TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 26 lis 2014, o 22:06

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1093 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lis 2012, o 22:21 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 lip 2011, o 16:02
Posty: 263
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Paweł_G napisał(a):
piootr napisał(a):
Czy ktoś z forumowiczów kupował zestaw KT-308 w sklepie motorsystem na allegro z siedzibą w miejscowości Białystok? Koło sztywne dzisiaj zakupione z Ave Verso - świeżo wyjęte.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2787147903


Ja od nich brałem - wszystko ok.

jak na aisinie? masz porównanie do bluprinta czy harta. widzisz różnicę?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2012, o 22:26 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:16
Posty: 272
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Brak dzwinienia na ludzie. Auto ma spory moment (lżejsze koło zamachowe niż na 2 masie), sprzęgło chodzi jak masełko. Mam jedynie większe wibracje bo wymieniłem też poduszki silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2012, o 22:30 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 lip 2011, o 16:02
Posty: 263
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
nie rozumiem, po wymianie poduszek powinno być ok. od czego poduszki założyłeś? zamienniki?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lis 2012, o 22:42 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:16
Posty: 272
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Założyłem Yamato - kazda nowa poduszka jest sztywna w związku z czym musi popracować i się ułożyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2012, o 12:43 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 lip 2011, o 16:02
Posty: 263
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Witam. Mam pytanie dla osób, które wymieniły DKZ na monolit. Mam zakupiony już cały zestaw. Kupiłem używane koło z Avenis Verso, KT-308 no i śruby 90105-10071 z serwisu. Pytanie: czy śruby mocujące docisk ze sztywnym kołem zamachowym będą pasowały te, które mocowały docisk do DKZ?

Przy okazji kupowałem w serwisie niebieskie zamykanie zbiornika spryskiwacza - cena 19,99PLN - na allegrogo około 40 zł z wysyłką.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 lis 2012, o 20:13 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso Sol
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0D4D 116KM 1CD-FTV
piootr napisał(a):
Pytanie: czy śruby mocujące docisk ze sztywnym kołem zamachowym będą pasowały te, które mocowały docisk do DKZ?

Będą pasowały

_________________
Toyota Corolla Verso 116KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 01:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:16
Posty: 272
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Raczej nie będa pasowały - odpowiedź w tym wątku już była.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lis 2012, o 14:08 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 gru 2007, o 22:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łomianki
Pochwały: 4
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso Sol
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0D4D 116KM 1CD-FTV
Paweł_G napisał(a):
Raczej nie będa pasowały - odpowiedź w tym wątku już była.

piootr pyta o śruby do docisku, a nie o śruby do koła zamachowego

Śruby do przykręcenia docisku są takie same
Śruby do przykręcenia koła monolitycznego mają inną długość niż dla koła dwumasowego

_________________
Toyota Corolla Verso 116KM Obrazek
Honda Civic '00 1.4iS 90KM Obrazek
Moje poprzednie auta:
Toyota Avensis '99, Honda Civic 5D '95, Renault 19 5D '91, Skoda Felicja '99, Fiat Uno '94, Fiat 126p '87, VW Garbus '68, Fiat 126p '79


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 lis 2012, o 09:41 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:16
Posty: 272
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
Ok nie doczytałem sory :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2012, o 16:58 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 gru 2011, o 19:07
Posty: 28
Lokalizacja: kołobrzeg
Marka: Volvo
Model: S60
Rocznik: 2004
Silnik: 2.4 D5
Przepraszam jeśli niedoczytałem i zadaję niepotrzebnie pytanie. Panowie, czy to możliwe aby w mojej avce nie było dwumasy?
Zaczyna coś się dziać niedobrego ze sprzęgłem i zerknąłem na stronkę aby spisać numer częsci i ...
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199909_TOYOTA_AVENSIS_CDT220L-ALMEYW_1301.4.html?hl=13405


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2012, o 18:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17721
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
13450-27010 z linku to kolo dwumasowe, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2012, o 19:02 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 lip 2011, o 16:02
Posty: 263
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 7
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Jestem po zamianie na sztywne koło. Odczucia podobne do większości, czyli:
-sprzęgło chodzi lekko
-bierze równo, nie szarpie
-nie ma drgań na nadwoziu,
-przy szybkim puszczeniu sprzęgła czuć lekkie szarpnięcie ( tak jak w benzynach) - czuć moment przeniesienia momentu
-samochód lżej odpala
No i jeden minus, mianowicie silnik słychać inaczej. W prawdzie nie ma dzwonienia dwumasy ale jest inny oddźwięk jakby dmuchającego powietrza. Może mam takie odczucie albo coś jest nie tak.
Dam znać za kilka kkm. Na chwilę obecną +. Żona mówi że nie odda mi już samochodu po tej naprawie :jacipokaze:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 lis 2012, o 11:47 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:16
Posty: 272
Lokalizacja: Szczecin
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D
piootr napisał(a):
Jestem po zamianie na sztywne koło. Odczucia podobne do większości, czyli:
-sprzęgło chodzi lekko
-bierze równo, nie szarpie
-nie ma drgań na nadwoziu,
-przy szybkim puszczeniu sprzęgła czuć lekkie szarpnięcie ( tak jak w benzynach) - czuć moment przeniesienia momentu
-samochód lżej odpala
No i jeden minus, mianowicie silnik słychać inaczej. W prawdzie nie ma dzwonienia dwumasy ale jest inny oddźwięk jakby dmuchającego powietrza. Może mam takie odczucie albo coś jest nie tak.
Dam znać za kilka kkm. Na chwilę obecną +. Żona mówi że nie odda mi już samochodu po tej naprawie :jacipokaze:



Zapewnie sprzęgło chodzące jak w masełko tak urzekło żonę :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2012, o 19:20 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 31 gru 2011, o 19:07
Posty: 28
Lokalizacja: kołobrzeg
Marka: Volvo
Model: S60
Rocznik: 2004
Silnik: 2.4 D5
wrc napisał(a):
13450-27010 z linku to kolo dwumasowe, pozdr

Dzieki za wyprowadzenie mnie z błedu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 10 gru 2012, o 03:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 lis 2012, o 00:47
Posty: 76
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D-4D
Witam,

Pojazd zakupiłem już z przebudowanym sprzęgłem na sztywne koło zamachowe.
http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeg ... 07699.html

Przy zmianie biegu z 1 na 2 przy niskich obrotach bardzo szarpie, praktycznie nie da się jechać i muszę jechać na półsprzęgle aż nabierze prędkości. Wrażenie jest takie jakby silnik się dusił. Na pozostałych biegach problem nie występuje. Na zimnym silniku zmiana biegu z 1 na 2 jest bardziej płynna, mimo że słychać stuk przy zmianie biegu i auto przyspiesza gwałtownie, tak samo puszczając sprzęgło na rozgrzanym silniku zaczyna mocno szarpać. Problem z szarpaniem prawie ustępuje przy wejściu na bardzo wysokie obroty na 1 biegu około 3000 obr/min. Bardzo rzadko, ale zdarza się, że na 1 biegu przy wolnym ruszaniu a następnie przy wciśnięciu mocniej pedał gazu zaczyna mulić, nie chce przyspieszyć.

Czy to wina sztywnego koła zamachowego?
Nie wiem czy był wymieniany płyn sprzęgła na nowy. Może to wina starego płynu? Zastanawiam się również czy to może być wina EGR? :| Ponadto pod maską coś terkocze od strony pasków.

Z góry dziękuję za pomoc we wstępnej diagnozie.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 gru 2012, o 10:11 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5968
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Terkotanie i szarpanie, to mogą być wybite sprężyny/gumy w tarczy sprzęgła.
Jeżeli nie wiesz, czy płyn sprzęgła był wymieniany, to zacznij od jego wymiany i odpowietrzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 10 gru 2012, o 10:37 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 10 maja 2012, o 08:41
Posty: 343
Lokalizacja: milano
Marka: toyota
Model: avensis I
Rocznik: 1998
Silnik: 7A-FE
aru napisał(a):
Witam,

Pojazd zakupiłem już z przebudowanym sprzęgłem na sztywne koło zamachowe.
http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeg ... 07699.html

Przy zmianie biegu z 1 na 2 przy niskich obrotach bardzo szarpie, praktycznie nie da się jechać i muszę jechać na półsprzęgle aż nabierze prędkości. Wrażenie jest takie jakby silnik się dusił. Na pozostałych biegach problem nie występuje. Na zimnym silniku zmiana biegu z 1 na 2 jest bardziej płynna, mimo że słychać stuk przy zmianie biegu i auto przyspiesza gwałtownie, tak samo puszczając sprzęgło na rozgrzanym silniku zaczyna mocno szarpać. Problem z szarpaniem prawie ustępuje przy wejściu na bardzo wysokie obroty na 1 biegu około 3000 obr/min. Bardzo rzadko, ale zdarza się, że na 1 biegu przy wolnym ruszaniu a następnie przy wciśnięciu mocniej pedał gazu zaczyna mulić, nie chce przyspieszyć.

Czy to wina sztywnego koła zamachowego?
Nie wiem czy był wymieniany płyn sprzęgła na nowy. Może to wina starego płynu? Zastanawiam się również czy to może być wina EGR? :| Ponadto pod maską coś terkocze od strony pasków.

Z góry dziękuję za pomoc we wstępnej diagnozie.
Pozdrawiam.

Co ma piernik do wiatraka ,silnik ma jakieś problemy i należy je zdiagnozować więc oddaj do dobrego mechanika ,paski są dokładnie po drugiej stronie co sprzęgło więc znowu zonk a płyn w wysprzęgliku można wymienić ale u mnie po 14 latach bez wymiany daje radę wymiana dla nadgorliwych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 10 gru 2012, o 20:25 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 lis 2012, o 00:47
Posty: 76
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D-4D
piokli napisał(a):
Terkotanie i szarpanie, to mogą być wybite sprężyny/gumy w tarczy sprzęgła.
Jeżeli nie wiesz, czy płyn sprzęgła był wymieniany, to zacznij od jego wymiany i odpowietrzenia.

Kompletne sprzęgło zostało wymienione w marcu tego roku. Przy wymianie na pewno wymienili płyn na nowy.
Może ten samochód już tak ma po wymianie dwumasu na koło zamachowe?

rng17 napisał(a):
Co ma piernik do wiatraka ,silnik ma jakieś problemy i należy je zdiagnozować więc oddaj do dobrego mechanika ,paski są dokładnie po drugiej stronie co sprzęgło więc znowu zonk a płyn w wysprzęgliku można wymienić ale u mnie po 14 latach bez wymiany daje radę wymiana dla nadgorliwych :)

Pisałem o kilku problemach, które mam od momentu kupna samochodu. W takim razie co może terkotać od strony pasków? Terkotanie słychać dopiero po podniesieniu maski.

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 10 gru 2012, o 20:45 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17721
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
rng17 napisał(a):
a płyn w wysprzęgliku można wymienić ale u mnie po 14 latach bez wymiany daje radę wymiana dla nadgorliwych :)
w dieslu ta wymiana jest bardzo wazna, proponuje na forum poczytac ;-)
sam watek dotyczy kola dwumasowego ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 12 gru 2012, o 17:48 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:55
Posty: 162
Lokalizacja: kozienice
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1CDFTV-D4D
Witam
Właśnie padło mi koło dwu-masowe w d4d 2.0 2000r chciałbym wymienić na sztywne , bo niestety na dwu-mas nie mam kasy czy zna ktoś jakieś sprawdzone , patrzyłem na allegro ale nie wiem które zakupić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2012, o 18:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17721
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 204
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
to udaj sie do watku o kole sztywnym, bo to watek o dwumasowym, pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2012, o 18:54 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 2 lis 2008, o 16:55
Posty: 162
Lokalizacja: kozienice
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: 1CDFTV-D4D
wrc napisał(a):
to udaj sie do watku o kole sztywnym, bo to watek o dwumasowym, pozdr


nie mogę znaleźć !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 gru 2012, o 21:55 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5968
Pochwały: 620
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Zajrzyj jeszcze raz na stronę 28 tego wątku,
a potem jeszcze czytaj tu viewtopic.php?f=57&t=5481


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 sty 2013, o 13:02 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 wrz 2007, o 20:31
Posty: 28
Lokalizacja: Murowana Goślina
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 2,0 D-4D
Witam
Może to komuś pomoże. Mianowicie wymieniałem w swoim koło na mono Blueprint od MARMOT-J z Poznania za jakieś 1100zł wtedy. Jak to robiłem u mojego mechanika to jedyne co mu podpadło to własnie docisk, wiec zostawił stary aisin. Mój wniosek jest taki, że od łożyska w docisku być może zaczyna się sypać sprzęgło. Zrobiłem 50 tys i jest ok jak narazie. Co do przebiegu 100 tys to nawet nie marze, bo moja luba + ja to sprzęgiełko spalone jak nic :jezyk: no chyba, że sprężyna wypadnie to już wiadomo. Poza tym też bym wymienił na aisin KT 308 teraz. Mam pytanie do kolegi Paweł_G miałeś diesla wcześniej czy raczej benzyniaki? bez urazy jakby co ;-)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2013, o 18:47 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:43
Posty: 27
Lokalizacja: Suwałki
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 D4D
Witam
W aucie pojawiły się pewne objawy które po przeanalizowaniu Forum wstępnie wskazywały na potrzebę wymiany wysprzęglika. Po wymianie okazało się, że nic to nie dało. Po zdemontowaniu skrzyni okazało się, że tarcza sprzęgła jest cała w oleju. Do tej pory około roku czasu na zwykłym kole zamachowym przejeździłem bez żadnych problemów.
I teraz mam prośbę o udzielenie informacji - czy tarcza sprzęgła z 2,0 TD będzie pasować w miejsce wstawionego zamiennika - monolitycznego koła + tarcza + docisk AISIN. Na allegro widzę tylko zestawy po kilkaset złotych, może coś można dopasować - samą tarczę do mojego zestawu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 sty 2013, o 21:46 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2010, o 20:43
Posty: 27
Lokalizacja: Suwałki
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 1999
Silnik: 2.0 D4D
Niestety z powodu braku żadnej odpowiedzi na powyższe moje pytanie musiałem samemu szukać pomocy w innych miejscach. Chciałbym od razu pochwalić i podziękować obsłudze sklepu użytkownika allegro - jbakowski - jako jedyni rzetelnie podeszli do mojego problemu i nakierowali co powinienem kupić. Wg wskazówek mogłem zastosować tarczę sprzęgła z corolli d4d do 2003 r. gdyż do tego rocznika wstawiane były zwykłe koła wraz ze sztywnym kołem zamachowym.
Tarcza 21 zębów 240 mm średnicy (uszkodzona miała ~237 mm).
Dziś już testowałem - jak na razie wszystko jest ok.
Dodam, że w pierwszej kolejności próbowałem skontaktować się ze sprzedawcą z allegro, u którego kupywałem zestaw AISIN w celu uzyskania pomocy - niestety nie odbierał telefonów. A dla "jbakowski" mimo szczerych chęci dziękuję ale znalazłem lokalnie taką tarczę za niższą cenę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 14 lut 2013, o 17:06 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 1696
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 74
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Mam prośbę,
Czy mógłby ktoś z Szanownego Koleżeństwa zmierzyć grubość nowej tarczy sprzęgła.
Interesuje mnie jeszcze głębokość do nita.
Z góry dzięki.

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Koło dwumasowe
PostNapisane: 25 lut 2013, o 12:52 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 12 lut 2013, o 15:40
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2001
Silnik: 1.8 VVT-i
Kolego chmiel, mechanik zostawił docisk?
Bez sensu.
Powinien wymienić wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 17:02 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 lis 2012, o 00:47
Posty: 76
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D-4D
Jakiś czas temu wymieniłem płyn hamulcowo-sprzęgłowy. Od razu mówię, że nie rozwiązało to mojego problemu.
W dalszym ciągu występuje szarpanie przy ruszaniu z 1 i zmianie z 1 na 2 przy szybszym puszczeniu sprzęgła. Aby płynnie ruszyć trzeba delikatnie puszczać sprzęgło lub zmieniać bieg z 1 na 2 przy wysokich obrotach. Na pozostałych biegach powiedzmy, że jest OK. Dodam, że biegi nie wchodzą lekko. Czasami mam problem z wyciągnięciem 5 biegu lub wrzuceniem 1.

Już wiem na 100%, że za szarpanie w mojej Avce odpowiada: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeg ... 77078.html
Jest to sprzęgło firmy HART.

Przymierzam się do wymiany na sztywne koło z Corrolli D4-D 2.0 + sprzęgło AISIN.

Powodzenia.

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 maja 2013, o 17:20 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 lis 2012, o 00:47
Posty: 76
Pochwały: 3
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Rocznik: 2002
Silnik: 2.0 D-4D
adix napisał(a):
Wymieniłem sprzęgło na aisin kt-308. Po ok tygodniu użytkowania zaczęło coś świegotać na wolnych obrotach - ewidentnie od strony skrzyni, świergotanie (takie popiskiwanie jak pasek klinowy) wzmaga się do 1800 obr, po czym znika (w hałasie silnika?). Co lepsze, gdy wcisnę sprzęgło, wszystko jest cacy,baa jak położę lekko nogę na pedale sprzęgła - przestaje. Na biegach, słychać to samo. Jakieś pomysły? Wadliwe łożysko oporowe? :wleb:
Pozdrawiam.


Mam to samo na zestawie: http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-sprzeg ... 77078.html
Jest to sprzęgło firmy HART. Udało się rozwiązać problem?

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1093 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal