniach czerwony silikon (moja w aucie zresztą też). Pytałem o to jednego ze sprzedawców - odpowiedział, że Toyoty mają tak fabrycznie. Czy to prawda, czy czerwony silikon oznacza, że coś było majstrowane?

Dla przykładu jedna z aukcji, gdzie widać silikon wyraźnie:

http://allegro.pl/skrzynia-biegow-toyota-avensis-i-97-1-6-16v-4a-fe-i2342331573.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 11:15 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 538
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
czerwony silikon(masa)wystepuje w orginale wyslij skrzynie do mnie to naprawimy mechanizm róznicowy też można naprawic pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 maja 2012, o 12:11 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 cze 2009, o 12:57
Posty: 162
Lokalizacja: Płock
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 sedan
Rocznik: 1998
Silnik: 1,6 16V benz+LPG
Pewnie, że można naprawić, tylko że pewnie cena naprawy znacznie przekroczy koszt zakupu całej skrzyni? Na Allegro jest kilka za 400-500 zł.

Dzięki za odpowiedź w sprawie silikonu!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2012, o 16:45 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 cze 2009, o 12:57
Posty: 162
Lokalizacja: Płock
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 sedan
Rocznik: 1998
Silnik: 1,6 16V benz+LPG
Skrzynia już zakupiona i zmieniona. Niestety, na 99% okazało się, że niepotrzebnie. Powodem mojego hałasu było najprawdopodobniej łożysko oporowe, które było bardzo wytarte (razem z obudową), ponieważ w czasie jazdy po puszczeniu sprzęgła nie cofało się, tylko ocierało o słoneczko sprzęgła (są ślady). Po zmianie skrzyni (na tej nowej łożysko jest OK) terkotanie ustało, ale...

moje pytanie brzmi: jaka była przyczyna tego stanu? Dlaczego łożysko nie wracało po wysprzęgleniu? Ma ktoś jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2012, o 17:10 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 6044
Pochwały: 633
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Wydaje mi się, że to korozja na wałku z wielowypustem skrzyni i w łożysku na styku z wałkiem.
Zarastało rudym osadem, chodziło coraz ciężej, aż stanęło.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2012, o 19:00 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 13 cze 2009, o 12:57
Posty: 162
Lokalizacja: Płock
Marka: Toyota
Model: Avensis T22 sedan
Rocznik: 1998
Silnik: 1,6 16V benz+LPG
Korozji na wałku ani na łożysku nie widać. No i nie stanęło, bo chodziło do końca, tyle że terkotało (ocierając o docisk) i było mocno wyszlifowane od strony sprzęgła (obudowa łożyska też). Myślę, że przyczyna może leżeć w układzie sprzęgła - tylko gdzie? Chodzi mi o to, żeby nie zepsuć teraz drugiego łożyska.


Aha - sprzęgło jest w stanie bardzo dobrym - jak na 230 tys. km to można nawet powiedzieć, że idealnym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2012, o 11:53 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 16 mar 2009, o 18:00
Posty: 41
Lokalizacja: Białystok
Marka: toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2001
Silnik: 1ZZFE 1,8 vvti + lpg
witam
t22 1,8 2001r , mam taki metaliczny szum podczas jazdy który ustaje po wciśnięciu sprzęgła, dźwięk na bank ze skrzyni dochodzi bo mechanik obsłuchiwał na kanale, poczytałem trochę i dziwi mnie że nie da się wymienić jakiś tam łożysk w skrzyni tylko od razu doradzają szukać używanej skrzynki, jaki to ma sens jak nie wiadomo co się wkłada i jak problem jest ogólnie w każdym 1,8, kupisz skrzynie i ile ona pojeździ? a że towar jest chodliwy to i cena konkretna, a o nowej skrzyni to nie ma co myśleć bo to cena połowy auta obecnie.

Szukam powoli jakiegoś znawcy-mechanika od toyoty żeby zrobić porządek za rozsądne pieniądze, po pierwsze z tą skrzynią po drugie z braniem oleju, na forum jest konkretny kolega ale aż z Wrocławia a ja jestem z Białegostoku trochę za daleko...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 cze 2012, o 20:19 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 538
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
możesz wysłać skrzynię do mnie,odeślę naprawioną więcej info na pw a najlepiej zadzwoń 668411657 ,jeżeli dzwoni to lepiej nie jeździć,w każdej chwili może sie sypnąć łożysko pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2012, o 21:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 348
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
transam2 napisał(a):
I bieg (w samochodach osobowych) służy tylko do ruszania i nie ma synchronizacji, dlatego też tak ciężko Ci chodzi. Powinno się go wrzucać przy zatrzymanym samochodzie - w ostateczności przy bardzo wolnej jeździe, a właściwie toczeniu. W żadnym wypadku nie można redukować do I tak, jak to robimy np. z IV na III.
Powinieneś się cieszyć, że jeszcze nie uszkodziłeś skrzyni biegów.

JAK SIĘ NIE ZNASZ TO NIE SIEJ POPELINY i tyle w temacie kto ci takich bredni do głowy nałożył . Nie ma żadnych przeciwskazań z redukcją ,po drugie jedynka jest synchronizowana.
przepraszam że powieliłem posty kolegów ale nie wytrzymałem :)
Co do operacji redukcji na jedynkę to jest to możliwe nawet bez synchronizacji ,tylko wymaga specjalnej techniki międzygazu przy zastosowaniu tejże można zmieniać biegi bez użycia sprzęgła ale to wymaga pewnej wprawy i wiedzy teoretycznej , stosować nie zalecam ale w razie awari sprzęgła lub wysprzęglika pozwala dojechać do domu stosowałem osobiście w kilku samochodach i działa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2012, o 21:31 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17942
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 208
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
nie wiem czy sie znam czy nie, czym starszy jestem tym większy mam do tego dystans :-D , ale w t22 to chyba tylko wsteczny nie ma synchronizacji z tego co pamietam ;-), i zakaz wbijania pierwszego biegu dotyczył zupełnie starych aut, i uczono tego na kursach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2012, o 21:40 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 348
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
taaaa na kursach to cię jazdy nie nauczą ,wydaje mi się że wsteczny też jest synchronizowany zaraz wychodzę i sprawdzę to jutro napiszę,tak jak koledzy pisali tak było w maluszku jedynka i wsteczny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2012, o 21:45 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17942
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 208
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
ja na pierwszy rzut oka nie widze go dla wstecznego ale moge sie mylic http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2000_T ... _3305.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2012, o 21:52 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
w sumie nie wiem czy to takie wazne czy wsteczny ma synchro czy nie.... tak na zdrowy rozsadek chyba lepiej zeby nie mial bo wrzucanie wsteka na toczacym sie aucie w przod przy tych momentach w silnikach i kapciach 225 nie zrobi dobrze ukladowi przeniesienia napedu a szczegolnie dwumasowce


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2012, o 21:57 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 348
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Wręcz zrobi żle to pewne :) nie jestem niestety biegły z tech angielskiego ale nie znalazłem też synchronizatora 4 ale faktycznie to nie jest najważniejsze , jeśli można wbić wsteczny nawet na sprzęgle jadąc do przodu to synchro jest oczywiście sprzęgła lepiej nie puszczać bo będzie buba


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2012, o 22:01 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
stare pokolenie do ktorego sie zaliczam ( rocznik 74) pamieta pewno czasy kaszlakow i kredensow gdzie czesto polowa synchro nie dziala albo powrot do domu bez sprzegla.... teraz jak pokazuje komus ze jade i wrzucam bigi bez sprzegla i zgrzytu to patrza jak na magika a to takie proste....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 cze 2012, o 23:30 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17942
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 208
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
no wsteczny jasna sprawa, najpierw stop potem wbijamy ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2012, o 18:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 348
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
Tak ze wstecznym się myliłem niema synchronizacji na 95 procent

co do redukcji na jedynke podczas jazdy to zero problemu a ja na jedynce jadę do około 30 zerkłem bo jeżdże na słuch opcja co by tylko ruszać ma jak najbardziej zastosowanie ale w ciężarówkach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2012, o 00:09 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 30 cze 2011, o 16:20
Posty: 538
Lokalizacja: wrocław
Pochwały: 17
Marka: AUDI
Model: A8 D2
Rocznik: 2000
Silnik: 4,2 QUATTRO
na wstecznym niema synchronizacji na 10000000000% w żadnej toyocie,i w żadnej innej skrzyni biegów pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lip 2012, o 00:26 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 19:50
Posty: 619
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2008
Silnik: 1ZZ-FE 2012
wrzucic 6 w skrzyni 5, czyli wsteczny ciezko :) Kiedys po przesiadce z 6 biegowej z rozpedu chcialem wsadzic 6 ale sie nie dalo na szczescie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 281 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal